Dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef CindieY het volgende:
NetjesIk had verwacht dat we dit jaar voor 't eerst geen record zouden breken.
En de grote klappers komen altijd pas op de laatste dag! Komt wel goehoed!quote:
Nee, meld het nog ff voor de zekerheidquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:52 schreef Swomp het volgende:
Is er al gezegd dat de nieuwe tussenstand ¤662.858 is ?
quote:
Ik herhaal! 0909-1336. Ik herhaal! Nouja, je kent 't welquote:
quote:
Wrijf het er maar in..quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef miieejj het volgende:
Haaaaiiiii haaii
![]()
ik heb vakantie whoehoee
quote:
Werksequote:
Tot straksquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga naar huis, zodat ik zo vroeg mogelijk Timurrrrkan meepikken
Tot vanavond
ik moet vrijdags nog wel ff werken .. maar hey .. ik kan vanavond en vannacht gewoon kijken !quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Had ik maar vakantie inderdaad.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:58 schreef Swomp het volgende:
Maar ff serieus, dit ding lijkt toch vet veel op Timur ? [ afbeelding ]
niemand een filmpje van rinus .. die was gisteren toch nog geweest..? ( niet gezien toen lag ik te slapequote:
Niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat is deze geluid valt weg?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
niemand een filmpje van rinus .. die was gisteren toch nog geweest..? ( niet gezien toen lag ik te slape)
Ik denk 'School's out for summer'quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
Wat wordt volgens jullie de Hit van Serious Request 2011?
Bouncer?
Ik hoop van niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
Wat wordt volgens jullie de Hit van Serious Request 2011?
Bouncer?
staat op youtube en is getweet door Ramonquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand de klusjesmannen van gister?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand de klusjesmannen van gister?
Thanx!quote:
S'nachts luister ik alleen. Maar gister was dus far de beste nacht!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Rinus is vannacht ook gewoon geweest, net als mijn verzoekje
Ik wil ook 's nachts kijken
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk, die tussenstand.
Maar goftedomme wat een plaat draaiden ze er vlak voor!! Lang geleden dat ik zo blij verrast ben met een plaat.
Echt hequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk, die tussenstand.
Maar goftedomme wat een plaat draaiden ze er vlak voor!! Lang geleden dat ik zo blij verrast ben met een plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |