niemand een filmpje van rinus .. die was gisteren toch nog geweest..? ( niet gezien toen lag ik te slapequote:
Niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat is deze geluid valt weg?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
niemand een filmpje van rinus .. die was gisteren toch nog geweest..? ( niet gezien toen lag ik te slape)
Ik denk 'School's out for summer'quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
Wat wordt volgens jullie de Hit van Serious Request 2011?
Bouncer?
Ik hoop van niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
Wat wordt volgens jullie de Hit van Serious Request 2011?
Bouncer?
staat op youtube en is getweet door Ramonquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand de klusjesmannen van gister?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand de klusjesmannen van gister?
Thanx!quote:
S'nachts luister ik alleen. Maar gister was dus far de beste nacht!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Rinus is vannacht ook gewoon geweest, net als mijn verzoekje
Ik wil ook 's nachts kijken
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk, die tussenstand.
Maar goftedomme wat een plaat draaiden ze er vlak voor!! Lang geleden dat ik zo blij verrast ben met een plaat.
Echt hequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk, die tussenstand.
Maar goftedomme wat een plaat draaiden ze er vlak voor!! Lang geleden dat ik zo blij verrast ben met een plaat.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA TATATA
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:07 schreef miieejj het volgende:
:duss niemand een filmpje van miss montreal die geer wakker maakt ?.. ik had het ook niet verwacht..
dank u!!!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:09 schreef Symphonic het volgende:
Lekker nummer dit
Lekker om er weer zo in te vallen
Het nummer is in iedere geval beter dan het humeur van mijn dochter
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef heloef het volgende:
Ik sta er voor. Begin maar met het spotten van neger met afro.
vannacht was er eentje zonder afro, maar die heette mauro.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef heloef het volgende:
Ik sta er voor. Begin maar met het spotten van neger met afro.
van de hunkemoller.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef CindieY het volgende:
Waar komen al die bh's eigenlijk vandaan?
Lekker nummer dit
Lekker nummer dit
Schoolquote:
Nee, Heloef.quote:
Ah, dan kunnen we hem herkennen...quote:
Nee paar studenten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef franklop het volgende:
ik heb de BH's gemist, Hunkermuller langsgeweest?
En heeft hij geen moord gepleegd, Toch, Peter?"quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, dan kunnen we hem herkennen...
Nee. Een vrouwendispuut geloof ik. 680 bh's, want dat is een steun voor vrouwen. En moneys uiteraardquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef franklop het volgende:
d'r stonden wat vrouwen ademnood te zingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef franklop het volgende:
wat hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Een vrouwendispuut geloof ik. 680 bh's, want dat is een steun voor vrouwen. En moneys uiteraard
Wat hebben ze gedaan met die bh's ??quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Een vrouwendispuut geloof ik. 680 bh's, want dat is een steun voor vrouwen. En moneys uiteraard
Dat werd me niet duidelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
wat hebben
[..]
Wat hebben ze gedaan met die bh's ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |