Floppydisks!quote:Licentiegever zal het hieronder omschreven Materiaal na ondertekening van deze Overeenkomst door middel van geheugenkaart / geheugen stick / CD-ROM / DVD of andere digitale
data drager aan MAX ter beschikking stellen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:42 schreef Doodkapje het volgende:
Niets kan tegen gratis op
http://www.digifotopro.nl(...)s-boos-op-omroep-max
[..]
Okee curieus,...
[..]
Dus je mag ze voor het verlaten wel even op je computer zetten?
http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=cadlhDsHnHUVOJG
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:49 schreef problematiQue het volgende:
Dit moet te pranken zijn. Aankomen met een Sony die alleen Memory Disks slikt, of hoe die dingen ook heten.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
XQD
[..]
Nou ja,... er staat in de overeenkomst dat je een geheugenkaartje krijgt...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Die licentiovereenkomst, schandalig gewoon.
http://www.omroepmax.nl/u(...)an_Fotomateriaal.pdf
Ik zou voor zip-disks gaan. Anders ben je constant bezig met ARJ.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb ze jongens, zo gaan we ze pakken:
[..]
Floppydisks!
Mja, met de kwaliteit van de foto's die de toegenkelijke camera's tegenwoordig uitpoepen... zware tijden voor professionele fotografen.quote:
Technische kwaliteitquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Wat versta jij onder kwaliteit dan?
En dat zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstcadeautje voor mezelf. Mine mine mine.
Alsof de gemiddelde consument het zietquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Technische kwaliteitKennis van compositie etc is niet zo te koop
Eigen naam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
noortjeisleuk als domeinnaam, is dat wat?
Voor alsnog weet ik van slechts 3 mensen dat ze heten zoals ik. 1 daarvan is ook fotograaf, de ander familie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigen naam.
Tenzij je mijn naam hebt want daar zijn er meerdere van in NL
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef freud het volgende:
www.noortjeis.nl/leuk
www.noortjeis.nl/gek
www.noortjeis.nl/leuk/fotograferend
www.noortjeis.nl/etc
Eindeloos varieren...
Doet af aan de foto's, foto's die je nu maakt met meer contrast geven dezelfde 'grauwe' sfeer weer, maar maken de foto zelf ook 10x mooier.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:14 schreef problematiQue het volgende:
Wat vinden jullie betreft kleurgebruik? http://frontpage.fok.nl/s(...)d-korea.html#9795415
quote:Your idea:
In my view, Flickr is sitting on a unexploited goldmine. Flickr has a massive amount of data on people's favorites. Now imagine this data used in the way last.fm uses their user statistics to recommend new artists, providing a list of artists people listen to who listen to the same kind of music as you.
This could be a new way to discover other photographers - a list of photos you'll probably like, based on the favorites of other users who have also favorite'd the same photos as you. Or, if information based on tags and perhaps even location were added, similar photos.
To take myself as an example, I like street photos from China and thus frequently favorite this kind of photos. With the hypothetical system, users who share my interest would, by 'favoriting' photos they like, automatically recommend those photos to me: Located in China, tagged 'street' and helped by a similar pattern of favorites.
Just to illustrate how far this could go: Even colors could be included to distinguish black and white photography from color photography, and pastel tinted 'artsy' photography from the rich greens of landscapes. There's such an abundance of information within the databases of Flickr upon which to base something like this.
To counter inevitable patronage and help relatively unknown photographers get their best works known to more people, the system would start to disfavor recommending photos which have been 'favorite'd' too many times (IE: beyond a certain threshold the frequency of being 'favorite'd' becomes inversely related to the frequency of recommendations).
Best, I hope that made sense,
Kevin Schoenmakers
Dat zou opzich nog niet eens zo'n gek idee zijn, en een flinke boost voor fotografen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef problematiQue het volgende:
Een e-mail die ik net naar Flickr heb gestuurd:
[..]
Slim! Ook leuk afstudeerproject trouwens; 'smaak' leren herkennen met analyse-algoritmes.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef problematiQue het volgende:
Een e-mail die ik net naar Flickr heb gestuurd:
[..]
Wat gaaf joh!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef SP22 het volgende:
Yay!!! Ik ben ingehuurd als fotograaf voor een jeugdvoetbaltoernooi met AC Milan, Borussia Mönchengladbach, Borussia Dortmund, FC Randers uit Denemarken en AZ, PSV, Ajax, FC Twente, Vitesse en Go Ahead Eagles.
EDIT: net ook ingehuurd (voor écht geld) om een beursstand te fotograferen! This day keeps on getting better!
En krijg je voortaan mailtjes:quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat gaaf joh!
Heb juist zonet een project afgeslagen![]()
Of ik studentenverenigingen wil schieten voor een kalender, die ze verkopen voor een goed doel. Voor de drukker is er natuurlijk wel budget, maar goed... de foto's hoeven niet perfect te zijn, dus dan hoeft de fotograaf niet betaald te worden... maar naamsbekendheid krijgt ie wel als gratis fotograaf maybe
En nu kan ik natuurlijk zeggen, Foto's maken van studentes! Wat wil je nog meer!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat gaaf joh!
Heb juist zonet een project afgeslagen![]()
Of ik studentenverenigingen wil schieten voor een kalender, die ze verkopen voor een goed doel. Voor de drukker is er natuurlijk wel budget, maar goed... de foto's hoeven niet perfect te zijn, dus dan hoeft de fotograaf niet betaald te worden... maar naamsbekendheid krijgt ie wel als gratis fotograaf maybe
Voor het onderwerp hoef ik het niet te doen, neequote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En nu kan ik natuurlijk zeggen, Foto's maken van studentes! Wat wil je nog meer!
Maar je hebt nou eenmaal al een leuke vriendin
Ik heb haar al een keer in het wild gezienquote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Voor het onderwerp hoef ik het niet te doen, neeSchatjemijn:
[ afbeelding ]
Reputatie... maar dat is dan "die fotograaf die normaal gesproken wel een tarief rekent, maar zodra hij van die schaarsgeklede jonge grietjes voor de camera krijgt doet ie het voor nop..."
En het kost stiekem veel tijd om een goede plaat neer te zetten.
Zonder gein, Nijmegen. Moet ik t doorgeven?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb haar al een keer in het wild gezien
Schaarsgeklede jonge grietjes? Waar moet ik heen?
Nee. Geen tijd voor en te ver weg. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zonder gein, Nijmegen. Moet ik t doorgeven?
Niet doen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef SP22 het volgende:
Iemand nog tips om curling te fotograferen op een slecht verlichte tijdelijke ijsbaan..?
Uhm... wat is hier precies schaarsgekleed aan?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Voor het onderwerp hoef ik het niet te doen, neeSchatjemijn:
[ afbeelding ]
Reputatie... maar dat is dan "die fotograaf die normaal gesproken wel een tarief rekent, maar zodra hij van die schaarsgeklede jonge grietjes voor de camera krijgt doet ie het voor nop..."
En het kost stiekem veel tijd om een goede plaat neer te zetten.
Alsof hij díe foto gaat posten hierquote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uhm... wat is hier precies schaarsgekleed aan?
Goed punt!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, ok, ik was even bang dat heel Nederland plots gereformeerd was geworden.quote:
Ik ook. Was alleen vergeten dat ik GMT bedoeldequote:Ik was trouwens zowaar van plan om vroeg naar bed te gaan. Dus om 10 uur.
Die foto staat los van de:quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lijkt me.quote:dat is dan "die fotograaf die normaal gesproken wel een tarief rekent, maar zodra hij van die schaarsgeklede jonge grietjes voor de camera krijgt doet ie het voor nop..."
Zware bevalling?quote:
Wtf... in januari hoop ik!?quote:
Ja, ik heb m aanbevolenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Geen tijd voor en te ver weg. Bedankt voor de tip.
Zeker niets voor Bart?
Haha, ja, dat dan weer wel. Had er één die uiterlijk vandaag ingeleverd moest worden en de andere 6 zitten dus inderdaad in januari...quote:
Dat krijg je met die pretstudies.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:10 schreef Omniej het volgende:
[..]
Haha, ja, dat dan weer wel. Had er één die uiterlijk vandaag ingeleverd moest worden en de andere 6 zitten dus inderdaad in januari...
Heerlijk ook als je dan studiegenoten hoort klagen dat ze 'vreeeeselijk' veel vakken hebben en toch écht iets moeten laten vallen, terwijl ze dan 3 tentamens o.i.d. blijken te hebben.Stel je even aan ofzo.
Maar goed, tot zover mijn frustratie.
quote:
Hier ook.. alleen jammer dat ik een slijmbeursontsteking in m'n elleboog heb.quote:
Ik heb net m'n boodschappen gedaan. Was heerlijk rustig!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
morgen om 8u bij de super voor de deur staan.
Owh damn, das niet zo tof.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier ook.. alleen jammer dat ik een slijmbeursontsteking in m'n elleboog heb.
Streep door alle plannen, kutzooi.
Wellicht scheelt het dat ik voornemens ben ze niet iedere dag te dragen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, nou.. daar begon ik een paar maanden geleden ook eens mee maar ik was binnen een week genezen.
Sux bigtime indeed. Motor is ook helemaal over nu even zeker?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
Mja ik ben niet ziek alleen ik kan *niks* met m'n linker arm (ben links). Slapen gaat ook amper want dan draai je in je slaap en ligt je arm weer anders = Bam. Wakker.
Dit gaat m'n vakantie verneuken.
Ik zit inmiddels op -4,5 en -4,0. Montuur passen is zo'n beetje in de spiegel kruipen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Geen idee, ik was 't prutsen zo beu dat ik 't maar voor gezien (hihi) hield.
't Ging jaren goed zonder bril / lenzen.. goed, ik zag wel wat meer met, maar 't is me het gedoe niet waard.
Neem een setje daglenzen voor je een montuur uitzoekt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op -4,5 en -4,0. Montuur passen is zo'n beetje in de spiegel kruipen.
Mijn seizoen begint pas weer in maart met een weekje racen in Barcelona. In NL durf ik 't pas vanaf halverwege april aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:34 schreef freud het volgende:
[..]
Sux bigtime indeed. Motor is ook helemaal over nu even zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |