quote:
quote:
quote:
quote:
Je bedoelt dus eigenlijk meest hulpvaardige user, omdat ik mensen graag help met decorrecte spelling.quote:
Inderdaad; misschien moet er bij iedere vraag alvast een paar users ingevuld worden waar je uit kunt kiezenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef Splutje het volgende:
Laten we ons ook beperken tot users, mods en topics van KLB, anders hebben mensen zoals ik geen idee over wie het gaat
Jij begrijpt er weer niks vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad; misschien moet er bij iedere vraag alvast een paar users ingevuld worden waar je uit kunt kiezen
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk meest hulpvaardige user, omdat ik mensen graag help met decorrecte spelling.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het verkeerd begrepen
Jij bent eigenlijk ook wel goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:04 schreef Adelante het volgende:
Goed topic, gaat ergens om. Iets minder categorieen is wel zo overzichtelijk
Goede troll reply, als mods mochten stemmen had je de mijne.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
Graag mij niet nomineren ben geen trol.
Waarom zou dit niet mogen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goede troll reply, als mods mochten stemmen had je de mijne.
Als het goed is zijn dit niet de definitieve vragen. Toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Goed topic, zo even lijstje maken.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
Goffedomme ik word nergens genoemd. Ik voel me een beetje de Seymour Hoffman van de klaagbaak.
Goed ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef Splutje het volgende:
Laten we ons ook beperken tot users, mods en topics van KLB, anders hebben mensen zoals ik geen idee over wie het gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |