www.pearle.nlquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik las kutvliegen ...
zoiets maar dan anders
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef JustRob het volgende:
Ik wordt wakker. Als ik uit mijn bed kom zie ik wat zweet vlekken in mijn bed. Het wordt een warme dag vandaag. Fluitend kleed ik me aan en dans ik de trap af naar beneden. Aldaar zet ik een heerlijke kop aardbeien thee, met extra suiker. Ik trakteer mezelf op een heerlijk ontbijt, de toast perfect, ik neem de tijd.
Na mijn ontbijt trek ik met een brede glimlach mijn vest aan en ga naar buiten. Ik pak mijn iPod uit mijn zak, de witte dopjes doe ik in mijn oren. De shuffle kiest een toepasselijk nummer, de zwoele spaanse gitaren klinken in mijn oren. Passend bij het prachtige weer.
Ik spring op mijn fiets en rijd rustig naar de bushalte. Daar komt hij net aan, perfect op tijd. Na mijn OV-kaart geflasht te hebben en de buschauffer gedag gezegd ga ik relaxed achterin zitten.
Ja, mijn dag begon goed, op en top, kon niet meer stuk. Ik genoot van de muziek in mijn oren, totdat.... Een klote vlieg mij rond het hoofd begon te zoemen.
Gestoord werd ik ervan. Echt, wat een kut kutbeesten. Ze gaan op je arm zitten, die je dan even beweegt zodat ze oprotten, en dan gaan ze op je been zitten. Of erger nog, op je hoofd en in je oor zoemen. Je begrijpt natuurlijk dat ik gelijk pisnijdig was.
Heb hem nog geprobeerd dood te maken maar die schijtbeesten zijn zo snel. Echt een teringhekel aan die insecten.
En zo veranderde mijn prachtige dag in een kutdag.
Klacht: Vliegen zijn gemaakt om mensen het leven zuur te maken
Nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geef je nog antwoord? Waarom niet?
Aardbeien thee kan erg lekker zijn, als je de juiste hoeveelheid suiker gebruikt smaakt het alsof er een engel over je tong heen plastquote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef Nebukadnezar het volgende:
Je drinkt aardbeien thee met suiker.
Vind je het gek dat die vliegen aan je kleven vuil monster?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef JustRob het volgende:
Ik wordt wakker. Als ik uit mijn bed kom zie ik wat zweet vlekken in mijn bed.
hihiquote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ben jij helaas geboren. Jammer dat je moeder niet slikte..
Ik heb nogal een drukke planning, vandaar dat ik maar 2 keer per week douche.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die vliegen aan je kleven vuil monster?![]()
En niet eens douchen...
Is ook eens leuk voor 'm, voelt ie zich een keer niet zo zielig en minderwaardig. Maar niet doorvertellen hoor.quote:
Wat nobel van je. Jij krijgt een duimpje omhoogquote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is ook eens leuk voor 'm, voelt ie zich een keer niet zo zielig en minderwaardig. Maar niet doorvertellen hoor.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die vliegen aan je kleven vuil monster?![]()
En niet eens douchen...
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef JustRob het volgende:
[..]
Ik heb nogal een drukke planning, vandaar dat ik maar 2 keer per week douche.
Ik spuit altijd een halve bus deo over mijn lichaam dus je ruikt dat zweet bijna nietquote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef Geelman het volgende:
Zouden er hoeren zijn die je tegen betaling schoonlikken?
Gewoon lekker dat zweet eraf likken met hun tongetjes?
Amerikanenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik las kutvliegen ...
zoiets maar dan anders
[ afbeelding ]
Wat heeft iedereen met aardbeien thee?quote:Aldaar zet ik een heerlijke kop aardbeien thee, met extra suiker. Ik trakteer mezelf op een heerlijk ontbijt, de toast perfect, ik neem de tijd.
ditquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |