Ik heb je de laatste maanden niet zo vaak meer gezien.quote:
Klopt, door allerlei omstandigheden buiten FOK! om, waar ik niet teveel details aan wil wijden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste maanden niet zo vaak meer gezien.
* Lithia aait.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Klopt, door allerlei omstandigheden buiten FOK! om, waar ik niet teveel details aan wil wijden.
* Gary_Oak voelt zich weer beter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
* Lithia aait.![]()
Laatste edit dan maar.
quote:
quote:
quote:
quote:
Je bedoelt dus eigenlijk meest hulpvaardige user, omdat ik mensen graag help met decorrecte spelling.quote:
Inderdaad; misschien moet er bij iedere vraag alvast een paar users ingevuld worden waar je uit kunt kiezenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef Splutje het volgende:
Laten we ons ook beperken tot users, mods en topics van KLB, anders hebben mensen zoals ik geen idee over wie het gaat
Jij begrijpt er weer niks vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad; misschien moet er bij iedere vraag alvast een paar users ingevuld worden waar je uit kunt kiezen
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk meest hulpvaardige user, omdat ik mensen graag help met decorrecte spelling.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het verkeerd begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |