Het is waarschijnlijk blijvend danquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van je gezien heb, kom je inderdaad over als een 14-jarige
Ja veel dus, sommige shirts zijn gewoon voor 14 jarige, en sommige niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Wat kan er nu zo 14 zijn aan een shirt en een spijkerbroek?
Het is zien en gezien worden, en inderdaad mooie vrouwen daar. Tikje arrogant dat welquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:13 schreef Cactus1 het volgende: [..] Daar ben ik een paar weken terug nog geweest. Best lekkere chicks daar
![]()
Ik zeg, Pushup + Diepe decoleté jurk. Hoge hakken. Haar door de kapper laten doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Wat kan er nu zo 14 zijn aan een shirt en een spijkerbroek?
Dan zie ik er misschien volwassen uit ja. Maar ik vind het zoveel moeitequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zeg, Pushup + Diepe decoleté jurk. Hoge hakken. Haar door de kapper laten doen.
Net zoveel moeite om een spijkerbroek en shirt aan te doen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zie ik er misschien volwassen uit ja. Maar ik vind het zoveel moeite
Ik hoef er niet sexy uit te zien, maar mensen schrikken de hele tijd als ik eg dat ik 18 benquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Geen vrouwelijkheid uitstralen en ook niet je best doen maar er wel over klagen dat mensen je 'sexiness' niet zien...
Het is niet heel moeilijk, je hoeft echt geen fotomodel te zijn.
Dan blijft het zo. Moet je je er wel bij neerleggen en niet meer zeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zie ik er misschien volwassen uit ja. Maar ik vind het zoveel moeite
Muah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef er niet sexy uit te zien, maar mensen schrikken de hele tijd als ik eg dat ik 18 ben
Ook niet-sexy vrouwen zien er meestal toch uit als hun eigen leeftijd.
En ik wil sowieso geen bh's dragen eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Net zoveel moeite om een spijkerbroek en shirt aan te doen?
Hallo hangtieten!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik wil sowieso geen bh's dragen eigenlijk
Ik ook niet, maar het doet pijn met lopen andersquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik wil sowieso geen bh's dragen eigenlijk
Waarom doe je er dan niks aan als je het weet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar valt bij mij zeker nog wel het 1 en ander aan te verbeteren
Als ik de kapper het laat knippen en zeg dat ze het zelf mag weten behalve dat het niet te kort mag, verandert er bijna nooit ietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Sinji het volgende:
Naar de kapper veel moeite vinden...
Dan weet je dat het uiterlijk niet een prioriteit is inderdaad
Hebben we het volgens mij wel eens over gehad ja. Is het nou een wens van jou om dat te verbeteren?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar valt bij mij zeker nog wel het 1 en ander aan te verbeteren
Dan moet je een fatsoenlijke kapper zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik de kapper het laat knippen en zeg dat ze het zelf mag weten behalve dat het niet te kort mag, verandert er bijna nooit iets
Dat is het bij mij ook niet, dat geef ik eerlijk toequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Sinji het volgende:
Naar de kapper veel moeite vinden...
Dan weet je dat het uiterlijk niet een prioriteit is inderdaad
Dan moet je niet zeggen dat ze het zelf mag weten maar moet je zelf zeggen wat je wil.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik de kapper het laat knippen en zeg dat ze het zelf mag weten behalve dat het niet te kort mag, verandert er bijna nooit iets
Omdat ik kleding kopen echt een ramp vind. Ik koop dan vaak kleding die achteraf toch niet lekker zit of goed staat. Ik heb totaal geen smaak voor kledingquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan niks aan als je het weet?
Dan neem je een plaatje mee van wat je mooi vindt. Zo'n kapster gaat ook niet lukraak naar eigen inzicht knippen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet. Je bent dan ook nog 14 18. Komt nog wel.quote:
Wanneer is een kapper goed?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet je een fatsoenlijke kapper zoeken.
Ze zijn te klein om te hangenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan neem je een plaatje mee van wat je mooi vindt. Zo'n kapster gaat ook niet lukraak naar eigen inzicht knippen.
[..]
Nog niet. Je bent dan ook nog 14 18. Komt nog wel.
Iemand mee nemen die er verstand van heeft? Vragen in een winkel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik kleding kopen echt een ramp vind. Ik koop dan vaak kleding die achteraf toch niet lekker zit of goed staat. Ik heb totaal geen smaak voor kleding
Wanneer je kan zeggen doe maar wat je wilt met mijn haar. En je dan met een fatsoenlijk kapsel naar buiten loopt.quote:
Weet ik veel. Zijn er geen reviews op internet? Ik ga naar zo'n hippe kapper. Waar het meer op een discotheek lijkt dan op een kapsalon. Niet helemaal mijn stijl, maar ze weten goed wat staat.quote:
Ik heb trouwens wel wat gehad aan die tip van jou om er verzorgd uit te zien, die is blijven hangen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hebben we het volgens mij wel eens over gehad ja. Is het nou een wens van jou om dat te verbeteren?
Mijn zussen hebben meestal te weinig tijd helaas. 1 is aan het studeren en druk bezig met haar eigen leventje en de ander is fulltime moederquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iemand mee nemen die er verstand van heeft? Vragen in een winkel?
Zo makkelijk om te doen.
Naar wat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
Ik wil naar SR maar ik durf niet alleen.
Ze hebben vast wel tijd om een keer een uurtje of 2 met je naar stad te gaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn zussen hebben meestal te weinig tijd helaas. 1 is aan het studeren en druk bezig met haar eigen leventje en de ander is fulltime moeder
Top! Haartjes leuk en een luchtje werkt vaak al goed. En ja, neem gewoon eens een vrouw mee om te shoppen, liefst eentje van jouw leeftijd. Mijn tip blijft staan: zwarte overhemden, witte shirts, zwarte of hele donkere jeans. Heel simpel en zie je er toch leuk uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel wat gehad aan die tip van jou om er verzorgd uit te zien, die is blijven hangen!![]()
Maar het is eigenlijk wel een wens van mij, maar dan zou ik met 1 van mijn zussen moeten gaan winkelen, die hebben veel meer smaak dan ik
Ik zou dat ook niet doen, alleen naar zoiets, dan voel ik me zo eenzaamquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
Serious Requestquote:
En een mooie jeans. Niet zo'n lichtblauwe van de zeeman ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Top! Haartjes leuk en een luchtje werkt vaak al goed. En ja, neem gewoon eens een vrouw mee om te shoppen, liefst eentje van jouw leeftijd. Mijn tip blijft staan: zwarte overhemden, witte shirts, zwarte of hele donkere jeans. Heel simpel en zie je er toch leuk uit.
Ze zullen toch wel een paar uur tijd hebben als je het afspreekt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn zussen hebben meestal te weinig tijd helaas. 1 is aan het studeren en druk bezig met haar eigen leventje en de ander is fulltime moeder
Ik zat er aan te denken om vrijdag te gaan kijken. Leidenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
Dat is inderdaad een goed idee. Je zussen zijn vast eerlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel wat gehad aan die tip van jou om er verzorgd uit te zien, die is blijven hangen!![]()
Maar het is eigenlijk wel een wens van mij, maar dan zou ik met 1 van mijn zussen moeten gaan winkelen, die hebben veel meer smaak dan ik
Kijk als de sfeer goed is en er hangt geen groepjescultuur maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen, alleen naar zoiets, dan voel ik me zo eenzaam
Respect als je in eentje gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als de sfeer goed is en er hangt geen groepjescultuur maakt het niet zoveel uit.
Maar als het kut is en die hangt er wel is er echt geen moer aan.
Met m'n zusje zou het eventueel wel mogelijk zijn. Alleen jammer dat ze nu in Vietnam zit, komt pas over een maandje weer terug.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel een paar uur tijd hebben als je het afspreekt?
Zeker weten! Gewoon eentje met van die vale plekken. Of juist heel classy, haal een pantalon bij Piet Zoomers. Ligt een beetje aan de rest van je kleding natuurlijk maar vrouwen hebben daar meestal wel kijk op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
En een mooie jeans. Niet zo'n lichtblauwe van de zeeman ofzoOf van die survival broeken met zakken overal
Mwah ik ben gewend dingen alleen te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Respect als je in eentje gaat.
Ik doe het je echt niet na.
Exactly!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker weten! Gewoon eentje met van die vale plekken. Of juist heel classy, haal een pantalon bij Piet Zoomers. Ligt een beetje aan de rest van je kleding natuurlijk maar vrouwen hebben daar meestal wel kijk op.
En als je broeken koopt, kijk dan goed of hij goed om je kruis sluit. Ik vind het er anders zo sullig uit zien.
Alleen draag ik geen jeans, vind ze vervelend zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Top! Haartjes leuk en een luchtje werkt vaak al goed. En ja, neem gewoon eens een vrouw mee om te shoppen, liefst eentje van jouw leeftijd. Mijn tip blijft staan: zwarte overhemden, witte shirts, zwarte of hele donkere jeans. Heel simpel en zie je er toch leuk uit.
Jammer dat je die broeken niet leuk vind, die zitten meestal namelijk wel goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
En een mooie jeans. Niet zo'n lichtblauwe van de zeeman ofzoOf van die survival broeken met zakken overal
Ze zien er niet uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen draag ik geen jeans, vind ze vervelend zitten.
[..]
Jammer dat je die broeken niet leuk vind, die zitten meestal namelijk wel goed
Ik dacht dat je wel meer mensen kende die naar die meet gingen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ik ben gewend dingen alleen te doen.
Vriendengebrek.
Waarom zwarte overhemde? zwart is zo saai. Het is niks zeggend. Straalt helemaal niks uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar hoe zie je of een broek goed om je kruis sluit?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker weten! Gewoon eentje met van die vale plekken. Of juist heel classy, haal een pantalon bij Piet Zoomers. Ligt een beetje aan de rest van je kleding natuurlijk maar vrouwen hebben daar meestal wel kijk op.
En als je broeken koopt, kijk dan goed of hij goed om je kruis sluit. Ik vind het er anders zo sullig uit zien.
Dat je niet je lul ziet zitten, maar dat ie ook niet helemaal los slobbert.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar hoe zie je of een broek goed om je kruis sluit?
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat je niet je lul ziet zitten, maar dat ie ook niet helemaal los slobbert.
Zwart is makkelijk & veilig als je niet veel verstand hebt van kleuren/kleding combinerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zwarte overhemde? zwart is zo saai. Het is niks zeggend. Straalt helemaal niks uit.
Waarom niet een licht blauw overhemd met bv dunne witte lijnen en een licht blauwe spijkerbroek die een gewassen look heeft. Dus hele lichte witte vlakken, maar heel licht kleur verschil zodat het niet direct opvalt.
In de winter kan je er nog een licht grijse pullover trui overheen dragen.
Bovenste knoopje van je overhemd open.
Lichte sneakers er onder, denk richting allstars modellen bv
Daar zijn ze ook op gemaakt, om altijd goed te zitten. Maar mooi zijn ze niet. Niemand vindt dat sexy/leuk. Bij een modieuzere broek ben je langer aan het passen, en daar heb jij een hekel aan. Maar bijt een keer door de zure appel, je zal zien dat je je toch zelfverzekerder voelt als je weet dat je iets draagt waar niemand iets op aan kan merkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Oh vrijdag is al geregeld, maar voor vandaag heb ik niemand.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel meer mensen kende die naar die meet gingen?
Kleding is gewoon echt belangrijk voor de eerste indruk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook op gemaakt, om altijd goed te zitten. Maar mooi zijn ze niet. Niemand vindt dat sexy/leuk. Bij een modieuzere broek ben je langer aan het passen, en daar heb jij een hekel aan. Maar bijt een keer door de zure appel, je zal zien dat je je toch zelfverzekerder voelt als je weet dat je iets draagt waar niemand iets op aan kan merken
Of zoals ik al zei, pantalons. Wel overhemden dragen of combinatie shirt met jasje.
Man...Nu klinkt het net alsof ik er verstand van heb. Zo is het nou ook weer niet
Ik heb echt bijna 0 verstand van kleding, ik vind het wel meevallen bij jouquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook op gemaakt, om altijd goed te zitten. Maar mooi zijn ze niet. Niemand vindt dat sexy/leuk. Bij een modieuzere broek ben je langer aan het passen, en daar heb jij een hekel aan. Maar bijt een keer door de zure appel, je zal zien dat je je toch zelfverzekerder voelt als je weet dat je iets draagt waar niemand iets op aan kan merken
Of zoals ik al zei, pantalons. Wel overhemden dragen of combinatie shirt met jasje.
Man...Nu klinkt het net alsof ik er verstand van heb. Zo is het nou ook weer niet
'Maar het zit zo lekker' moet je af en toe maar even laten varen.. vooral met die survival broekenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb echt bijna 0 verstand van kleding, ik vind het wel meevallen bij jou
Eens, zwart is heel 'plain'. Maar zoals Joysa al zegt, het is een veilige kleur. Niemand zal het erg vinden als je dat draagt. Het ziet er nog altijd veel beter uit dan ruitjesoverhemden met korte mouwen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zwarte overhemde? zwart is zo saai. Het is niks zeggend. Straalt helemaal niks uit.
Waarom niet een licht blauw overhemd met bv dunne witte lijnen en een licht blauwe spijkerbroek die een gewassen look heeft. Dus hele lichte witte vlakken, maar heel licht kleur verschil zodat het niet direct opvalt.
In de winter kan je er nog een licht grijse pullover trui overheen dragen.
Bovenste knoopje van je overhemd open.
Lichte sneakers er onder, denk richting allstars modellen bv
Ja klopt, maar je kan je ook laten adviseren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zwart is makkelijk & veilig als je niet veel verstand hebt van kleuren/kleding combineren
Dat is wel een goede tip ja, paspop kleding kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja klopt, maar je kan je ook laten adviseren.
Maar zolang de kleur beetje over een komen met de rest zit je vaak wel goed.
Of kijk gewoon eens naar de paspoppen. Daar kan je ook mogelijke onspiratie van opdoen.
De sting bv heeft heel veel voorbeelden hangen en staan.
Enig nadeel is dat erg veel mensen in kleding van de sting lopen. Dat vind ik personelijk een stuk minder. Maar dat is personelijk.
Have funquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga maar, thuis zitten is ook weer niks.
Toedeloe.
Hey doei Heloef!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga maar, thuis zitten is ook weer niks.
Toedeloe.
Ja ik snap het inderdaad. En je hebt gelijk, het is een veilige kleur. Maar draag het dan niet te lang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eens, zwart is heel 'plain'. Maar zoals Joysa al zegt, het is een veilige kleur. Niemand zal het erg vinden als je dat draagt. Het ziet er nog altijd veel beter uit dan ruitjesoverhemden met korte mouwen.
Het is gewoon kleding die altijd kan, op je werk, op dates. Niemand zal achteraf iets te zeggen hebben over je kleding. Als je je al niet zo zeker voelt over kleding lijkt me dat een hele veilige keus
Het is wel handig om bijvoorbeeld een zwart vest/colbertje te hebben. Dan kun je shirts in allerlei kleuren halen en met allerlei opdrukken, en dan kan vest/colbert er bijna altijd wel overquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik snap het inderdaad. En je hebt gelijk, het is een veilige kleur. Maar draag het dan niet te lang.
Want het gaat heel snel opvallen als je altijd zwart hebt.
Dan doe je donkergroen of donkerblauw erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik snap het inderdaad. En je hebt gelijk, het is een veilige kleur. Maar draag het dan niet te lang.
Want het gaat heel snel opvallen als je altijd zwart hebt.
Zwarte shirt met knalroze opdrukken bij mannenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan doe je donkergroen of donkerblauw erbij
Zelf heb ik altijd zwart of wit. Soms een andere donkere kleur. Eigenlijk nooit geel of rood. Zelf ben ik ook een gemaksmens wat betreft kleding, vind die felle kleuren veel te tricky.
Maar ook als je kleurenblind bent kan je een verkoper om advies vragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip ja, paspop kleding kijkenOok qua kleuren, en shirts + vestjes of overhemden + truien
Ik draag best veel zwart, bietje kleurenblind
Oh maar ik heb er ook geen moeite mee verder heurquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar ook als je kleurenblind bent kan je een verkoper om advies vragen.
Doe ik ook vaak genoeg. Mooi overhemd of trui gevonden en vraag ik gewoon van, heeft u een mooie trui voor er overheen in zelfde stijl. En ik wil graag net iets anders dan bet veiligenstandaard verhaal.
Nou die verkopers gaan dan los
Op den duur ga je een eigen stijl ontwikkelen en weten ze precies wat wel en niet in jouw smaak valt.
DAT inderdaad!!! zo belangrijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:56 schreef ook_gek het volgende:
Je moet een soort van basis aanleggen. Dan kan je eindeloos combineren.
Donker en licht blauwe spinkerbroek. Lichte en donkere kleun schoenen.
Grijs en zwarte pull over trui plus zwart jasje en je hebt een aardige basis. Zorg dat je broekriemen hebt in de kleur van je schoenen en je zit goed.
Oh daar heb ik geen moeite meequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan doe je donkergroen of donkerblauw erbij
Zelf heb ik altijd zwart of wit. Soms een andere donkere kleur. Eigenlijk nooit geel of rood. Zelf ben ik ook een gemaksmens wat betreft kleding, vind die felle kleuren veel te tricky.
Woon nog steeds in Arnhemquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Het is zien en gezien worden, en inderdaad mooie vrouwen daar. Tikje arrogant dat welWanneer ben je er perfecies geweest dan? Ik ben er afgelopen 4 weken geweest. Altijd op zaterdag. En dan aan de linker kant met de gekleude drukke dansvloer.
Geweldige club met goeie muziek vind ik!!
Maar uhm woon je in de buurt dan![]()
Nu komt iets geksMaar als je keer wilt stappen met een leeftijds genoot.... Nodig ik je bij deze uit. Drankje, dansje zonder enige bij bedoeling.
Het zijn de kleine dingen die iets kunnen maken en brekenquote:
Goed zo, jeans zijn lelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Je moet gewoon de dansvloer op en dansen. Krijg je van zelf wel ruimte.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Woon nog steeds in ArnhemBen er 3 weken geleden geweest op vrijdag. Ik heb veel vriendjes in de buurt van Den Haag
Het was idd een tent waar de arrogantie hoogtij viert, wel vermakelijk vind ik. Het was te druk om op de dansvloer te staan dus ben een beetje blijven hangen in het midden en rondjes lopen tussen het rechterdeel en linker deel.
Als je dan ook flinke airco regelt, zal ik erover nadenken, want zweten is zo onaantrekkelijk en irritantquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef ook_gek het volgende:
Maar de uitnodiging blijft staan, en ik regel een stukje dansvloer voor je
Ik zorg wel voor de afkoeling. Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je dan ook flinke airco regelt, zal ik erover nadenken, want zweten is zo onaantrekkelijk en irritant
Spijkerbroeken zijn bijna altijd blauw en als ik iets lelijk vind, dan zijn het wel blauwe broeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een man in een mooie spijkerbroek, iets mooiers is er bijna niet
hoiquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi Maximum
En Faxie
En Cactus en ook_gek
Dan valt bijna elke man af denk ik, want ik weet zeker dat elke man een spijkerbroek heeftquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zijn bijna altijd blauw en als ik iets lelijk vind, dan zijn het wel blauwe broeken.
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dan valt bijna elke man af denk ik, want ik weet zeker dat elke man een spijkerbroek heeft
Dat is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dan valt bijna elke man af denk ik, want ik weet zeker dat elke man een spijkerbroek heeft
Ben je serieus kleurenblind? Dat komt toch bijna niet voor bij vrouwenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip ja, paspop kleding kijkenOok qua kleuren, en shirts + vestjes of overhemden + truien
Ik draag best veel zwart, bietje kleurenblind
Ja dat is ze serieus. en dat komt bij mannen even vaak voor als bij vrouwen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben je serieus kleurenblind? Dat komt toch bijna niet voor bij vrouwen?
Ja echt.. heel irritantquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben je serieus kleurenblind? Dat komt toch bijna niet voor bij vrouwen?
Een bepaald soort kleurenblind zit op het y chromosoom, en komt dus niet voor bij vrouwen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja dat is ze serieus. en dat komt bij mannen even vaak voor als bij vrouwen hoor.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Een bepaald soort kleurenblind zit op het y chromosoom, en komt dus niet voor bij vrouwen.
Die andere soort komt bij mannen en vrouwen evenveel voor.
Dus ja, mannen zijn vaker kleurenblind dan vrouwen.
Volgens mij zit dat gen op het X chromosoom, niet op het Y chromosoom. Dat chromosoom is nagenoeg "leeg"quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Een bepaald soort kleurenblind zit op het y chromosoom, en komt dus niet voor bij vrouwen.
Nee, op het Y-chromosoom..quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat gen op het X chromosoom, niet op het Y chromosoom. Dat chromosoom is nagenoeg "leeg"
En als een gen op het X-chromosoom recessief is zal het zich bij een man eerder uiten omdat die maar één X-chromosoom heeft. Daarom komt kleurenblindheid bij vrouwen minder voor. Daarvoor moet je zowel van je vader als van je moeder een gen meekrijgen. Mannen hebben er maar een nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat gen op het X chromosoom, niet op het Y chromosoom. Dat chromosoom is nagenoeg "leeg"
Nee net andersom, dat zit juist op het X-chromosoom, maar bij vrouwen komt het niet tot uiting omdat het recessief is (wij hebben er namelijk tweequote:Op dinsdag 20 december 2011 16:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, op het Y-chromosoom..
Vrouwen kunnen die versie alleen hebben als het op beide x-chromosomen zit
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben al erg snel het gevoel dat ze ergens recht op hebben. Ze denken al snel dat ze dingen kunnen toeeigenen. Tenminste dat is mijn ervaring.
Tis hetzelfde principe als mannen die boos worden omdat zij de "nice guy" zijn en ik niet geinteresseerd in ze ben. NEE ik val niet op iedereen die aardig tegen mij doet, en NEE dit betekent niet dat ik op "bad boys" val. Komt het dan echt niet in je op dat ik toevallig niet op jou val??!
Hoe tegenstellig is ook de opmerking "nice guys finish last"Als je echt zo nice was geweest, had je ook niet het gevoel gehad dat je iedereen waar je aardig tegen doet zomaar kan toeeigenen/opeisen.
ik ben blij weer eens 2 ontopic posts te lezen (zijn nog wel meer hoor, maar vooral deze).quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook mijn ervaring ook een beetje . Dat hun gevoelens voor je hebben betekent niet dat jij je hele liefdesleven opzij moet zetten omdat hun er moeite mee hebben.
Ze hebben er heel vaak moeite mee dat je niet op ze valt en gaan er dan vaak juist hele verhalen bij verzinnen die eigenlijk niet eens van toepassing zijn.
Alles om maar niet te zien dat ik gewoon niet op je val , en om heel eerlijk te zijn vind ik het soms doodvermoeiend om een vrouw te zijn
Oh ja zo, sorryquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:
Rood-groen kleurenblindheid komt het meest bij mannen voor, omdat de betrokken genen op het X-chromosoom liggen.
Mensen vinden jou ook een leuk persoon hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ik ben blij weer eens 2 ontopic posts te lezen (zijn nog wel meer hoor, maar vooral deze).
het bewijst wel dat mannen er actief wat aan proberen te doen om dat soort relatie met de vrouw te krijgen.
niet dat het anderen boeit maar ik wil een leuker persoon zijn, zoals lant, of zo goed kunnen praten als kaneelstokje. of zo helemaal zoals c_m. ik kan eigenlijk beter niet meer posten na me asocialiteiten de laatste altijd.
ik lees wel mee.
maar ik weet niet uit me hoofd de erfelijkheid van kleurenblindheid.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi mlig!![]()
Nee joh, gewoon lekker met ons meedoen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ken iemand die alles wat blauw is paars vindt, en ook vooral niet toe wil geven dat het wel eens aan haar kan liggen en serieus discussie gaat voeren over een blauwe dop ofzo. Dan beweert zij dat het paars is tot je het zat bent en gewoon: " ok" zegt.
Best wel irritant eigenlijk. Lijkt onbenullig maar dat gebeurt als je dan " Hey, zou je me dat blauwe flesje even willen aangeven? "
Dan krijg je: " Jahoor, maar hij is echt niet blauw hoor dat is een Paars flesje hahah ben je kleurenblind ofzo "
Alleen heeft ze niet door dat dan iedereen kleurenblind is behalve zij
Ik wist het ook niet. Ik heb meer geleerd hier dan op school vandaag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik weet niet uit me hoofd de erfelijkheid van kleurenblindheid.
en de vorige meet was ik ook te asociaal denk ik, ik moet echt leuker doen enzo.
Ik denk ook wel eens dat iets paars is en dan zeggen anderen dat het blauw is. Geen idee waaraan het ligt maar ik leg me er altijd maar bij neer en zeg dat ik niet goed gekeken had.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ken iemand die alles wat blauw is paars vindt, en ook vooral niet toe wil geven dat het wel eens aan haar kan liggen en serieus discussie gaat voeren over een blauwe dop ofzo. Dan beweert zij dat het paars is tot je het zat bent en gewoon: " ok" zegt.
Best wel irritant eigenlijk. Lijkt onbenullig maar dat gebeurt als je dan " Hey, zou je me dat blauwe flesje even willen aangeven? "
Dan krijg je: " Jahoor, maar hij is echt niet blauw hoor dat is een Paars flesje hahah ben je kleurenblind ofzo "
Het beste wat je kunt worden is jezelf. Wat je wel kunt doen is zorgen dat je beter in je vel gaat zitten en dat doe je onder andere door naar de meets te gaan en dingen te ondernemenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en de vorige meet was ik ook te asociaal denk ik, ik moet echt leuker doen enzo, zoals kaneelstokje.
en zo bewegen als c_m
en zo leuke dingen bedenken als lant.
Latijn is tof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Ik heb meer geleerd hier dan op school vandaag.
(oke oke ik heb Latijn een bazenleraar nu dus daar heb ik wel wat geleerd)
Prachtig mooi is datquote:
ik heb een vriend die dat ook had.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef Moonwalk het volgende:
Mijn oude leraar Latijn heeft de hoop opgegeven. 22/30 mensen staan een onvoldoende (ik een 3.1) door alle vertaalproefwerken enzoquote:
Waren het vertaalproefwerken vergelijkbaar met teksten van de examens?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn oude leraar Latijn heeft de hoop opgegeven. 22/30 mensen staan een onvoldoende (ik een 3.1) door alle vertaalproefwerken enzo![]()
Maar nu hebben we een nieuwe die wel aardig en leuk is en goed kan lesgeven
Hoe zou je het eigenlijk vinden als je partnerloos bleef? Geen relatie voor de rest van je leven?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem.
ja ik had wat op fok gelezen dat ik zosnel mogelijk niet meer altijd alleen binnen moet zitten, en desnoods dan maar naar therapie ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het beste wat je kunt worden is jezelf. Wat je wel kunt doen is zorgen dat je beter in je vel gaat zitten en dat doe je onder andere door naar de meets te gaan en dingen te ondernemen
Huh, je was helemaal niet asociaal hoor. Leuk en goed van je dat je er wasquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en de vorige meet was ik ook te asociaal denk ik, ik moet echt leuker doen enzo, zoals kaneelstokje.
en zo bewegen als c_m
en zo leuke dingen bedenken als lant.
Dat vind ik dan niet erg, maar die vriendin van mij gaat dan echt doen alsof ik gek benquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook wel eens dat iets paars is en dan zeggen anderen dat het blauw is. Geen idee waaraan het ligt maar ik leg me er altijd maar bij neer en zeg dat ik niet goed gekeken had.
Oh dat is wel een goeie tip, dankje welquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb een vriend die dat ook had.
volgensmij ook met blauw en paars , ik weet niet meer. of rolze ofzo.
toen had ik 2 dingen gezocht (1 blauw, de ander de compleet andere kleur) die volgens hem hetzelfde waren, en toen had ik er een stuk doorzichtige rode folie voor gehouden.
toen werd het blauwe volledig donker, en het paarse of rolze was lichter.
toen was hij "wtf".
Ik quote: 'Dit zijn de moeilijkste teksten die jullie ooit zullen moeten doen'.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waren het vertaalproefwerken vergelijkbaar met teksten van de examens?
Waarom zou je je leerlingen teksten laten vertalen die moeilijker zijn dan de examensquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik quote: 'Dit zijn de moeilijkste teksten die jullie ooit zullen moeten doen'.
Moeilijker dan de examens dus met een klas die een vet grote achterstand had.
Dat deed ik ook altijd (nog steeds wel, maar minder). Het voelt gewoon zo weird dat iedereen zegt dat het een andere kleur isquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet erg, maar die vriendi van mij gaat dan echt doen alsof ik gek ben
Dreig de leraar in elkaar te slaan als je geen voldoende haalt. Oh, en hack z'n smartphone voor belastende informatie. Moet je dan eens zien wat een mooi cijfer je er voor krijgt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik quote: 'Dit zijn de moeilijkste teksten die jullie ooit zullen moeten doen'.
Moeilijker dan de examens dus met een klas die een vet grote achterstand had.
Dat was bij ons ook zo hoor, de centraal examens waren echt een eitje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je je leerlingen teksten laten vertalen die moeilijker zijn dan de examens
Als je niveau boven de examenstof zit. Dan zijn de examens een eitje, en ga je die sowieso halen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je je leerlingen teksten laten vertalen die moeilijker zijn dan de examens
Dan onze examens he. Ons examenschrijver is Seneca...quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh zo. Nou ja, dan haal je in de voorbereiding volgend jaar waarschijnlijk hogere SE-cijfersquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan onze examens he. Ons examenschrijver is Seneca...
nee ik denk niet dat drukke omgeving als een cafe + een tijdje geen antidepresiva vlak ervoor goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Huh, je was helemaal niet asociaal hoor. Leuk en goed van je dat je er was
Prachtig hoe vrouwen zo heerlijk subtiel en onschuldig zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn kaak doet pijn en ik heb niet eens gepijpt
lief hequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtig hoe vrouwen zo heerlijk subtiel en onschuldig zijn
Echter is het wel de vraag of dit een vrouw isquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtig hoe vrouwen zo heerlijk subtiel en onschuldig zijn
Ik zei toch dat et geen snoepjes warenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Sinosappel het volgende:
Gaat jouw kaak daar pijn van doen? Dan waren ze allemaal groot geschapen zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Echter is het wel de vraag of dit een vrouw is
Realiseer je dat wat je nu typt geen goed image bouwt voor newbiequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat jouw kaak daar pijn van doen? Dan waren ze allemaal groot geschapen zeg.
in het kpd topic staan pics van een groot gedeelte van haar tieten en een stuk van haar haar.quote:
Kom op man, zere kaken van het pijpenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Realiseer je dat wat je nu typt geen goed image bouwt voor newbie
Mag ook DM hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
aww![]()
Maar ik post hier mn gezicht niet
Post dan een foto zonder gezicht, waarop je 'ik ben sinosappel en dit is voor Fok!' op een bordje voor je uit haalt. Zonder daarbij vrouwelijke kenmerken te verhullen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
aww![]()
Maar ik post hier mn gezicht niet
Dat overkomt meer vrouwen, weet ik toevallig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom op man, zere kaken van het pijpen___!
Ik kan daar niet in, ik denk dat ze mijn mail negerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in het kpd topic staan pics van een groot gedeelte van haar tieten en een stuk van haar haar.
ze noemde het " nipplegate "
Hoezo? Omdat jij en Sinji denken dat ik een man ben?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Post dan een foto zonder gezicht, waarop je 'ik ben sinosappel en dit is voor Fok!' op een bordje voor je uit haalt. Zonder daarbij vrouwelijke kenmerken te verhullen, natuurlijk.
Ja, en de anderen ook, alleen zijn die wat beleefderquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat jij en Sinji denken dat ik een man ben?
Nee, omdat wij nieuwsgierig zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat jij en Sinji denken dat ik een man ben?
Neehoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en de anderen ook, alleen zijn die wat beleefder
je mist niet veel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan daar niet in, ik denk dat ze mijn mail negeren
Ik moet maar in dat topic om toegang gaan vragen dan.
Ahhh okequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, omdat wij nieuwsgierig zijn
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je mist niet veel.
maar ze heeft wel leuke kleding ,en mooi haar.
Je bent een heer mlig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat naakte negeer ik gewoon. maar zal vast wel goed zijn hoor
Yep, ze wan en oonliequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh verdomd, is dit de mlig waar iedereen het steeds over heeft.
ssssstquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh verdomd, is dit de mlig waar iedereen het steeds over heeft.
Ik heb je al gevonden op googlequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ahhh okeIk maak wel een foto met een sinaasappel voor jou Loka
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb je al gevonden op googleOf met geperste sinaasappelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:13 schreef Sinji het volgende:
Of met geperste sinaasappelsDaar had ze iets te lang onder de zonnebank gelegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehe, online groepsdrukquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Hihi. Die van jou is wel mooi Cactus. Ik ben nog een bewijsfoto aan het maken ook
Ok, een foto van een sinaasappel tussen je kin en je borst en ik geloof jequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Hihi. Die van jou is wel mooi Cactus. Ik ben nog een bewijsfoto aan het maken ook
Ben benieuwd hoe overtuigend die gaat wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is een monkeyyy stijl onthulling?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Sinji het volgende:
Tags or gtfo. Maar eigenlijk verwacht ik uiteindelijk een monkeyyy stijl onthulling
same herequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Sinji het volgende:
Tags or gtfo. Maar eigenlijk verwacht ik een monkeyyy stijl onthulling
Die bleek toch een man te zijn geloof ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is een monkeyyy stijl onthulling?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die bleek toch een man te zijn geloof ik
Niet eens in KPD, gewoon in US.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
same hereZeker als je eerst mensen probeert op te geilen met het posten van je boobs in KPD.
Hm? Waar kan ik die vinden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
same hereZeker als je eerst mensen probeert op te geilen met het posten van je boobs in KPD.
op dat soort gebieden ben ik blij dat ik niet fokmeisjes probeer te hosselen op een uitbundige manier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Sinji het volgende:
Tags or gtfo. Maar eigenlijk verwacht ik uiteindelijk een monkeyyy stijl onthulling
Ik ben eigenlijk een meisje van 18quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
Aan mij twijfelt nooit iemand terwijl ik allang heb gepost dat ik een man van 45 was.
Bewijspics.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een meisje van 18
reageer eens op mijn dm schat!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een meisje van 18
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #82quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Linkje? MLiG had het over kpd en tieten namelijk.
Natuurlijk. Maar het mag via DM hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daag, jij wil gewoon op een subtiele manier nu pics regelen van mijn geslachtsdeel
Wuuuut? Fappity fappity!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #82
dat was over sinossappel. gaat het nog steeds over die?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Linkje? MLiG had het over kpd en tieten namelijk.
het ging nog over sinossappel op de meet (toch palawanquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ssssst
laat nou niet merken dat we over hem roddelen
Ja en ik dadelijk allemaal boze berichten van je vriendje krijgen zekerquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het mag via DM hoor.
Ik mag vast wel kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en ik dadelijk allemaal boze berichten van je vriendje krijgen zeker
Goede voorgevelquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #82
Niet waarquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:21 schreef Sinosappel het volgende:
Loka, ik heb jou mijn bewijsfoto gestuurd hihi
Ik doe hier niet geil. Dat deed ik daar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:21 schreef Sinji het volgende:
Met zulks een lichaam uitgerekend hier geil gaan zitten doen
Wat zei je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik doe hier niet geil. Dat deed ik daar.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:00 schreef Sinosappel het volgende:
Ik kijk al heel lang niet meer in die topics maar ik vond het zelden erg indrukwekkend. Niet dat ik een model ben, maar ik post dan ook geen semi-naaktfoto's van mezelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom post die DM201 eigenlijk foto's van haar lichaam? Dat zijn toch geen opwindende foto's
Lulligquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom post die DM201 eigenlijk foto's van haar lichaam? Dat zijn toch geen opwindende foto's
Oh, de aardige. Kun je dit wel allemaal betalen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
het gaat over geil enzo.
ik heb weer een mail gestuurd naar de prostituee, om proberen af te spreken. niet degeen die me kleding had gestolen.
als het niet lukt heb ik pech denk ik en ga ik proberen niet in bed te liggen huilen dat zelfs dit me niet lukt.
verbetering voor me ! dus daarom ontopic
Eerlijk. Ik vind haar verre van aantrekkelijk. Ik vind het sowieso een te kansloos topic voor woorden. Ik vind de geile reacties van de lurkertjes nog net iets triester dan de aandachtshoeren die er postenquote:
Je snapt wat ik bedoel. Ik vind het verre van interessant, want dit soort mannelijk gedrag bij een vrouw knap ik zwaar op af.quote:
Lamaar, het was een gewone USB verlengkabelquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
O verdomd, ik heb het kabeltje van mijn camera net gevonden!
?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, de aardige. Kun je dit wel allemaal betalen?
Waar krijg je eigenlijk geld van, je ouders?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
?
vast wel
oeh doet me nog denken waar het vanmiddag over ging, over die soatest.
mij kost het 59/69/79 euro ofzoiets, ik ben het alweer vergeten.
Ik vind die reacties, daar en in KPD ook altijd maar sneu. Zeker als het bij de meest walgelijke wijven is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eerlijk. Ik vind haar verre van aantrekkelijk. Ik vind het sowieso een te kansloos topic voor woorden. Ik vind de geile reacties van de lurkertjes nog net iets triester dan de aandachtshoeren die er posten
Policy is dat je niks negatiefs mag zeggen, waardoor die lelijke mensen nog echt denken ook dat ze aantrekkelijk zijn. Sadquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die reacties, daar en in KPD ook altijd maar sneu. Zeker als het bij de meest walgelijke wijven is.
ik moet het wel betalen want "gratis" zit er niet in voor mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar krijg je eigenlijk geld van, je ouders?
Of kun je het van de uitkering betalen?
Iedereen is mooi op zijn eigen manier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die reacties, daar en in KPD ook altijd maar sneu. Zeker als het bij de meest walgelijke wijven is.
Huh? Dacht je dat ik hier postte om door jou aantrekkelijk gevonden te worden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Ik vind het verre van interessant, want dit soort mannelijk gedrag bij een vrouw knap ik zwaar op af.
Equivalent van een man die post: Bohhh, ik heb vermoeide vingers, en niet eens behoorlijk een paar goeie tetten kunne knijpe![]()
Jup die van Sinos. Ik weet niet of ze echt zijn, want daar krijg ik geen antwoord op, maar ze zijn iig rondquote:
Ja zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen is mooi op zijn eigen manier.
Of zoiets
Ze is wel echt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup die van Sinos. Ik weet niet of ze echt zijn, want daar krijg ik geen antwoord op, maar ze zijn iig rond
Ja daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zit wel een kern van waarheid in.
Oordelende mensenVoor ieder wat wils tochhh
Mja, het is gewoon sneu. Mensen die een keer een foto posten.. mja..ok. Maar van die mensen die constant foto's posten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Policy is dat je niks negatiefs mag zeggen, waardoor die lelijke mensen nog echt denken ook dat ze aantrekkelijk zijn. Sad
Hahaha, je tieten op Fok zetten en dan geen oordeel willenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ja zit wel een kern van waarheid in.
Oordelende mensenVoor ieder wat wils tochhh
Ja natuurijk zijn ze echt. Geen plastic in mijn lijfquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup die van Sinos. Ik weet niet of ze echt zijn, want daar krijg ik geen antwoord op, maar ze zijn iig rond
Dat verwacht ik nooit op FOK.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh? Dacht je dat ik hier postte om door jou aantrekkelijk gevonden te worden?
Ik heb bewijspic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat verwacht ik nooit op FOK.
Ik vind het gewoon naïef als men hier gaat geloven dat jij echt bent
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:38 schreef ElDinosaur het volgende:
En monkeyyy had eigenlijk een piemel?
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik met 30 klonen van dezelfde persoon dit topic vul.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
Het kan mij niet eens schelen of mensen wel of niet echt zijn.
Nou vooruit, dan neem ik die zware taak om het voor eens en altijd te bewijzen wel weer op me.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gelukkig kan het mij niks schelen wat jij over mij denkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik geloof het nog steeds niet, komt door het postgedrag. Can't help myselfquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met een papiertje met fok erop en een sinaasappel in haar hand.
Deze man gaat voor de boobsquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind sinos de leukste appel hier. Period.
Ik ben meer een kontenman, maar verandering van spijs doet eten...quote:
Nais tetten of nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Neuken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb die theorie hier ook al vaker gepost en vrees dat dat waar isquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
Het valt me op dat (op een paar uitzonderingen na) er behoorlijke intelligente mensen posten in dit topic. Nou vroeg ik me af of er een samenhang zou zijn tussen intelligentie en problemen met versieren/ verkrijgen van een relatie?
Soms heb ik het idee dat de minder begaafde mensen hier veel minder moeite mee hebben. Zouden die meer varen op hun basale instinct en zou er bij intelligente mensen hun denkvermogen in de weg zitten?
Ik ben stiekem een man. Neuken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Was ook een grapje. Vrouwen zeggen dat soort dingen niet.
Homosex? Ben jij de bottom.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een man. Neuken?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wauw blijft maagd tot het huwelijk.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wauw blijft maagd tot het huwelijk.
Gelukkig doe je wel aan beffenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen niet zoals jij het bedoelt.
Na het huwelijk overigens ook.
Ik ook hoor, ik ben stiekem getrouwd enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen niet zoals jij het bedoelt.
Na het huwelijk overigens ook.
Yesquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gelukkig doe je wel aan beffen
En anaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gelukkig doe je wel aan beffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |