quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is een insider. Maar ze is dan ook mijn beste FOK vriendje.
Kan wel bij bijna elke vrouw, als ze hun best doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
Niet alle vrouwen worden om de haverklap gehosseld. Just saying.
Wat bedoel je Loka?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan wel bij bijna elke vrouw, als ze hun best doen
Als een super lelijk mormel echt haar best doet om leuk te zijn.....quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een vrouw haar best doet denk ik dat ze best om de haverklap gehosseld kan worden.
Heb je nog geen pm's van Kree gehad?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
Niet alle vrouwen worden om de haverklap gehosseld. Just saying.
Ik blijf erbij, wat tref jij toch een vreemde figuren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik wel irritant vind bij een boel mannen dat als ze gevoelens voor je hebben er vanuit gaan dat jij het ook hebt wat niet zo is.
Ik heb heel vaak juist mannen duidelijk moeten maken dat ik die gevoelens niet had, en dat het vriendschappelijk was ze er vaak dat niet in hun kop bijkrijgen of ze blijven proberen of ze gaan claimen terwijl je al duidelijk gemaakt hebt dat de verliefdheid niet wederzijds is.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog geen pm's van Kree gehad?
Ik denk dat ze dan ook nog wel kans maakt, als ze echt haar best doet. Maar er zijn maar zo ontzettend weinig echt superlelijke mormels.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als een super lelijk mormel echt haar best doet om leuk te zijn.....
Ik wacht het gewoon afquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga een poging doen binnenkort.
Ik wil je best hosselen, als je je daar beter door voelt.quote:
Wat? Ik dacht dat hij ieder vers vlees probeerde te hosselen.quote:
Dat soort figuren heb ik ook wel eens getroffenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, wat tref jij toch een vreemde figuren.
Jij mag dat! Ik miste vannacht iemand om mee in de sneeuw te spelen en nu is alles wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Cactus.![]()
Mag ik jouw Superman zijn vanavond?![]()
Sommige mannen hebben al erg snel het gevoel dat ze ergens recht op hebben. Ze denken al snel dat ze dingen kunnen toeeigenen. Tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik wel irritant vind bij een boel mannen dat als ze gevoelens voor je hebben er vanuit gaan dat jij het ook hebt wat niet zo is.
Ik heb heel vaak juist mannen duidelijk moeten maken dat ik die gevoelens niet had, en dat het vriendschappelijk was ze er vaak dat niet in hun kop bijkrijgen of ze blijven proberen of ze gaan claimen terwijl je al duidelijk gemaakt hebt dat de verliefdheid niet wederzijds is.
Jammer. Hier is geen sneeuw geweest. Dan woon je wel ver weg zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij mag dat! Ik miste vannacht iemand om mee in de sneeuw te spelen en nu is alles weg
Pfff irritant dat soort mensen. Ik zou verder geen vriendschap meer met zo iemand kunnen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik zelf ook wel maar de meeste mannen dus die ik ken zijn heel irritant er in. Je legt het ze heel duidelijk uit maar schijnbaar hebben ze moeite met het woordje nee.
Ik heb dit weekend namelijk ook al een gesprek gehad met een vriend waar ik ook duidelijk zei nee het is vriendschap , maar die haalt er zelf een hele verhaal bij van onmogelijke liefde terwijl ik al steeds nee zeg , het is een vriendschap niets meer niets minder.
Dan ziet hij het weer als zij wil de vriendschap niet verpesten want daarom gaat ze niet met me , ummm nee het is vriendschappelijk ik zie je niet als iets romantisch .
En een ander had de kolder in de kop dat ik terwijl ik met een jongen zit te praten hij net alsof kon doen dat die mijn vriend was , en we een open relatie hadden![]()
Dat is zo nerdquote:
Arnhemquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer. Hier is geen sneeuw geweest. Dan woon je wel ver weg zeker?
Ik denk dat met zulke opmerkingen zijn hosselpogingen al verneukt worden nog voor hij een poging kan doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
Wie gaat kaneel hosselen?
Ik denk captain.
Ja dat is inderdaad ook mijn ervaring ook een beetje . Dat hun gevoelens voor je hebben betekent niet dat jij je hele liefdesleven opzij moet zetten omdat hun er moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben al erg snel het gevoel dat ze ergens recht op hebben. Ze denken al snel dat ze dingen kunnen toeeigenen. Tenminste dat is mijn ervaring.
Tis hetzelfde principe als mannen die boos worden omdat zij de "nice guy" zijn en ik niet geinteresseerd in ze ben. NEE ik val niet op iedereen die aardig tegen mij doet, en NEE dit betekent niet dat ik op "bad boys" val. Komt het dan echt niet in je op dat ik toevallig niet op jou val??!
Hoe tegenstellig is ook de opmerking "nice guys finish last"Als je echt zo nice was geweest, had je ook niet het gevoel gehad dat je iedereen waar je aardig tegen doet zomaar kan toeeigenen/opeisen.
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik denk captain.
Dacht ik ook meteen aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik denk captain.
Newbie vindt dat helemaal leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel heel erg nerd
Maar, overduidelijke hosselpoging was overduidelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef Cactus1 het volgende:
hosselpogingen al verneukt worden nog voor hij een poging kan doenDus ik hoop voor hem dat het iemand anders is en dat niemand er vanaf weet.
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
Maar, overduidelijke hosselpoging was overduidelijk.Hij plaagt mij ook.
Ja me too. Maar tegelijkertijd ben ik ook heeel blij dat ik een vrouw ben hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook mijn ervaring ook een beetje . Dat hun gevoelens voor je hebben betekent niet dat jij je hele liefdesleven opzij moet zetten omdat hun er moeite mee hebben.
Ze hebben er heel vaak moeite mee dat je niet op ze valt en gaan er dan vaak juist hele verhalen bij verzinnen die eigenlijk niet eens van toepassing zijn.
Alles om maar niet te zien dat ik gewoon niet op je val , en om heel eerlijk te zijn vind ik het soms doodvermoeiend om een vrouw te zijn
Ik zal het niet doorvertellenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Oh fuck he, daar betrap je me toch zomaar.
Fuck, dat is gaaf.quote:
Dat is wel ver. Dat red ik niet op mijn stalen ros.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is zo nerd
[..]
Arnhem
[..]
Ik denk dat met zulke opmerkingen zijn hosselpogingen al verneukt worden nog voor hij een poging kan doenDus ik hoop voor hem dat het iemand anders is en dat niemand er vanaf weet.
Ik dacht dat het was: meisjes plagen, zoentjes vragen was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar, overduidelijke hosselpoging was overduidelijk.Hij plaagt mij ook.
Ze is jaloers op jou.quote:
Kom bij biologie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben aan het nadenken bij welke opleiding ik nog meer een meeloopdag ga plannen. Maar ik kan niet kiezen
Het irritante is meestal dus bij mij dat het vrienden waren voor ze met idiote liefdesverklaringen kwamen . De een is wat hardhoofdig en heeft een eigen idee op de werkelijkheid die die vaak wat mooier maakt dan het is (niet alleen bij mij maar bij alles bij hem neem ik alles met een korreltje zout) . Hij blijft wel proberen maar snapt het wel als ik nee zeg, en meestal zie ik hem met een groepje en ook alleen kan ik wel met hem opschieten en veel lol mee behalve als die weer even wilt weten waarom ik hem niet leuk vind vind .quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff irritant dat soort mensen. Ik zou verder geen vriendschap meer met zo iemand kunnen hebben denk ik.
Tenzij je ze kent van werk o.i.d. en gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaat. (ipv vriendschap als in...1 op 1 dingen afspreken enzo)
Dit is gewoonquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
De ander die had de kolder al eerder in de kop, hij was een vriend van de jongen die overleden is aan zelfmoord en op moment dat die ging vertellen dat hij gevoelens voor me had ben ik daar eerlijk in geweest en ook gezegd dat het niet wederzijds was , ging die een zelfmoord berichtje naar vrienden sturen en toen was ik heel lang pissed , hebben heel lang niet gesproken en dat ging goed maar schijnbaar is die er nog niet overheen gezien die actie en ik ben met die eigenlijk ook helemaal niet blij
Ik ga te makkelijk met mannen om denk ik ben gauw een van the guys en dan heb ik er inderdaad malloten tussen zitten die spontaan zoiets bedenken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja me too. Maar tegelijkertijd ben ik ook heeel blij dat ik een vrouw ben hoor.
Ik heb dan ook meer vrouwenvrienden dan mannenvrienden. Mede door die reden, dat het vaak niet tot hun bolle kop kan doordringen.
Wat moet je daarvoor doen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kreeg net onverwachts een kerstpakket aan de deur. Ik denk van een kerk of zo. Zit vol met eten!
(en niet overdatum, ik heb gekeken).
Ik krijg de indruk dat het gewoon aan jezelf ligt hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het irritante is meestal dus bij mij dat het vrienden waren voor ze met idiote liefdesverklaringen kwamen . De een is wat hardhoofdig en heeft een eigen idee op de werkelijkheid die die vaak wat mooier maakt dan het is (niet alleen bij mij maar bij alles bij hem neem ik alles met een korreltje zout) . Hij blijft wel proberen maar snapt het wel als ik nee zeg, en meestal zie ik hem met een groepje en ook alleen kan ik wel met hem opschieten en veel lol mee behalve als die weer even wilt weten waarom ik hem niet leuk vind vind .
De ander die had de kolder al eerder in de kop, hij was een vriend van de jongen die overleden is aan zelfmoord en op moment dat die ging vertellen dat hij gevoelens voor me had ben ik daar eerlijk in geweest en ook gezegd dat het niet wederzijds was , ging die een zelfmoord berichtje naar vrienden sturen en toen was ik heel lang pissed , hebben heel lang niet gesproken en dat ging goed maar schijnbaar is die er nog niet overheen gezien die actie en ik ben met die eigenlijk ook helemaal niet blij
Dat zou welkom zijn.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
Hosselen op een meeting vol met mensen die niet kunnen versieren. Kaneel is een baas.![]()
Meningen kunnen snel omslaan hier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ik zie ineens een toekomst zonder katten.
Je hoeft niemand oraal te bevredigen ofzo om lid te worden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Elke dag bidden dat er geen vergif in zit
Dat had ik dus ook , daarom dus ook heel lang gekapt en toen weer opgepakt maar ik denk dat ik dus eigenlijk geen contact meer met hem moet zoeken.quote:
Ik weet niet eens van wie die is. Dacht eerst dat het gewoon pakketpost was. Ik 'denk' van een kerk maar ik heb eerlijk waar geen ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een kerstpakket, ik krijg helemaal geen kerstpakket. Niet tof. Maar van een kerk zou ik toch terugsturen.
Ik krijg er geen omdat ik op vakantie ben met Kerstquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een kerstpakket, ik krijg helemaal geen kerstpakket. Niet tof. Maar van een kerk zou ik toch terugsturen.
Is die wel voor jou?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens van wie die is. Dacht eerst dat het gewoon pakketpost was. Ik 'denk' van een kerk maar ik heb eerlijk waar geen idee
Dat is de keerzijde van niet werken, maar er zitten meestal toch dingen in die je nooit zou kopen en helemaal niet zo lekker vindt, maar omdat je het gratis krijgt toch maar opvreetquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
Het werkt als de vrouw een manwijf is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Equites het volgende:
Vriendschappen werken niet tussen man en vrouw, alleen homo' s hebben vriendinnen.
"Goeiemiddag, bent u Magnetronkoffie? Ik heb een pakketje voor u. "quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk het wel, hij vroeg wel om m'n naam.
Ik vind het uitpakken gewoon leuk. Maar mijn moeder werkt in Belgie dus die krijgt niet. En mijn stiefvader werkt in de gevangenis dus die kreeg een vvv bon van 50 euro. Ook niet tof uitpakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is de keerzijde van niet werken, maar er zitten meestal toch dingen in die je nooit zou kopen en helemaal niet zo lekker vindt, maar omdat je het gratis krijgt toch maar opvreet
Ik ben heel duidelijk erin alleen willen ze het soms heel vaak niet snappen en nee ik ben niet heel aanrakerig eerder het tegengestelde. Ik zie ze vaak meer als maatje waar tijdens stappen een gezellige avond mee heb en makkelijk mee praat en hun zien vaak soms meer en krijgen dat niet altijd uit hun kop.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het gewoon aan jezelf ligt hoor.
Beetje gevalletje, de hele wereld is raar, behalve ik
Misschien geef je wel onbedoeld signalen af, of ben je te aanrakering naar vrienden?
Of je moet gewoon veel duidelijker zijn.
Hoe werk je alcoholisme in de hand. Je kunt iig bezopen de kerstdagen doorbrengen. Wel thoughtful ergensquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
5 flessen wijn dit jaar als kerstpakket.
Of heel lelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het werkt als de vrouw een manwijf is.
Ga jij even ergens anders een topic openmaken over dit onderwerp? Of haal 1 van de 8674947565 topics hierover weer omhoog. Fijne dag verderquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Equites het volgende:
Vriendschappen werken niet tussen man en vrouw, alleen homo' s hebben vriendinnen.
Ik heb/had een vriendschap met een ex van me, maar die is wat in het water gevallen nadat ze al een keer of 6 niet meer op een afspraak is verschenen, waarvan de laatste 2 keer zonder afmelding.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Equites het volgende:
quote:
Voordat ik ga werken, nog een presentje voor jou:quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga jij even ergens anders een topic openmaken over dit onderwerp? Of haal 1 van de 8674947565 topics hierover weer omhoog. Fijne dag verder
Het staat me ineens niet meer zo aan dat ik mannelijke vrienden hebquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan ben je of een manwijf, of heel lelijk, of ze willen je allemaal stiekem batsen
Gezellig eerste kerstdag samen dronken worden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe werk je alcoholisme in de hand. Je kunt iig bezopen de kerstdagen doorbrengen. Wel thoughtful ergens
Volgend jaar mag je de mijne uitpakken. Ik krijg altijd zo'n grote gekleurde doos met dingetjes er inquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het uitpakken gewoon leuk. Maar mijn moeder werkt in Belgie dus die krijgt niet. En mijn stiefvader werkt in de gevangenis dus die kreeg een vvv bon van 50 euro. Ook niet tof uitpakken.
Wat werken is weet ik niet.
yay.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je de mijne uitpakken. Ik krijg altijd zo'n grote gekleurde doos met dingetjes er in
Jezus, wat een klote streek!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het irritante is meestal dus bij mij dat het vrienden waren voor ze met idiote liefdesverklaringen kwamen . De een is wat hardhoofdig en heeft een eigen idee op de werkelijkheid die die vaak wat mooier maakt dan het is (niet alleen bij mij maar bij alles bij hem neem ik alles met een korreltje zout) . Hij blijft wel proberen maar snapt het wel als ik nee zeg, en meestal zie ik hem met een groepje en ook alleen kan ik wel met hem opschieten en veel lol mee behalve als die weer even wilt weten waarom ik hem niet leuk vind vind .
Dank je en werkze schatjequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voordat ik ga werken, nog een presentje voor jou:
Je wilt het ook gewoon horen hequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Fuuuu, ik ben een lelijk manwijf want ik heb vrienden.
Is het rode wijn, want dat lust ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Gezellig eerste kerstdag samen dronken worden?
Ja. Bedankt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Je wilt het ook gewoon horen he
Al die vrienden willen gewoon met jou neuken
Ahhhhhhhh the horrorquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik lekker warme chocolademelk aan het maken is de slagroom op
Fml
zag sowieso 2 flessen wit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het rode wijn, want dat lust ik niet
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik lekker warme chocolademelk aan het maken is de slagroom op
Fml
Het kan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb in elk geval één vriend waarvan ik zeker weet dat hij me niet wil neuken
Naar mijn weten rennen de meeste mannen heel hard gillend weg van romantische films hoor en kijk ze liever actiefilms.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus, wat een klote streek!
Ik denk dat misschien mede het probleem is dat in films e.d. altijd mannen eerst nee krijgen en daarna nog 10 x proberen en uiteindelijk een ja krijgen...beetje slecht en onrealistisch voorbeeld.
Ik wil heul niet in de friendzone. Waarom stopt iedereen mij in de friendzone.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik wil ook wel vrienden met jou worden overigens
Ohw die; yosti ijscobar ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Palawan en mlig hebben hem gezien. Ohja en kutkloon.
Die hebben mannen niet voor vrouwen hoor... alleen dus voor hele lelijke vrouwen, of manwijfen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil heul niet in de friendzone. Waarom stopt iedereen mij in de friendzone.[ afbeelding ]
Nee, ik denk waarschijnlijk dat die eerst even vriendschap met verliefdheid verwarde maar toen het ook gebeurde ook wel inzag dat het eigenlijk gewoon vriendschap is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb 1 goeie vriendschap met een man. We kennen elkaar al 8 jaar ofzo en spreken regelmatig af, en bespreken zowat alles (evenveel als ik met vriendinnen doe). We hebben allebei relaties tussendoor gehad. We hebben 1 keer gezoend/bij elkaar geslapen maar nite gesekst toen we 18 ofzo waren. Daarna allebei zoiets van: Oeps foutje, ik hoef niks van je.
Denken jullie dat hij alsnog mij wil?...Het lijkt mij namelijk heel onwaarschijnlijk.
Hoe weet je zo zeker dat hij dat niet wil? Heb je jezelf al eens aan hem opgedrongen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets was het ja
Hij post bijna nooit.
Kan altijd. Gevoelens kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb 1 goeie vriendschap met een man. We kennen elkaar al 8 jaar ofzo en spreken regelmatig af, en bespreken zowat alles (evenveel als ik met vriendinnen doe). We hebben allebei relaties tussendoor gehad. We hebben 1 keer gezoend/bij elkaar geslapen maar nite gesekst toen we 18 ofzo waren. Daarna allebei zoiets van: Oeps foutje, ik hoef niks van je.
Denken jullie dat hij alsnog mij wil?...Het lijkt mij namelijk heel onwaarschijnlijk.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat hij dat niet wil? Heb je jezelf al eens aan hem opgedrongen?
Ja he. Alleen soms twijfel ik, omdat we daarna allebei best snel in een relatie kwamen en eigenlijk sinds kort is hij weer vrijgezel. Maar nog nooit wat geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, ik denk waarschijnlijk dat die eerst even vriendschap met verliefdheid verwarde maar toen het ook gebeurde ook wel inzag dat het eigenlijk gewoon vriendschap is.
Anders had die namelijk blijven proberen.
jij hebt ook een puur vriendschappelijke relatie met een vrouw?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan altijd. Gevoelens kunnen veranderen.
Maar neem het aan van een man die ook zo'n relatie heeft met een vrouw, het kan prima.
Ja. Al 8 jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
jij hebt ook een puur vriendschappelijke relatie met een vrouw?
Het kan zijn dat een man je nog steeds wel leuk vindt, maar het makkelijker kan onderdrukken omdat hij destijds al met je naar bed is geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
jij hebt ook een puur vriendschappelijke relatie met een vrouw?
Nu weet je hetquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
En boeiend of je vrienden je stiekem willen batsen, wat niet weet wat niet deert
Als hij niets probeert dan is het eigenlijk gewoon een hele goede vriendschap. Anders had je het wel gemerkt hoor of dan zeiden ze het en blijven het proberen of anders heb je soms rare ruzies omdat hij meer verwacht dan jij wilt .quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja he. Alleen soms twijfel ik, omdat we daarna allebei best snel in een relatie kwamen en eigenlijk sinds kort is hij weer vrijgezel. Maar nog nooit wat geprobeerd.
Daar doen wij mannen niet zo moeilijk over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik heb wel vriendschappen met mannen. Maar misschien zouden ze me wel doen.
Ja, daarom. Maar dat doet niet af aan de vriendschap toch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar doen wij mannen niet zo moeilijk over.
nee, daarom is het toch ook friends with benefits?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar dat doet niet af aan de vriendschap toch.
Nee hoor, beetje seksen tussendoor kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar dat doet niet af aan de vriendschap toch.
Ik bedoel als ik geen seks met ze wil he. Geen benefits.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef palawan het volgende:
[..]
nee, daarom is het toch ook friends with benefits?
Ik zou dat niet zomaar kunnen. Als die ex (waarmee ik een vriendschap heb/had) me ineens naar bed zou willen hebben, zou ik weigeren en verbouwereerd zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar doen wij mannen niet zo moeilijk over.
Soms zijn ze daar heel openlijk over en je moet meer op gaan passen als ze gaan denken dat ze het alleenrecht op je hebben, dus meer als je met andere jongens gaat praten en dan heel leuk de jaloerse meneer uithangen terwijl je niets hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
En boeiend of je vrienden je stiekem willen batsen, wat niet weet wat niet deert
We hebben toen niet gesekst. Alleen gezoend en beetje gestreeld. Hij wilde toen wel trouwens maar ik was degene die het stopte. We waren allebei dronken en stoned (weet niet of dat iets toevoegd)quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het kan zijn dat een man je nog steeds wel leuk vindt, maar het makkelijker kan onderdrukken omdat hij destijds al met je naar bed is geweest.
Dat duurt nog een maand ofzo ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef heloef het volgende:
Ik hou het maar bij 1 vriendschap met een vrouw tot ik volwassen ben, je weet wel tot ik volwassen ben ofzo.
Bwhhehehe, dat is wel even ongemakkelijk ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
Ik was vrijdag met een vriendin in de sauna en we zaten lekker naakt in het bubbelbad toen ze me vertelde dat ze toestemming van dr vriend had om vreemd te mogen gaan met een vrouw...
Dus ik vroeg enigszins op mijn hoede of ze al iemand in gedachte had..
Dat had ze en toen bleef het stilIk moest het weten, dus ik vroeg uiterst dapper: wie dan?
en toen zei ze dat ze een collega wel leuk vond, pfff
Als ze dat gaan doen zijn het dus ook meteen geen vrienden meer hequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Soms zijn ze daar heel openlijk over en je moet meer op gaan passen als ze gaan denken dat ze het alleenrecht op je hebben, dus meer als je met andere jongens gaat praten en dan heel leuk de jaloerse meneer uithangen terwijl je niets hebt.
Mentaal volwassen, dat ben ik nog heel lang niet is gebleken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat duurt nog een maand ofzo ja.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
Ik was vrijdag met een vriendin in de sauna en we zaten lekker naakt in het bubbelbad toen ze me vertelde dat ze toestemming van dr vriend had om vreemd te mogen gaan met een vrouw...
Dat had ze en toen bleef het stilIk moest het weten, dus ik vroeg uiterst dapper: wie dan?
Is ze lekker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
Haha jij teleurgesteld?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
Dan is het ook inderdaad einde oefeningquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen zijn het dus ook meteen geen vrienden meer he
Ik stopte hier met lezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
Ik was vrijdag met een vriendin in de sauna en we zaten lekker naakt in het bubbelbad
Tja. Eigenlijk geen excuus, maar soort van herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We hebben toen niet gesekst. Alleen gezoend en beetje gestreeld. Hij wilde toen wel trouwens maar ik was degene die het stopte. We waren allebei dronken en stoned (weet niet of dat iets toevoegd)
Ja he. En hij bespreekt met mij ook altijd in detail zijn acties met vrouwen (en ik bij hem). Dat zou ik zelf ook nooit doen bij een man die ik leuk zou vinden. Weet niet hoe dat bij mannen werkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als hij niets probeert dan is het eigenlijk gewoon een hele goede vriendschap. Anders had je het wel gemerkt hoor of dan zeiden ze het en blijven het proberen of anders heb je soms rare ruzies omdat hij meer verwacht dan jij wilt .
Als je een vriendin lekker vindt is dat heel wat anders dan dat je ook gevoelens hebt voor die persoon inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
En iemand best willen batsen is natuurlijk iets anders dan gevoelens hebben.
Onbegrijpelijk ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
HartstikkeMaar nee, ik wil niks met vrouwen doen
Ja ik lees het net.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We hebben toen niet gesekst. Alleen gezoend en beetje gestreeld. Hij wilde toen wel trouwens maar ik was degene die het stopte. We waren allebei dronken en stoned (weet niet of dat iets toevoegd)
Neuh.quote:
Dank je schat.quote:
Ik heb ook wel vrienden die ik eigenlijk best lekker vindquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je een vriendin lekker vindt is dat heel wat anders dan dat je ook gevoelens hebt voor die persoon inderdaad.
Dat is je klacht?quote:
Dan heb je je schijnbaar ook wel netjes gedragen waardoor wel de vriendschap goed bleef ook al had je gevoelens voor haar. Een boel mannen kunnen dat dus niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja ik lees het net.![]()
Dat maak wel een verschil.
Ik heb zelf ook zo'n vriendin die ik zo'n 11 jaar ken en we zijn (nu iets minder ivm haar kind enzo) super close.
Met haar heb ik in het verleden ook gezoend en seks kwam er niet van.
Het heeft wel een hele tijd geduurd voordat ik besefte dat het eigenlijk niks zou gaan worden.
Vreemd, je zit toch regelmatig aan jezelf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja? Ik heb eigenlijk geen idee hoe vrouwen voelen.
Hoezo? Je kunt toch aan jezelf voelen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jupquote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is anders dan iemand tegen je aan voelen enzo natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, je zit toch regelmatig aan jezelf.
Hoe was dat dan voor jou? Jij was echt verliefd of niet? En je had altijd stiekeme hoop? Hoopte je dat er van haar iets kwam? Of wachtte je op een goed moment? En jullie hadden tussendoor ook gewoon relaties met anderen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja ik lees het net.![]()
Dat maak wel een verschil.
Ik heb zelf ook zo'n vriendin die ik zo'n 11 jaar ken en we zijn (nu iets minder ivm haar kind enzo) super close.
Met haar heb ik in het verleden ook gezoend en seks kwam er niet van.
Het heeft wel een hele tijd geduurd voordat ik besefte dat het eigenlijk niks zou gaan worden.
Ik heb ook eigenlijk geen flauw idee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En een trio MVV is dus van de baan bij jou?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JupEn ik kan ook niks met die tieten en ik zou gewoon een piemel missen. Zonder piemel geen feest
En een voorbind dildo is toch niet hetzelfde.
Ik denk wel dat ik dat zou missen ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JupEn ik kan ook niks met die tieten en ik zou gewoon een piemel missen. Zonder piemel geen feest
En een voorbind dildo is toch niet hetzelfde.
Absoluut, maar ik zat ook niet verlegen om vriendinnetjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan heb je je schijnbaar ook wel netjes gedragen waardoor wel de vriendschap goed bleef ook al had je gevoelens voor haar. Een boel mannen kunnen dat dus niet.
Ik weet het, maar ik moest de slechte grap maken. Anders kom ik niet aan mijn quotum.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is anders dan iemand tegen je aan voelen enzo natuurlijk
Waren er echte mannen op de meet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
Het is een beetje als een man, maar dan zachter en minder harig. Maar dan heb ik het wel over een vergelijking met echte mannen en niet met die baby-face jongetjes.
Absoluut. Ik doe niet aan delen en ik denk dat ik een soort competitiedrang zou krijgen om beter te willen zijn, wat mijn humeur niet ten goede zou komen. En als het mijn partner zou zijn, zou ik mega jaloers worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
En een trio MVV is dus van de baan bij jou?
Echte mannen zijn harig? Ik heb er een die zijn oksels scheertquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
Het is een beetje als een man, maar dan zachter en minder harig. Maar dan heb ik het wel over een vergelijking met echte mannen en niet met die baby-face jongetjes.
Jawel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren er echte mannen op de meet?
Oksels scheren als man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte mannen zijn harig? Ik heb er een die zijn oksels scheert
En een hoe-meer-piemels-hoe-beter feest? Dan moet je partner jou delen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik doe niet aan delen en ik denk dat ik een soort competitiedrang zou krijgen om beter te willen zijn, wat mijn humeur niet ten goede zou komen. En als het mijn partner zou zijn, zou ik mega jaloers worden.
Dat gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte mannen zijn harig? Ik heb er een die zijn oksels scheert
Harige mannen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:
Alle harige mannen mogen naar Myra, de rest mag in mijn rij aansluiten
Maar te harig vind ik gewoon niet mooi.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oksels scheren als man.Die van jou is dan ook 16, dat is geen man. Mannen zijn harig ja.
Zij is een van de sterkste, mooiste en liefste vrouwen die ik ooit heb leren kennen en ik moet zeggen dat er nog nooit iemand in mijn leven is geweest die dat niveau gehaald heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe was dat dan voor jou? Jij was echt verliefd of niet? En je had altijd stiekeme hoop? Hoopte je dat er van haar iets kwam? Of wachtte je op een goed moment? En jullie hadden tussendoor ook gewoon relaties met anderen?
Hoe werkt zoiets?
Nee, ik heb aan 1 piemel meer dan genoegquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
En een hoe-meer-piemels-hoe-beter feest? Dan moet je partner jou delen.
Het zorgt ervoor dat je de hele tijd zweet en van die plekken in je shirts krijgtquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat mij te ver.
Enige plek zo'n beetje waar haar groeit dat niet ongewenst is.
Je wou toch ook mannen van minimaal 1.90 hebben?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
Donker haar gaarne. Blondjes mogen ook een andere rij zoeken.
Mijn rij, dank u.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
Donker haar gaarne. Blondjes mogen ook een andere rij zoeken.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik doe niet aan delen en ik denk dat ik een soort competitiedrang zou krijgen om beter te willen zijn, wat mijn humeur niet ten goede zou komen. En als het mijn partner zou zijn, zou ik mega jaloers worden.
Het was benzin he? Ik wist het!quote:
Definieer harig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:
Alle harige mannen mogen naar Myra, de rest mag in mijn rij aansluiten
Worth it.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat je de hele tijd zweet en van die plekken in je shirts krijgt
Enige reden waarom ik het eraf haal eigenlijk.
Ik hou er ook niet van om in een rij gezet te wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
Ik ben een vrije jongen, ik sta in niemands rij.
Minimaal 1.80. Ik houd wel van lang. Liever langer dan ik ben (1.85)quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wou toch ook mannen van minimaal 1.90 hebben?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb aan 1 piemel meer dan genoeg
Doe toch eens niet zo serieus joh. Hosselen wordt hier op internet toch gewoon gebruikt als grappig woord.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef ook_gek het volgende:
Dat hele hosselen staat me aardig tegen.
Ik spreek liever van een klik met een vrouw. En als die klik er is, verder kijken of dat meer dan een klik kan worden van beiden kanten of niet.
En zo niet, dan heb ik een leuke tijd gehad met bv afspraakjes enz
Dat hele ik ga je hosselen meisje vind ik zelfs denigrerend klinken
Je bent te klein zekerquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Overigens sta ik zo te zien in niemands rij hier.
Je bent niet langer dan 1,80, je bent niet donker of blond? Je bent wel of niet harig?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Hmmm. Zou hetzelfde kunnen zijn tussen ons. Pff.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zij is een van de sterkste, mooiste en liefste vrouwen die ik ooit heb leren kennen en ik moet zeggen dat er nog nooit iemand in mijn leven is geweest die dat niveau gehaald heeft.
Daarom ben ik ook nog steeds met haar bevriend, niet om verliefdheid maar om de persoon die ze is.
Die stiekeme hoop was er wel natuurlijk, maar uit angst voor mislukking begin je daar toch niet aan. En tussendoor had ik wel relaties ja, waar ik ook met haar over praatte.
Ik ben te kort. Donker. Medium harig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet langer dan 1,80, je bent niet donker of blond? Je bent wel of niet harig?
Dat moet je ook niet tegen dat meisje zelf zeggen nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef ook_gek het volgende:
Dat hele hosselen staat me aardig tegen.
Ik spreek liever van een klik met een vrouw. En als die klik er is, verder kijken of dat meer dan een klik kan worden van beiden kanten of niet.
En zo niet, dan heb ik een leuke tijd gehad met bv afspraakjes enz
Dat hele ik ga je hosselen meisje vind ik zelfs denigrerend klinken
Je bent een roodharige dwerg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Blijven we samen single met veel katten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weest getroost, ik ben ook te klein
Mijn baard is wel rood.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent een roodharige dwerg?
Veel succes
Voor de 1.80-1.85 groep tellen wel strengere eisen hoor. Ik moet niet het gevoel hebben dat ik echt langer ben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Cactus1 het volgende:
mannen tussen 1.80-1.85 mogen ook in Myra's rij. Vanaf 1.85 in mijn rij en onder de 1.80 moet een andere rij zoeken
Je bent te oud voor mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
Ik mag niet eens in de rij, ik ben toch te jong voor allebei.
Stelletje sizequeens hierzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Cactus1 het volgende:
mannen tussen 1.80-1.85 mogen ook in Myra's rij. Vanaf 1.85 in mijn rij en onder de 1.80 moet een andere rij zoeken
Hossel eens wat chica's in PUB danquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
Ik mag niet eens in de rij, ik ben toch te jong voor allebei.
Pedoquote:
PUBquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hossel eens wat chica's in PUB dan
Kunnen ze dat misschien compenseren in de breedte?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
Voor de 1.80-1.85 groep tellen wel strengere eisen hoor. Ik moet niet het gevoel hebben dat ik echt langer ben.
Ik heb ook liever wel dat iemand langer is dan mij, maar een man boven de 1.64 is makkelijk gevondenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stelletje sizequeens hierzo.
Ik moest me ook maar gaan toeleggen op jonger en voor het rebelse randje natuurlijk onder de 16.quote:
Inderdaad, maar dat moeten ze dan weer compenseren met uiterlijk en uitstraling.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunnen ze dat misschien compenseren in de breedte?
Foei heloef.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest me ook maar gaan toeleggen op jonger en voor het rebelse randje natuurlijk onder de 16.
Jij moet gewoon heel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmmm. Zou hetzelfde kunnen zijn tussen ons. Pff.
En hoe nu verder?...Heb je nooit spijt dat je het nooit geprobeert hebt? Had je gewild dat zij er een keer over begon?
Bb sletjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest me ook maar gaan toeleggen op jonger en voor het rebelse randje natuurlijk onder de 16.
Er zijn er maar heel weinig kleiner ja. Hoe lang is newb?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook liever wel dat iemand langer is dan mij, maar een man boven de 1.64 is makkelijk gevonden
Wat? Zij willen allemaal ouder, ik geef alleen de markt wat zij verlangt.quote:
Er zijn ook goede 15 jarigen.quote:
1.90quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er maar heel weinig kleiner ja. Hoe lang is newb?
Pfff, je bent wel veeleisendquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat moeten ze dan weer compenseren met uiterlijk en uitstraling.
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens Myra:
had ik een gay vibe voor jou?
Maar dat vrouwelijk zijn vind je wel gewoon?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben sowieso te vrouwelijk voor de meeste vrouwen hier. Ik ben geen macho en dat ga ik ook niet worden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:
Sorry jongens, mijn rij is zojuist helemaal volgestroomd met heerlijke mannen. Ik ben voorlopig wel even voorzien![]()
[ afbeelding ]
Hij is wel uitgegroeid denk ik hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En met zijn leeftijd zullen er nog wel een paar centimeters bij komen
Have funquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:
Sorry jongens, mijn rij is zojuist helemaal volgestroomd met heerlijke mannen. Ik ben voorlopig wel even voorzien![]()
[ afbeelding ]
Het is hoe ik ben, kan er ook niks anders van maken. Ik ben het liefste gewoon mezelf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar dat vrouwelijk zijn vind je wel gewoon?
Hoppa, in de pocket. Daar ligt het dus niet aan.quote:
Staat wel schattig, jullie samen zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik heb hem er niet op uitgezocht ofzo, 1.70 had ik ook prima gevonden
Goede match danquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Als Faye op hakken loopt is ze precies even groot als ik ben.
Je hoeft echt niet macho te zijn om niet 'vrouwelijk' over te komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben sowieso te vrouwelijk voor de meeste vrouwen hier. Ik ben geen macho en dat ga ik ook niet worden
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoppa, in de pocket. Daar ligt het dus niet aan.
[..]
Staat wel schattig, jullie samen zeker?
Ik hoor het ook tijdens stappenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo serieus joh. Hosselen wordt hier op internet toch gewoon gebruikt als grappig woord.
Vrouwelijk overkomen is iets anders, ik kom niet echt vrouwelijk overquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet macho te zijn om niet 'vrouwelijk' over te komen
Tuurlijk wel, je kan je ook gewoon als een vent gedragen zonder als macho over te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is hoe ik ben, kan er ook niks anders van maken. Ik ben het liefste gewoon mezelf.
Magnetron heeft gewoon een vrouwelijk breinquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Generatiekloof ja, het is een synoniem van versieren en zover ik weet niet eens denigrerend bedoeld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik hoor het ook tijdens stappen
Ik gaat dat wijf hosselen!
Of, ik heb haar effe gehosselt.
Is dat wat ze noemen nou een genaratiekloof
Internet kloof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, maar om eerlijk te zijn:Als je toch niet bij elkaar past, waarom dan proberen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan je ook gewoon als een vent gedragen zonder als macho over te komen.
Anders zie ik het somber in voor je wat vrouwen betreft.
Ja dat doen we ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij moet gewoon heel duidelijk zijn.
Als je met hem knuffelt o.i.d. dat het vriendschappelijk is. (ja, echt dat kan gewoon)
Hij zal er (als ik uit eigen ervaring spreek) niet zo heel veel moeite mee hebben.
Wel hoop, maar als jij duidelijk bent dan komt dat wel goed.
Het helpt bijvoorbeeld om open over jullie miniavontuurtje te praten, deden wij ook en da's best komisch als je er samen aan terugdenkt.
Dan moet je misschien naar tenten gaan waar minder asociaal volk komtquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef ook_gek het volgende:
Ik overweeg om jou tot mijn beste vriendin voor 2012 te dopen jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
Ik kom hier heel vrouwelijk over.
In het echt hopelijk niet.
Mijn nek heeft nogal wat te lijden met iemand die een kop boven me uitsteekt jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is wel prettig voor mijn nek ja.
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar je. Maar ga het vrijdag zien!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
Ik kom hier heel vrouwelijk over.
In het echt hopelijk niet.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Magnetron heeft gewoon een vrouwelijk brein
Is het tegenwoordig nog een beetje leuk stappen in Arnhem?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet je misschien naar tenten gaan waar minder asociaal volk komt
Da's iets anders. Tenminste ik neem aan dat je het eerst probeert en niet vooraf iedereen al gaat lopen afturven als "past niet".quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, maar om eerlijk te zijn:Als je toch niet bij elkaar past, waarom dan proberen?
Op FOK! vind ik dat prima.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik overweeg om jou tot mijn beste vriendin voor 2012 te dopen ja
Geef eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat doen we ook.
Maar ehhh, nu ben ik heel erg gaan twijfelen joh. Ik ben nu echt bezig met bepaalde dingen anders te gaan interpreteren....waarvan ik altijd dacht dat het heel onschuldig was
Dat is het al 10 jaar niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
Is het tegenwoordig nog een beetje leuk stappen in Arnhem?
Maar wanneer kom je wel vrouwelijk over?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben heel leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar je. Maar ga het vrijdag zien!
Als ik "afgekeurd" wordt wegens "niet macho genoeg", is dat op zich geen ramp aangezien ik dan toch niet aan haar verwachtingen zou voldoen. Het zou nooit lang stand houden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's iets anders. Tenminste ik neem aan dat je het eerst probeert en niet vooraf iedereen al gaat lopen afturven als "past niet".
Jezus Christus wat was die slecht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij kan tenminste lachen om mijn banaangrappen.
Hm bijvoorbeeld...we staan allebei op een datingsite (lolz) en dan hebben we het over wat voor profielen ons aanspreken. En hij zegt: "Ik ben er de laatste tijd wel achter dat ik heel erg op vrouwen met lang haar val, ik vind dat echt supermooi, ....trouwens, jij hebt ook echt lang haar nu, mooi"quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld?
Misschien herken ik er wat in
Mijn humor is echt te matig voor woorden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus Christus wat was die slecht.
Of dat moment dat je op je knieën ging.
De mijne ook, maar vrouwen zijn ook niet grappig schijnt het.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn humor is echt te matig voor woorden.
Daarom kan ik er zo om lachen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn humor is echt te matig voor woorden.
Ik kan er wel om lachen omdat het zo schattig is dat ze zo hun best doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne ook, maar vrouwen zijn ook niet grappig schijnt het.
Sommigen hebben humor, sommigen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige welquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben bang dat het gebeurd in 1 van de meer bekakte tenten van den haagquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet je misschien naar tenten gaan waar minder asociaal volk komt
Vast wel. Ergens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef formerjellybean het volgende:
echt waar zijn er vrouwen met humor ???
Daar ben ik een paar weken terug nog geweest. Best lekkere chicks daarquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef ook_gek het volgende:
Ben bang dat het gebeurd in 1 van de meer bekakte tenten van den haag
Zoek maar op, millers den haag
Jouw hoofd is wel grappigquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef formerjellybean het volgende:
echt waar zijn er vrouwen met humor ???
Haha leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker schijn een beetje een ondeugende uitstraling te hebben
Tja, daar zoek je zelf dan weer wat achter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hm bijvoorbeeld...we staan allebei op een datingsite (lolz) en dan hebben we het over wat voor profielen ons aanspreken. En hij zegt: "Ik ben er de laatste tijd wel achter dat ik heel erg op vrouwen met lang haar val, ik vind dat echt supermooi, ....trouwens, jij hebt ook echt lang haar nu, mooi"
Je begon er zelf over?quote:Of.. laatst gingen we naar een feestje waar hij niemand kende, en vlak voor de deur zei ik: "Hmm hoe zal ik jou eens voor gaan stellen"
Het klinkt heel erg obvious zoals ik het nu typ maar...dan zie je ook niet de hele context/de intonatie/onze relatie met elkaar
Ja dat deed ik. Het was bedoelt als grapje...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, daar zoek je zelf dan weer wat achter.
Of hij er nou iets mee bedoelt of niet, je kan er gewoon normaal op reageren.
[..]
Je begon er zelf over?
Je weet dat je zo iemand gewoon als goede vriend kunt voorstellen he?
Daar kan ik me wel in vinden trouwens Jellyquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ik blijf op een of andere manier een uitstraling te hebben nog steeds van het meisje wat kattekwaad aan het uithalen is en dat hoor ik ook vaak
dat jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn uitstraling is blijkbaar gewoon schattig ofzo
Of 14-achtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |