quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is een insider. Maar ze is dan ook mijn beste FOK vriendje.
Kan wel bij bijna elke vrouw, als ze hun best doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
Niet alle vrouwen worden om de haverklap gehosseld. Just saying.
Wat bedoel je Loka?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan wel bij bijna elke vrouw, als ze hun best doen
Als een super lelijk mormel echt haar best doet om leuk te zijn.....quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een vrouw haar best doet denk ik dat ze best om de haverklap gehosseld kan worden.
Heb je nog geen pm's van Kree gehad?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
Niet alle vrouwen worden om de haverklap gehosseld. Just saying.
Ik blijf erbij, wat tref jij toch een vreemde figuren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik wel irritant vind bij een boel mannen dat als ze gevoelens voor je hebben er vanuit gaan dat jij het ook hebt wat niet zo is.
Ik heb heel vaak juist mannen duidelijk moeten maken dat ik die gevoelens niet had, en dat het vriendschappelijk was ze er vaak dat niet in hun kop bijkrijgen of ze blijven proberen of ze gaan claimen terwijl je al duidelijk gemaakt hebt dat de verliefdheid niet wederzijds is.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog geen pm's van Kree gehad?
Ik denk dat ze dan ook nog wel kans maakt, als ze echt haar best doet. Maar er zijn maar zo ontzettend weinig echt superlelijke mormels.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als een super lelijk mormel echt haar best doet om leuk te zijn.....
Ik wacht het gewoon afquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga een poging doen binnenkort.
Ik wil je best hosselen, als je je daar beter door voelt.quote:
Wat? Ik dacht dat hij ieder vers vlees probeerde te hosselen.quote:
Dat soort figuren heb ik ook wel eens getroffenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, wat tref jij toch een vreemde figuren.
Jij mag dat! Ik miste vannacht iemand om mee in de sneeuw te spelen en nu is alles wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Cactus.![]()
Mag ik jouw Superman zijn vanavond?![]()
Sommige mannen hebben al erg snel het gevoel dat ze ergens recht op hebben. Ze denken al snel dat ze dingen kunnen toeeigenen. Tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik wel irritant vind bij een boel mannen dat als ze gevoelens voor je hebben er vanuit gaan dat jij het ook hebt wat niet zo is.
Ik heb heel vaak juist mannen duidelijk moeten maken dat ik die gevoelens niet had, en dat het vriendschappelijk was ze er vaak dat niet in hun kop bijkrijgen of ze blijven proberen of ze gaan claimen terwijl je al duidelijk gemaakt hebt dat de verliefdheid niet wederzijds is.
Jammer. Hier is geen sneeuw geweest. Dan woon je wel ver weg zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij mag dat! Ik miste vannacht iemand om mee in de sneeuw te spelen en nu is alles weg
Pfff irritant dat soort mensen. Ik zou verder geen vriendschap meer met zo iemand kunnen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik zelf ook wel maar de meeste mannen dus die ik ken zijn heel irritant er in. Je legt het ze heel duidelijk uit maar schijnbaar hebben ze moeite met het woordje nee.
Ik heb dit weekend namelijk ook al een gesprek gehad met een vriend waar ik ook duidelijk zei nee het is vriendschap , maar die haalt er zelf een hele verhaal bij van onmogelijke liefde terwijl ik al steeds nee zeg , het is een vriendschap niets meer niets minder.
Dan ziet hij het weer als zij wil de vriendschap niet verpesten want daarom gaat ze niet met me , ummm nee het is vriendschappelijk ik zie je niet als iets romantisch .
En een ander had de kolder in de kop dat ik terwijl ik met een jongen zit te praten hij net alsof kon doen dat die mijn vriend was , en we een open relatie hadden![]()
Dat is zo nerdquote:
Arnhemquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer. Hier is geen sneeuw geweest. Dan woon je wel ver weg zeker?
Ik denk dat met zulke opmerkingen zijn hosselpogingen al verneukt worden nog voor hij een poging kan doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
Wie gaat kaneel hosselen?
Ik denk captain.
Ja dat is inderdaad ook mijn ervaring ook een beetje . Dat hun gevoelens voor je hebben betekent niet dat jij je hele liefdesleven opzij moet zetten omdat hun er moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben al erg snel het gevoel dat ze ergens recht op hebben. Ze denken al snel dat ze dingen kunnen toeeigenen. Tenminste dat is mijn ervaring.
Tis hetzelfde principe als mannen die boos worden omdat zij de "nice guy" zijn en ik niet geinteresseerd in ze ben. NEE ik val niet op iedereen die aardig tegen mij doet, en NEE dit betekent niet dat ik op "bad boys" val. Komt het dan echt niet in je op dat ik toevallig niet op jou val??!
Hoe tegenstellig is ook de opmerking "nice guys finish last"Als je echt zo nice was geweest, had je ook niet het gevoel gehad dat je iedereen waar je aardig tegen doet zomaar kan toeeigenen/opeisen.
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik denk captain.
Dacht ik ook meteen aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik denk captain.
Newbie vindt dat helemaal leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel heel erg nerd
Maar, overduidelijke hosselpoging was overduidelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef Cactus1 het volgende:
hosselpogingen al verneukt worden nog voor hij een poging kan doenDus ik hoop voor hem dat het iemand anders is en dat niemand er vanaf weet.
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
Maar, overduidelijke hosselpoging was overduidelijk.Hij plaagt mij ook.
Ja me too. Maar tegelijkertijd ben ik ook heeel blij dat ik een vrouw ben hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook mijn ervaring ook een beetje . Dat hun gevoelens voor je hebben betekent niet dat jij je hele liefdesleven opzij moet zetten omdat hun er moeite mee hebben.
Ze hebben er heel vaak moeite mee dat je niet op ze valt en gaan er dan vaak juist hele verhalen bij verzinnen die eigenlijk niet eens van toepassing zijn.
Alles om maar niet te zien dat ik gewoon niet op je val , en om heel eerlijk te zijn vind ik het soms doodvermoeiend om een vrouw te zijn
Ik zal het niet doorvertellenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Oh fuck he, daar betrap je me toch zomaar.
Fuck, dat is gaaf.quote:
Dat is wel ver. Dat red ik niet op mijn stalen ros.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is zo nerd
[..]
Arnhem
[..]
Ik denk dat met zulke opmerkingen zijn hosselpogingen al verneukt worden nog voor hij een poging kan doenDus ik hoop voor hem dat het iemand anders is en dat niemand er vanaf weet.
Ik dacht dat het was: meisjes plagen, zoentjes vragen was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar, overduidelijke hosselpoging was overduidelijk.Hij plaagt mij ook.
Ze is jaloers op jou.quote:
Kom bij biologie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben aan het nadenken bij welke opleiding ik nog meer een meeloopdag ga plannen. Maar ik kan niet kiezen
Het irritante is meestal dus bij mij dat het vrienden waren voor ze met idiote liefdesverklaringen kwamen . De een is wat hardhoofdig en heeft een eigen idee op de werkelijkheid die die vaak wat mooier maakt dan het is (niet alleen bij mij maar bij alles bij hem neem ik alles met een korreltje zout) . Hij blijft wel proberen maar snapt het wel als ik nee zeg, en meestal zie ik hem met een groepje en ook alleen kan ik wel met hem opschieten en veel lol mee behalve als die weer even wilt weten waarom ik hem niet leuk vind vind .quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff irritant dat soort mensen. Ik zou verder geen vriendschap meer met zo iemand kunnen hebben denk ik.
Tenzij je ze kent van werk o.i.d. en gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaat. (ipv vriendschap als in...1 op 1 dingen afspreken enzo)
Dit is gewoonquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
De ander die had de kolder al eerder in de kop, hij was een vriend van de jongen die overleden is aan zelfmoord en op moment dat die ging vertellen dat hij gevoelens voor me had ben ik daar eerlijk in geweest en ook gezegd dat het niet wederzijds was , ging die een zelfmoord berichtje naar vrienden sturen en toen was ik heel lang pissed , hebben heel lang niet gesproken en dat ging goed maar schijnbaar is die er nog niet overheen gezien die actie en ik ben met die eigenlijk ook helemaal niet blij
Ik ga te makkelijk met mannen om denk ik ben gauw een van the guys en dan heb ik er inderdaad malloten tussen zitten die spontaan zoiets bedenken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja me too. Maar tegelijkertijd ben ik ook heeel blij dat ik een vrouw ben hoor.
Ik heb dan ook meer vrouwenvrienden dan mannenvrienden. Mede door die reden, dat het vaak niet tot hun bolle kop kan doordringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |