Dat ben ik niet met je eens. Een buizenversterker vervormt veel meer dan een transistor versterker. Het is juist die vervorming vooral in het middengebied die voor het beroemde "buizengeluid" zorgt waardoor je er uren naar kunt luisteren. Een ander mooi voorbeeld zijn vroege Electrocompaniet versterkers. Die dingen zaten technisch zo slecht in elkaar dat ieder exemplaar na assemblage met de hand afgesteld moest worden om er voor te zorgen dat ze niet spontaan ontploften. Ze produceerden ook bakken vervorming maar klonken wel geweldig.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
't is alleen zo jammer dat je juist van vervorming het snelst vermoeid en doof raakt.
Heb die ook gehad ja en die gingen kapot, toen weer philips dopjes gekocht gingen ook kapot, toen maar dure Sennheisers gekochtquote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
In ears van senheiser hebben zowiezo al beter bass dan die lompe beat koptelefoons
Zelf uitproberenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kun je van plaatjes aflezen wat de daadwerkelijke kwaliteit is?
Welke plaatjes?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kwestie van de juiste plaatjes hebben (weten wát er precies opstaat bijvoorbeeld) en wat ervaring waardoor je de vertaling kunt maken naar het "echie".quote:Op woensdag 21 december 2011 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom 2~3x meer betalen voor wat het technisch waard is? Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim? Ik snap jouw soort echt nietquote:Op donderdag 22 december 2011 00:15 schreef Exorbitantes het volgende:
Beats by DreAlleen al vanwege de haat van Tweakers-nerdjes zoals ts die met grafiekjes en tabellen spelen is het elke euro waard !
Omdat het daar niet alleen om gaat. Jij zoekt je vriendin uit middels grafiekjes en tabellen?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:20 schreef damirovic het volgende:
[..]
waarom 2~3x meer betalen voor wat het technisch waard is? Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim? Ik snap jouw soort echt niet
Jij koopt vriendinnen?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Omdat het daar niet alleen om gaat. Jij zoekt je vriendin uit middels grafiekjes en tabellen?
Bij technische producten kijk ik naar specificaties ja vreemd he?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Omdat het daar niet alleen om gaat. Jij zoekt je vriendin uit middels grafiekjes en tabellen?
Wtf am I reading?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Maar ook naar het uiterlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Bij technische producten kijk ik naar specificaties ja vreemd he?
Nope, hoe mijn mp3, headset, of telefoon eruit ziet komt op de laatste plaats zon beetje. Op het vmbo is dat misschien anders?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:58 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Maar ook naar het uiterlijk.
Ik heb wel wat euro's over voor het ontwerp. En als ik dat mooi vind, betaal ik daar graag wat meer voor.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Nope, hoe mijn mp3, headset, of telefoon eruit ziet komt op de laatste plaats zon beetje. Op het vmbo is dat misschien anders?
Iig veel plezier met je overpricete rappertkoptelefoon.
100% waarquote:Op donderdag 22 december 2011 01:02 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik heb wel wat euro's over voor het ontwerp. En als ik dat mooi vind, betaal ik daar graag wat meer voor.
Primair gezien, kocht je het om het te showen?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:02 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik heb wel wat euro's over voor het ontwerp. En als ik dat mooi vind, betaal ik daar graag wat meer voor.
Ik heb de Tours, dat zijn de in-ears, maar kosten wel 170 euro.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:07 schreef damirovic het volgende:
[..]
Primair gezien, kocht je het om het te showen?
Subsidiair voor de technische kwalificaties?
Hoeveel heb je betaald?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |