Waar kan ik ze halenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
stel het heette beats by Dries Roelvink, dan zou het wel een stuk goedkoper zijn
Dit soort opmerkingenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon echt een kankermongoolNiet te beschrijven verder...
precies want je denkt toch niet dat een celebrity jou de garantie geeft dat het een topprodukt is met de aller beste kwaliteit die er maar is?quote:
Het gaat om het overtuigen van het martksegment dat hun product van hoge kwaliteit is. Aangezien je het maar lastig kan vergelijken, en het neerkomt op relatief ipv absolute vergelijking, zijn ze al binnen.quote:Op maandag 26 december 2011 13:19 schreef rubje het volgende:
[..]
precies want je denkt toch niet dat een celebrity jou de garantie geeft dat het een topprodukt is met de aller beste kwaliteit die er maar is?Een celebrity wordt vet betaalt om iets te promoten en zolang dat gebeurd, en hij zijn centjes krijgt,zal hij zelfs een vuilniszak aan de man brengen met een mooie verhaal hoe geweldig die wel niet is
Je hebt een 6 maanden oud topic gebumbed. Een ster voor jou:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:58 schreef Braddie het volgende:
Eens met bovenstaande post, Ik wilde vandaag bijna weglopen met een Beats By Dre solo, maar ben uiteindelijk voor de BeyerDynamic DT770PRO 250 gegaanVeel fijner, en zelfs voor de harde bassen van Rap/Hip-Hop en Progressive Rock(Ja, Minimoogs/Moog Taurus) zijn ze super ! Beter dan de beats, daarbij komt dat die Beats 2% THD hebben.... en die BeyerDynamic 0,2 + Dat die Beyers ongeveer overal wel gelijk zijn, en de Beats die komen in een boost vanaf 80HZ tot 440HZ... en kappen opeens af bij 6-8KHZ
6 maanden oud topick kicken met een dagboekmeldingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:58 schreef Braddie het volgende:
Eens met bovenstaande post, Ik wilde vandaag bijna weglopen met een Beats By Dre solo, maar ben uiteindelijk voor de BeyerDynamic DT770PRO 250 gegaanVeel fijner, en zelfs voor de harde bassen van Rap/Hip-Hop en Progressive Rock(Ja, Minimoogs/Moog Taurus) zijn ze super ! Beter dan de beats, daarbij komt dat die Beats 2% THD hebben.... en die BeyerDynamic 0,2 + Dat die Beyers ongeveer overal wel gelijk zijn, en de Beats die komen in een boost vanaf 80HZ tot 440HZ... en kappen opeens af bij 6-8KHZ
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
6 maanden oud topick kicken met een dagboekmelding
Als je geen Engels kan, probeer het dan ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Offcourse there isnt some thing right here, BEATS BY DRE ISNT RIGHT, HERE..
Zelfs de oortjes die ik bij mijn Galaxy S2 kreeg hebben beter geluidquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef xSouL het volgende:
Beats by Dre schijnt door veel audio-experts het meest waardeloze koptelefoon te zijn voor de prijs. Ik heb ze al eens op gehad en ik vind die bass echt te overdreven. Er is een verschil tussen een 'zuivere bass' en een 'opgevoerde bass' wat je echt die muddy sound geeft. Sennheisers, Sony, AKG, Beyerdynamics zijn merken die al jaren lang tijd en energie in hun Research & Development laboratorium's hebben gestopt. Zij weten gewoon hoe je de finest sound kan maken.
Bij Beats by Dre klinkt het allemaal zo nep en die bass overmeestert de vocals. Er zijn koptelefoons die je voor 50 euro kunt aanschaffen en die doe hun werk op low/mid/high range dus echt 10x beter.
Iets met natuur getrouw geluid willen, een goede isolatie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:11 schreef .Masturbatron. het volgende:
het verbaast mij dat er werkelijk mensen zijn die koptelefoons kopen die duurder zijn dan 15 euro
hmm goed punt, een zuiver natuurgetrouw geluid lijkt me wel watquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iets met natuur getrouw geluid willen, een goede isolatie.
Mijn BeyerDynamic was 130, mijn AudioTechnica 159
Meer geef ik er niet aan uit overigens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |