Ja helaas wel. Wordt in de auto industrie ook gedaan, Renault/Nissan zijn dezelfde auto's, en Peugeot/Citroen ook, etc.quote:
troollquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Zolder het volgende:
Het geluid is anders. Dr dre heeft meegeholpen bij de in zijn ogen optimale afstelling
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Zolder het volgende:
Het geluid is anders. Dr dre heeft meegeholpen bij de in zijn ogen optimale afstelling
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Al die koptelefoons lijken op elkaarGaat om de technologie die erin zit....
Kijk maar eens naar die graph op head-fiquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
Dus omdat ze er hetzelfde uitzien zit er ook dezelfde elctronica/materiaal in? Beetje kortzichtig.
Eerder een Fiat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een ook maar een toyota! Ferrari zijn oplichters!
Ik zie geen graph. Ik zie een stel users die janken omdat iets van buiten af op iets anders lijkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:31 schreef Quisho het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk maar eens naar die graph op head-fi
Ja, je kan overal wat achter gaan zoeken als je wil, moet jij weten. Maar ga mij niet met vermoedens lastig vallen en al helemaal niet door ze als feit te presenteren.quote:
Ah, vandaar dat het geluid dat die dingen produceren zo ondermaats is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Zolder het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie geen graph. Ik zie een stel users die janken omdat iets van buiten af op iets anders lijkt.
Ik zie 2 totaal verschillende koptelefoons hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:31 schreef Quisho het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk maar eens naar die graph op head-fi
Dat is de grootste misconceptie ja, enorm veel mensen denken dat veel bass = hoge geluidskwaliteit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ [url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=2801&graphID[]=1383]afbeelding[/url] ]
Beats by Dre hebben wel belachelijk veel in het lage imo, heb er niet naar geluisterd maar lijkt me niet dat het geluid enorm zuiver is.
Maarja, het volk wil natuurlijk "vette bass" dus die vinden het helemaal geweldig. Ach, die vinden het al geweldig als er kutgeluid uit komt maar ze wel diezelfde populaire headphones hebben als iedereen.
En dat baseer je volledig op marketingpraat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef SoraAoi het volgende:
Geluidje van beats is echt wel bters hoorBuitenkant kan hetzelfde zijn maar van binnen heeft beats zieke technologie
Deze had ik over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ [url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=2801&graphID[]=1383]afbeelding[/url] ]
Beats by Dre hebben wel belachelijk veel in het lage imo, heb er niet naar geluisterd maar lijkt me niet dat het geluid enorm zuiver is.
Maarja, het volk wil natuurlijk "vette bass" dus die vinden het helemaal geweldig. Ach, die vinden het al geweldig als er kutgeluid uit komt maar ze wel diezelfde populaire headphones hebben als iedereen.
Hey kijk, een troll.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef SoraAoi het volgende:
Geluidje van beats is echt wel bters hoorBuitenkant kan hetzelfde zijn maar van binnen heeft beats zieke technologie
Mjah zieke Monster technologie. Aka overpriced troep waarvan iedereen denkt dat het superkwaliteit is door hun marketing en "exclusieve" imago.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef SoraAoi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |