Ja helaas wel. Wordt in de auto industrie ook gedaan, Renault/Nissan zijn dezelfde auto's, en Peugeot/Citroen ook, etc.quote:
troollquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Zolder het volgende:
Het geluid is anders. Dr dre heeft meegeholpen bij de in zijn ogen optimale afstelling
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Zolder het volgende:
Het geluid is anders. Dr dre heeft meegeholpen bij de in zijn ogen optimale afstelling
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Al die koptelefoons lijken op elkaarGaat om de technologie die erin zit....
Kijk maar eens naar die graph op head-fiquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
Dus omdat ze er hetzelfde uitzien zit er ook dezelfde elctronica/materiaal in? Beetje kortzichtig.
Eerder een Fiat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een ook maar een toyota! Ferrari zijn oplichters!
Ik zie geen graph. Ik zie een stel users die janken omdat iets van buiten af op iets anders lijkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:31 schreef Quisho het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk maar eens naar die graph op head-fi
Ja, je kan overal wat achter gaan zoeken als je wil, moet jij weten. Maar ga mij niet met vermoedens lastig vallen en al helemaal niet door ze als feit te presenteren.quote:
Ah, vandaar dat het geluid dat die dingen produceren zo ondermaats is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Zolder het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie geen graph. Ik zie een stel users die janken omdat iets van buiten af op iets anders lijkt.
Ik zie 2 totaal verschillende koptelefoons hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:31 schreef Quisho het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk maar eens naar die graph op head-fi
Dat is de grootste misconceptie ja, enorm veel mensen denken dat veel bass = hoge geluidskwaliteit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ [url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=2801&graphID[]=1383]afbeelding[/url] ]
Beats by Dre hebben wel belachelijk veel in het lage imo, heb er niet naar geluisterd maar lijkt me niet dat het geluid enorm zuiver is.
Maarja, het volk wil natuurlijk "vette bass" dus die vinden het helemaal geweldig. Ach, die vinden het al geweldig als er kutgeluid uit komt maar ze wel diezelfde populaire headphones hebben als iedereen.
En dat baseer je volledig op marketingpraat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef SoraAoi het volgende:
Geluidje van beats is echt wel bters hoorBuitenkant kan hetzelfde zijn maar van binnen heeft beats zieke technologie
Deze had ik over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ [url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=2801&graphID[]=1383]afbeelding[/url] ]
Beats by Dre hebben wel belachelijk veel in het lage imo, heb er niet naar geluisterd maar lijkt me niet dat het geluid enorm zuiver is.
Maarja, het volk wil natuurlijk "vette bass" dus die vinden het helemaal geweldig. Ach, die vinden het al geweldig als er kutgeluid uit komt maar ze wel diezelfde populaire headphones hebben als iedereen.
Hey kijk, een troll.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef SoraAoi het volgende:
Geluidje van beats is echt wel bters hoorBuitenkant kan hetzelfde zijn maar van binnen heeft beats zieke technologie
Mjah zieke Monster technologie. Aka overpriced troep waarvan iedereen denkt dat het superkwaliteit is door hun marketing en "exclusieve" imago.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef SoraAoi het volgende:
Hetzelfde geldt voor die overpriced klotekabels van ze.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah zieke Monster technologie. Aka overpriced troep waarvan iedereen denkt dat het superkwaliteit is door hun marketing en "exclusieve" imago.
Gast... ze KLINKEN ook veel beter. Dat vertel ik je vanuit ervaring. Beats > zo ong. elke headset die er is!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is de grootste misconceptie ja, enorm veel mensen denken dat veel bass = hoge geluidskwaliteit.
[..]
En dat baseer je volledig op marketingpraat.
Maar goed, die mensen moeten het zelf weten als ze te veel geld willen uitgeven voor overdreven headphones. Zo lang ze maar niet vol lof gaan praten over hoe geweldig ze klinken.
Nou in het wereldje waar ik graag in vertoef is monster niet meer dan goedkope matige middenmoot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah zieke Monster technologie. Aka overpriced troep waarvan iedereen denkt dat het superkwaliteit is door hun marketing en "exclusieve" imago.
Ik durf te wedden dat Beats geen beter geluid hebben dan een K701:quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gast... ze KLINKEN ook veel beter. Dat vertel ik je vanuit ervaring. Beats > zo ong. elke headset die er is!
Hoe schandelijk ik het ook vind, "heb je geen gelijk" .quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Beats geen beter geluid hebben dan een K701:
[ afbeelding ]
Nouja durf te wedden, ik weet het wel zeker.
Een overpriced consumenten-headphone vs een professionele studio-headphone.
Precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe altijd wel veel research als ik iets voor de lange termijn wil kopen ja, zodat ik niet genaaid wordt. Hoe voelt het om in je anus geneukt te worden Nutz?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
TSis zuur, en koopt niks. Omdat hij alles onderzoekt of het wel conform zijn redenatie is
Boehoehoeee
Solo tussen haakjes omdat het voor beide series geldt, allemaal scams.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:50 schreef Ramkraker het volgende:
Je bedoelt beats studio?want dat plaatje is geen solo zoals in de titel staat.
Inderdaad, maar de Sony MDR-7506 hebben wel een hele goede prijs/kwaliteit verhouding, worden veel gebruikt in studio's en radio, en kosten maar 100 euro.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Hoe schandelijk ik het ook vind, "heb je geen gelijk" .
Mensen zullen gewoon zeggen: "Dat is een waardeloos ding, hoor maar, mijn Beats heeft veel betere bass.."
Een ideale koptelefoon:
1. Signal-to-noise Ratio van oneindig
2. Een neutraal geluid, d.w.z. Als je de grafiekjes vergelijkt en bekijkt, je een grafiek krijgt in de buurt van deze :
[ afbeelding ]
3. lage prijs.
Aan deze 3 dingen voldoet geen enkele koptelefoon, maar sommigen komen wel in de buurt. Die beats by dre in ieder geval niet!
Je kunt ook gewoon kijken wie beats gebruiken:quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef Quisho het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ik doe altijd wel veel research als ik iets voor de lange termijn wil kopen ja, zodat ik niet genaaid wordt. Hoe voelt het om in je anus geneukt te worden Nutz?
[..]
Solo tussen haakjes omdat het voor beide series geldt, allemaal scams.
[..]
Inderdaad, maar de Sony MDR-7506 hebben wel een hele goede prijs/kwaliteit verhouding, worden veel gebruikt in studio's en radio, en kosten maar 100 euro.
Sure.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:28 schreef SoraAoi het volgende:
http://www.beatsbydre.com
lees jullie maar eens in. Dit zijn high performance headsets!
Research is prima. Over alles zeiken dat je het niet moet kopen niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef Quisho het volgende:
Ik doe altijd wel veel research als ik iets voor de lange termijn wil kopen ja, zodat ik niet genaaid wordt. Hoe voelt het om in je anus geneukt te worden Nutz?
Stop met trollen. Waarom zijn alle vrouwen aan het trollen hier?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:28 schreef SoraAoi het volgende:
http://www.beatsbydre.com
lees jullie maar eens in. Dit zijn high performance headsets!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Sure.
Als jij mij kunt uitleggen wat het verschil is tussen een klasse A en een klasse AB versterker is.
Of wat het verschil tussen een hoog en een laag rendement speaker is en waarom welke in bepaalde gevallen beter is.
Jawel ik probeer mensen te helpenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Research is prima. Over alles zeiken dat je het niet moet kopen niet.
Tevens gekke vraag van een hommo naar een niet hommo.
PM mij haar telefoonnummer mattiequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:46 schreef Quisho het volgende:
Jawel ik probeer mensen te helpenIk ben geen homo, vraag maar aan je moeder
Dat weet ik echt wel en toch gebruik ik beats voor al mijn studio werkquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Sure.
Als jij mij kunt uitleggen wat het verschil is tussen een klasse A en een klasse AB versterker is.
Of wat het verschil tussen een hoog en een laag rendement speaker is en waarom welke in bepaalde gevallen beter is.
Als muzikant zou je toch voor top notch apparatuur gaan en niet voor deze middelmatige troep?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:52 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dat weet ik echt wel en toch gebruik ik beats voor al mijn studio werkToch bedankt voor de tips maar ik ga er niks mee doen omdat ik echt wel kennis over geluid heb.
Nou en? Als een lekkere bass je criterium is, is die Beats toch ook gewoon beter?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Mensen zullen gewoon zeggen: "Dat is een waardeloos ding, hoor maar, mijn Beats heeft veel betere bass.."
Van die mensen die weglopen met een zo neutraal mogelijk geluid voor alles behalve studiowerkquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou en? Als een lekkere bass je criterium is, is die Beats toch ook gewoon beter?
Ik moet altijd een beetje gniffelen om mensen die met tig grafiekjes en frequentie-tabellen aan komen zetten. Luister gewoon wat je lekker vindt klinken en koop het vervolgens.
Dus als je een auto gaat kopen kijk je ook alleen hoe mooi die is en of je het interieur bij je past, en kijkt niet naar hoe betrouwbaar het merk is?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou en? Als een lekkere bass je criterium is, is die Beats toch ook gewoon beter?
Ik moet altijd een beetje gniffelen om mensen die met tig grafiekjes en frequentie-tabellen aan komen zetten. Luister gewoon wat je lekker vindt klinken en koop het vervolgens.
Hm ik ging ervan uit dat Shure goed was omdat veel muzikanten Shure in-ears en microfoons on stage gebruikenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:15 schreef boskameel het volgende:
Shure is ook niet heel goed vind ik, heb 2 in ears gehad (120+ euro kostten ze), en heb nu een goedkope sennheiser koptelefoon (wel fullsize) van 20 euro en klinkt veel beter. En niet alleen de bass.
Da's omdat dat neutrale geluid een goede weerspiegeling is van wat er echt gebeurt maar het wil niet zeggen dat het relaxed is om op de bank naar te luisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:18 schreef Quisho het volgende:
[..]
Hm ik ging ervan uit dat Shure goed was omdat veel muzikanten Shure in-ears en microfoons on stage gebruiken
Als ik een auto koop let ik er ook gewoon op of ik hem lekker vind rijden. Dan ga ik niet af op tabelletjes over de tandwiel-aandrijfas ratio.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:13 schreef Quisho het volgende:
[..]
Dus als je een auto gaat kopen kijk je ook alleen hoe mooi die is en of je het interieur bij je past, en kijkt niet naar hoe betrouwbaar het merk is?
Dat. Daarnaast is een auto wel net ff een andere investering dan koptelefoons.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als ik een auto koop let ik er ook gewoon op of ik hem lekker vind rijden. Dan ga ik niet af op tabelletjes over de tandwiel-aandrijfas ratio.
Dus jij koopt de eerste de beste auto die je lekker vindt rijden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als ik een auto koop let ik er ook gewoon op of ik hem lekker vind rijden. Dan ga ik niet af op tabelletjes over de tandwiel-aandrijfas ratio.
Nee gast, het is niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:32 schreef Quisho het volgende:
Het is wel vergelijkbaar.
[..]
Dus jij koopt de eerste de beste auto die je lekker vindt rijden?
Doe jij research als je een fiets koopt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:36 schreef Quisho het volgende:
Het gaat om het principe en je weet dat ik gelijk heb
Maar okee een fiets dan? Die Dr. Dre zijn zo'n beetje net zo duur als een fiets.
Ik zou liever een fiets hebben met een degelijk frame en fatsoenlijke versnellingen dan een barrel dat er hetzelfde uitzag. Daar betaal ik graag meer voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:36 schreef Quisho het volgende:
Het gaat om het principe en je weet dat ik gelijk heb
Maar okee een fiets dan? Die Dr. Dre zijn zo'n beetje net zo duur als een fiets.
Ha-ha. Je hebt Beats gekocht en ervaart nu cognitieve dissonantie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef SoraAoi het volgende:
Ik ga wel vergelijken ja, en ik koop het liefst een gerenomeerd merkquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Doe jij research als je een fiets koopt?
Wut?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou liever een fiets hebben met een degelijk frame en fatsoenlijke versnellingen dan een barrel dat er hetzelfde uitzag. Daar betaal ik graag meer voor.
Gedeeltelijk mee oneens. Je kunt gewoon wel beter spullen hebben waar zo min mogelijk vervorming uitkomt en dat kost geld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Al die vergelijkingen met auto's en fietsen slaan nergens op. Iets smaakgevoeligs als geluidskwaliteit is niet te kwantificeren en vervolgens te rangschikken, dat is het punt.
Normale speakers horen plat te zijn. Koptelefoons niet, want die gaan schel klinken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Een ideale koptelefoon:
1. Signal-to-noise Ratio van oneindig
2. Een neutraal geluid, d.w.z. Als je de grafiekjes vergelijkt en bekijkt, je een grafiek krijgt in de buurt van deze :
[ afbeelding ]
3. lage prijs.
Aan deze 3 dingen voldoet geen enkele koptelefoon, maar sommigen komen wel in de buurt. Die beats by dre in ieder geval niet!
Hoezo is geluidskwaliteit smaakgevoelig? Het enige wat mee zou kunnen spelen is het soort muziek dat je leuk vindt. Kan me voorstellen dat je de bas belangrijk vindt als je veel hiphop luistert bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Al die vergelijkingen met auto's en fietsen slaan nergens op. Iets smaakgevoeligs als geluidskwaliteit is niet te kwantificeren en vervolgens te rangschikken, dat is het punt.
Geluidskwaliteit is niet smaakgevoelig. Misschien dat je kan zeggen dat klank wel smaakgevoelig is. Bijvoorbeeld als je twee kwalitatieve gelijke speakers gaat vergelijken zoals Jamo en Klipsch. Jamo's klinken heel schel en Klipsch hebben weer een heel eigen ander geluid.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef Hephaistos. het volgende:
ja ik ook, en op headfi kregen ze goede reviews. Echter toen ik zo'n mini ampje had gekocht voor op mijn ipod klonk het wel veel beter. vond ze weinig lage tonen hebben namelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:18 schreef Quisho het volgende:
[..]
Hm ik ging ervan uit dat Shure goed was omdat veel muzikanten Shure in-ears en microfoons on stage gebruiken
Zijn dat die van Dealextreme van 75 euro het stuk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef KrAlex het volgende:
Boeiend, als ik maar mijn replica's kan doorverkopen voor 50€ meer.Dwazen met een bb die ze kopen.
Ultimate Earsquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:35 schreef znarch het volgende:
Mijn ultimate ears pownen die beats dingetje jwz.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:35 schreef znarch het volgende:
Mijn ultimate ears pownen die beats dingetje jwz.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef KrAlex het volgende:
Boeiend, als ik maar mijn replica's kan doorverkopen voor 50€ meer.Dwazen met een bb die ze kopen.
Als je graag dubstep hoort kan ik me indenken dat je een diepe bass belangrijker vindt dan wanneer je meer van de Bach bentquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee oneens. Je kunt gewoon wel beter spullen hebben waar zo min mogelijk vervorming uitkomt en dat kost geld.
Dat is bij de productie van die muziek al in orde gemaakt, vaak met apparatuur van tienduizenden euro's.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als je graag dubstep hoort kan ik me indenken dat je een diepe bass belangrijker vindt dan wanneer je meer van de Bach bent
Gewoon student, ik luister gewoon erg veel naar muziek dus vond het niet erg er wat geld aan uit te geven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef Quisho het volgende:
[..]Ben je rijk dan
[..]haha inderdaad
Welke heb je? UE maakt natuurlijk ook doppen van 18 euro...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:40 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon student, ik luister gewoon erg veel naar muziek dus vond het niet erg er wat geld aan uit te geven.
Het zijn dezelfdequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Dat is bij de productie van die muziek al in orde gemaakt, vaak met apparatuur van tienduizenden euro's.
Dan is het een beetje onzinnig om die verhoudingen volledig te gaan vervormen op je koptelefoon van een paar tientjes. Goede koptelefoons zijn daarom bijna vlak.
Zo slecht zijn die Beats dingen trouwens niet. Het is waar dat je voor de helft van het geld iets vergelijkbaars kunt krijgen, maar ze zijn zeker beter dan die Shures uit de OP.
Oh vet. Maar inderdaad welke zijn het?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:40 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon student, ik luister gewoon erg veel naar muziek dus vond het niet erg er wat geld aan uit te geven.
De eerdergeposte grafieken [ Beats (Solo) by Dr. Dre zijn een scam ] (of heb ik wat gemist) lieten toch duidelijk een compleet ander karakter zien?quote:
Toyota MR2?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een ook maar een toyota! Ferrari zijn oplichters!
Triple Fi 10. (Zoooo rijk ben ik ook niet, hoop nog wel ooit een setje customs te kopen.) Worden die niet meer gemaakt ofzo? Ultimate Ears redirect opeens naar een website van logitech waar ze helemaal niet meer op staan? xDquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde
[..]
Oh vet. Maar inderdaad welke zijn het?
Niet helemaal waar natuurlijk.. Voor bepaalde muziekstijlen wil je gewoon die Bass-Boost die die Dre dingen geven..quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee oneens. Je kunt gewoon wel beter spullen hebben waar zo min mogelijk vervorming uitkomt en dat kost geld.
Worden nog gemaakt. UE is overgenomen door Logitech. 2 jaar terug. Moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben met mijn UE700! Triple Fi 10 is min net te duur...quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Triple Fi 10. (Zoooo rijk ben ik ook niet, hoop nog wel ooit een setje customs te kopen.) Worden die niet meer gemaakt ofzo? Ultimate Ears redirect opeens naar een website van logitech waar ze helemaal niet meer op staan? xD
Hoeveel krijg je betaald om die bullshit uit te kramen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben professioneel audiobewerker en ik zweer bij Beats by Dre. Ik was sceptisch totdat ik het gewoon probeerde. Wat een geluid. Wat een looks. Ik ben een ander mens geworden.
Al moet ik maandelijks 500 euro afdragen aan Beats. Ik zou het er voor over hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je betaald om die bullshit uit te kramen?
Echt? Oei. Is het nieuwe spul wat ze uitbrengen nog wel UE of meer Logitech? xD zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Worden nog gemaakt. UE is overgenomen door Logitech. 2 jaar terug. Moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben met mijn UE700! Triple Fi 10 is min net te duur...
Ik heb zelf ook beats, maar je overdrijft, heb betere koptelefoons gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Al moet ik maandelijks 500 euro afdragen aan Beats. Ik zou het er voor over hebben.
Dus Dr Dre heeft ook al verstand van het puurste zuiverste en beste geluid. Wat een baasquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Zolder het volgende:
Logitech heeft ze overgenomen, maar volgens mij worden ze nog wel gemaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Triple Fi 10. (Zoooo rijk ben ik ook niet, hoop nog wel ooit een setje customs te kopen.) Worden die niet meer gemaakt ofzo? Ultimate Ears redirect opeens naar een website van logitech waar ze helemaal niet meer op staan? xD
Grapjasquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben professioneel audiobewerker en ik zweer bij Beats by Dre. Ik was sceptisch totdat ik het gewoon probeerde. Wat een geluid. Wat een looks. Ik ben een ander mens geworden.
Onbreekbaar jaquote:
Welk audiobewerkingsprogramma gebruik jij het liefst dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Jahr00n het volgende:
Jij probeert de award echt te winnen he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Al moet ik maandelijks 500 euro afdragen aan Beats. Ik zou het er voor over hebben.
Audacity natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Welk audiobewerkingsprogramma gebruik jij het liefst dan?
Mwah, doordat ze nogal goed aflsuiten ging bij mij het volume juist lager dan ooit. Ze dempen (indien ze goed zitten) nogal namelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Overigens ben ik niet vaak van de betutteling, maar die UE's zoals die Triple Fi's kunnen wel echt ACHTERLIJK hard. 130 dB moet zeker wel lukken.
De single versie van die UE's hebben niet zo'n opgepept laag en helemaal geen hoog (zoals normaal) en daardoor ga je vanzelf harder draaien. Maar je molt je complete gehoor. Als je in het vliegtuig zit en je hebt geen perfecte afsluiting kun je jezelf zomaar tinnitus aanjagen.
Ik vroeg het niet aan jou maar aan die andere baas.quote:
Ik maak muziek met fruityloops.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou maar aan die andere baas.
En dat noemt zich een professional haha.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |