Lakers waren vrij matig ja, maar zag er ook niet naar uit dat ze er bij vlagen veel zin in hadden. Clippers echt impressive bij vlagen, maar wat wil je met de bal in de handen van CP3. Gebeurd er praktisch altijd wel iets goeds. En wat een heerlijke lobs weerquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef BusterPosey het volgende:
Heeft iemand iets gezien van de preseason game tussen de Clippers en de Lakers (114-95)? Als cijfers voor zich spreken...
Team met een aantal leuke spelers zoals Rubio, Love, (rookie) Derrick Williams en mijn favoriet Brad Miller. Overigens hadden de Timberwolves in mijn ogen beter een talentvolle Center kunnen draften, zij hebben namelijk al voldoende spelers op de posities(SF/PF) van Williams.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef Rienks het volgende:
inderdaad ouch, maar pre-season zegt toch erg weinig over de rest van het seizoen en helemaal de playoffs. Zeker nu de Lakers een nieuwe coach en veel nieuwe spelers hebben..
Ben benieuwd naar de Timberwolves dit jaar met Rubio. Ik hoop dat hij al die haters (voor uit USA) vreselijk ongelijk gaat geven
Volgens mij hebben ze Odom niet gedumpt, die was overstuur na de mislukte trade.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef TheClown1 het volgende:
ik verwacht weinig van de lakers. Odom dumpen is niet slim geweest. Kobe heeft prive gezeik en dat gaat invloed hebben. Ze zullen het moeilijk hebben.
We hebben nog steeds Kobe, Gasol en Bynum(please stay healthy). Een decent PG, en een decent backup SQ en C en dit team doet gewoon mee voor de prijzenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef TheClown1 het volgende:
ik verwacht weinig van de lakers. Odom dumpen is niet slim geweest. Kobe heeft prive gezeik en dat gaat invloed hebben. Ze zullen het moeilijk hebben.
Vind het ook vreemd dat de Lakers geen hengeltje naar Davis hebben uitgegooid, had ik en logische zet gevonden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
We hebben nog steeds Kobe, Gasol en Bynum(please stay healthy). Een decent PG, en een decent backup SQ en C en dit team doet gewoon mee voor de prijzen
Lakers zijn aan hun stand verplicht om mee te doen voor de prijzen, maar tov vorig jaar zijn ze niet beter geworden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
We hebben nog steeds Kobe, Gasol en Bynum(please stay healthy). Een decent PG, en een decent backup SQ en C en dit team doet gewoon mee voor de prijzen
de lakers doen altijd mee voor de prijzen maar wordt een zwaar jaar. als je ziet hoe de clippers nu spelen, wordt ik toch wel een beetje jumpyquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Speelde Fields nou PG? Of gewoon Douglas?quote:Op donderdag 22 december 2011 03:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Second unit van de Knicks spelen gewoon de first unit van de Nets weg, heerlijk. Ook humor, de fans joelen Humphries uit als hij aan de bal is en als hij op de bank zit constant we want Humphries chants. Die gast zal geen fijn seizoen hebben
quote:Depending on the degree of the tear, he could be sidelined as long as three to four weeks.
De Bulls zijn écht heel compleet. Sterke guards, in Deng een top 5 SF en sterke big men. Met Asik op de bench die van waarde is. Bulls met Heat favoriet.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:22 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nou dat wordt wat christmas day als de Lakers tegen de Bulls mogen aantreden.
Kobe zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |