De laatste keer dat ik om jouw enter moest lachen was toen je als schildknaap een roze boot enterde tijdens de Gay parade.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is FOK!.
En je enter-toets is stuk
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik om jouw enter moest lachen was toen je als schildknaap een roze boot enterde tijdens de Gay parade.
Ik heb die enter niet in de hand. C/P het van teletekst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]Waarom zou je moeten lachen om een enter? Die knop heeft gewoon een functie; bij goed gebruik ervan zal de tekst een stuk leesbaarder worden. Niets grappigs aan hoor
Flauwekul, dat kun je wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb die enter niet in de hand. C/P het van teletekst.
Kan dus niks aan de enters doen.
Je bent echt een leraar hè ?quote:
Hier en daar een bui.quote:
Mooi dat het regent dan.quote:
Het regent weer.quote:
En spatiegebruik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier en daar een bui.
Slechte buien voornamelijk onder natuurkunde leraren.
Geschiedenis leraren zijn ook niet te vermijden vandaag. Maar dat was gisteren ook zo.
Of bedoelde je weer niet letterlijk ?
Zoals ik al eerder zei ik zie gewoon een normale post.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het nou echt te veel moeite om bij een nieuwsdump in ieder geval je spatiebalk en entertoets te gebruiken?
Het is Swj.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het nou echt te veel moeite om bij een nieuwsdump in ieder geval je spatiebalk en entertoets te gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |