Nee, aangezien autocratische regeringsvormen in meer smaken dan alleen "fascisme" verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je een fascist..... ?
Ik denk niet dat die cultuur in Nederland zou passen. Wel denk ik dat je daadwerkelijk pas iets kan veranderen als je langer de macht hebt, misschien weer monarchie, zoals Willem I.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb militaire neigingen, welke politieke invulling je daaraan geeft kan mij geen reet schelen, voor mijn part plak ik een rode ster op m'n borst en zing de internationale, zolang de militaristische geest maar de boventoon voert.
Daarnaast is het coalitiestelsel ook een groot obstakel als je binnen die 4 jaar al iets wilt veranderen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef GSbrder het volgende:
4 jaar blijft een showtermijn, dat is waar, maar met meer jaren macht komt een grotere verantwoordelijkheid.
Militairisme verheerlijken is een eigenschap van fascisme. Die idolen die je noemt waren fascisten. Je zult zeker niet een communistische dictatuur aanhangen, toch ?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb militaire neigingen, welke politieke invulling je daaraan geeft kan mij geen reet schelen, voor mijn part plak ik een rode ster op m'n borst en zing de internationale, zolang de militaristische geest maar de boventoon voert.
Toch is een coalitiestelsel geen reden om de termijn van vier jaar op te rekken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Daarnaast is het coalitiestelsel ook een groot obstakel als je binnen die 4 jaar al iets wilt veranderen.
Noem eens wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, aangezien autocratische regeringsvormen in meer smaken dan alleen "fascisme" verkrijgbaar zijn.
Minder coalitie dan worden die 4 jaren ook weer wat aantrekkelijker.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch is een coalitiestelsel geen reden om de termijn van vier jaar op te rekken.
Ook een groepje politici met afwijkende ideeen kunnen gezamenlijk nog een hoop gekke dingen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.........................Nooooooooooooooooooooooooooo.Haha
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:02 schreef Joker89 het volgende:
Yeah............................Hij had gewoon wat teveel gedronken die avond, bloed is niet van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.........................Nooooooooooooooooooooooooooo.![]()
jij bent of knettergek of een hele grote troll of je bent Breivikquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef von_Preussen het volgende:
Geweldig topic robin, je stijgt in mijn achting.
Zelf heb ik het we'll op militaire dictaturen, gewoon omdat leiders in uniformen en grote militaire parade's erg cool zijn.
Dus denk dan aan Videla, Stroesner, Pinochet, dat waren tenminste nog echte helden 'that ruled with class'.
Jammer dat ik die periode heb moeten missen, in een dergelijke militaire omgeving had ik mij zeker thuisgevoeld. Ook jammer dat Prins Bernhard niet met den Uyl had afgerekend door in 1976 een staatsgreep te plegen met behulp van het leger.
Fascisme is antiliberaal, terwijl de rode draad in mijn leven het liberalisme is, ik geloof in de vrijheid van het individu. En ik geloof in militarisme, ook al lijken beide onverenigbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Militairisme verheerlijken is een eigenschap van fascisme. Die idolen die je noemt waren fascisten. Je zult zeker niet een communistische dictatuur aanhangen, toch ?
Je hele postgeschiedenis is duidelijk rechts.. so... je bent een fascist.
Ik ga voor knettergek.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:49 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
jij bent of knettergek of een hele grote troll of je bent Breivik
Laat je dan maar snel opnemen, want je bent staatsgevaarlijkquote:
Want?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:18 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Laat je dan maar snel opnemen, want je bent staatsgevaarlijk
Nee, leg jij nou eens uit waarom ik een gevaar voor de Nederlandse rechtsorde zou zijn, heb ik ergens gepost dat ik een staatsgreep wil plegen? Het democratische systeem in Nederland wil ondermijnen? Het huidige kabinet wil verbannen naar Suriname?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:20 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Dit te vragen is op zich al een bewijs dat je moet worden opgenomen
Ja De_Nuance, ben jij daar dol op?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:29 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
ik ook niet
maar zeg eens, ben je dol op schietspelletjes en uniformen net als Breivik?
Indien ja, wat dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:29 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
ik ook niet
Dikke kans dat ze hem al in de gaten houden, zeker als ie ook lid is van een schietvereniging en wat labiel isquote:
Haha, dat ben ik ook nog, das een goede!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:32 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Dikke kans dat ze hem al in de gaten houden, zeker als ie ook lid is van een schietvereniging
Nope totaal niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:29 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
ik ook niet
Uniformen ja, schietspelletjes zijn maar saai.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nope totaal niet.
VP wel volgens mij.
Je kunt je ook vrijwillig laten opnemen voor onderzoek en je schietvergunning inleverenquote:Op woensdag 21 december 2011 09:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, dat ben ik ook nog, das een goede!
En wat moeten ze dan precies onderzoeken? Leg nou eens uit waarom ik staatsgevaarlijk zou zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:47 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Je kunt je ook vrijwillig laten opnemen voor onderzoek en je schietvergunning inleveren
Vertel eens wat je met een mitraileur graag zou willen doen, en op welke mensen ?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat moeten ze dan precies onderzoeken? Leg nou eens uit waarom ik staatsgevaarlijk zou zijn?
Kan me niet heugen ergens gesteld te hebben een bepaalde groep of groepering als gevaar te zien c.q. iets aan te willen doen.
Ik zou iets schieten om jouw te eten te geven. Je hapt verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 10:12 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Vertel eens wat je met een mitraileur graag zou willen doen, en op welke mensen ?
Met een dergelijk vuurwapen zou ik graag op een schietbaan liggen, bij voorkeur eentje waar je op 100, 200 en 300 meter kan schieten. Alleen om iets te raken moet je hem wel op semi-automatisch zetten, anders trekt het wapen vanzelf omhoog (van het doel af).quote:Op woensdag 21 december 2011 10:12 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Vertel eens wat je met een mitraileur graag zou willen doen, en op welke mensen ?
En als het oorlog was, waar zou je dan graag op schieten??quote:Op woensdag 21 december 2011 10:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met een dergelijk vuurwapen zou ik graag op een schietbaan liggen, bij voorkeur eentje waar je op 100, 200 en 300 meter kan schieten. Alleen om iets te raken moet je hem wel op semi-automatisch zetten, anders trekt het wapen vanzelf omhoog (van het doel af).
Maar hee, dat doe ik nu ook al, dus er zou niets veranderen.
Dan zou ik liever bij de cavalerie willen, lekker een beetje rondcruisen in een tank (bijv. op militaire parade's, voor onze militair leider langs).quote:Op woensdag 21 december 2011 10:17 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
En als het oorlog was, waar zou je dan graag op schieten??
Wij kennen vP langer dan vandaag, het is geen troll.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zou iets schieten om jouw te eten te geven. Je hapt verschrikkelijk
vind jij een tank een verlengstuk van je penis?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zou ik liever bij de cavalerie willen, lekker een beetje rondcruisen in een tank (bijv. op militaire parade's, voor onze militair leider langs).
Dat sowieso, maar dat komt omdat ik besneden ben en sowieso de helft ervan moet missen.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
vind jij een tank een verlengstuk van je penis?
En hij was al niet zo groot, tja, das rotquote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat komt omdat ik besneden ben en sowieso de helft ervan moet missen.
Ik gebruik hem toch niet, dus in zoverre valt het allemaal wel mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:21 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
En hij was al niet zo groot, tja, das rot
Liberalisme is pro-democratie en pro-democratische burgerrechten, welke de rechten en vrijheden van het individu zijn tov de staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fascisme is antiliberaal, terwijl de rode draad in mijn leven het liberalisme is, ik geloof in de vrijheid van het individu. En ik geloof in militarisme, ook al lijken beide onverenigbaar.
Dus het gaat je niet lukken om mij hier als fascist neer te zetten.
weer? gebeurt dat vaker dan ? waar en wanneer ?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:04 schreef robin007bond het volgende:
Oh god. Het "VP is een psycho en moet worden opgenomen!!!!!!" gezeur van de tere zieltjes is weer begonnen.
Zeg dan gewoon eerlijk dat jij alleen mensen in hokjes kan plaatsen en alles zwart / wit zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Liberalisme is pro-democratie en pro-democratische burgerrechten, welke de rechten en vrijheden van het individu zijn tov de staat.
Jij bent daartegen.. dus ben je geen liberaal.
Jij bent tegen de democratie, tegen democratische burgerrechten, je bent voor het befehl=befehlprincipe als staatsvorm, je verheerlijkt militairisme, je bent monoculturalistisch, je bent voor een rechtse dictatuur met een hekel aan links.
Hoe lang wil je jezelf nog bedriegen met "nee hoor.. ik ben niet fascistisch"
Je bent hardstikke geen Breivik, maar ook hij ontkent dat hij een fascist is.
Interessant....waarom is dat ?
Morele lafheid? Niet willen zien dat men zichzelf in de categorie grote schoften situeer ?
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 10:44 schreef speknek het volgende:
Von_Preussen, ik zou met veel eer onder je dienen in volksmilitie de brakende honden.
Waarom zou ik een blanke wereld willen? Dat zeg ik helemaal nergens.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:21 schreef Goofjansen het volgende:
Breivik en Von Preussen (werkelijke naam Sjaak de Vries) zullen samen de wereld weer blank maken, dat lijkt me wel
Wie wil je dan overhoop schieten met je tank ??quote:Op woensdag 21 december 2011 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou ik een blanke wereld willen? Dat zeg ik helemaal nergens.
Hoezo zou ik mensen overhoop willen schieten dan? Dat zeg ik helemaal nergens.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:54 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Wie wil je dan overhoop schieten met je tank ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |