quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:31 schreef Malahide het volgende:
Mijn wildcards gaan naar...
Artem Chigvintsev (S1) - ja hallo![]()
![]()
Blake McGrath (S1) - etterbak eerste klas, maar verreweg de beste danser van dat seizoen
Jaimie Goodwin(S3) - vanwege Humming Bird and The Flower
Hok Konishi (S3) - vanwege Humming Bird en omdat ik een ontzettend zwak voor hem had
Anya Garnis (S3) - vavavoom en zonder Anya geen Pasha![]()
Gev Manoukian (S4) - zijn rumba met Courtney... briljant![]()
![]()
Kupono Aweau (S5) - enkel en alleen voor 'Addiction' (chills)
Phillip Chbeeb (S5) - uniek talent, hoort gewoon in dit toernooi
Alex Wong (S7) - duh!
Billy Bell (S7) - duh!
Ja hèquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Leuke overeenkomsten!
Enne... beide een Humming bird addiction?
Op zich mag je er nog twee bij doen he, je hebt er nu 8quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:43 schreef Esje-lief het volgende:
Zooo das best moeilijk.. ff schrijven..
en!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Esje-lief het volgende:
OK komtie:
Dimitri (s1) heerlijke vent..
Hok (s3) Hij is zo leuk..
Anya (s3) Powerhouse!
Kupona (s5) Addiction!
Keringthon (s4) Vond haar dope
Alex (s7) DUH!
Maksim (s5) Die Samba met Kayla
Billy (s7) DUHH!
That's the spirit!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Ach van de seizoenen die je nog niet hebt gezien moet je gewoon de lekkerste kiezen
Seizoen 6 anyonequote:Merk wel dat ik me bepaalde seizoenen echt amper kan herinneren, terwijl ik ze toch echt allemaal gezien heb.
Victor zit nog in t schuurtje hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Maar ja, daar ken ik er idd vrij weinig van.
Seizoen 3 de meeste
Voor mij was seizoen 5 ook het eerste seizoen dat ik 'live' keek, daarvan ken ik iedereen nog van gezicht, voor- en achternaamquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij heb ik vanaf seizoen 5 echt meegekeken. Waarom zeggen zo weinig gezichten me iets?
Als dit toernooitje bevalt, wie weet...quote:Op woensdag 21 december 2011 11:36 schreef dollce het volgende:
Komt er ook een nominatie voor meest irritante danser? Dan weet ik er ook nog wel een paar namelijk
Brandon!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:36 schreef dollce het volgende:
Komt er ook een nominatie voor meest irritante danser? Dan weet ik er ook nog wel een paar namelijk
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:06 schreef Malahide het volgende:
Volgens mij kunnen we die trofee nu al naar Brandon Bryant verschepen.
quote:
Oh okee, dan komen Hok en Anya van seizoen 3 er nog bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Als je wilt (hoeft niet) mag je er nog twee bijdoen, hè?
ja of die gast van dit jaar, volgens mij was het Robert, die de hele tijd zo irritant liep te woeehhenquote:Als dit toernooitje bevalt, wie weet... .
Volgens mij kunnen we die trofee nu al naar Brandon Bryant verschepen .
Ik denk dat het komt omdat terwijl het seizoen vordert, je de top 10 steeds blijft zien, maar de rest snel verdwijnt (en dus ook minder een impressie achterlaat). Als je de top 10s van elk seizoen neer zou zetten, zou iedereen 90% van de kandidaten kennen denk ik (als je alles gezien hebt).quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:06 schreef Malahide het volgende:
Misschien een te vroege conclusie, maar grappig dat we hier 2 en 3 vaak als de beste seizoenen beschouwen, terwijl we het grootste deel van de kandidaten van ervan niet meer voor de geest kunnen halen. Te lang geleden?
Dan wordt het Blake. De poedelprijs gaat naar de enige echte PacMan, Phillip Chbeebquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 20:34 schreef Malahide het volgende:
Ik ga die volledig random een nummer 1 en 2 geven. Wie roept er even een nummer?
quote:
Alsof Uncle Naidzj niet al jaren op deze manier American Idol en SYTYCD bestiertquote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef Cee het volgende:
Zo makkelijk gaat dat hier, ome Nigel, lees je mee?
Kill your darlings... Hok en Danny, ook zo'n fijne :-(.quote:Op maandag 26 december 2011 11:30 schreef Esje-lief het volgende:
ZOOOOOOOO sommige zijn echt moeilijk!! Hoe kan ik kiezen tussen leuke Legacy en Alex WongFong of Courtney en Neil!
Ja. Het is de bedoeling dat je per koppel één persoon kiest, slimkequote:
Dat is dus één stem voor Comfortquote:Op maandag 26 december 2011 17:42 schreef Saeramir het volgende:
Comfort Fedoke (S4) - Billy Bell (S7)
Haha.
even snel mijn keuzes, als ik vanavond tijd heb zet ik er nog wel even bij waarom het deze zijn geworden.quote:Op
[b]Evan Kasprzak (S5) - Will Wingfield (S4)
Legacy Perez (S6) - Alex Wong (S7)
Ryan Rankine (S2) - Kayla Radomski (S5)
Pasha Kovalev (S3) - Melissa Sandvig (S5)
Comfort Fedoke (S4) - Billy Bell (S7)
Brandon Bryant (S5) - Caitlynn Lawson (S8)
Lauren Froderman (S7) - Janette Manrara (S5)
tWitch (s4) - Chelsie Hightower (S4)
Dmitry Chaplin (S2) - Ivan Koumaev (S2)
Lacey Schwimmer (S3) - Jakob Karr (S6)
Ellenore Scott (S6) - Sara Von Gillern (S3)
Ricky Jaime (S8) - Natalie Fotopoulos (S2)
Anya Garnis (S3) - Sasha Mallory (S8)
Hok Konishi (S3) - Danny Tidwell (S3)
Tadd Gadduang (S8) - AdéChiké Torbert (S7)
Melanie Moore (S8) - Ashlé Dawson (S1)
Courtney Galiano (S4) - Neil Haskell (S3)
Joshua Allen (S4) - Jaimie Goodwin (S3)
Mollee Gray (S6) - Ade Obayomi (S5)
Jason Glover (S5) - Kent Boyd (S7)
Jeanine Mason (S5) - Heidi Groskreutz (S2)
Allison Holker (S2) - Russell Ferguson (S6)
Mark Kanemura (S4) - Blake McGrath (S1)
Robert Roldan (S7) - Benji Schwimmer (S2)
Donyelle Jones (S2) - Sabra Johnson (S3)
Dominic Sandoval (S3) - Travis Wall (S2)
Ryan DiLello (S6) - Jordan Casanova (S8)
Ashleigh DiLello (S6) - Kupono Aweau (S5)
Kathryn McCormick (S6) - Katee Shean (S4)
Lauren Gottlieb (S3) - Nick Lazzarini (S1)
Marko Germar (S8) - Jess Le Protto (S8)
Melody Lacayanga (S1) - Jamile McGee (S1)
Succes!
Nicequote:Op donderdag 29 december 2011 12:03 schreef Esje-lief het volgende:
Mollee Gray (S6) - Ade Obayomi (S5)
Hij kan zulke mooie choreo's dragen.
Tadd, Sasha en Ricky bewust gekozen, de andere 2 S8-ers idd door degene die tegenover ze stond.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:01 schreef Malahide het volgende:
Seizoen 8 doet het goed, had ik niet direct verwach en zal ook met de loting te maken hebben.
Oei oei, het wordt spannend in sommige duo's.
Graag gedaanquote:Thanks Ang3l.
Heeft zij met Brandon gedanst danquote:Op zondag 1 januari 2012 17:13 schreef Cee het volgende:
Daar ben ik dan, met mijn dikgedrukte keuzes voor ronde 1!
Ryan Rankine (S2) - Kayla Radomski (S5)
Mede vanwege de waardering die ik heb omdat ze het met Brandon uit moest zien te houden.
Exactemundo.quote:Brandon Bryant (S5) - Caitlynn Lawson (S8)
Want hij was dan misschien Brandon, hij was wel Brandon.
quote:Hok Konishi (S3) - Danny Tidwell (S3)
Danny was niet de meest sympathieke maar dit is een danswedstrijd dus hup, vooruit met die geit.
quote:Melanie Moore (S8) - Ashlé Dawson (S1)
Niet dat me er iets van Ashlé begint te dagen als ik een video van haar auditie bekijk maar het is meer het beetje bittere van de overwinning van de hemelgeprezen Melanie die nog resteert. Dus een anti-stem.Sorry, want daarmee haal ik meteen mijn stelling "...maar dit is een danswedstrijd" mee overhoop. So be it.
quote:Robert Roldan (S7) - Benji Schwimmer (S2)
Robbie de Robodol's stunning good looks en z'n dansen winnen het van de Gerard Joling van SYTYCD. Waar deze vergelijking vandaan komt, geen idee, ik ben moe, laat me laat me.
Zover ik weet hebben ze in Oz gewoon internet hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Weet alleen niet of ik de volgende ronde mee kan doen
Ik ga een maand down under.
Ik had 'r geyoutubed en toen kwam ik op een aantal clippies met haar en Brandon. Maar, ik ben een beetje gaar en misschien was het wel een andere Brandon.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Heeft zij met Brandon gedanst dan? Kan me alleen Maks en Kupono herinneren..?
Danny Tidwell is coming at ya dollcequote:Op maandag 2 januari 2012 07:19 schreef Cee het volgende:
Ik ben benieuwd Mallie! En dollce is natuurlijk persoonlijk aansprakelijk voor enig leed dat n.a.v. deze willekeurige loting is toebedeeld.
Als het maar niet zo'n afraffelgedoe wordt als in Canada met die resultshow van 20 minuten.quote:Nog even een nieuwtje tussendoor:
So You Think You Can Dance Results show has been axed!
Vind ik goed nieuws. Maar vraag me tegelijkertijd ook af hoe ze dan in hemelsnaam die stemmen zo snel gaan tellen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef dollce het volgende:
Melanie Moore (S8) - Joshua Allen (S4)
Moeilijk moeilijk, Melanie is een geweldige danseres, maar ja ze werd zo opgehemeld, + dat ik me elke week weer doodergerde aan dr moeder in het publiek. Vraag me niet waarom.
Nou, ach, tja, met Google, YouTube en Wiki kom je een eind hoor (lees: ik heb geen leven)quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
Allereerst: wauw, Mallie, dat je al die levenslopen en dansen van die kandidaten nog zo goed weet te vernoemen. Hulde, chica!
quote:Marko Germar (S8) - Pasha Kovalev (S3)
Malahide heeft de stoutste beschuitbus van alle beschuitbussen.
quote:Dmitry Chaplin (S2) - Robert Roldan (S7)
Roll roll roll your Robert gently down the finals, Dmitry dmitry dmitry dmitry life is just a bitch.
Don't underestimate the power of our eierstokkenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Marko Germar (S8) - Pasha Kovalev (S3)
Ja sorry dames, jullie kunnen me nog meer vertellen………….. Marko!!
Omnomnomnomnomquote:Dmitry Chaplin (S2) - Robert Roldan (S7)
Rrrrrrrrrrrrrrrrrollebolletje!!!! Toch lekkerder dan oostblock vlees!
Jij en ik tegen de rest van de wereldquote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Esje-lief het volgende:
Ade Obayomi (S5) - Sasha Mallory (S8)
Ik blijf bij Ade
Droom maar van een gunstige loting vannachtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:24 schreef Esje-lief het volgende:
Ik ga serieus huilen als LoFro eruit gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef Malahide het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:17 schreef Malahide het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooi er ff een cliché in, maar ik meen het wel: van mij mogen ze allemaal winnenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:57 schreef Cee het volgende:
Dit is een onmogelijke taak.Ik ga er straks goed voor zitten. Kleenex erbij, grote fles wijn, chocolade en een dolksteek.
Zeer makkelijke keuze voor mijquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:01 schreef Malahide het volgende:
HALVE FINALE
Pasha Kovalev (S3) - Lauren Froderman (S7)
Allison Holker (S2) - Mark Kanemura (S4)
Oi, Waltzing Matildaquote:
Hangt het weer van Cee en mij af, welnondeju.quote:
quote:
Mwah, ik vind dat Ang3l en Cee het maar uit moeten dansen of zo. Stelletje tutten!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:32 schreef Esje-lief het volgende:
En nu.. en nu? Beste man en beste vrouw? Een aanvraag voor een dance off? Hoe gaan we dit doen?
quote:Op maandag 9 januari 2012 06:58 schreef Esje-lief het volgende:
Aaaaaaaah i got a re tweet from lauren!
Een voor een hengelen we ze allemaal binnen!twitter:laurenfrodie twitterde op maandag 09-01-2012 om 03:46:54@Esjelief thank yous!!!! I'm honored
reageer retweet
quote:Op maandag 9 januari 2012 07:20 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Een voor een hengelen we ze allemaal binnen!twitter:laurenfrodie twitterde op maandag 09-01-2012 om 03:46:54@Esjelief thank yous!!!! I'm honored
reageer retweet
Nou, wat een zak! Weet hij niet hoeveel invloed wij hebben op het programmaquote:Op maandag 9 januari 2012 09:43 schreef Esje-lief het volgende:
Jaa nu mark nog! Hij was aan het tweeten toen ik het stuurde.. hij is arrogant lol!
Wat had je gestuurd dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 06:58 schreef Esje-lief het volgende:
Aaaaaaaah i got a re tweet from lauren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |