Hallo, daar zijn we weer

!
Wie zijn de slachtoffers van de genadeloze, bikkelharde derde ronde?
Adieu, ciao, auf Wiedersehen:*
Neil Haskell: nog nooit sprong iemand zo cool over een tafel. Ang3l heeft het geprobeerd, maar de (latente) moedergevoelens voor Kent bij de stemmeressen hebben hem de kop gekost.
*
Tadd Gadduang: de niet te versmaden Pinoy Eyecandy van seizoen 8 delft opnieuw het onderspit tegen Sasha Fierce.
*
Kayla Radomski: Addiction Addiction Addiction. Nog steeds mijn favoriete dans van alle acht seizoenen

.
*
Melanie Moore: toch shocking. Geef de LoFro-lovers maar de schuld. Maar je ken ook nie alles winnenl he

?
*
Jakob Karr: hij die zo mooi kon springen, totdat we er tureluurs van werden. De onofficiële winnaar van seizoen 6!
En door!*
Kent Boyd!*
Sasha Mallory!*
Allison Holker!*
Lauren Froderman!*
Pasha Kovalev!Heu, we missen er drie voor de kwartfinale!Want er waren weer drie gelijke standen

: Robert vs tWitch, Ellenore vs Billy en Mark vs Travis. Dus heb ik de stemmen van de eerste en tweede ronde erbij gepakt. In die rondes kreeg:
Billy 11 stemmen
Travis 10 stemmen
Mark 10 stemmen
tWitch 10 stemmen
Robert 8 stemmen
Ellenore 8 stemmen
Dat betekent dat we afscheid moeten nemen van de onnavolgbaar prachtige en allround geweldige dansers
Ellenore Scott en
Robert Roldan. Een verdrietig moment voor mij persoonlijk

.
I luv u Rollebolleke.Billy Bell is logischerwijs door, maar nu zitten we dus met drie mannen met 10 stemmen en nog maar twee plekken vrij. Ik heb de beschuitbus weer gepakt, de drie namen er weer in gedaan, geschud als Mary Murphy in de samba, en de onfortuinlijke verliezer met de oogjes dicht uit de bus getrokken…. goodbye lieve
tWitch. Je hebt zoveel moois laten zien in je eigen seizoen en als AllStar en ik kan niet wachten om je komend seizoen weer te zien hiphoppen, want een seizoen zonder jou is nu bijna niet meer denkbaar.
Travis Wall en
Mark Kanemura dus op hun tandvlees naar de kwartfinale

.
En een nieuwe loting!Wel ja, als ik toch met de bus aan het schudden ben… hier komt ‘ie! Ik vind de beschuitbus redelijk lief deze keer, maar dat zal waarschijnlijk niet iedereen met me eens zijn. Sterkte!
KWARTFINALE
Travis Wall (S2) - Pasha Kovalev (S3)
Mark Kanemura (S4) - Sasha Mallory (S8)
Kent Boyd (S7) - Allison Holker (S2)
Lauren Froderman (S7) - Billy Bell (S7)