Allerliefste enthousiaste ballerina’s, wat ging dat snel!
Ik ga er maar vanuit dat het qua stemmen bij de Zinderende Zes, de harde kern van dit topic, zal blijven, dus tellen die hap!
En wat een drama toch weer…
Met tranen biggelend over de wangen en zweet in de bilnaad moeten we afscheid nemen van:*
Alex Wong 
, wat een techniek, wat een kracht, wat een gratie. En toen kwam die hiphop. Get Out Of Your Mind, Alex, en Hallelujah! O wat zonde toch, die achillespees…
*
Jeanine Mason, zij die Brandon Bryant versloeg

en misschien wel de allerbeste solo ooit deed (die met die roos tussen haar tanden)
*
Katee Shean, de exotische deerne met de bouwvakkerslach die zo mooi kon ren-dansen en als een helleveeg op tWitch zijn deurtje beukte
*
Nick Lazzarini de man met de stralende glimlach met wie het allemaal begon
*
Marko Germar, het snoepje uit de Pacific dat met Melanie aan zijn zijde onvergetelijke dansen neerzette
*
Dmitry Chaplin, niet de eerste SYTYCD latin god
(Artem, opdat wij nooit vergeten
), maar wel de ondeugendste
*
Melody Lacayanga, zij die de lat hoog legde voor ieder contemporary-meisje dat na haar kwam
*
Ricky Jaime, gracieus als een gazelle en onterecht ondergesneeuwd door het geweld van Melanie/Sasha/Marko/Tadd
*
Ade Obayomi, een bescheiden powerhouse die al zijn partners liet stralen. What a man, what a man, what a mighty good man

.
*
Kupono Aweau, wiens gruwelijke grijns mijn hart iedere keer weer een paar slagen doet overslaan, hoe vaak ik ook naar ‘Addiction’ kijk
*
Evan Kasprzak, schatje met oneindige jongenscharme, een unieke stijl en de aantrekkingskracht van minstens drie ideale schoonzonen. Butt dance!
*
Hok Konishi, de kunstenaar met de stralende lach die niet een vogeltje speelde dat verleid werd door een bloem, maar gewoon dat vogeltje was
*
Caitlynn Lawson, All American Apple Pie die wat onder de radar bleef maar iedere week weer overtuigde met zowel schoonheid en elegantie als kracht
*
Jordan Casanova, sexy dondersteen die voor een niet onaanzienlijk deel verantwoordelijk was voor het succes van Tadd
… en feliciteren we de volgende bikkels:*
Ellenore Scott*
tWitch*
Pasha Kovalev*
Robert Roldan*
Kent Boyd*
Billy Bell*
Kayla Radomski*
Sasha Mallory*
Travis Wall*
Allison Holker*
Mark Kanemura*
Neil Haskell*
Tadd Gadduang*
Jakob KarrMaar wacht, wat what wot? Er zijn weer twee gelijke standen… en wat voor een twee

. Vier kampioenen. Melanie vs Joshua en Lauren vs Sabra zijn in drie tegen drie geëindigd. Fijn, zo’n even aantal stemmers in dit topic! Eindbazin hiero heeft zojuist besloten een nieuwe regel in te voeren, want hoe leuk dat loten van gisteravond ook was, dat doen we niet meer, tenzij het echt niet anders kan

. Vanaf nu ga ik de stemmen van de voorgaande rondes mee laten tellen bij een gelijke stand. En dan kom ik tot de volgende droevige/verheugende conclusie dat in de vorige ronde als volgt gestemd is:
Melanie 5 stemmen - Joshua 4 stemmen
Lauren 6 stemmen - Sabra 3 stemmen
Dus vaarwel*
Sabra Johnson, prachtige spring-in-het-veld met je kleine flexibele lijf, je enorme presence en je vermogen je elke stijl en choreografie eigen te maken
*
Joshua Allen, grote kleine man met je rauwe talent dat zo mooi tot bloei kwam, je nog veel grotere passie en investeringsvermogen en je van je daddy geërfde stevige kadetten
… and join The Top 16*
Lauren ‘LoFro’ Froderman
* Melanie Moore
Morgen een nieuwe trekking, hup met dat tempo! Dan kan Ang ook nog even meespelen voordat ‘ie naar de tegenvoeters gaat.
Lekker slapen en keeeeeep dancing!
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 03-01-2012 13:09:32 ]