Ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef NBT het volgende:
Niet mee eens. Maar verkiezing wel een faal..... Ik ken al die users niet die je bij sommige vragen kan selecteren, dus heb hem maar half ingevuld
meerdere keren zelfsquote:
kon je zelf nomineren boterhamquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:06 schreef wise het volgende:
meest behulpzame mod.
En dan geen ludo of opa bakkebaard![]()
Beste slowchat reeks
en dan geen KLB SC![]()
sorry yvonnequote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Die hele verkiezingen zijn weer gekaapt door de ONZ-inteeltgroep.
ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Die hele verkiezingen zijn weer gekaapt door de ONZ-inteeltgroep.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:06 schreef wise het volgende:
meest behulpzame mod.
En dan geen ludo of opa bakkebaard![]()
Beste slowchat reeks
en dan geen KLB SC![]()
quote:
Je moet het maar zien als een eer dat we jullie niet een jaar lang met een titel van dequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom hebben je niet op onze oproep gereageerd om er tenminste iets van een KLB tintje aan te geven?
Zo had ik 't nog niet bekeken. Maar zelfs de bagger die we hier doorgaans sluiten had niet misstaan tussen "beste topics 2011".quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet het maar zien als een eer dat we jullie niet een jaar lang met een titel van deFOK!-verkiezingen
rond laten lopen.
Tong80, volgt iedereen, die is niet te missen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:01 schreef 9611Niels het volgende:
de veruit meest interessante user om te volgen
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
meest humoristische FOK!ker
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
![]()
Ongewild ja. De enige die ik ken die er tussen staat is direct weer de minst interessante user van FOK! om te volgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tong80, volgt iedereen, die is niet te missen.
Dat hoeft toch maar 1 maandje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet het maar zien als een eer dat we jullie niet een jaar lang met een titel van deFOK!-verkiezingen
rond laten lopen.
Dat is een kaste systeem, niks democratie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Splutje het volgende:
Kunnen we niet aparte KLB verkiezingen houden zodat de echte bazen tenminste verkiesbaar zijn?
Democratie in KLB.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is een kaste systeem, niks democratie.
Leukste userquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Splutje het volgende:
Kunnen we niet aparte KLB verkiezingen houden zodat de echte bazen tenminste verkiesbaar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
neequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind zo'n alternatieve KLB verkiezing geen verkeerd plan, alleen is het dan niet verstandig eens in VBL te kijken hoe zij dit doen, met die awards en alles?
Ze kunnen mij ook eventjes rechten geven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind zo'n alternatieve KLB verkiezing geen verkeerd plan, alleen is het dan niet verstandig eens in VBL te kijken hoe zij dit doen, met die awards en alles?
Jij moet gewoon zwijgen. Ik denk niet dat veel mensen blij worden van jouw aanwezigheid in het algemeen. Wat voeg je precies toe? Bar weinig. Ga voortaan overdag maar weer lekker naar de kinderboerderij en 's avonds met een zakje chips op de bank genieten van wat Disneyfilms in het bijzijn van je ouders.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
needit hebben we toch achter de schermen al besproken???!!
Daar heb je geen rechten voor nodig. Als je het nu toch voor KLB wilt doen, denk er dan ff goed over na, plemp niet direct een lijstje vragen neer waardoor we straks exact hetzelfde hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ze kunnen mij ook eventjes rechten geven.
negerquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet gewoon zwijgen. Ik denk niet dat veel mensen blij worden van jouw aanwezigheid in het algemeen. Wat voeg je precies toe? Bar weinig. Ga voortaan overdag maar weer lekker naar de kinderboerderij en 's avonds met een zakje chips op de bank genieten van wat Disneyfilms in het bijzijn van je ouders.
[..]
Daar heb je geen rechten voor nodig. Als je het nu toch voor KLB wilt doen, denk er dan ff goed over na, plemp niet direct een lijstje vragen neer waardoor we straks exact hetzelfde hebben.
Er worden al lijstjes ingevuld, het is niet echt duidelijk dat dit een opzetje betreft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als iemand het beter kan, graag!
Was gewoon een idee'tje wat verder uitgewerkt kan worden.
Ik heb er momenteel twee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
negerwat haat je? Jij voegt ook geen ene boterham toe!
ga je druk maken over dat je geen baan heb ofzo!
mod en bordenwasser???quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er worden al lijstjes ingevuld, het is niet echt duidelijk dat dit een opzetje betreft.
[..]
Ik heb er momenteel twee.
yeahhhhquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
rond laten lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |