Dakraam open en laten gaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:15 schreef Groninger. het volgende:
Jezus moet me toch een potje zeiken, maar moet ik vanaf zolder naar beneden
Doe het in een fles...?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:15 schreef Groninger. het volgende:
Mensen die maar 1 wc hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet binnen 5 stappen bij een wc zijn
Nou doe ik 8 meter in 5 stappenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet binnen 5 stappen bij een wc zijn
4 uur opgestaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:12 schreef DeLuna het volgende:
Zijn jullie nou allemaal net wakker of moeten jullie nog gaan slapen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:15 schreef Groninger. het volgende:
Dan maak ik liever een wc schoonquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Plasseksers, dat zijn pas grote wc's
Been there, done herquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:19 schreef Geo4kant het volgende:
2 blonde slettenbillen vooraan Guitar sla je slag.
Dat zou wel een vreemd antwoord zijn, niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien dat diedaarvoor was
Onze wc boven is net weer schoongemaaktquote:
Ik vroeg dus, omdat we allebei in N'dal wonen, of we elkaar dan toevallig kennenquote:
Dat is wel sneuquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:22 schreef minthy het volgende:
[..]
And got her T-shirt and she got a cold
Oh no you didn'tquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:23 schreef Groninger. het volgende:
Zo das gebeurd... Alle sneeuw is hier weg
Ze antwoorden, waarschijnlijk niet misschien mijn vriend of zoietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vroeg dus, omdat we allebei in N'dal wonen, of we elkaar dan toevallig kennen
Ahh okéquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:23 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ze antwoorden, waarschijnlijk niet misschien mijn vriend of zoiets
Net of je alles hebt weggepistquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:24 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Hee nu je dat zo zegt klinkt mijn post best raar
Zo werkt het dus niet he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb altijd 3 sweaters aan, dan wanneer ik 2 meisjes vind die het koud hebben probeer ik er een trio uit te slepen
Ja, wel eerst naar mn kamer hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet he.
De bedoeling bij een trio is dat de kleren uit gaan... dan moet je ze niet meer kleren aanbieden.
Meerdere lagen kleding is alleen handig bij strippokerquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet he.
De bedoeling bij een trio is dat de kleren uit gaan... dan moet je ze niet meer kleren aanbieden.
Juistquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Meerdere lagen kleding is alleen handig bij strippoker
Dat blozen he? Ook niet doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, wel eerst naar mn kamer hoor
Heb ik gemist, sorryquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef Crientj het volgende:
Wilde net zeggen, daar heb ik toch al op gereageerd
Ja hey het is nog maar 33 minuten..quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef minthy het volgende:
Luitjes, ik vind jullie tof, maar ik moet nu echt even mijn oogjes sluiten...
Slaap lekker, veel plezier nog en de groeten aan de ochtendploeg![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik gemist, sorry
Wie is jouw vriend?
Wat een ongelukkige timingquote:
Jij stuur meer foto's dan woorden, maar eigenlijk ook weer niet want ze zeggen 1 foto zegt 1000 woorden ofzo!quote:
Doe ik alleen op het forum, in het echt zit ik op de rand van het arrogantequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat blozen he? Ook niet doen
Ook dat is niet goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe ik alleen op het forum, in het echt zit ik op de rand van het arrogante
Heb nog niemand zien klagenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Jij stuur meer foto's dan woorden, maar eigenlijk ook weer niet want ze zeggen 1 foto zegt 1000 woorden ofzo!
CLICHE!
Sorry, ik trek het niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hey het is nog maar 33 minuten..
Nog niet opgeven, ga voor het volle lespakket.. trust me.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik krijg hosselles van Guitarist
Ik klaag niet, ik moet ook me energie kwijt dus lul ik maar een dom verhaaltje om iets heen wat me opvaltquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb nog niemand zien klagenen ik denk veel visueel dus kan ik me lekker uitennnnnnnn moet wat energie kwijt bij top nummerjtes
Kut!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer.. is toch wat minder bazinnencredits, maar slaap lekker
Primaquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik moet ook me energie kwijt dus lul ik maar een dom verhaaltje om iets heen wat me opvalt
10 seconds tomquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut!!![]()
![]()
Achja, binnen 30 seconden weer vergeten
Ik hou je vast, we gaan dit reddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arrogant is niet goed manquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee
Ik hossel nooit, behalve die ene keer in de tram dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hossel eigenlijk alleen tijdens het uitgaan en via via
Hehequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat trek je nog wel?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hou je vast, we gaan dit reddenBAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Samenvatting?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hossel nooit, behalve die ene keer in de tram dus.
En toen faalde ik zwaar op het eind.
Pff even zoeken, ik heb het ergens opgeschreven.quote:
Je biedt een chick wat te drinken aan en gooit het vervolgens in haar gezicht waarna je zo'n kop trekt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet in your face arrogant, vaak troll ik ook maar
Laat ze hun eigen drinken kopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je biedt een chick wat te drinken aan en gooit het vervolgens in haar gezicht waarna je zo'n kop trekt?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat ze hun eigen drinken kopenIk koop alleen drinken als ze mij ook drinken kopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:33 schreef heloef het volgende:
[..]Jij succes met mij, we gaan overmorgen een film kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had van 't weekend ook zo'n geval tegen me aan staan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook nog het geluk dat ik zelf niet echt hoef te hosselen
Ik ben er denk ik te lelijk voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook nog het geluk dat ik zelf niet echt hoef te hosselen
Ik vind het alleen zo pokkeirritant als er een wijf aan komt waar ik niks mee wil en dan geef je van die korte antwoorden en ze gaat maar niet wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had van 't weekend ook zo'n geval tegen me aan staan.
Toen zei ik haar maar dat m'n vriendin dat niet waardeert.
Inddquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo pokkeirritant als er een wijf aan komt waar ik niks mee wil en dan geef je van die korte antwoorden en ze gaat maar niet weg
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Crientj het volgende:
Belt er eentje die niet weet wat ie wilt horen. Eindelijk een nummer gevonden, heeft ie maar 6 cent op zn rekening staan._!
Antidote.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Groninger. het volgende:
Swedish house maffia hoe heet dit nummer? Soundhound werkt niet
SWEDISH HOUSE MAFFIA VS KNIFE Pquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Groninger. het volgende:
Swedish house maffia hoe heet dit nummer? Soundhound werkt niet
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:40 schreef Crientj het volgende:
Belt er eentje die niet weet wat ie wilt horen. Eindelijk een nummer gevonden, heeft ie maar 6 cent op zn rekening staan._!
Het was wel de eerste keer dat ik een meisje aansprak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is helemaal niet slecht man. Misschien had je haar nummer of mail moeten vragen, maar verder niet slecht.
Hoobastankquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit nummer
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit een keer in de stromende regen met m'n ex staan zoenen met dit nummer op de boxen van 't festival
Vergeet het nooit meer
We zullen het nooit nooit vergeten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit een keer in de stromende regen met m'n ex staan zoenen met dit nummer op de boxen van 't festival
Vergeet het nooit meer
Thanks matequote:
Nope niet echtquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks mate
Ken je dat gevoel? Dat je écht van iemand houdt en haar dan "verliest"?
Ja, en dan ook nog door het geen wat je zelf hebt veroorzaaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks mate
Brohug?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks mate
Nee, dat zeker nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog door het geen wat je zelf hebt veroorzaakt![]()
Dat is vaak wel handigquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Yes, naam gevonden van degene die ik moet mailen. Heb ik iig de aanhef e.d. goed
quote:
Ook vrij morgen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:48 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag taai ik hem wel voor 6.15 af, niet zoals gister toen werd het 07.00
Ik had de email alleen daar kunnen natuurlijk ook voorletters voorstaan en er waren 2 mogelijkheden voor de achternaamquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Hoerenneuken nooit meer werken
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Een waarheid, hieronder is die
[ afbeelding ]
Shoot the motherfuckerquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:56 schreef Groninger. het volgende:
Coen heeft het graveyard shit petje niet eens opgehad!
Van Halenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:57 schreef Groninger. het volgende:
Dit is gelukkig ook niet echt muziek waar ik in slaap vanga vallen
Terecht ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:58 schreef Geo4kant het volgende:
Die ouwe solliciteert echt naar harde stompe
Ja echt, JEZUsquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat heeft die man gebruikt joh?
Nou.. stel je voor zoiets ben ik met drank, x5quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat heeft die man gebruikt joh?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, het was me een genoegen
Insgelijks, welterustenquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot vanacht!quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeetje geef me haar twitter ffquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:02 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
die zag ik ff in de twitter stream
Godverdomme....quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:02 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
die zag ik ff in de twitter stream
Doe maar niet, de rest van de pics is niet veel soeps.. hou het leuk johquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:02 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Jeetje geef me haar twitter ff
Oke jammerquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe maar niet, de rest van de pics is niet veel soeps.. hou het leuk joh
Ah kimberlyquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe maar niet, de rest van de pics is niet veel soeps.. hou het leuk joh
Noticed and noted,quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guitar do you see this?![]()
Geo score 1.
Discipline, had ik het maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver, ik ging slapen
Discipline, kom eens terug
noessssssssssquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:09 schreef Glesse het volgende:
kan smsen wat ik wil maar ik kom maar niet op tv. nu wordt ik niet beroemd
Hey Dagoquote:
Ik ga naar schoolquote:
Bijzondere gebeurtenissen en dergelijke?quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:14 schreef Geo4kant het volgende:
Oke Bazen & Bazinnen.
Ik gaat pitten, iemand graag de log bij houden http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
si seniorquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:14 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Bijzondere gebeurtenissen en dergelijke?
Loopt nu wel weer leeg.quote:
Ja die was hier vanachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:18 schreef Dagoduck het volgende:
Wat lees ik nou op de statistieken pagina, was Mexicaantje hier? Die heb ik lang niet gezien hier
quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Mail verstuurd, welterusten. Nu hopen dat ze niet om 10 uur 's ochtends gaan lopen bellen
Die ouwe vent?quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:25 schreef Ajacied422 het volgende:
volgens mij is die gast die wegliep dronken
No shitquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:25 schreef Ajacied422 het volgende:
volgens mij is die gast die wegliep dronken
Oh verdommequote:Op dinsdag 20 december 2011 06:26 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Shit hij is dubbel geplaatst jij hebt hem ook neer gezet....
Rinus onder anderequote:Op dinsdag 20 december 2011 06:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
goedenmorgen![]()
wat is er vannacht allemaal gebeurt ?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:28 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Rinus onder andere
Kijk hier ff!
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Trekken ze wel recht denk ikquote:
Doe maar I Know I'll Be Fine This Year. Of Wish I Could. Of een anderequote:Op dinsdag 20 december 2011 06:31 schreef heloef het volgende:
Welke plaat moet Miss Montreal straks spelen: geen
Energiedrank op de vroege morgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:35 schreef Groninger. het volgende:
Ben ik weer ontbijtje, Groningse worst en energie drank
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |