Kan het met gaymail wel dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:28 schreef Quisho het volgende:
Dan ga je toch slapen. Of maak een superieur g-mail account aan
dit, ik zou mensen met een hotmail account ook niet aannemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:28 schreef Quisho het volgende:
Dan ga je toch slapen. Of maak een superieur g-mail account aan
goede vraag!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan het met gaymail wel dan?
Dan ben ik niet integerquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:32 schreef AliceD.. het volgende:
Je kan toch ook gewoon slapen en later wakker worden? Wat voor een oetlul ben jij?
wtf waar heb jij het allemaal over nerdjequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef Quisho het volgende:
Wat je wel kan doen is via pop3 of imap je hotmail importeren in Thunderbird, want Thunderbird kan het wel
Sexy.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef Quisho het volgende:
Wat je wel kan doen is via pop3 of imap je hotmail importeren in Thunderbird, want Thunderbird kan het wel
Importeren van je webmail in een stand-alone client. Ben je dom ofsow tstsquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:37 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
wtf waar heb jij het allemaal over nerdje
Jij ookquote:
O, waarom?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef Quisho het volgende:
[..]
Importeren van je webmail in een stand-alone client. Ben je dom ofsow tsts
[..]
Jij ook
ja wat ga je nou grote bek trekken ofzo vieze autist kom nu vechten danquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef Quisho het volgende:
[..]
Importeren van je webmail in een stand-alone client. Ben je dom ofsow tsts
okay maar ik ga eerst slapen zodat ik je harder kan klappenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:51 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
ja wat ga je nou grote bek trekken ofzo vieze autist kom nu vechten dan
isgoed ik zie je morgen om 3 uur bij de centraal station boelerquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:54 schreef Quisho het volgende:
[..]
okay maar ik ga eerst slapen zodat ik je harder kan klappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |