Same here, kende alleen the cave.. maar deze is toevoegd aan mijn lijst "kwijt, nooit geweten hoe die heet of kende ik nog niet klinkt tof".txtquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef Groninger. het volgende:
Soundhound weer ff laten scannen, lekker nummer! Meteen album downloaden!
IK moet echt nu alweer een stuk of 40 albums aan me collectie toevegen dankzij SR....quote:
Ja dat heb ik ook altijd met liedjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same here, kende alleen the cave.. maar deze is toevoegd aan mijn lijst "kwijt, nooit geweten hoe die heet of kende ik nog niet klinkt tof".txt
Dat is zodat je het andere gaat waarderenquote:
Check ook meteen ff Winter Winds danquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same here, kende alleen the cave.. maar deze is toevoegd aan mijn lijst "kwijt, nooit geweten hoe die heet of kende ik nog niet klinkt tof".txt
Ik zit in Denemarken en van mij mag hier wel sneeuw komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:22 schreef minthy het volgende:
Wil iemand die sneeuw hier komen halen? Ik moet het niet
Notedquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ceck ook meteen ff Winter Winds dan
Haiquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:22 schreef minthy het volgende:
Wil iemand die sneeuw hier komen halen? Ik moet het niet
Ik luister nooit radioquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Luister je normaal eigenlijk nooit 3FM of waarom ken je die platen nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |