quote:
Ja, gemiste kansquote:
t smaakt ook prima in de koffiequote:
Rustig, rustigquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:30 schreef Guanabana het volgende:
Gaan ze Coen nog wakker maken of wat
zie OP webcam + FOKquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:30 schreef drummerdude het volgende:
Wat is nu de hendigste manier om via 1 scherm + Fok! te kijken? 3fmfan link werkt niet..
Condooms zijn voor watjes.quote:
nee, voor piemols.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe noem je de kleur van een neger lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kende ik nog niet
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Toch goed gehoord aan die paar tonen
Wie is die gast voor Jokertje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Timur is wat bij betreft officieel een held nuLeuke radio
Je bent een goeie dj als je timing in orde is met door de plaat heen babbelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij wordt moe, hij was ook al 2 keer te laat toen de plaat klaar was.
Wat is dit dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef rubbereend het volgende:
Jammer dat Timur geen grave yards doet
Die van PostalGoldquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wie is die gast voor Jokertje?
Check hun twitter of Facebook to find outquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, hoeveel foto;s van zichzelf hebben die twee chickies nu al gemaakt daar?
oh ja! dat ken ik welquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een onnette benaming van de tampeloeris
Tieners van tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, hoeveel foto;s van zichzelf hebben die twee chickies nu al gemaakt daar?
Timur is baas, vorig jaar haalde hij een witje in zn eigen show omdat ie de Sint intocht keek, Tumur mag dat!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent een goeie dj als je timing in orde is met door de plaat heen babbelen.
Ah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Die van PostalGold450 euro heeft hij gedoneerd, helemaal fantastisch
Timur doet alle ochtendshows geloof ik al..quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tieners van tegenwoordigkan het nog dommer ..
dat wat briljant jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Timur is baas, vorig jaar haalde hij een witje in zn eigen show omdat ie de Sint intocht keek, Tumur mag dat!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Die van PostalGold450 euro heeft hij gedoneerd, helemaal fantastisch
Britt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tieners van tegenwoordigkan het nog dommer ..
KIJK DIT ZIJN WIJ OOK! http://yfrog.com/hoijufdquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Check hun twitter of Facebook to find out
Een witje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Timur is baas, vorig jaar haalde hij een witje in zn eigen show omdat ie de Sint intocht keek, Tumur mag dat!
vast een rickroll ik ga niet klikkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:37 schreef drummerdude het volgende:
[..]
KIJK DIT ZIJN WIJ OOK! http://yfrog.com/hoijufd
Een paar momenten geleden via Mobile Web
KIJK DIT ZIJN WIJ http://yfrog.com/bbsnol
1 minuut geleden via Mobile Web
Ik heb echt zelden zo hard gelachen om de radio, mooiste was dat ik zelf de Sint ook mute aan had staan op tv, en de radio aan, dus ik snapte hem welquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wat briljant ja
maar ik moet toegeven, qua dj-skills is ie niet heel erg goed, maar dat geeft hij zelf ook grif toe. Als hij in t weekend de gastoeter door een plaat heen gooit moet Ramon altijd aftellen![]()
niemand hoop ikquote:
Nee hoor. Ze is echt zo dom als ze doet..quote:
Nee zo worden foto's op twitter gelinktquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vast een rickroll ik ga niet klikken
Afromanquote:
Tante Es liet haar tieten zien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
heb ik nog wat echt bijzonders gemist?
Ik op dit moment op zolder, heb toch ruzie met de burenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet pissen. mooi dat ik de muziek op de plee nog kan horen
Idd..quote:
details graagquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:38 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, weer voorzien van drank en eten!
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:40 schreef oh-oh het volgende:
Ah, daar komt de veegwagen weer, zelfde tijd als gisteren
Zou ik een paard nog niet op laten rijden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:40 schreef Groninger. het volgende:
Hee stond ook een blond paard, gadver wat een ranzig mokkel
Ik had dezelfde grap kunnen maken....quote:
ik heb geen zolderquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:39 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik op dit moment op zolder, heb toch ruzie met de buren
Zanger Rinusquote:101.TV
Kom naar café Jansen in Leiden voor Tim en deze mysterie BN'er! 02.30 zijn we in het huis #sr11
Klopt kloptquote:
Thee en Boterham met kokosbroodquote:
Wij kijken tv.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jullie zijn eerder dan mijn stream..
Klinkt vet maar snap niet wat je bedoeld :pquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen zoldermaar wel een souterrain, een inpandig balkon en een keuken op hoogte
Partysquadquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
wie zijn dit? timur weet het zelfs niet eens
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen zoldermaar wel een souterrain, een inpandig balkon en een keuken op hoogte
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Please explain de term keuken op hoogte!!
Ekdom heeft ook al eens midden in de nacht een cognacje gedaanquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
wie zijn dit? timur weet het zelfs niet eens
Het mag wel. Maar het wordt afgeraden als je niet eet.quote:
Maar zijn flesje werd wel ingenomen! :pquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ekdom heeft ook al eens midden in de nacht een cognacje gedaan
Daar heeft K's Choice een liedje overquote:
Kom maar halenquote:
Ze hebben er destijds sowieso van opquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Maar zijn flesje werd wel ingenomen! :p
Volgens mij nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag het nog maar eens, is Coen al wakker?
Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Guanabana het volgende:
dan wil ik ookquote:
nee joh laat timur maar lekker doorgaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Guanabana het volgende:
nja, heel vaag om uit te leggen. maar mijn kamer is 3.5m hoog. achterin zit een klein trapje van 3 tredne naar beneden naar toilet, badkamer en washok. en een trapje van 6-7 treden naar een verhoging op anderhalve meter met de keuken en een balustrade die je met een beetje fantasie als balkon kunt beschouwenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Klinkt vet maar snap niet wat je bedoeld :p
Krijg je wel epische radio vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Beter wordt Coen direct vanuit zijn bed naar de microfoon gesleurdNiks langzaam wakker worden, radio maken zal je!
datquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
nee joh laat timur maar lekker doorgaan
Die gaat er meteen afquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef Groninger. het volgende:
WAUW! EEN KOPTELEFOON MET EEN PARTYSQUAD STICKER1!!!1111
quote:
quote:
Koud douchen tijdens een plaatje zegmaar..quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Beter wordt Coen direct vanuit zijn bed naar de microfoon gesleurdNiks langzaam wakker worden, radio maken zal je!
Kokosbrood meetquote:
Dat ja, November Rain of Paradise By The Dashboard Light ertussendoor gooien zodat je wat langer kan douchenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Koud douchen tijdens een plaatje zegmaar..
Dat zou je ook pas anderhalf jaar geleden komen halenquote:
Dat klinkt wel mooi opzich...quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, heel vaag om uit te leggen. maar mijn kamer is 3.5m hoog. achterin zit een klein trapje van 3 tredne naar beneden naar toilet, badkamer en washok. en een trapje van 6-7 treden naar een verhoging op anderhalve meter met de keuken en een balustrade die je met een beetje fantasie als balkon kunt beschouwen
en voornamelijk in bruintinten en nepbaksteen.....mooi mooi....eerder zo lelijk dat het weer leuk isquote:
(Al is dit gewoon keiharde grafmuziek)quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Het is kut muziek maar helaas is het erg catchy .........
Ja wilde net zeggen hee dat kan ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, alleen de laatste woorden roepen, tof jongen!_!
Chagall met Bronstibock - Breathe denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Welk lied had ik net gemist... met die bass??????? Dubstep?
Ik weet zeker dat jij het beter kuntquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen hee dat kan ik ook
ja, maar dan een beetje bruincafestijlquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij het beter kunt
Zondequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Qunix het volgende:
Jammer, Timur... Helaas geen goede reden om het af te kappen.
Oh leuk tochquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dan een beetje bruincafestijl
je zou het moeten zien om het te geloven. het merendeel dat foto's ziet zegt: jezus wat lelijkquote:
tis dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom vind ik dit dan nog grappig ook.. i suck
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
domme vraag, maar ik dacht dat ze alleen water en sap mochten?
hoiquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
ZIJN ER NOG CHICKIES MET DUBBEL D IN DE ZAAL
ja en ook zo laf dat er gevraagd wordt wil je wat doen en dan alleen de laaste woorden 1 keer mee roepenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zou het moeten zien om het te geloven. het merendeel dat foto's ziet zegt: jezus wat lelijk
en die tekst van Partyzooi:
ik ga hard
ik ga lekker
we gaan los
we doen het allemaal keer 3.
sjongejonge.
Vondel had het niet beter omschrevenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zou het moeten zien om het te geloven. het merendeel dat foto's ziet zegt: jezus wat lelijk
en die tekst van Partyzooi:
ik ga hard
ik ga lekker
we gaan los
we doen het allemaal keer 3.
sjongejonge.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:51 schreef Groninger. het volgende:
10 euro = onderdak?
Emigreren hier betaal je 400 voor een kamer!
dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef oh-oh het volgende:
wat doen die veertienjarigen daar op een doordeweekse dag?
Inderdaad.. maar zonder coldplayquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef Qunix het volgende:
Van mij mag Timur nog een uurtje doorgaan.
Zijn ze dan mee aan het janken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou Coldplay maakt dat ik bijna de honden uit wil gaan laten hoor
BOOOE HOOEEEEquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef drummerdude het volgende:
De gaap begint door te dringen. Morgen 2 uur 30 in de trein zitten naar Leiden toe.. Ik denk dat ik zo doei ga zeggen..
Moet je ook maar lekker op de zolder blijvenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef drummerdude het volgende:
De gaap begint door te dringen. Morgen 2 uur 30 in de trein zitten naar Leiden toe.. Ik denk dat ik zo doei ga zeggen..
Dat doen ze alleen met the Devil van PJ Harveyquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zijn ze dan mee aan het janken?
Nog nooit naar SR geweest.. nu de kans, dan ga ik ook!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je ook maar lekker op de zolder blijven
quote:
Zie je morgen op het plein, ook mijn eerste keerquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:54 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nog nooit naar SR geweest.. nu de kans, dan ga ik ook!
haha en raymann wordt ook oudquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:54 schreef Groninger. het volgende:
Die timur ziet er met de minuut beroerder uit...
Ik verwacht niet dat ik je ziequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je morgen op het plein, ook mijn eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |