en voornamelijk in bruintinten en nepbaksteen.....mooi mooi....eerder zo lelijk dat het weer leuk isquote:
(Al is dit gewoon keiharde grafmuziek)quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Het is kut muziek maar helaas is het erg catchy .........
Ja wilde net zeggen hee dat kan ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, alleen de laatste woorden roepen, tof jongen!_!
Chagall met Bronstibock - Breathe denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Welk lied had ik net gemist... met die bass??????? Dubstep?
Ik weet zeker dat jij het beter kuntquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen hee dat kan ik ook
ja, maar dan een beetje bruincafestijlquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij het beter kunt
Zondequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Qunix het volgende:
Jammer, Timur... Helaas geen goede reden om het af te kappen.
Oh leuk tochquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dan een beetje bruincafestijl
je zou het moeten zien om het te geloven. het merendeel dat foto's ziet zegt: jezus wat lelijkquote:
tis dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom vind ik dit dan nog grappig ook.. i suck
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
domme vraag, maar ik dacht dat ze alleen water en sap mochten?
hoiquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
ZIJN ER NOG CHICKIES MET DUBBEL D IN DE ZAAL
ja en ook zo laf dat er gevraagd wordt wil je wat doen en dan alleen de laaste woorden 1 keer mee roepenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zou het moeten zien om het te geloven. het merendeel dat foto's ziet zegt: jezus wat lelijk
en die tekst van Partyzooi:
ik ga hard
ik ga lekker
we gaan los
we doen het allemaal keer 3.
sjongejonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |