Ik heb goeie genen ik geef ze graag aan jequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog lang niet.
Ik ben denk ik niet geschikt om mijn genen door te geven ook.
Hosselskillz aan het oefenen Karzai?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb goeie genen ik geef ze graag aan je
Zit ik in het verkeerde topic?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hosselskillz aan het oefenen Karzai?
Ja dat had ik al door, hey het is kerst love for everyonequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, maar wel bij de verkeerde persoon
Love is iets anders dan je zaad door willen gevenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:57 schreef Karzai het volgende:
Ja dat had ik al door, hey het is kerst love for everyone
Er schijnt wel een verband te zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Love is iets anders dan je zaad door willen geven
Wanneer komt een kind tekort? Volgens mij hebben ze niet echt veel nodig hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
Kinderen geven niks om geld?
Nee maar daar gaat het ook niet om. Ik wil wel de financiele ruimte hebben om mijn kind alles te geven wat nodig is. Ze zullen nooit te kort komen! In het redelijke dan natuurlijk.
Zes dagen in de week soep, op zondag stamppot, en af en toe een pak voor de broek. Da's alles wat kinderen nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer komt een kind tekort? Volgens mij hebben ze niet echt veel nodig hoor
Als we meeten krijg je wel een knuffel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is mijn beste FOK vriendje van altijd. Maar ik zou mijn zaad niet aan haar doorgeven denk ik.
Deze man weetquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zes dagen in de week soep, op zondag stamppot, en af en toe een pak voor de broek. Da's alles wat kinderen nodig hebben.
Ik zit hier achter de computer waar heb je het over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Love is iets anders dan je zaad door willen geven
Jouw kinderen zullen nooit tot de obesitas-kids behorenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Strani het volgende:
Zes dagen in de week soep, op zondag stamppot, en af en toe een pak voor de broek. Da's alles wat kinderen nodig hebben.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als we meeten krijg je wel een knuffel.
Ik vind het niet erg hoor, blijkbaar zijn er meer mensen die me zouden doen. Ik vind het wel een complimentquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zit hier achter de computer waar heb je het over.
Ik ging te ver
Dachten mijn ouders er nou maar net zo over als ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jouw kinderen zullen nooit tot de obesitas-kids behoren
Kut ouders ook altijd. Ze verpesten ook allesquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:02 schreef Strani het volgende:
Dachten mijn ouders er nou maar net zo over als ik
Alles!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kut ouders ook altijd. Ze verpesten ook alles
Ja je wil natuurlijk niet dat ze honger lijden en dat ze wel een goede opleiding krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
Kinderen geven niks om geld?
Nee maar daar gaat het ook niet om. Ik wil wel de financiele ruimte hebben om mijn kind alles te geven wat nodig is. Ze zullen nooit te kort komen! In het redelijke dan natuurlijk.
* Strani veegt z'n tranen wild weg met het zakdoekje en rent richting cactus voor een troostende omhelzing.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus werpt vanaf een afstandje een zakdoekje toe, want vindt hysterische mensen maar eng
Echt helemaal niks? In het hele huis niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt enorme trek nu maar ik heb niets hier behalve thee en water
Alles al opgegeten tijdens een vorige vreetbuiquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt helemaal niks? In het hele huis niet?
Hmm je speelt de nonchalante kaartquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, blijkbaar zijn er meer mensen die me zouden doen. Ik vind het wel een compliment
* Cactus glimlacht lief en sluit armen om Strani heen en zegt dat het goed komtquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:06 schreef Strani het volgende:
* Strani veegt z'n tranen wild weg met het zakdoekje en rent richting cactus voor een troostende omhelzing.
Jij vindt het toch ook wel een compliment als een meid je zegt dat ze je zou doen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm je speelt de nonchalante kaart
geen avondwinkel in de buurt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles al opgegeten tijdens een vorige vreetbui
Geen enkele snee brood, geen koekje, geen stuk fruit is hier nog te vinden
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij vindt het toch ook wel een compliment als een meid je zegt dat ze je zou doen?
Het gaat al weer wat beter, dank jequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus glimlacht lief en sluit armen om Strani heen en zegt dat het goed komt
Ik wacht wel weer op een normaal tijdstip, het is ook helemaal niet goed om toe te geven aan vreetbuienquote:
Serious Request 2012: Bread 4 Loca.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles al opgegeten tijdens een vorige vreetbui
Geen enkele snee brood, geen koekje, geen stuk fruit is hier nog te vinden
Ik ga binnenkort maar weer proberen op normale tijden te gaan eten en slapen. Maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:15 schreef Karzai het volgende:
Ik had het ook wel een tijdje dan werd ik echt midden in de nacht wakker om te eten
Daar is toch een heel subforum voor?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat leidt me niet af om het over SR te hebben.
Ik geloof van wel. Maar ik hou te veel van iedereen hier om dat wat mij bezig houdt, níet met ze te delen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar is toch een heel subforum voor?
Waarom slaap je niet? Is je kalmoes al opquote:
Ik begrijp het, er zijn zoveel users als je alles deelt blijft er weinig overquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Maar ik hou te veel van iedereen hier om dat wat mij bezig houdt, níet met ze te delen.
Nee hoor. Ik slaap niet omdat mijn film nog niet afgelopen is. En ik hoef niet eens vroeg op te staan morgenochtend. Alleen ga ik zo wel slapen na vannacht met nog geen drie uur slaapquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom slaap je niet? Is je kalmoes al op
Te extrañé tanto!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom slaap je niet? Is je kalmoes al op
( Je was toch heel vroeg op met heel weinig slaap enzo, vandaar de vraag )
Ach ja, er is ook een heel subforum over seks maar dat weerhoudt de mensen in dit topic er ook niet van het er over te hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begrijp het, er zijn zoveel users als je alles deelt blijft er weinig over
Goedzo beertjequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:32 schreef kutkloon7 het volgende:
jee, ik heb mijn inleveropgave af, wat ben ik toch een genie
Nobelprijs voor de literatuur voor jou!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:32 schreef kutkloon7 het volgende:
dankje, dankje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nobelprijs voor de literatuur voor jou!
Zeg dat danquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja, er is ook een heel subforum over seks maar dat weerhoudt de mensen in dit topic er ook niet van het er over te hebben
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Dit veranderde je hele leven!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef kutkloon7 het volgende:
nu kan het volume van een fietsband eindelijk berekend worden, een hele vooruitgang
Dat kan ook met een stevige emmer water.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef kutkloon7 het volgende:
nu kan het volume van een fietsband eindelijk berekend worden, een hele vooruitgang
Bescheidenheid siert de mensquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef kutkloon7 het volgende:
This is truequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ook met een stevige emmer water.
nouja, metingen hebben natuurlijk altijd een zekere onnauwkeurigheid.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ook met een stevige emmer water.
Maar het ging om de inhoud van een bolus? Of eigenlijk ben ik de naam vergeten en is dit een gok.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:37 schreef kutkloon7 het volgende:
maarja, er bestaan helaas ook geen ideale fietsbanden, dus heel veel heb je er niet aan nee
Haha, met door het water gerimpelde vingers is het ook moeilijk exact tekenen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:38 schreef kutkloon7 het volgende:
wiskundigen zijn ook bang voor vieze/natte handen he
Een bolus volgens wikiquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het ging om de inhoud van een bolus? Of eigenlijk ben ik de naam vergeten en is dit een gok.
quote:
Ik kan niet op de goede naam komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een bolus volgens wiki
[ afbeelding ]
Een torusquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het ging om de inhoud van een bolus? Of eigenlijk ben ik de naam vergeten en is dit een gok.
Welke film?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik slaap niet omdat mijn film nog niet afgelopen is. En ik hoef niet eens vroeg op te staan morgenochtend. Alleen ga ik zo wel slapen na vannacht met nog geen drie uur slaap
Oh ja, kloptquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een torusmaar er stond fietsband in de opgave
Mas nunca separadosquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Lo sé, siempre siento tu amor en mi corazon.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ben dan wel getrouwd maar voor die tijd was ik echt heel slecht in versieren. Of nee, ik was veel te verlegen om het zelfs te proberen. Lang leve het internet!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
Het valt me op dat (op een paar uitzonderingen na) er behoorlijke intelligente mensen posten in dit topic. Nou vroeg ik me af of er een samenhang zou zijn tussen intelligentie en problemen met versieren/ verkrijgen van een relatie?
Soms heb ik het idee dat de minder begaafde mensen hier veel minder moeite mee hebben. Zouden die meer varen op hun basale instinct en zou er bij intelligente mensen hun denkvermogen in de weg zitten?
Vind je me niet intelligentquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
Het valt me op dat (op een paar uitzonderingen na) er behoorlijke intelligente mensen posten in dit topic. Nou vroeg ik me af of er een samenhang zou zijn tussen intelligentie en problemen met versieren/ verkrijgen van een relatie?
Soms heb ik het idee dat de minder begaafde mensen hier veel minder moeite mee hebben. Zouden die meer varen op hun basale instinct en zou er bij intelligente mensen hun denkvermogen in de weg zitten?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
Heb jij een relatie dan?quote:
Ik heb er best vaak over nagedacht eigenlijk. Ik denk dat het er wel mee te maken heeft. De ontmaagdingsleeftijd ligt ook veel lager op het vmbo dan op het gymnasium. Maar volgens mij is het ook wel een kwestie van zelfvertrouwen. En gewoon van tijd, als je elke dag om 9u op moet zit uitgaan er niet zo veel inquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
Die hebben hogere eisen en een carrierequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij een relatie dan?![]()
Nee, ik bedoelde in het algemeen. Ik geloof dat de meeste singles (30+) hoger opgeleid zijn.
Heb jij een relatie dan?quote:
bwehehequote:
Oh, vandaar dat ik getrouwd ben. Ik heb immers slechts MAVO.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij een relatie dan?![]()
Nee, ik bedoelde in het algemeen. Ik geloof dat de meeste singles (30+) hoger opgeleid zijn.
Ja was een beetje onverwachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit lijkt me een normale post hoor
Intelligente observatie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
Volgens mijn informatie niet hoger dan gemiddeld hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Sinji het volgende:
Autisten beschikken vaak ook over een hoog IQ
Ik vind dit ook een goede doordachte post hoor, niks stoneds aanquote:
Mag je op het vmbo uitslapen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik heb er best vaak over nagedacht eigenlijk. Ik denk dat het er wel mee te maken heeft. De ontmaagdingsleeftijd ligt ook veel lager op het vmbo dan op het gymnasium. Maar volgens mij is het ook wel een kwestie van zelfvertrouwen. En gewoon van tijd, als je elke dag om 9u op moet zit uitgaan er niet zo veel in![]()
Als je haar zou kennen, zou je weten dat ze altijd liegt over haar drugsgebruik. Dat is wat je probeert te zeggen toch, Cactus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je mij zou kennen, weet je dat het antwoord daar altijd nee op zal zijn
Ik denk dat dit het is. het over-analyseren van de mogelijke consequenties. En dan een 'does not compute' krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Intelligente observatie.
Intelligente mensen denken gewoon teveel na.
Opleidingsniveau zegt niks over de mate van intelligentiequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Strani het volgende:
Oh, vandaar dat ik getrouwd ben. Ik heb immers slechts MAVO.
Mwah, lijkt me vooral op eenzijdige vlakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Sinji het volgende:
Mooie quote, die ga ik morgen naar m'n baas sturen en dan hopen op loonverhoging.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opleidingsniveau zegt niks over de mate van intelligentie
Nu je het zegt. Loka is niet de enige die aan kruidentheetjes doetquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Strani het volgende:
Als je haar zou kennen, zou je weten dat ze altijd liegt over haar drugsgebruik. Dat is wat je probeert te zeggen toch, Cactus?
De autisten die ik ken zijn ook veelal slim, maar inderdaad heel selectief.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me vooral op eenzijdige vlakken.
Intelligente autisten raken nou eenmaal snel bekend, mediabiasing.
Jij heks, heks!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Loka is niet de enige die aan kruidentheetjes doet
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooie quote, die ga ik morgen naar m'n baas sturen en dan hopen op loonverhoging.
nee maar als je studeert ook niet. Of nouja, eigenlijk wel meer dan als je aan het werk gaat, dus een beetje kromme vergelijking idd. Maar ik heb iig nu amper tijd om uit te gaan (hoewel ik het de afgelopen week wel 5 dagen achter elkaar heb gedaan, en nu loop ik met alles achterquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag je op het vmbo uitslapen dan?
Inderdaad. Ook ik met mijn vwo cum laude papiertje kan nog best wel dom en onintelligent zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opleidingsniveau zegt niks over de mate van intelligentie
Een wijs man, doet niet aan hopen, die zorgt ervoor dat hij krijgt wat hij wilquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Strani het volgende:
Mooie quote, die ga ik morgen naar m'n baas sturen en dan hopen op loonverhoging.
Je moet altijd eerst om een absurd hoog bedrag vragen, dan krijg je in de regel veel meer heb ik ergens gelezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb een paar van die ex-collega's. Typische nerds, slecht gekleed en verzorgd, maar slimme fysici.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
De autisten die ik ken zijn ook veelal slim, maar inderdaad heel selectief.
Nee, dat heet een laag zelfbeeld hebben bwehequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook ik met mijn vwo cum laude papiertje kan nog best wel dom en onintelligent zijn.
Vandaag guarana om niet in slaap te vallenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Loka is niet de enige die aan kruidentheetjes doet
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een wijs man, doet niet aan hopen, die zorgt ervoor dat hij krijgt wat hij wil
Rebelse PI playquote:
Bij mijn studie/middelbare schoool zitten/zaten genoeg nerds en autistenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een paar van die ex-collega's. Typische nerds, slecht gekleed en verzorgd, maar slimme fysici.
Omgaan met mensen valt ze nogal zwaar inderdaad.
Prive ken ik eigenlijk geen autisten. Ik heb meer met ADHD'ers.
Ik beoordeelde mijn gedachten volgens mij objectief toen ik ze bestempelde als raar en dom.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, dat heet een laag zelfbeeld hebben bwehe
Ik zei nog zo: blijf nou van die drugs af. Daar hoort FOK! trouwens ook bij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag guarana om niet in slaap te vallen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En singlequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
Dat wilde ik ook zeggen.
Jij bent dus slimmer en sneller.
toch maar chloroform dus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent IT'er?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij mijn studie/middelbare schoool zitten/zaten genoeg nerds en autisten
In mijn bedrijf werkt dat toch anders heb ik de indruk. Maar ik zal er over nadenken, dank je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst om een absurd hoog bedrag vragen, dan krijg je in de regel veel meer heb ik ergens gelezen.
Geen excuus, verklaring.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En singleIk zocht een goed excuus denk ik voor mezelf
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]ik ga snel weer met Moon DM'en nu dat ik dit weet.
Nouja, ik studeer informatica, maar ik ben het wel een beetje zat eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent IT'er?
Geologie is geen studie voor autisten.
Een verklaring voor Cactus lijkt me wat veel gevraagd, net als voor het universum, tijd en God.quote:
In guarana zit alleen cafeïne hoor. Alleen hou ik niet van koffie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zei nog zo: blijf nou van die drugs af. Daar hoort FOK! trouwens ook bij.
Waarom ga je niet gewoon slapen?
Wat wil je dan doen? Klinische psychologie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, ik studeer informatica, maar ik ben het wel een beetje zat eigenlijk
Vrouwtje Theelepel, keek ik altijd. Maar die man van haar vond ik wel eng.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doet me denken aan een tekenfilm van vroeger. Iets met theelepel
Probeer wat info los te troggelen, verzamel dat, zorg dat je dan weet waar je haar in real life kunt treffen, pak het eerste beste vliegtuig en sla je slagquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef Strani het volgende:
ik ga snel weer met Moon DM'en nu dat ik dit weet.
Volgens mij verpest je je eigen ritme en zoek je nu naar excuses.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In guarana zit alleen cafeïne hoor. Alleen hou ik niet van koffie.
Ik heb een nogal verpest ritme dus ik ben overdag wel moe maar nu niet meer
Hangt een beetje af van het soort autisme. Mensen met klassiek autisme hebben dacht ik juist een laag iq.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Sinji het volgende:
Haha, goed plan!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer wat info los te troggelen, verzamel dat, zorg dat je dan weet waar je haar in real life kunt treffen, pak het eerste beste vliegtuig en sla je slag
Je hebt gelijk. Vrouwen zijn onverklaarbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Een verklaring voor Cactus lijkt me wat veel gevraagd, net als voor het universum, tijd en God.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ik doe ook wiskunde, vind ik een stuk leuker. Ook moeilijker helaas.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Klinische psychologie?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij verpest je je eigen ritme en zoek je nu naar excuses.
Het was geen verklaring voor mij als persoon, maar voor mijn relatiestatusquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:53 schreef Strani het volgende:
Een verklaring voor Cactus lijkt me wat veel gevraagd, net als voor het universum, tijd en God.
Hey straw, jij hier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van het soort autisme. Mensen met klassiek autisme hebben dacht ik juist een laag iq.
Excuses.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt.
Maar de week mag het nog, hierna moet ik weer terug naar mijn ouders en komt het vanzelf wel weer goed
Niet per se, wel vaak verbaal minder ontwikkeld dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van het soort autisme. Mensen met klassiek autisme hebben dacht ik juist een laag iq.
Heyquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer wat info los te troggelen, verzamel dat, zorg dat je dan weet waar je haar in real life kunt treffen, pak het eerste beste vliegtuig en sla je slag
Jij liever dan ik. Wat wil je ermee gaan doen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik doe ook wiskunde, vind ik een stuk leuker. Ook moeilijker helaas.
Je relatiestatus vind ik ook onverklaarbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het was geen verklaring voor mij als persoon, maar voor mijn relatiestatus
Dank je, ik stel het echt op prijs!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is serieus wat betreft jou en ik help hem
Dat is liefquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:57 schreef Strani het volgende:
Je relatiestatus vind ik ook onverklaarbaar
No. Fucking. Idea.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Wat wil je ermee gaan doen?
Jawel, het is nu weer spannend. Een en al verraad en nieuwe alliances.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey straw, jij hier.
Volg je Mirai nog? En is het nog wat?
Kritisch zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is liefIk heb er wel een verklaring voor hoor
En was ook niet echt het doel van mijn uit de lucht gegrepen vraag.
Ik zou bij een studie toch wel nadenken wat je ermee wil. Al helemaal middenin je studie. Verkeerd kiezen is duur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
No. Fucking. Idea.
Misschien een eigen bedrijf. Misschien iets wat totaak geen relatie heeft met de studies die ik nu doe.
Hou toch opquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk trouwens wel dat een hoge intelligentie ervoor kan zorgen dat een kind zich sociaal minder snel ontwikkelt vanwege slechte aansluiting bij leeftijdsgenoten en daardoor op autisme lijkende trekjes kan gaan vertonen.
Soms zou ik best dom en simpel willen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:59 schreef El_Matador het volgende:
Kritisch zijn
Da's ook een teken van intelligentie, lijkt me.
Domme mensen klampen zich eerder vast aan het eerste het beste wat voorbij komt.
Preciesquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Soms zou ik best dom en simpel willen zijn
Ach ja ik ook. Maar aan het eind van de maand is het toch wel lekker om slimmer te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Soms zou ik best dom en simpel willen zijn
Niet op deze manier. Wel als bij elk KLB-topic de TS steevast als autist bestempeld wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:59 schreef Karzai het volgende:
Gezanik over autisme op FOK begint wel lachwekkend te worden
Ik ben het met Loka eens. Ik denk zeker dat dit speelt bij hoogbegaafde kinderen (uitzonderingen daargelaten)quote:
Je hebt ook domme mensen met hele rijke oudersquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:01 schreef El_Matador het volgende:
Ach ja ik ook. Maar aan het eind van de maand is het toch wel lekker om slimmer te zijn.
Ohh okequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is serieus wat betreft jou en ik help hem
True, maar ik vind wiskunde gewoon leuk, dus ik ga de studies die ik nu doe sowieso wel afmaken. En sowieso wil ik ook geen andere studies doen. Er is wel een beetje over nagedacht hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou bij een studie toch wel nadenken wat je ermee wil. Al helemaal middenin je studie. Verkeerd kiezen is duur.
Hoewel de gestelde criteria van autistische stoornis geen mentale retardatie vereisen, is dit iets wat zich in ongeveer 75 procent van de gevallen voordoet/quotequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet per se, wel vaak verbaal minder ontwikkeld dan gemiddeld.
Sja. Leuk voor hen toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt ook domme mensen met hele rijke ouders
In Nederland worden een boel kids extreem beschermt opgevoed, gooi ze gewoon naar buitenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben het met Loka eens. Ik denk zeker dat dit speelt bij hoogbegaafde kinderen (uitzonderingen daargelaten)
Als je dom bent, besef je aan het eind van de maand niet dat je geld op is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach ja ik ook. Maar aan het eind van de maand is het toch wel lekker om slimmer te zijn.
De bitches willen chillen want die kill komt op tvquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:01 schreef Sinji het volgende:
Jeroen Pauw heeft een hoog IQ, maar die gast hosselt als een baas
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, maar ik vind wiskunde gewoon leuk, dus ik ga de studies die ik nu doe sowieso wel afmaken. En sowieso wil ik ook geen andere studies doen. Er is wel een beetje over nagedacht hoor
Maar heeft wel moeite om relaties te behouden, mijn 2e punt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:01 schreef Sinji het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dom bent, besef je aan het eind van de maand niet dat je geld op is.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
In Nederland worden een boel kids extreem beschermt opgevoed, gooi ze gewoon naar buiten
Misschien wil hij dat juist nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar heeft wel moeite om relaties te behouden, mijn 2e punt.
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
In Nederland worden een boel kids extreem beschermt opgevoed, gooi ze gewoon naar buiten
Ik ook niet! Ik wil echt nooit zoveel geld winnen. ik zou me doodongelukkig voelen. Mensen snappen dit nooit, maar het voelt niet verdiend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef El_Matador het volgende:
Sja. Leuk voor hen toch?
Ik verdien mijn geld liever zelf. Doe ook niet mee aan loterijen, uit principe.
Da's het trieste. Op z'n graf zal staan: '250 vrouwen gekend, eenzaam gestorven'.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar heeft wel moeite om relaties te behouden, mijn 2e punt.
In amerika hebben ze ook reclames van leningen die 'free money' beloven. En al die domme amerikanen die erin trappenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dom bent, besef je aan het eind van de maand niet dat je geld op is.
Hij regelt wel de high society meiden, niet de standaard gepeupel (excuse language) bwehequote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
De bitches willen chillen want die kill komt op tv
Je kan het ook omdraaien. Met intelligentie kunnen kinderen hun tekortkomingen beter compenseren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk trouwens wel dat een hoge intelligentie ervoor kan zorgen dat een kind zich sociaal minder snel ontwikkelt vanwege slechte aansluiting bij leeftijdsgenoten en daardoor op autisme lijkende trekjes kan gaan vertonen.
Het ligt aan je mindset. Als persoon met bovengemiddeld IQ heb je misschien eerder de neiging dingen te overdenken zodat hosselen moeilijker wordt. Maar dat hoeft niet, je kunt je intelligentie ook juist inzetten om reacties van vrouwen te voorspellen en begrijpen om er je voordeel mee te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:01 schreef Sinji het volgende:
Het is maar hoe je het ziet. Ik kijk niet neer op mensen met Autisme, de meeste mensen die hier posten ook niet. Er zitten hier mensen met een daadwerkelijke diagnose in combinatie met versierproblemen. Het is dan ook niet zo gek dat er door andere mensen af en toe over nagedacht wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:59 schreef Karzai het volgende:
Gezanik over autisme op FOK begint wel lachwekkend te worden
Ik zou het vreselijk vinden als mijn sociale leven overhoop ligt door zoiets. Dat krijg je namelijk niet terug.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik wil echt nooit zoveel geld winnen. ik zou me doodongelukkig voelen. Mensen snappen dit nooit, maar het voelt niet verdiend.
Ik heb Amerikaanse TV en die reclames zijn echt onzin. De ene helft over geld lenen (het is jouw geld, maak er nú gebruik van!) en de andere helft over de meest belachelijke verzekeringen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
In amerika hebben ze ook reclames van leningen die 'free money' beloven. En al die domme amerikanen die erin trappen
We denken al als één ziel want ik zei bijna hetzelfde. Wat mooiquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet. Ik kijk niet neer op mensen met Autisme, de meeste mensen die hier posten ook niet. Er zitten hier mensen met een daadwerkelijke diagnose. Het is dan ook niet zo gek dat er door andere mensen af en toe over nagedacht wordt.
Het is hier geen KLB of ONZ waar te pas en te onpas met autisme wordt gegooid om mensen belachelijk te maken. Ik denk dat dat het verschil is.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
We denken al als één ziel want ik zei bijna hetzelfde. Wat mooi
Wat voor werk doe jij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet. Ik kijk niet neer op mensen met Autisme, de meeste mensen die hier posten ook niet. Er zitten hier mensen met een daadwerkelijke diagnose in combinatie met versierproblemen. Het is dan ook niet zo gek dat er door andere mensen af en toe over nagedacht wordt.
Het is hier geen KLB of ONZ waar te pas en te onpas met autisme wordt gegooid om mensen belachelijk te maken. Ik denk dat dat het verschil is.
Ik studeer nog en daarnaast onderneem ik. Hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:06 schreef Strani het volgende:
Een loterij winnen is als cheaten met een spel. Je hebt er even lol van, en daarna spijt dat je nou het spel niet meer kunt spelen.
Lijkt mij.
Strani verwoordde het net mooi met de woorden op zijn grafsteen. Ik zou hem nooit als baas bestempelen. Ik denk dat hij idd zijn intelligentie aanwend om vrouwen te bespelen, maar ik denk niet dat hij echt op gevoelsniveau contact kan/durft te maken met vrouwen. Pretty lonely.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:07 schreef Sinji het volgende:
Ik ben er bijna van overtuigd. De man is een baas
Diep.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:06 schreef Strani het volgende:
Een loterij winnen is als cheaten met een spel. Je hebt er even lol van, en daarna spijt dat je nou het spel niet meer kunt spelen.
Lijkt mij.
Dat zal ook wel gebeuren. Dan heb je het over kinderen met een stoornis die dit kunnen verhullen door intelligentie. Mijn post ging meer over kinderen die intelligent waren en hierdoor problemen ontwikkelden die leken op die van een stoornis maar dit niet per se hoefden te zijn. Ik vermoed wel dat dat veel voorkomt en dat er op basis van dat verschijnsel ook wel foutieve diagnoses worden gesteld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien. Met intelligentie kunnen kinderen hun tekortkomingen beter compenseren.
Zo sexy als een vrouw dit zegt hè?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:08 schreef Moonwalk het volgende:
Ik studeer nog en daarnaast onderneem ik. Hoezo?
Je hebt een duidelijke meningquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik studeer nog en daarnaast onderneem ik. Hoezo?
Je wil haar graag vlakbij hebben ofnie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:09 schreef Sinji het volgende:
Eerste wat ik zou doen is een huis kopen voor men ma in Australië
oh, stijfje hieroquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo sexy als een vrouw dit zegt hè?
Dat is wel mooi ja. Of een project opzetten in een arm land met als doel dat die mensen daar ook echt geld mee gaan verdienen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Diep.
Echter vind ik dat het winnen van een loterij je naasten positief kan beïnvloeden. Eerste wat ik zou doen is een huis kopen voor men ma in Australië
Misschien heeft hij er vrede mee, dat uiteindelijk alleen blijven. Heb ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Strani verwoordde het net mooi met de woorden op zijn grafsteen. Ik zou hem nooit als baas bestempelen. Ik denk dat hij idd zijn intelligentie aanwend om vrouwen te bespelen, maar ik denk niet dat hij echt op gevoelsniveau contact kan/durft te maken met vrouwen. Pretty lonely.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wil haar graag vlakbij hebben ofnie?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
Dankje, ik sta ook open voor andere meningen en een discussie heeft bij mij niet het doel om perse mijn gelijk te halenquote:
Ik ook, aangezien ik zelf nogal wat trekjes in die richting heb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:08 schreef Strani het volgende:
Mijn broer heeft de diagnose Asperger gekregen trouwens..dus ik neem autisme als onderwerp erg serieus.
Haha, ik zag die aankomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de grafsteen van Sinji: 250 vrouwen gekend, eenzaam gestorven maar wel een toffe gozer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er vrede mee, dat uiteindelijk alleen blijven. Heb ik in ieder geval wel.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo sexy als een vrouw dit zegt hè?
Jij bent nog heerlijk jong. Jij mag nog flierefluiten en je niet willen binden. Bij hem vind ik het triest, want ik denk niet dat hij echt gelukkig kan zijn met zijn levensstijl, al zal hij proberen dat wel zichzelf wijs te maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
Misschien heeft hij er vrede mee, dat uiteindelijk alleen blijven. Heb ik in ieder geval wel.
Ontroerend. Thanks brahquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de grafsteen van Sinji: 250 vrouwen gekend, eenzaam gestorven maar wel een toffe gozer.
Speciaal voor jou aangepast
Nou, als je er over wilt praten met iemand die het als direct familielid heeft meegemaakt mag het hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, aangezien ik zelf nogal wat trekjes in die richting heb.
Australië is groot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha, ik zag die aankomen.
Ik ben zelf ook in Australië binnen een aantal jaar
Ik krijg bij die man sowieso de indruk niet dat hij gelukkig is. Met wie had hij nou toch een relatie..oh! Manuela Kemp toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent nog heerlijk jong. Jij mag nog flierefluiten en je niet willen binden. Bij hem vind ik het triest, want ik denk niet dat hij echt gelukkig kan zijn met zijn levensstijl, al zal hij proberen dat wel zichzelf wijs te maken.
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dankje, ik sta ook open voor andere meningen en een discussie heeft bij mij niet het doel om perse mijn gelijk te halen
Van wat voor soort dingen ondervond jouw broer de meeste last?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, als je er over wilt praten met iemand die het als direct familielid heeft meegemaakt mag het hoor.
Hij kende de vrouwen alleen? Ik heb meer vertrouwen in Sinji. Op een dag komt hij het topic binnen en moet met schaamrood op zijn kaken bekennen dat hij hopeloos verliefd is gewordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:11 schreef Strani het volgende:
Op de grafsteen van Sinji: 250 vrouwen gekend, eenzaam gestorven maar wel een toffe gozer.
Speciaal voor jou aangepast
Vind je het niet moeilijk zo ver weg te zitten van je familie (1500 of 8000 km)?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, als je er over wilt praten met iemand die het als direct familielid heeft meegemaakt mag het hoor.
Met de helft van alle vrouwelijke tv-mokkelsquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:12 schreef Strani het volgende:
Ik krijg bij die man sowieso de indruk niet dat hij gelukkig is. Met wie had hij nou toch een relatie..oh! Manuela Kemp toch?
Bij een ban stop ik pas.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man
Ik houd veel van mijn moeder. Projectie?
Hij kon/kan sociale situaties heel slecht inschatten. Hij weet niet hoe hij zich moet opstellen en zich moet gedragen op de simpelste momenten, zoals een eenvoudige begroeting op straat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van wat voor soort dingen ondervond jouw broer de meeste last?
Oh snap brah..quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij een ban stop ik pas.
Haha, mijn moeder is dood.
Dat is niet hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij een ban stop ik pas.
Haha, mijn moeder is dood.
Ik ben een gentleman, ik beschrijf dingen op een nette manier, zoals 'kennen'quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij kende de vrouwen alleen? Ik heb meer vertrouwen in Sinji. Op een dag komt hij het topic binnen en moet met schaamrood op zijn kaken bekennen dat hij hopeloos verliefd is geworden
Tis ook pas 3 maandjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh snap brah..
Sorry man, wist dat niet.
Soms wel hoor. Maar m'n moeder woont hier dichtbij dus dat scheelt alvastquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je het niet moeilijk zo ver weg te zitten van je familie (1500 of 8000 km)?
Ik twijfel of ik een diagnose zou krijgen als ik me liet testen, ik heb niet zozeer last van moeite met sociale situaties, hoewel dat ook niet helemaal gaat zoals ik het had gewild, maar dingen als overprikkeling en obsessies die vaak worden bestempeld als symptomen van autisme herken ik wel heel erg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij kon/kan sociale situaties heel slecht inschatten. Hij weet niet hoe hij zich moet opstellen en zich moet gedragen op de simpelste momenten, zoals een eenvoudige begroeting op straat.
Hij heeft ook een gebrek aan inlevingsvermogen en zal dus reageren vanuit zijn eigen standpunt, zonder poespas.
Hij heeft inmiddels wel een kind en dat heeft hem al wat zachter gemaakt.
Mijn pa is gelukkiger dan ooit, dat is het belangrijkste.quote:
Nog gecondoleerd, ookal klinkt het lame. Drie maanden is kort, dus ik wens je veel sterktequote:
Kennen wij elkaar ook dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:15 schreef Strani het volgende:
Ik ben een gentleman, ik beschrijf dingen op een nette manier, zoals 'kennen'
Hier in dit topic heb ik het wel es over gehad, verder niet. We zagen elkaar in maart.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij heb je dit toch al verteld? Of vergis ik me nou?
Begrijp ik het goed dat je er niet echt rouwig om bent?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:16 schreef El_Matador het volgende:
Mijn pa is gelukkiger dan ooit, dat is het belangrijkste.
Mijn moeder is nooit trots op mij geweest. Online kan ik het me nog enigszinsindenken, maar geloof niet dat ik erg mislukt ben.
Het kan niet lame klinken, want het is goed bedoeld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd, ookal klinkt het lame. Drie maanden is kort, dus ik wens je veel sterkte
Welterustenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef Karzai het volgende:
Gecondoleer matador
ik ga pitten, het was gezellig
Slaap lekker alvast voor straks mensen
Af en toe wel. Maar het was niet bepaald onverwacht en de band met mijn pa is geweldig geworden. Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je er niet echt rouwig om bent?
Truste miniquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef kutkloon7 het volgende:
ik ga ook naar bed, welterusten karzai en de rest
Gracias, truste.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef Karzai het volgende:
Gecondoleerd matador
ik ga pitten, het was gezellig
Slaap lekker alvast voor straks mensen
Droom niet van Fourieranalyses!quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef kutkloon7 het volgende:
ik ga ook naar bed, welterusten karzai en de rest
Fourierreeksen zijn kutquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droom niet van Fourieranalyses!
Zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt wel mooi
Sterkte voor de rotmomentjes dan en klote voor je dat je moeder niet het vermogen had om trots op je te zijn. Fijn dat je pa en jij nu zoveel closer zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef El_Matador het volgende:
Af en toe wel. Maar het was niet bepaald onverwacht en de band met mijn pa is geweldig geworden. Dat is het belangrijkste.
Later, mate.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef Sinji het volgende:
Sleep well iedereen, behalve de Colombianen onder ons, die gaan voor die siesta denk ik.
Spreek jullie!
Toen de nieuwe vriendin van mijn pa vertelde dat ze zo trots op me was en bang was me te ontmoeten om wat ik allemaal bereikt hadquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sterkte voor de rotmomentjes dan en klote voor je dat je moeder niet het vermogen had om trots op je te zijn. Fijn dat je pa en jij nu zoveel closer zijn.
Ah, ja je had het me al verteld in PM, vandaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier in dit topic heb ik het wel es over gehad, verder niet. We zagen elkaar in maart.
Dat is wel vleiend jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toen de nieuwe vriendin van mijn pa vertelde dat ze zo trots op me was en bang was me te ontmoeten om wat ik allemaal bereikt hadmoest deze macho wel ff een traantje wegpinken.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:22 schreef El_Matador het volgende:
Toen de nieuwe vriendin van mijn pa vertelde dat ze zo trots op me was en bang was me te ontmoeten om wat ik allemaal bereikt hadmoest deze macho wel ff een traantje wegpinken.
Oh ja, klopt. Omdat ik nog steeds niet in BOG zat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ja je had het me al verteld in PM, vandaar.
Klopt ja, je zat bij de oosterburen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Omdat ik nog steeds niet in BOG zat.
Jij hebt iemand om je warm te houden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:27 schreef Strani het volgende:
Het is verdorie 2 graden hier momenteel..en daarvoor verhuis je dan naar Spanje!
Late reactie: Je kunt het altijd laten testen als je er over twijfelt. Maar goeie kans dat je gewoon een gepassioneerd persoon bent hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een diagnose zou krijgen als ik me liet testen, ik heb niet zozeer last van moeite met sociale situaties, hoewel dat ook niet helemaal gaat zoals ik het had gewild, maar dingen als overprikkeling en obsessies die vaak worden bestempeld als symptomen van autisme herken ik wel heel erg.
Dat is echt een flink nadeel van Bogotá, die eeuwige regen. Gewoon alles in de ochtend doen, dan heb je meer kans op zon.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt iemand om je warm te houden.
Vandaag de eerste dag in 2,5 week zonder regen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:27 schreef Strani het volgende:
Het is verdorie 2 graden hier momenteel..en daarvoor verhuis je dan naar Spanje!
Hier is alles wit van de sneeuw. Ik winquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:28 schreef El_Matador het volgende:
Jij hebt iemand om je warm te houden.
Vandaag de eerste dag in 2,5 week zonder regen.
De wisseltrofee voor zieligste geval gaat naar jouquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Hier is alles wit van de sneeuw. Ik win
Sleetjerijden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Hier is alles wit van het sneeuw. Ik win
Ik vind sneeuw wel cool eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:30 schreef Strani het volgende:
De wisseltrofee voor zieligste geval gaat naar jou
Of langlaufen (woon bij het bos) of sneeuwballen gevecht, iglo's bouwen.. ik vind alles leukquote:
Ik vind sneeuw ook cool, maar heb het al sinds 2005 niet gezien. Misschien dit jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw wel cool eigenlijk.
[..]
Of langlaufen (woon bij het bos) of sneeuwballen gevecht, iglo's bouwen.. ik vind alles leuk
Het enige waar ik eigenlijk echt veel last van heb en wat me ook in dingen beperkt, zijn mijn overgevoelige zintuigen. Ik kan niet tegen veel licht en geluid, dus ik vermijd jammer genoeg dingen als uitgaan en ga meestal niet over straat zonder zonnebril. Dat soort dingen. Het moeite hebben met het filteren van dat soort dingen schijnt veel voor te komen bij mensen met autisme.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Late reactie: Je kunt het altijd laten testen als je er over twijfelt. Maar goeie kans dat je gewoon een gepassioneerd persoon bent hoor.
Kom even naar NL dan of ga even de grens over naar de alpen ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:32 schreef Strani het volgende:
Ik vind sneeuw ook cool, maar heb het al sinds 2006 niet gezien. Misschien dit jaar.
Ik zal die cactus van jou es goed inzepen met natte sneeuw.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw wel cool eigenlijk.
[..]
Of langlaufen (woon bij het bos) of sneeuwballen gevecht, iglo's bouwen.. ik vind alles leuk
Hmm.. ja m'n broer kan ook niet tegen onnodige herrie, ik heb 'm wel eens helemaal in paniek zien raken door zoiets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het enige waar ik eigenlijk echt veel last van heb en wat me ook in dingen beperkt, zijn mijn overgevoelige zintuigen. Ik kan niet tegen veel licht en geluid, dus ik vermijd jammer genoeg dingen als uitgaan en ga meestal niet over straat met zonnebril. Dat soort dingen. Het moeite hebben met het filteren van dat soort dingen schijnt veel voor te komen bij mensen met autisme.
Waarom nou zo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:33 schreef El_Matador het volgende:
Ik zal die cactus van jou es goed inzepen met natte sneeuw.
We krijgen hier soms wel sneeuw, maar de afgelopen 5 jaar zat ik elke winter in Bogotá.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kom even naar NL dan of ga even de grens over naar de alpen ofzo.
Andere keuzes makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:34 schreef Strani het volgende:
We krijgen hier soms wel sneeuw, maar de afgelopen 5 jaar zat ik elke winter in Bogotá.
Zodat we daarna lekker warm chocolademelk kunnen drinken.quote:
Je hebt last van 'ik mis de winter want hier hebben ze geen winters' zie ik. Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zodat we daarna lekker warm chocolademelk kunnen drinken.
Winters zijn tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |