quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:48 schreef Krambo het volgende:
ff tussendoorvraagje, komt Ilse nou wel of niet als slaapgast?
Nee, haar vader is ernstig ziek, ze komt ook niet optreden op de slotavond.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:48 schreef Krambo het volgende:
ff tussendoorvraagje, komt Ilse nou wel of niet als slaapgast?
vader overleden oid. voorlopig alle promotiedoeleinden enzo neergelgd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze had toch iets
sowieso niet als slaapgast iig
Ja d;r pa is ziek geloof ik, maar is las vanmiddag dat ze toch zou komen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze had toch iets
sowieso niet als slaapgast iig
Ik had het van horen zeggen, dus ik kende de detials niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vader overleden oid. voorlopig alle promotiedoeleinden enzo neergelgd.
OK. Je snapt dus niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is vet of blubber, je weet wel...
Tja want originaliteit is niet belangrijk bij SRquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja d;r pa is ziek geloof ik, maar is las vanmiddag dat ze toch zou komen?
Ah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef k_man het volgende:
[..]
OK. Je snapt dus niet wat ik bedoel.
Dikman is/was een merk negerzoenen.
Belgisch woord voor negerzoenen is: Negerinnentettenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef k_man het volgende:
[..]
OK. Je snapt dus niet wat ik bedoel.
Dikman is/was een merk negerzoenen.
SR is sowieso funest voor je nachtrustquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
Fak nu heb ik weer geen zin om te slapen, gezellig, mexicaantje is leuk (dat ze terug is), Tumur draait goed
van die doppen boven je borstenquote:
bestellen danquote:
Wauwie, dankje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
Fak nu heb ik weer geen zin om te slapen, gezellig, mexicaantje is leuk (dat ze terug is), Tumur draait goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |