Ik vind jullie stadion juist een van de mooiere van Nederland.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die buitenkant van het stadion blijft toch een lelijk gedrocht he
Ik vind het juist wel wat hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die buitenkant van het stadion blijft toch een lelijk gedrocht he
100x beter als die spuuglelijke arenaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel wat hebben
inderdaad, de locatiequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:12 schreef Caland het volgende:
na de Kuip wel het mooiste stadion ja, vooral ook vanwege de locatie.
Al ben ik nog niet in die vernieuwde Schalke-arena geweest.
Typisch Engels is het nu ook weer niet, maar het komt wel in de buurt ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Buitendam het volgende:
Dat typisch Engelse. Midden in de stad tussen de huizen, daar mogen ze nooit nooit nooit meer weggaan.
Niet?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch Engels is het nu ook weer niet, maar het komt wel in de buurt ja.
Als er iets typerend is voor Engeland zijn het wel de stadions letterlijk IN een woonwijk. Omringd door huizen. Alleen het Philips Stadion heeft dat op eenzelfde manier in Nederland.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch Engels is het nu ook weer niet, maar het komt wel in de buurt ja.
Ja ik weet wat je bedoelt, maar in Engeland staat dat stadion echt IN de straat bij de mensen. Maargoed, het is evengoed zeer vergelijkbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er iets typerend is voor Engeland zijn het wel de stadions letterlijk IN een woonwijk. Omringd door huizen. Alleen het Philips Stadion heeft dat op eenzelfde manier in Nederland.
De gehele Zuid-zijde van het Philips Stadion staat letterlijk in Strijp. Daar zit een klein weggetje tussen, maar dan beginnen toch echt de huizen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt, maar in Engeland staat dat stadion echt IN de straat bij de mensen. Maargoed, het is evengoed zeer vergelijkbaar natuurlijk.
en tegenwoordig staat west ook naast de huizenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:10 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
De gehele Oost en Zuidzijde staat volledig tussen de Strijpse huizen. Zit net zoals jouw voorbeeld van het Engels stadion slechts een weggetje tussen.
Appartementjes he? Maar da's nu nog een behoorlijke bouwput.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en tegenwoordig staat west ook naast de huizen
woningen danquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Appartementjes he? Maar da's nu nog een behoorlijke bouwput.
Goed, ik snap wat je bedoelt maar helemaal hetzelfde is het natuurlijk niet met zo'n brede weg ertussen aan de ene kant en een spoorlijn aan de andere kant en aan de kant ertussen de weg richting de stad/station.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:10 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
De gehele Oost en Zuidzijde staat volledig tussen de Strijpse huizen. Zit net zoals jouw voorbeeld van het Engels stadion slechts een weggetje tussen.
Nee, ik neem het ook niet als kritiek. Maar dat stadion staat aan zowel de Westzijde als de Oost en Zuidzijde echt tegen de huizen aan. Daar zit een klein 2-baans 50 km/u weggetje tussen en dan beginnen de voortuinen. Ik weet niet of je wel eens een rondje om het stadion hebt gedaan, maar het komt als een paddestoel uit de grond geschoten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed, ik snap wat je bedoelt maar helemaal hetzelfde is het natuurlijk niet met zo'n brede weg ertussen aan de ene kant en een spoorlijn aan de andere kant en aan de kant ertussen de weg richting de stad/station.
Het is ook geen kritiek wat dat betreft.
Dat gaat niet normaal snel. Enorme kelder en peperdure appartementen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
woningen dan
maar ik vind dat ze al behoorlijk opgeschoten zijn
jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat gaat niet normaal snel. Enorme kelder en peperdure appartementen.
heet dankzij die stomme gaskachelsquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:20 schreef Caland het volgende:
Het is alleen wel altijd stervensheet in dat stadion. En de muziek staat veel te hard, maar dat is bij meer stadions het geval. Alsof men de supporters niet wilt horen.
Oh...ja de laatste keer dat ik er was, was toen Gomes nog keepte en ze in de UEFA Cup (of was het toen al Europa League) tegen Tottenham Hotspur de verlenging én penalty's speelde en Gomes de meest katachtige reddingen maakte. Was toen trouwens wel stervenskoud bovenin dat stadion, dus herken me niet in die verhalen dat het er zo heet is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik neem het ook niet als kritiek. Maar dat stadion staat aan zowel de Westzijde als de Oost en Zuidzijde echt tegen de huizen aan. Daar zit een klein 2-baans 50 km/u weggetje tussen en dan beginnen de voortuinen. Ik weet niet of je wel eens een rondje om het stadion hebt gedaan, maar het komt als een paddestoel uit de grond geschoten.
...Heb jij nu op de thuistribune van PSV gezeten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...ja de laatste keer dat ik er was, was toen Gomes nog keepte en ze in de UEFA Cup (of was het toen al Europa League) tegen Tottenham Hotspur de verlenging én penalty's speelde en Gomes de meest katachtige reddingen maakte. Was toen trouwens wel stervenskoud bovenin dat stadion, dus herken me niet in die verhalen dat het er zo heet is.
Ja in zo'n tochtige bovenhoek met -4.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
...Heb jij nu op de thuistribune van PSV gezeten?
maar je was er tochquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja in zo'n tochtige bovenhoek met -4.
Nee, dat niet.quote:
Het Kasteel ook hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:37 schreef pietbier het volgende:
Euhhhhh er is er nog 1 in NL welke écht tussen de huizen staat en dat is de Adelaarshorst van Go Ahead Eagles.
Echt een heel aparte ervaring om onder een tunneltje door te rijden en ineens een lichtmast te zien die boven de huizen uitkomt
Want het is verboden om the Spurs in actie te willen zien?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:37 schreef Buitendam het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #530 Waar Kapiteintje stiekem een SCC heeft!
Dat is zo, maar als je over een stadion spreekt met Engelse eigenschappen, laten we dan beginnen met 30k + aantal plaatsen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:37 schreef pietbier het volgende:
Euhhhhh er is er nog 1 in NL welke écht tussen de huizen staat en dat is de Adelaarshorst van Go Ahead Eagles.
Echt een heel aparte ervaring om onder een tunneltje door te rijden en ineens een lichtmast te zien die boven de huizen uitkomt
Ik hang ze niet aan, wou ze gewoon eens in actie zien. Wat is daar mis mee. Als ik toch in de buurt ben kan ik net zo goed gaan kijken in het stadion dan dat ik de tv aanzet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:39 schreef Caland het volgende:
Sowieso een beetje discutabel, een Feyenoorder die de Spurs aanhangt
Je mag wel toegeven dat je stiekem voor PSV kwamquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hang ze niet aan, wou ze gewoon eens in actie zien. Wat is daar mis mee. Als ik toch in de buurt ben kan ik net zo goed gaan kijken in het stadion dan dat ik de tv aanzet.
Dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef Smoofie het volgende:
Niet elk engels stadion staat in een woonwijk hoor.
Ik voel me echt extreem in het nauw gedreven jongens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je mag wel toegeven dat je stiekem voor PSV kwam
Kapiteintje spoelde zijn keel nat, in de lichtstad en zong meeeeeeeee voor PSV.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je mag wel toegeven dat je stiekem voor PSV kwam
Wat een goede toevoeging Smoofiequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef Smoofie het volgende:
Niet elk engels stadion staat in een woonwijk hoor.
Kan ook nog jaquote:
Never.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kapiteintje spoelde zijn keel nat, in de lichtstad en zong meeeeeeeee voor PSV.
Ja, maar dat is dan van PSV ook zo, aangezien die spoorkant ook niet meer woonwijk is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef pietbier het volgende:
[..]
1 kant vanuit de woonwijk, andere kanten park e.d. Vind ik niet vergelijkbaar...
Dankjequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een goede toevoeging Smoofie
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan ook nog jaWat een verrader
Dat zijn kantoren, en een bioscoopquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Smoofie het volgende:
Eey...de Amsterdam arena staat ook tegen een woonwijk
Er landen daar toch ook vliegtuigen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Smoofie het volgende:
Eey...de Amsterdam arena staat ook tegen een woonwijk
Serieus? Ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn kantoren, en een bioscoop
Stokstaart pakt wel eens een biosje mee op de ArenA-boulevard.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in...quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan van PSV ook zo, aangezien die spoorkant ook niet meer woonwijk is.
Feit is dat je zowel bij Sparta, PSV als de Eagles zo vanuit een wijk het stadion in kan lopen.
Ja, vliegende schotels landen er ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er landen daar toch ook vliegtuigen?
Niet doen. Koop je een kaartje, mis je de eerste 14 minuten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serieus? Ben er nog nooit geweest.
nee gekkie, dat is de bijlmer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er landen daar toch ook vliegtuigen?
Ik zou zelfs een kaartje kopen om er niet te hoeven zitten, dus wat dat betreft gaat het de goede richting op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet doen. Koop je een kaartje, mis je de eerste 14 minuten.
In Strijp staat geen huis wat later dan 1920 is gebouwd. En het Philipsstadion ligt in Strijp.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef pietbier het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in...
Enige is wel dat Go Ahead Eagles wel het enige stadion heeft wat in een oude volkswijk ligt en omringd is door huizen. Als je daar een keer geweest bent, weet je wat ik bedoel. Een heel bizarre ervaring.
ik kom er wekelijks langs voor werk. Duivendrecht/Bijlmer die kant op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serieus? Ben er nog nooit geweest.
Ho eens. We hebben een badass, hierzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef pietbier het volgende:
De arena IS toch een bioscoop?
Ik zie daar meestal wel bioscooppubliek lopen
En die appartementen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In Strijp staat geen huis wat later dan 1920 is gebouwd. En het Philipsstadion ligt in Strijp.
Waar werk je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik kom er wekelijks langs voor werk. Duivendrecht/Bijlmer die kant op.
In tijden van crisis vind ik dat je kantoren best als woningen mag omschrijven. Weet je niet hoeveel overuren sommige mensen moeten makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast...er is een huis daar uit 1921.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In Strijp staat geen huis wat later dan 1920 is gebouwd. En het Philipsstadion ligt in Strijp.
Tribunes die doorlopen tot aan het veld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind jullie stadion juist een van de mooiere van Nederland.
Italie heeft dat ook. Gelukkig hebben ze aan 1 zijde van de Arena tribunes neergezet in de grachtenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tribunes die doorlopen tot aan het veld.![]()
Vind het echt eeuwig zonde dat zoveel Nederlands stadions tribunes hebben met van die lelijke ijzeren trap stellages onderaan. Ook al heb je dan 30.000 zitplaatsen en een tweede ring, het blijft geen gezicht op televisie.
Gebouwd in een schrikkeljaar. Derhalve verworpen en geenszins waar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast...er is een huis daar uit 1921.
Hartje Eindhovenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is aan de Westzijde, die zijn inderdaad nu gebouwd, maar ook nog niet af.
Leugen van de overheid.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gebouwd in een schrikkeljaar. Derhalve verworpen en geenszins waar.
We hebben een kantoor in Diemen. Zijn allemaal kantoren, winkels en een school daar omheen. Absoluut geen woonwijk.quote:
Snap het niet? Is allemaal aan de Westzijde van het stadion. Naast de parkeerplaatsen.quote:
wacht, dit volg ik niet. Stadsdeel strijp of wijk strijp?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje over de woonwijk, maar er is wel een woonwijk achter het Bijlmer Arena station en bij de Amsterdamsche poort.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben een kantoor in Diemen. Zijn allemaal kantoren, winkels en een school daar omheen. Absoluut geen woonwijk.
Grammaboy jwz. Is de Kemp trouwens ook PSV-supporter dat jullie weten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
De westside van Eindhoven, en dan ook nog gangsters als Kempi voortbrengen... Ik ben blij dat ik veilig in de Randstad woon.
woensel-west representquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
De westside van Eindhoven, en dan ook nog gangsters als Kempi voortbrengen... Ik ben blij dat ik veilig in de Randstad woon.
Hartje Eindhoven beschikt over een etagesdiepe ondergrondse parkeergarage, die ook door PSV/Philips Stadion/Commerciële doeleinden gebruikt gaat worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snap het niet? Is allemaal aan de Westzijde van het stadion. Naast de parkeerplaatsen.
De Philipswoningen van tussen 1910 en 1920. Dan tel ik het aanbouwcomplex aan de achterzijde niet mee die rond '25 zijn gebouwd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
wacht, dit volg ik niet. Stadsdeel strijp of wijk strijp?
Dat stukje met die gasten dat ze naar de hoeren gaan is ook zo mooi.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft Kees Kankerkachel ook een seizoenkaart bij jullie?
Dat is al een hele verbetering inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Italie heeft dat ook. Gelukkig hebben ze aan 1 zijde van de Arena tribunes neergezet in de grachten. Nu nog de rest en de gaten.
mijn buurman!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft Kees Kankerkachel ook een seizoenkaart bij jullie?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is al een hele verbetering inderdaad.
De Frederiklaan amper bewoond?! Hoe kom je daar dan bij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef pietbier het volgende:
Philips Stadion heeft aan de mathildelaan geen woningen, alleen een spoorlijn. Aan de kant van de Vonderweg zitten bedrijfspanden e.d. Stukje tussen Stadionplein en Frederiklaan is ook amper bewoond.
En dan te bedenken dat die oranje gedeeltes gewoon de kleur van de stoeltjes zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arena tijdens euro 2000
je typte het namelijk zo dat het leek alsof heel strijp en dus een kwart van de stad een eeuw oud is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Philipswoningen van tussen 1910 en 1920. Dan tel ik het aanbouwcomplex aan de achterzijde niet mee die rond '25 zijn gebouwd.
LEZEN!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Frederiklaan amper bewoond?! Hoe kom je daar dan bij?
Die worden gelukkig over een jaar of 2 rood en wit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die oranje gedeeltes gewoon de kleur van de stoeltjes zijn.
Nee, ik bedoel gewoon de oude fabriek en alles wat daar omheen staat, tot en met de rand van het stadion.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:56 schreef Adames het volgende:
[..]
je typte het namelijk zo dat het leek alsof heel strijp en dus een kwart van de stad een eeuw oud is.
Amper bewoond... Ja vindt je het gek? Daar ligt een straat en parkeert de voltallige selectie + staff de auto's. Dat is eigenlijk gewoon niet bewoondquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:56 schreef pietbier het volgende:
[..]
LEZEN!!!
Stukje TUSSEN FREDERIKLAAN EN STADIONPLEIN.
Waarom niet met 100 vrijwilligers voor de aanvang van de tweede seizoenshelft, vraag ik me af.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die worden gelukkig over een jaar of 2 rood en wit.
Dat is dus geen woonwijk en ligt het dus TEGEN een woonwijk en niet IN een woonwijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Amper bewoond... Ja vindt je het gek? Daar ligt een straat en parkeert de voltallige selectie + staff de auto's. Dat is eigenlijk gewoon niet bewoond
Stoeltjes moeten ook worden gekocht heh.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom niet met 100 vrijwilligers voor de aanvang van de tweede seizoenshelft, vraag ik me af.
Oh, het is dus tegen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:00 schreef pietbier het volgende:
[..]
Dat is dus geen woonwijk en ligt het dus TEGEN een woonwijk en niet IN een woonwijk
3 kanten amper bewoond en 1 kant woonwijk.
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stoeltjes moeten ook worden gekocht heh.
Sowieso, ik vind het echt ongelofelijk dat ze de Arena niet eens GRONDIG verbouwen. Tribunes doortrekken, grachten dicht en het beton een kleurtje geven. Dit kan allemaal tijdens één zomerstop. Dan zouden ze in theorie het veld nog kunnen verlagen.
Kut kachels iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heet dankzij die stomme gaskachels
Kan niet. Die grachten zijn nodig voor de concerten, anders kunnen de vrachtwagens niet draaienquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stoeltjes moeten ook worden gekocht heh.
Sowieso, ik vind het echt ongelofelijk dat ze de Arena niet eens GRONDIG verbouwen. Tribunes doortrekken, grachten dicht en het beton een kleurtje geven.
Kalm kalm kalm. Het gaat er alleen om dat het stadion niet IN een woonwijk ligt net als Go Ahead Eagles.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, het is dus tegen?
Bij deze een rectificatie, mensen. Ik heb gemeld dat het Philips stadion in een woonwijk ligt, gezien ik vanaf een voortuintje aan de Frederiklaan een steen het stadion in kan zwieren, maar dit is pertinent niet waar en derhalve verworpen, het ligt namelijk TEGEN de wijk Strijp.
Ze moeten ook gwn stoppen met grootschalige concerten in de arena. We hebben nu die Ziggo dome naast de Arena en tegenover de Arena de HMH.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan niet. Die grachten zijn nodig voor de concerten, anders kunnen de vrachtwagens niet draaientrue story.
Ik begon over Engelse begrippen en laten we voor het gemak dan eerst eens beginnen met een stadion met minimaal 30.000 plaatsen, want daaromheen komt dan nog een parkeerplaats en die moet dus ook groter zijn. Stadion van Go Ahead kan zich eerder meten met Cruijff courtjes dan met stadions.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef pietbier het volgende:
[..]
Kalm kalm kalm. Het gaat er alleen om dat het stadion niet IN een woonwijk ligt net als Go Ahead Eagles.
Dat is het enige stadion (voor zover ik weet) welke echt middenin een woonwijk ligt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten ook gwn stoppen met grootschalige concerten in de arena. We hebben nu die Ziggo dome naast de Arena en tegenover de Arena de HMH.
Kut Amsterdam Arena, het moet gewoon een echt Ajax stadion worden,
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja prima vergelijkbaar qua grootte
Ja, van ons Guuske.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In het PSV stadion worden toch ook wel eens concerten gehouden?
Zolang je het stadion niet bezit is dat financieel niet haalbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In het PSV stadion worden toch ook wel eens concerten gehouden?
Natuurlijk, daar heb je wel gelijk in maar parkeer je op de spoorlijn dan of op de bedrijfspanden bij het philips stadion?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik begon over Engelse begrippen en laten we voor het gemak dan eerst eens beginnen met een stadion met minimaal 30.000 plaatsen, want daaromheen komt dan nog een parkeerplaats en die moet dus ook groter zijn. Stadion van Go Ahead kan zich eerder meten met Cruijff courtjes dan met stadions.
Daar ging het al fout.. jij moet ook niet denkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat PSV FOK en AJAX FOK vrienden waren?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grammaboy jwz. Is de Kemp trouwens ook PSV-supporter dat jullie weten?
Nou ligt de Adelaarshorst wel dichterbij het hart van de stad dan het Philipsstadion, maar dat komt omdat Deventer een heel kleine stad is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen ligt het Philips Stadion tegen het centrum van Eindhoven aan.
Iemand een volledig overzicht van de cijfers? Vind het in ieder geval mooi dat we de meeste doelpunten, doelpogingen en corners achter onze naam hebben. Dat benadrukt wederom het aanvallende spel van PSV.quote:Mooie cijfers
NRC Handelsblad van maandag maakte halverwege de competitie de balans op, verzamelde veel cijfers en concludeert dat PSV favoriet is in deze grillige competitie. PSV maakte tot nu toe de meeste doelpunten (48) tegen 9 voor Excelsior. Dries Mertens is met 13 treffers en 9 assists de meest productieve speler van de Eredivisie. PSV is koploper doelpogingen: 326 tegen 298 voor Ajax. NEC liep 53 maal buitenspel, PSV is middenmoter met 43. Corners kreeg PSV 126, de eerstvolgende is AZ met 113. De Graafschap kreeg de meeste vrije trappen tegen: 305, PSV is achtste met 261. Heracles gebruikte maar 19 spelers, FC Utrecht 28, PSV 24. Mooie cijfers, maar er telt feitelijk maar een ding, plaatsing voor de Champions League, het liefst met een titel.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef Lemming22 het volgende:
Vind het in ieder geval mooi dat we de meeste doelpunten, doelpogingen en corners achter onze naam hebben. Dat benadrukt wederom het aanvallende spel van PSV.
27 januari al.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:16 schreef jpg97 het volgende:
Wanneer moeten we tegen Vitesse thuis?
[ afbeelding ]
Ho ho. Ik dacht dat jullie PSV'ers niet aan dergelijke verwensingen deden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef FL_Freak het volgende:
Dat ze die knie gewoon kapot trappen, vuile verrader
Simpele kijk natuurlijk. Wanneer je aan de hand van statistieken moet onderbouwen dat je het goed doet er er iets mis. Hetzelfde als wanneer je in de F1 stelt dat het allemaal zo attractief is omdat er zgn. zoveel ingehaald wordt (inhalen in/via de pits en via DRS is wat anders dan het gevecht).quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef Lemming22 het volgende:
Ik las dit stukje op het ED:
[..]
Iemand een volledig overzicht van de cijfers? Vind het in ieder geval mooi dat we de meeste doelpunten, doelpogingen en corners achter onze naam hebben. Dat benadrukt wederom het aanvallende spel van PSV.
Inderdaad. Vitesse bood een contract wat hem aanstond en PSV niet, ik snap de rancune niet zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ho ho. Ik dacht dat jullie PSV'ers niet aan dergelijke verwensingen deden?
PSV 43 maal buitenspel.. waarvan waarschijnlijk 25 in dat duel dat Lens in de spits stondquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef Lemming22 het volgende:
Ik las dit stukje op het ED:
[..]
Iemand een volledig overzicht van de cijfers? Vind het in ieder geval mooi dat we de meeste doelpunten, doelpogingen en corners achter onze naam hebben. Dat benadrukt wederom het aanvallende spel van PSV.
Walgelijk dit...quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef FL_Freak het volgende:
Dat ze die knie gewoon kapot trappen, vuile verrader
Jep, cijfertjesneuken. Al sinds jong af aan vind ik het leuk om voetbalstatistieken en -lijstjes te bekijken. En de eerste seizoenshelft is weer voorbij, dus het is weer een mooi moment om lijstjes door te nemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:56 schreef Caland het volgende:
Ah, leuk. Cijfertjesneuken
[ afbeelding ]
Conclusies verbinden aan alleen lijstjes is inderdaad te simpel. En lijstjes zeggen niets zo lang je niet eerste wordt op de ranglijst. Maar ik vind het wel leuk om te lezen dat mijn gevoel over de eerste seizoenshelft dat PSV de goede kant op gaat (meer aanvallen dan in het verleden) ook bevestigd wordt door statistieken. Niet meer of minder dan dat. Ik zeg niet dat we daarmee ook meteen het beste of meest aantrekkelijke spel hebben laten zien. Dat is inderdaad nog afhankelijk van meer factoren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Simpele kijk natuurlijk. Wanneer je aan de hand van statistieken moet onderbouwen dat je het goed doet er er iets mis. Hetzelfde als wanneer je in de F1 stelt dat het allemaal zo attractief is omdat er zgn. zoveel ingehaald wordt (inhalen in/via de pits en via DRS is wat anders dan het gevecht).
en maar huilen dat ajaxsupporters zongen: laat maar liggen hij is toch al doodquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ho ho. Ik dacht dat jullie PSV'ers niet aan dergelijke verwensingen deden?
Ja, alleen zongen ze dat niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en maar huilen dat ajaxsupporters zongen: laat maar liggen hij is toch al dood
quote:
tsja...quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat gewoon een non-discussie was, want dat zingt ieder uitvak bij een speler van de tegenpartij die op de grond ligt. Alleen nu was het een pijnlijk toeval dat ie ook daadwerkelijk behoorlijk gewond leek.
Ik niet hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 02:28 schreef rubbereend het volgende:
wij juichde ons ook gek toch Van Persie geblesseerd van het veld ging in de wedstrijd tegen Arsenal
Dat is lang geleden hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:56 schreef Caland het volgende:
Ah, leuk. Cijfertjesneuken
[ afbeelding ]
ik zal heel eerlijke zijn, ik welquote:
Hooligan.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal heel eerlijke zijn, ik wel
lol.. je zou zeggen dat zulke mensen geld zat hebben, maarja altijd meer he.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Guus naar Anzhi.
Dikke portemonnee nog meer vullen.
Had ik maar zo een suikeroom.
Zat ik ook al op te wachten.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar blijft het vervolg op dit legendarisch filmpje?
Schattig dat je het nog probeert.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Philips Stadion, ha-ha! Vraag me af of die ooit nog een groter stadion krijgen, want dit?
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Winnen in de Veste? Gewoon B-elftal opstellen, verliezen en zo Twente met wat extra wedstrijden opzadelen en nog een paar tukkers blesseren en een kaart aan naaien!
Ik zeg het gekscherend maar ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom een ploeg nog veel moeite in het winnen van de beker zou steken... Het is bijna net zo'n nietszeggende prijs als de Supercup.quote:
Wat, is er nou alweer een tribune ingestort?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente gaat op penalty's door denk ik. Hebben wat recht te zetten.
Omdat het toch een officiële prijs is.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg het gekscherend maar ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom een ploeg nog veel moeite in het winnen van de beker zou steken... Het is bijna net zo'n nietszeggende prijs als de Supercup.
De supercup ook en die hoert ook niemand ietsquote:Op woensdag 21 december 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het toch een officiële prijs is.
Fuck de beker man.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het toch een officiële prijs is.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat, is er nou alweer een tribune ingestort?
Ik vind de nationale Beker wel een prima prijs. Termen als 'de dubbel gepakt' als je ook nog kampioen wordt. Ligt toch lekker in 't oor.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg het gekscherend maar ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom een ploeg nog veel moeite in het winnen van de beker zou steken... Het is bijna net zo'n nietszeggende prijs als de Supercup.
Dat zal dan een buitenlandse aankoop moeten worden, want in Nederland zie ik buiten Ajax, Twente (Douglas) en Feyenoord niet veel rondlopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Fred wil een nieuwe verdediger in de winterstop. Zeg het maar heren? Wie moet het worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt lekker, hebt er geen fuck aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind de nationale Beker wel een prima prijs. Termen als 'de dubbel gepakt' als je ook nog kampioen wordt. Ligt toch lekker in 't oor.
Tuurlijk wel, joh. Er zijn regels waardoor Befehl is Befehl! van kracht gaat. Er moet Ordnung heersen, en dat doet men door een reglementair boekje.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nah Esteban zal toch zeker geen schorsing krijgen?
vooral een vleugelverdediger want daar liggen de grootste problemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Fred wil een nieuwe verdediger in de winterstop. Zeg het maar heren? Wie moet het worden?
Voor aan de rechterkant neem ik aan? Een linksback kopen zou echt weggegooid geld zijn. Mocht Willems die dip krijgen dan posteer je Bouma daar voorlopig maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral een vleugelverdediger want daar liggen de grootste problemen.
brrr Bouma op linksbackquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor aan de rechterkant neem ik aan? Een linksback kopen zou echt weggegooid geld zijn. Mocht Willems die dip krijgen dan posteer je Bouma daar voorlopig maar.
Ik denk dat Smoofie vanavond Issakson gaat aanvallen.quote:
Damn... die UI wou ik ookquote:
Al meer mensen hebben hemquote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Damn... die UI wou ik ook
Mag ik hem ook?
Dan kom tAddo weer in beeld. Of Hofland.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:59 schreef rubbereend het volgende:
Rutten zoekt een linksbenige verdediger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Bahia.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:59 schreef rubbereend het volgende:
Rutten zoekt een linksbenige verdediger
Wat doe je op het grondgebied van de staatsvijand?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:36 schreef DuTank het volgende:
Vanmiddag een PSV shirt gekocht op de Kalverstraat, te Amsterdam. Ik ben een baas.
Wel was ik bang van achter een karatetrap te ontvangen van een of ander joodje...
Moet hij toch juist bang zijn? Ligt eraan hoe goed je reflexen zijn..quote:Op donderdag 22 december 2011 16:36 schreef DuTank het volgende:
Vanmiddag een PSV shirt gekocht op de Kalverstraat, te Amsterdam. Ik ben een baas.
Wel was ik bang van achter een karatetrap te ontvangen van een of ander joodje...
Dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je op het grondgebied van de staatsvijand?
Ik studeer in Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2011 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Jaartje gekickboxt dus dat moet wel goed zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:38 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moet hij toch juist bang zijn? Ligt eraan hoe goed je reflexen zijn..
Hij wou een keer een echte stad zienquote:Op donderdag 22 december 2011 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
onder Rutten wonnen we toch al eens van Ajax?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Wij gaan vanavond onze eerste topper onder Rutten winnen.
Klopt, thuis van ajaxquote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onder Rutten wonnen we toch al eens van Ajax?
Dat is geen topperquote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onder Rutten wonnen we toch al eens van Ajax?
Die vind ik ook wel leukquote:Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is geen topper
[/troll]
En dan gaat hij naar een groot dorp?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wou een keer een echte stad zien
vergeleken met Eindhoven is het al een zeer grote stap uiteraardquote:Op donderdag 22 december 2011 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan gaat hij naar een groot dorp?
We kunnen hier eindeloos over discussiëren maar als Amsterdam een groot dorp is dan is Eindhoven een doodlopend partijtje straten, vraag aan Philips waarom ze het hoofdkantoor hebben verplaatst.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan gaat hij naar een groot dorp?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef rubbereend het volgende:
Klopt, hoofdkantoor verplaatst naar een stad met meer internationale uitstraling. De R&D hebben ze wel achtergelaten in de slimste regio ter wereld
hebben ze er nog niet genoeg dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef 3M1N3M het volgende:
Domme vraag, maar..
Kan PSV nu al spelers kopen? Of is de window nog niet geopend
Tja als je niks meer weet, kun je het weer over voetbal hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]Laten we het maar weer over voetbal hebben
Eens. Regelmatig wezen stappen. Nu al een poosje niet meer. Vond het er altijd redelijk gemoedelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef DuTank het volgende:
Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik Amsterdam gewoon een chille stad vind met veel chicks, drank, drugs en feestjes
Om daar serieus op in te gaan: nee. We hebben maar 1 linksbuiten, 1 rechtsachter en 2,5 (Bouma telt voor een half) centrale verdedigers. Vooral verdedigend mag er best iemand van niveau bijkomen ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hebben ze er nog niet genoeg dan?
Ach gelukkig is Twente dat ook nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn, kijk vanaf de verlenging live mee, maar vind PSV niet denderend
Hoorde op de radio dat PSV de eerste helft wel domineerde..quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach gelukkig is Twente dat ook niet
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Valt wel op; ik ga weer eens niet naar een topper uit mee en PSV wint
Toppersyndroom = schuld van mij.
Nee zo moet je niet denken dat is niet goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Valt wel op; ik ga weer eens niet naar een topper uit mee en PSV wint
Toppersyndroom = schuld van mij.
Mertens viel geblesseerd uitquote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef Stevenzenl het volgende:
+++ Willems!
Labyad was janken met de pet op, snap trouwens niet de wissel mertens - VoH als je 1-2 voorstaat met nog 5 minuten te gaan, breng dan Engelaar ofzo.
Ja no shit, maar breng dan dus Engelaar ipv VoH.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens viel geblesseerd uit
Heeft een maand om te herstellen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopelijk valt het mee met de blessure van Driesje
blessurequote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef Stevenzenl het volgende:
+++ Willems!
Labyad was janken met de pet op, snap trouwens niet de wissel mertens - VoH als je 1-2 voorstaat met nog 5 minuten te gaan, breng dan Engelaar ofzo.
Mertens ook +quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
blessure![]()
Willems ++
Matavz ++
Lens +
Marcelo +
Isaksson +
Om Janko te verdedigen bij dode spelmomentenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus, ik snap toch ook wel dat driesje gewisseld werd omdat ie geblesseerd was, ik verbaasde me over het feit dat hij Lange Jan bracht voor hem.
Derijck had hem in de pocket!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om Janko te verdedigen bij dode spelmomenten
Isaksson weer met een geweldige redding iddquote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
blessureedit: Oh dat wist je al. Nou ik heb liever VoH
![]()
Willems ++
Matavz ++
Lens +
Marcelo +
Isaksson +
quote:De wil om te winnen won het uiteindelijk in Enschede van de angst om te verliezen. Maar PSV kreeg pas na verlengingen waar het tegen FC Twente recht op had: een plaats in de kwartfinale van het KNVB-bekertoernooi (1-2).
PSV domineerde duidelijk een groot deel van de wedstrijd alleen betaalde zich niet echt uit in kansen. Jammer, maar goed, ze hadden wel wat feller af en toe mogen spelen maar PSV is beter.quote:
Heer en meester door de lucht, geweldig inderdaad. Derijck ook zeer sterk, heb ik me toch wel een beetje in vergist.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Verbazingwekkend wat voor een ontwikkeling Marcelo doormaakt. Van een onrustige verdediger tot de onmisbare leider in de verdediging dit seizoen. Ga zo door.
"We kenne nie controlere, dus dan maar druk blijve zette" zal de redenatie zijn geweest. Niet onlogisch. Met VofH blijven er meer achter hangen dan met Engelaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja no shit, maar breng dan dus Engelaar ipv VoH.
Inderdaad mag ook wel eens gezegd worden, maar het is duidelijk dat hij zich steeds meer zelfverzekerd voelt, mooi om te zien kreeg ook laatst de aanvoerdersband.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Verbazingwekkend wat voor een ontwikkeling Marcelo doormaakt. Van een onrustige verdediger tot de onmisbare leider in de verdediging dit seizoen. Ga zo door.
Kan ook AZ worden natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 23:36 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ik wil Ajax loten.
Kom op kom op.
Typisch hequote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Goede loting.
Die joden weer met hun loting
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Goede loting.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Goede loting.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Goede loting
[..]
Inderdaad
Wij wel thuis
AZ - GVVV.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Goede loting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |