Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Deze is met schoolbordborstel op d'r kop geslagen, zoveel plamuur zit erop.quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sorry hoorNiet veel zin om een half uur te zoeken.
Uiteraard, is bijna discount value.quote:Op maandag 19 december 2011 23:55 schreef vandermar het volgende:
Moisander IF voor 9800 lijkt mij een prima deal.
Je hebt het er maar mee te doenquote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deze is met schoolbordborstel op d'r kop geslagen, zoveel plamuur zit erop.
Gelukkig hoeft dat niet.quote:
Voordeel waarde?quote:Op maandag 19 december 2011 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Uiteraard, is bijna discount value.
Dat klopt, Alexis Dziena. Moest het even opzoeken hoor...quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Tim86 het volgende:
Is deze OP chick die irritante Ashley van Entourage?
Geeeen ideequote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Tim86 het volgende:
Is deze OP chick die irritante Ashley van Entourage?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:06 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Beste team die ik gemaakt heb. Speelt ongelovelijk lekker. Die Coutinho, Shaarawy en Lamela hebben een verschrikkelijk lekker schot. En die El Kabir is lekker ongrijpbaar voor de verdedigers.
Hij speelt in ieder geval geweldig. Lijkt net Ronaldo met zijn acties en schot. Heb na 4 wedstrijden nog niet verloren met dit team.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]Die hanekam is na Vela de naarste die je tegen kunt komen op silver niveau (of tenminste, die ik tegen ben gekomen. IF Danilinho zal ook geen pretje zijn)
Heb daarnet ook zo'n potje gehad. Ik kwam snel op 1-4 achterstand. Terug geknokt tot tot 4-4 en in de laatste minuut via een corner 5-4 gemaakt. Wel héél veel gemist en hele wedstrijd gedomineerd, maar soms wilt die bal er gewoon niet in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Toefjes het volgende:
Net weer een keer verloren. Een halve finale ik 22 schoten, 14 op doel tegenstander 6 schoten, 6 op doel. Kopballen telt ie niet mee, had er in elk geval 2 op de lat.
Uitslag 3-3 na verlening en na pingels eruit.
Kreeg nog wel een berichtje : "good game" . De eer maar aan mezelf gehouden en geantwoord: you too m8.
Maar wel heerlijk om zo superieur te voetballen zeg
Hangt ervan af wie met de genoemde spelers speelt... Ik speelde vandaag tegen de duurst mogelijk Brazil Silvers en heb ze helemaal weggespeeld met mijn Belgische league silvers... Hij probeerde tricks maar bakte er niks vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]Die hanekam is na Vela de naarste die je tegen kunt komen op silver niveau (of tenminste, die ik tegen ben gekomen. IF Danilinho zal ook geen pretje zijn)
Ik stond dus ook 0-2 achter en in de allerlaatste minuut Castaignos met de 2-2, (Hij had ook de 1-2 gemaakt). Een spaarzame uitval en hij weer 2-3 voor. En Dost 3-3. Was spannend. Maar kan wel genieten als je gewoon lekker kunt beuken op de goal van de tegenstander, en je gewoon het gevoel hebt dat je spelers feller zijn, afvallende ballen voor jou zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb daarnet ook zo'n potje gehad. Ik kwam snel op 1-4 achterstand. Terug geknokt tot tot 4-4 en in de laatste minuut via een corner 5-4 gemaakt. Wel héél veel gemist en hele wedstrijd gedomineerd, maar soms wilt die bal er gewoon niet in.
Zijn precies de mensen die als een rat campen in een Call of Duty spel. Kan me echt niet voorstellen dat het leuk is om zo je spel te spelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Pino0 het volgende:
Alles wat ik verlies is tegen een tegenstander met 100% sweaters.
Pace abusers op de wings, defoe en/of bent in het midden en alle crosses op hun...
Wat een cheap ass tactic
Jaloers, ik moet mn moeder naar het vliegveld brengen over 3uurtjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga maar ns slapen, morgen 8 uur weer opmaar het kerstgala en chillen bij glazen huis was wel leuk
ga slapen dan gekquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jaloers, ik moet mn moeder naar het vliegveld brengen over 3uurtjes
lol ruud vormerquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:10 schreef Tim86 het volgende:
Deze week doet een mod TOTW suggestions, maar die kerel snapt er echt niets van. 4 Eredivisiespelers in de basis/bank
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1253013.page
Silver mexicoquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:38 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand een idee voor een Mexicaans nationaliteit team ?
Die heb ik vorig jaar nog gehad, speelde wel lekker. Dit jaar is silver wellicht een betere optie though..verdediging is zwaar schijt tov vorig jaar..bijna alles is nu silver ipv gold.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:38 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand een idee voor een Mexicaans nationaliteit team ?
Ik ben persoonlijk een fan van Javier 'Chicarito' Hernandez , Welke formatie zou ik dan moeten toepassen? Ik speel graag met 2 spitsen, Hernandez en Vela een optie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar nog gehad, speelde wel lekker. Dit jaar is silver wellicht een betere optie though..verdediging is zwaar schijt tov vorig jaar..bijna alles is nu silver ipv gold.
Niet zo heel raar eigenlijk. De ene partij doet een all out offensive op dat moment waardoor er veel druk ontstaat en veel ruimte voor de counter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Elke wedstrijd in H2H waar er max 1 goal verschil is eindigt met een beslissende goal in blessuretijd..echt fucking raar.
PS3? Ik wil van m af..quote:Op dinsdag 20 december 2011 07:02 schreef d1versityyy_ het volgende:
Iemand die IF Kuffour voor een normale prijs verkoopt?
5 spelers die een hattrick gemaakt hebben zo te lezen in dat lijstje... Wordt nog spannendquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:10 schreef Tim86 het volgende:
Deze week doet een mod TOTW suggestions, maar die kerel snapt er echt niets van. 4 Eredivisiespelers in de basis/bank
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1253013.page
quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deze is met schoolbordborstel op d'r kop geslagen, zoveel plamuur zit erop.
NIet helemaal duidelijk van mij, maar ik bedoelde met beslissend een goal die dus nog echt belangrijk is..of de gelijkmaker, of de winnende goal. Gisteren stuk of 10 wedstrijden gespeeld, 5 keer met 2 of meer gewonnen en de andere 5 of in de laatste minuut verloren (1x), of de gelijkmaker tegen (2x) of de gelijkmaker gemaakt (2x). En eigenlijk alle keren compleet uit het niets..gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niet zo heel raar eigenlijk. De ene partij doet een all out offensive op dat moment waardoor er veel druk ontstaat en veel ruimte voor de counter.
Dan begrijp ik je toch al? De speler die achter staat gaat er vol voor waardoor hij veel druk zet = grote kans dat hij scoort. Maar hij geeft ook veel ruimte weg = grotere kans op tegengoal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIet helemaal duidelijk van mij, maar ik bedoelde met beslissend een goal die dus nog echt belangrijk is..of de gelijkmaker, of de winnende goal. Gisteren stuk of 10 wedstrijden gespeeld, 5 keer met 2 of meer gewonnen en de andere 5 of in de laatste minuut verloren (1x), of de gelijkmaker tegen (2x) of de gelijkmaker gemaakt (2x). En eigenlijk alle keren compleet uit het niets..gaat echt nergens over.
Ja, maar er was dus nooit een countergoal...altijd alleen de ploeg die gelijk stond en niks deed of de ploeg die achter stond..Statistisch gezien slaat het gewoon nergens op dat er nooit overwinningen met 1 doelpunt verschil zijn (tenzij de winner in blessuretijd valt)quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je toch al? De speler die achter staat gaat er vol voor waardoor hij veel druk zet = grote kans dat hij scoort. Maar hij geeft ook veel ruimte weg = grotere kans op tegengoal.
Sneijder en Taiwoquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef Fenomeno het volgende:
Ga een Serie A team bouwen, heb voorlopig zo iets in m'n hoofd:
4-2-2-2
Cav - Zlatan
Di Natale - ?
De Rossi - Cambiasso
? - Lucio - Chiellini - Maicon
Buffon
Iemand ideetjes voor de lege posities?
Cavani en Zlatan lijkt me niet zo'n fijn duo eigenlijk..teveel dezelfde types. Linksback sowieso Taiwo nemen, beste LB uit het spel. Die 79 rating slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef Fenomeno het volgende:
4-2-2-2
Cav - Zlatan
Di Natale - ?
De Rossi - Cambiasso
Buffon
Aha.. ik schaarde een marge van 1 naar 2 ook onder de echt winnende goal. Omdat dat definitief de deur dicht deed. Maar goed, zie vaak genoeg 1 doelpunten verschil. Ligt meer aan jouw wedstrijden dat het spel zo loopt denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar er was dus nooit een countergoal...altijd alleen de ploeg die gelijk stond en niks deed of de ploeg die achter stond..Statistisch gezien slaat het gewoon nergens op dat er nooit overwinningen met 1 doelpunt verschil zijn (tenzij de winner in blessuretijd valt)
Taiwo een must, Balzaretti als back up voor Taiwoquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef Fenomeno het volgende:
4-2-2-2
Cav - Zlatan
Di Natale - ?
De Rossi - Cambiasso
Buffon
Zou ik Pato ipv Cavani doen, een felgroene lijn naar Robinho en naar Zlatan, en het is prettig een snelle spits naast de statische Ibrahimovic te hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef Fenomeno het volgende:
Dan worden het Taiwo en voorlopig Robinho, alleen nog even kijken wat ik met de spits doe.
Tja, ik weet het ook niet. Heb het alleen bij H2H...in FUT geen last vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Aha.. ik schaarde een marge van 1 naar 2 ook onder de echt winnende goal. Omdat dat definitief de deur dicht deed. Maar goed, zie vaak genoeg 1 doelpunten verschil. Ligt meer aan jouw wedstrijden dat het spel zo loopt denk ik.
RM Lavezzi bestaat niet en de CAM Lavezzi van Toefjes ook niet, je kunt 7 chemistry halen met LM Lavezzi, maar dan heb je aan Cambiasso niet genoeg, je moet er nog een sterke link bij hebben (ik heb die met Cavani in de spits).quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cavani en Zlatan lijkt me niet zo'n fijn duo eigenlijk..teveel dezelfde types. Linksback sowieso Taiwo nemen, beste LB uit het spel. Die 79 rating slaat nergens op.
RM Lavezzi schijnt wel een erg goede CAM te zijn in dit systeem, ook al heb je dan maar 7 chem geloof ik (dubbele link Cambiasso)
euh ja ik bedoelde uiteraard LM, maar LM of RM maakt niet uit voor CAM. Mbt de rest: eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
RM Lavezzi bestaat niet en de CAM Lavezzi van Toefjes ook niet, je kunt 7 chemistry halen met LM Lavezzi, maar dan heb je aan Cambiasso niet genoeg, je moet er nog een sterke link bij hebben (ik heb die met Cavani in de spits).
Robinho en Giovinco lijken me de beste opties als je perse 9 chemistry wilt hebben.
Was er al vanuit gegaan dat Fenomeno dat zou weten, aangezien ik zn naam wel vaker hier heb gezien en geen noob isquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
RM Lavezzi bestaat niet en de CAM Lavezzi van Toefjes ook niet, je kunt 7 chemistry halen met LM Lavezzi, maar dan heb je aan Cambiasso niet genoeg, je moet er nog een sterke link bij hebben (ik heb die met Cavani in de spits).
Robinho en Giovinco lijken me de beste opties als je perse 9 chemistry wilt hebben.
Leuker om dan nog te scoren in de 120e en dan shhh terug te doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:56 schreef Toefjes het volgende:
Net gewonnen van een Duiste ssshhh'erDubbelop irritant figuur dus. bij de 2-2 in de 116e minuut shhhhh en 3 keer de replay kijkend. Mijn 4 strafschoppen genadeloos hard ingeschoten, hij bakte er niks van in de strafschoppenserie
Ja, dat lukte helaas niet, maar heb wel een berichtje gestuurd: " sssshhhhquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Leuker om dan nog te scoren in de 120e en dan shhh terug te doen
Marcelo is NIF en IF een geweldenaar, maar Lahm is maar zo-zo inderdaad. Zijn rating van 87 is ook gewoon onzin, want hij heeft allemaal lagere stats dan bijvoorbeeld Maicon behalve dribbling en dat is maar twee punten verschil.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:01 schreef Tim86 het volgende:
Kleine slappe backs zijn zo verneukt in FIFA..dat is wel jammer. Eigenlijk is Lahm de beste back van het spel, maar puur door zijn fysiek staat hij bij mij niet eens in de top 5.
Die hidden stats van Lahm zijn echt fucking ziek hoor..Zijn tactical awareness enzo zijn zo goed..hij staat altijd op de goede plek...Kaartstats zijn verder niet zo boeiend idd..quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Marcelo is NIF en IF een geweldenaar, maar Lahm is maar zo-zo inderdaad. Zijn rating van 87 is ook gewoon onzin, want hij heeft allemaal lagere stats dan bijvoorbeeld Maicon behalve dribbling en dat is maar twee punten verschil.
Vanavond mijn Serie A silvers tegen jou Eredivisie silvers doen? Op de PS3 voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:05 schreef Toefjes het volgende:
SilversMet mn nieuwe tactiek 10 wedstrijden gewonnen, 1 verloren (na strafschoppen, dus eigenlijk na 90 minuten nog ongeslagen
)
2 cups er bij. Het speelt wat minder speels dan 4-3-3, maar verdedigend staat het een stuk steviger op de 1 of andere manier. IF Elm en Fer voor de verdediging is ook een mooie verdedigingslinie
Vanavond moet ik werken, kan tot 13:00 ongeveer..quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vanavond mijn Serie A silvers tegen jou Eredivisie silvers doen? Op de PS3 voor de duidelijkheid
Ik heb het ook vaak hoor, vooral met corners. Zo vaak als ik 1 goal voorsta en de tegenstander heeft in de 2e helft geen kans gehad dan schiet hij op het middenveld ofzo keihard tegen mijn speler aan zodat er een corner komt. Die vliegt er dan vaak in. Echt zo scripted. Andersom heb ik het zelf ook wel eens btw.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet. Heb het alleen bij H2H...in FUT geen last van
Ik mag hem Chris noemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef DutchSL het volgende:
Hoe bedoel je, je hebt je broer weer? Jouw broer is Cristiano Ronaldo?
Ik wil nog een revanche, dat faal team waar ik toen mee speelde sloeg nergens opquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:27 schreef OmniRocket het volgende:
ik wil nog steeds een potje tegen Pino doen met FUT!
Een competitie met 10, dat zou leuk zijn. en dan 2 keer 5. een soort ere en eerste divisiequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik wil nog een revanche, dat faal team waar ik toen mee speelde sloeg nergens op
Op PS3 doe ik graag mee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een competitie met 10, dat zou leuk zijn. en dan 2 keer 5. een soort ere en eerste divisie
Heb je me al toegevoegd? Ik moet zometeen naar familie therapie, ben om kwart voor 2 weer thuis. Dan kunnen we wel een rondje, alhoewel mijn ster spelert nog geblesseerd is danquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:27 schreef OmniRocket het volgende:
ik wil nog steeds een potje tegen Pino doen met FUT!
Nee, wel gespeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:01 schreef zerokil het volgende:
Iemand al ooit met Tevez of Eto'o gespeelt?
Dat is gewoon echt klote , ik weet ook dat het echt niet kan, en toch affetoe door een on opettendheid gebeurt het...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ik speel net met m'n B team tegen iemand met een redelijk team (Aguero, Torres, RVP, Modric, Ribery etc.). Binnen 20 minuten krijgt hij het uitnemen van een bal naar mijn speler te schieten. Ik snap echt niet waarom mensen die bal niet gewoon naar voren schieten. Het is vragen om problemen...
Ik heb Tevez in mijn BPL team en ik vind hem echt een beest. Hij krijgt de meest onmogelijke ballen er gewoon nog in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:01 schreef zerokil het volgende:
Soms ben ik nog bezig de herhaling weg te drukken, of soms uit één of andere onverklaarbare reflex dat het wel eens gebeurt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ik speel net met m'n B team tegen iemand met een redelijk team (Aguero, Torres, RVP, Modric, Ribery etc.). Binnen 20 minuten krijgt hij het uitnemen van een bal naar mijn speler te schieten. Ik snap echt niet waarom mensen die bal niet gewoon naar voren schieten. Het is vragen om problemen...
omdat goalkicks verneukt zijn..als je het kopduel met je spits verliest dan kan hij vaak zo doorlopen omdat iedereen instaptquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja maar dan ga je er niet heel lang over na denken om hem vervolgens zo in mijn voeten te spelen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms ben ik nog bezig de herhaling weg te drukken, of soms uit één of andere onverklaarbare reflex dat het wel eens gebeurt.
iemand die dit kan bevestigen, danwel ontkrachten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Is El Clasico verlengd? Ik dacht dat hij gister toen ik keek nog 8 uur duurde en nu staat er dat hij nog 13 uur duurt.
Dan ga ik er nog 1 spelen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iemand die dit kan bevestigen, danwel ontkrachten?
Beidenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:01 schreef zerokil het volgende:
39 pace, alles!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:48 schreef StijnDa het volgende:
Vukovic in het verwachte TOTW![]()
![]()
![]()
![]()
Die man kan écht niet voetballen
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1059489.pagequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:34 schreef Toefjes het volgende:
Iemand ervaring met IF Boulahrouz? Zou willen weten of hij geschikt kan zijn als CB, in het topic in het EA forum waar alle NIF-->IF verschillen staan, staat Boulah er niet bij..
Hij had wel wat acties naar voren, dus dat mogen ze dan verhogen, maar echt die vent snapt het spelletje volgens mij nietquote:
hij is echt gewoon heel erg slecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij had wel wat acties naar voren, dus dat mogen ze dan verhogen, maar echt die vent snapt het spelletje volgens mij nietAf en toe ook slagersacties, ongelofelijk.
Ik ros hem gewoon zo ver mogelijk de diepte in, het liefste waar niemand staat, en met een curve.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben echt zo'n drama met spelhervatting van de keeper, als ik een harde trap naar voren doe ben ik echt in 95% van de gevallen de bal kwijt. Terwijl ik regelmatig tegenstanders tegen kom die met hun uittrap er in slagen om een spits die wegloopt bij de verdediging volledig vrij te bereiken.
Ik niet snap.
Top dank jequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1059489.page
Gebruik jij ook skills of gewoon mooi passen etc?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Top dank je![]()
Net mn 3e toernooi met mn silvers gewonnen. 3 uit 5 toernooien gewonnen. Bizar gewoonElk Kabir scoort er gewoon even 10 in de laatste 3 westrijden
Passen gewoon hoor. Skills vind ik te ingewikkeld. Voordat ik me bedenk wat ik zou kunnnen doen, en ik hou de L2 knop ingedrukt ben ik de bal al kwijt. Niet zulke snelle hersenen denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Gebruik jij ook skills of gewoon mooi passen etc?
Ik heb Maicon ook, en is echt een baas. Zo kun je die pace abusers ook beter tegen gaan met snelle backs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:38 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ros hem gewoon zo ver mogelijk de diepte in, het liefste waar niemand staat, en met een curve.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#j36EqTtcbchfi
Dit is mijn team. Een vd komende dagen Maicon halen want een goede aanval begint met een goede verdediging.
+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iemand die dit kan bevestigen, danwel ontkrachten?
Scoor regelmatig zo, als je in een moelijke hoek aankomt, waaruit scoren vrijwel onmogelijk is, en een speler staat klaar om hem in te tikken, dan ben je gek als je het niet doet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind de Berbaspin en McGeady spin wel leuk om te doen en de Ronaldo chop gebruik ik ook veel maar voor de rest niet echt. Soms een rainbow flick als ik 3-0 voor sta ofzo. Of een sombrero flick
Soms doe ik gewoon een Berbaspin met een 5* skiller, best wel vreemd want dat zou eigenlijk niet moeten gebeuren.
Maar wat is nou precies jullie mening over tramp goals/cutbacks? Ik vind het een goedkope manier om te scoren en ik doe het zelf niet (meer)
Ohja, en als mn tegenstander het doet zit ik er ook niet mee.Ik heb het zelf dan zo ver laten komen dat een speler voor mn keeper verschijnt én er nog een speler vrij staat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind de Berbaspin en McGeady spin wel leuk om te doen en de Ronaldo chop gebruik ik ook veel maar voor de rest niet echt. Soms een rainbow flick als ik 3-0 voor sta ofzo. Of een sombrero flick
Soms doe ik gewoon een Berbaspin met een 5* skiller, best wel vreemd want dat zou eigenlijk niet moeten gebeuren.
Maar wat is nou precies jullie mening over tramp goals/cutbacks? Ik vind het een goedkope manier om te scoren en ik doe het zelf niet (meer)
Ik scoor ook sweaty goals. Ik heb een paar wedstrijden geprobeert om het niet te doen maar dan haal je alleen je zelf naar beneden omdat de scorings kans eigenlijk 90% is met een sweaty goal, terwijl met een finesse de keeper hem nog wel is in de reflex weg tikt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Scoor regelmatig zo, als je in een moelijke hoek aankomt, waaruit scoren vrijwel onmogelijk is, en een speler staat klaar om hem in te tikken, dan ben je gek als je het niet doet.
Andere connectie met CB's enzo..quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef StijnDa het volgende:
Waarom heeft een CM in de opstelling 4-3-3 geen donkergroene formatie als zijn favoriete opstelling 5-3-2 is?
Uit een onmogelijke hoek snap ik het nog wel. Maar als mijn tegenstander met 2 spelers recht voor de keeper komt te staan en zo'n goal maakt vind ik het vervelend. Het klopt dat ik dan beter moet verdedigen, maar soms kan ik er niks aan doen (omdat ik best wel aanvallend speel vooral met mijn BraSilvers)quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Scoor regelmatig zo, als je in een moelijke hoek aankomt, waaruit scoren vrijwel onmogelijk is, en een speler staat klaar om hem in te tikken, dan ben je gek als je het niet doet.
alles met twee aanvallers.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand als je 4-2-3-1 speelt welke formatie voor de positie ST , daar allemaal een groene formatie heeft ?
Weetje het zekerquote:
ja zeker, er zijn namelijk twee aanvallersquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weetje het zekerAangezien er maar 1 aanvaller is
Central Forwardquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weetje het zekerAangezien er maar 1 aanvaller is
Waarom koop je je spelers niet gewoon direct in de goeie formatie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand als je 4-2-3-1 speelt welke formatie voor de positie ST , daar allemaal een groene formatie heeft ?
Hij is niet in de goeie formatie te vinden... en het is een 75 rated speler ( niet rare ) dus ik ga niet 2000 coins aan een formatiekaart bestedenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom koop je je spelers niet gewoon direct in de goeie formatie?
Gewoon ff wachten!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is niet in de goeie formatie te vinden... en het is een 75 rated speler ( niet rare ) dus ik ga niet 2000 coins aan een formatiekaart besteden
Misschien ligt het er ook aan wie je neer zet. Ik heb Olivera in mijn Serie A silvers en SIF Higuain in mijn La Liga team, beiden functioneren als echte schaduwspits.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Central Forward
Maar zou het ook raar vinden hoor als dat klopt, want in die formatie vind ik de CF meer een middenvelder dan aanvaller
Gomez is ook gewoon OP in 12, net als Hartquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb zojuist voor het eerst een wedstrijd niet afgemaakt. Gomez rent Maicon en Silva eruit, waar de fuck gaat dat over.
Ik moet er echt weer achter komen hoe ik meer geluk kan krijgen want vandaag slaat het echt nergens over.
Hij is 86, daar mag je dan ook wel wat van verwachtenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gomez is ook gewoon OP in 12, net als Hart
Als je je irriteert aan het spel kan je beter iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb zojuist voor het eerst een wedstrijd niet afgemaakt. Gomez rent Maicon en Silva eruit, waar de fuck gaat dat over.
Ik moet er echt weer achter komen hoe ik meer geluk kan krijgen want vandaag slaat het echt nergens over.
Met Eto'o gespeeld in een RPL team. En ik vond hem vies tegenvallen. Heeft hele lekkere stats, maar bakte er helemaal niks van. Is zijn 50K niet waard naar mijn mening. met Doumbia en Welliton heb je sowieso al niets te klagen voorin.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:01 schreef zerokil het volgende:
Waarom zegt iedereen toch van "hij bakte er niets van"? Het gaat toch in essentie om wat je er zelf mee doet? Als je met silvers kunt spelen, kun je vast ook wel met gouden uit de voeten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Met Eto'o gespeeld in een RPL team. En ik vond hem vies tegenvallen. Heeft hele lekkere stats, maar bakte er helemaal niks van. Is zijn 50K niet waard naar mijn mening. met Doumbia en Welliton heb je sowieso al niets te klagen voorin.
Heb Eto'o ook maar na 4 wedstrijd verkocht.
Eto'o vond ik vele malen beter dan IF Doumbia.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Met Eto'o gespeeld in een RPL team. En ik vond hem vies tegenvallen. Heeft hele lekkere stats, maar bakte er helemaal niks van. Is zijn 50K niet waard naar mijn mening. met Doumbia en Welliton heb je sowieso al niets te klagen voorin.
Heb Eto'o ook maar na 4 wedstrijd verkocht.
Niet helemaal waar... ik heb hetzelfde met Ibra... Robinho en di Natale zijn veel beter...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch van "hij bakte er niets van"? Het gaat toch in essentie om wat je er zelf mee doet? Als je met silvers kunt spelen, kun je vast ook wel met gouden uit de voeten?
De ene speler past nu eenmaal beter bij je eigen speelstijl dan de andere, sommige spelers moet je ook veel mee spelen voordat je "ze door hebt" en dan ligt het er ook nog aan wat voor spelers ze om zich heen hebben staan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch van "hij bakte er niets van"? Het gaat toch in essentie om wat je er zelf mee doet? Als je met silvers kunt spelen, kun je vast ook wel met gouden uit de voeten?
Haha met Aguero danquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:36 schreef psychedelicate het volgende:
Spelen met El Kabir en Donk voelt als cheaten.
Eigenlijk wel, gelukkig wel door gegaan. Gaat nu al iets beter. Speel net in de halve finale tegen iemand met Rooney en Eto'o voorin, lekker voor de chemistry. Hij was voor de rust al wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je je irriteert aan het spel kan je beter iets anders gaan doen![]()
El Kabir als CF achter IF Dost of Castaignosquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:36 schreef psychedelicate het volgende:
Spelen met El Kabir en Donk voelt als cheaten.
Leipe acties altijd met keepersquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:13 schreef BDIL het volgende:
Hhahahahahah die Rogiero Ceni ( Keeper ) is echt een Held hahahah 89 minuut vrijetrap en hij schiet hem in de kruising![]()
18K is ook heel erg netjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:16 schreef Fuszy het volgende:
El kabir kunnen kopen voor 18k. Jammer dat mensen wachten tot de laatste 30 seconden, anders had ik hem voor minder dan 10k gehad.
Haha in het echt neemt hij ook altijd vrijetrappen en penalties voor Sao Paolo dus hahaquote:
Ik weet het, maar ik wil hem niet gaan gebruiken. Was eigenlijk naar koopjes aan het zoeken. Net ook een Castaignos voor 1,5k kunnen oppikken en binnen 10 seconden verkocht voor 3,5k. El Kabir staat er nu op voor 24k bin dus ik ben benieuwd.quote:
Met een beetje mazzel is de drop rate een stuk hoger. Hij is nu ook 68, dus redelijke kans dat hij op 72/73 uitkomt en dan zal de drop rate wel hoger liggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wil hem niet gaan gebruiken. Was eigenlijk naar koopjes aan het zoeken. Net ook een Castaignos voor 1,5k kunnen oppikken en binnen 10 seconden verkocht voor 3,5k. El Kabir staat er nu op voor 24k bin dus ik ben benieuwd.
Probeer wat geld te sparen voor Guidetti. Ben bang dat hij echt heel duur gaat worden, net als Vlaar. Al kan het zijn dat Vlaar een uitzondering was omdat hij van 74 -> 74 ging als IF en wel betere stats kreeg.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:24 schreef psychedelicate het volgende:
Well fuck, IF Ronaldo, SIF Messi en IF Di Maria. Hier gaan mijn Nederlandse silvers.
Na 8 minuten goal van Castaignos en na 16 minuten goal El Kabir. Na 17 minuten een rage quit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:24 schreef psychedelicate het volgende:
Well fuck, IF Ronaldo, SIF Messi en IF Di Maria. Hier gaan mijn Nederlandse silvers.
IF Iniesta? IF Fabregas? IF Alonso?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Na 8 minuten goal van Castaignos en na 16 minuten goal El Kabir. Na 17 minuten een rage quit.
IF Ronaldo - SIF Messi - IF Di Maria
Özil - Iniesta - Kaká
IF Marcelo - IF Ramos - IF Pepe - Alves
Casillas.
Jammer, had graag verder willen spelen.
Nee, wat een loser.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Iniesta? IF Fabregas? IF Alonso?
quote:
Sommige mensen kunnen er gewoon geen zak van, zelfs niet met zo'n teamquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Na 8 minuten goal van Castaignos en na 16 minuten goal El Kabir. Na 17 minuten een rage quit.
Özil - Iniesta - Kaká
Casillas.
400c ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:36 schreef Pino0 het volgende:
Hoeveel kosten die shiny golden speler contracts?
je zou hem bijna een message sturenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Özil - Iniesta - Kaká
Casillas.
Op de PS3 niet eens een shiney manager contract voor 450 te krijgen.. (vroeg op de middag dan)quote:
Ik koop die contracten op voor gemiddeld 500 each en verkoop ze door voor 700 gem eachquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de PS3 niet eens een shiney manager contract voor 450 te krijgen.. (vroeg op de middag dan)
mooi manquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:44 schreef KrAlex het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Serie A silvers zijn een stel beasts bij mekaar!
El Sharaawy schiet alles buiten de 16 snoeihard binnen of tegen de paal/lat. Coutinho is als CF topscorer net voor El Kabir. En die Lamela pegelt er ook van alles in. Heerlijk, kan me niet herrineren dat ik zoveel goals van buiten de 16 heb gemaakt met een gouden team.
Zilveren Brazilianen rapen harderquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:44 schreef KrAlex het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Serie A silvers zijn een stel beasts bij mekaar!
El Sharaawy schiet alles buiten de 16 snoeihard binnen of tegen de paal/lat. Coutinho is als CF topscorer net voor El Kabir. En die Lamela pegelt er ook van alles in. Heerlijk, kan me niet herrineren dat ik zoveel goals van buiten de 16 heb gemaakt met een gouden team.
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:41 schreef eastclubber het volgende:
Ik wil een bundesliga team maken. Ben van plan om 4-2-3-1 te gaan spelen, of heeft iemand een betere formatie ingedachten? Suggesties voor spelers? (Budget c.a. ¤300,000)
inform Naldoquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
Maar dit gaat er wel iets overheen
Vind je Naldo IF fijn spelen? Ik had echt het gevoel of alles over hem heen ging en niks wonquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
Heb zelf normale Naldo en hij is een kast hoor. Ik hou van hemquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je Naldo IF fijn spelen? Ik had echt het gevoel of alles over hem heen ging en niks won
Ja gaat prima. Heb pas 2 wedstrijden met dit team gespeeld, maar had hem ook bij mijn brazilianen een tijdje terug.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je Naldo IF fijn spelen? Ik had echt het gevoel of alles over hem heen ging en niks won
Met Santana ben ik ook wel tevreden, ik heb gewoon een extra beest achterin ipv zo'n backquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef vandermar het volgende:
Ik vond hem echt kut en geruild voor Dede die ik veel en veel beter vind. Dede en LuizSantana
Wel een mooi team, alleen ik zat te denken aan marcelo als linksback, wat er zijn barslechte backs in de bundesliga. Heb je ook ervaring met pizarro SIF?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
Ik kan alleen die Maikon Leite nieteens betalen als ik alles in m'n serie a team verkoopquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zilveren Brazilianen rapen harder
Maikon Leite
Cicinho
Azevedo
Leo Gago
Morais
Danilinho
Marlos
Thiago Heleno
Manoel
Carlos Alberto
Rochemback
Leo
Wellington Silva
Het lastige is dat je in 4-2-3-1 met je LB aan 3 andere spelers vast zit, het liefst dus alle 3 Brazilianen. Je kan er eigenlijk maar 1 linken (aan Santana of Naldo) of je met Luiz Gustavo in je basis willen zetten. Dat zorgt dus ook voor matige chemistry en ik ben al geen fan van Marcelo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef eastclubber het volgende:
[..]
Wel een mooi team, alleen ik zat te denken aan marcelo als linksback, wat er zijn barslechte backs in de bundesliga. Heb je ook ervaring met pizarro SIF?
hoeveel heeft het gekost?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:44 schreef KrAlex het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d1PIAVaobchnyquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik kan alleen die Maikon Leite nieteens betalen als ik alles in m'n serie a team verkoop
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het lastige is dat je in 4-2-3-1 met je LB aan 3 andere spelers vast zit, het liefst dus alle 3 Brazilianen. Je kan er eigenlijk maar 1 linken (aan Santana of Naldo) of je met Luiz Gustavo in je basis willen zetten. Dat zorgt dus ook voor matige chemistry en ik ben al geen fan van Marcelo.
IF Santana werkt gewoon prima, bovendien zien die dubbele links er wel goed uit met al die Dortmund spelers eromheen.
Bedankt voor de tips, Santana IF ga ik zoiezo aanschaffen en ik probeer het eerst met Pizarro IF
Nee geen ervaring met PizarroMaar is vrij langzaam, dus dat moet je liggen.
Te veel om belangrijke veilingen te missenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat zijn flinke winsten hoor
Zo vervelend wanneer RL botst met fifa... fuck RL!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Te veel om belangrijke veilingen te missenNet een IF Bouhlarouz voor 20K gemist omdat net de telefoon op een verkeerd moment ging
Ik pik er net 1 voor 18K BIN opquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Te veel om belangrijke veilingen te missenNet een IF Bouhlarouz voor 20K gemist omdat net de telefoon op een verkeerd moment ging
dat is kut zeg, ik zou echt niet zoveel geld willen verdienenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ben weer teveel geld aan he verdienen. Geen grote klappers ofzo maar ik stond gister nog op 10k en nu alweer op 50+k met een tradepile vol en nog wat anders achter de hand. Denk dat dat ook nog wel 30-40k waard is.
kan je dat vertellen hoe je dat doet? 59e minuut?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan een hoop geld verdienen met healing cards
Juist!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zo vervelend wanneer RL botst met fifa... fuck RL!
David Luiz is een Baasquote:
Hij haalt ook wel eens rare fratsen uit hoor, zie je m opeens als een gek meegaan in de aanvalquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
David Luiz is een Baas![]()
Alleen te goed in het spel; je komt hem gewoon niet voorbij...
Haha vorige keer deed hij dat bij mij toen scoorde hij een omhaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij haalt ook wel eens rare fratsen uit hoor, zie je m opeens als een gek meegaan in de aanval
Zet m in de goal en hij houdt alles tegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha vorige keer deed hij dat bij mij toen scoorde hij een omhaal![]()
Volgens mij heeft ie een hoge attacking rate.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij haalt ook wel eens rare fratsen uit hoor, zie je m opeens als een gek meegaan in de aanval
Ik had in totaal ongeveer 180K te besteden. Heb inmiddels ook Palladino te pakken voor 4.6K. Maak echt de ene na de andere wonderschone treffer met dit team.quote:
Ik heb snel een CM 4-4-2 voor 19K BIN gehaald. Past perfect in mijn teamquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Coutinho wordt gepricefixed op 30k. Heb er nog snel eentje voor 15k gepakt.
Ga 'm toch maar gebruiken in nieuw squad:
El Kabir - Castaignos
Coutinho
Martinho - Danilinho
Waarom en door wie wordt hij geprice fixed? Als ik hem straks voor 30K kwijt kan doe ik dat. Hij speelt wel bijzonder lekker, maar voor 30K kan ik wel even zonder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb snel een CM 4-4-2 voor 19K BIN gehaald. Past perfect in mijn team
Price fixen om winst te maken en geen idee door wiequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Waarom en door wie wordt hij geprice fixed? Als ik hem straks voor 30K kwijt kan doe ik dat. Hij speelt wel bijzonder lekker, maar voor 30K kan ik wel even zonder.
Zoeken op een lage BIN prijs en sneller zijn dan de andere kansloze rukkers.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
kan je dat vertellen hoe je dat doet? 59e minuut?
En wat zijn stats wordenquote:
Met al die spitsen (Altidore, Sigi, El Kabir, Castaignos, Fernandez, IF Dost) eigenlijk nog een eredivisie/Nederlandse silver topspits wel een luxe probleem. Heb straks 5 spitsen als ik IF Guidetti haal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En wat zijn stats worden
Ben mijn EreSilvers aan het ombouwen naar 4-3-3, speel ik nooit mee eigenlijk maar ik ben wel benieuwd of dat werkt. Heb Verhoek en Sigthorsson dus dat moet prima gaan met voorzetjes als het goed is.
Zou goed kunnen jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met al die spitsen (Altidore, Sigi, El Kabir, Castaignos, Fernandez, IF Dost) eigenlijk nog een eredivisie/Nederlandse silver topspits wel een luxe probleem. Heb straks 5 spitsen als ik IF Guidetti haal.![]()
Zou de IF Dost prijs gaan zakken als Guidetti IF wordt?
Denk dat de Dost prijs pas echt gaat droppen als er een silveren Nederlandse ST komtquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou goed kunnen jaMaar vast niet erg veel.
Het zijn wel allemaal silvers helaasOp goud gebied is het matig.
Wel met Souza en hij isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring Brasilver CDM? Jean of Gago? Persoonlijk lijkt Jean me lekkerder spelen, zeker omdat hij rechtspoot en sneller is.
Wat mag het kosten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand tips voor een leuk team naast mijn budget Serie A-squad?
Voorkeur voor goud/zilver/brons ?quote:
Lijkt me wel wat ja. Bedanktquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voorkeur voor goud/zilver/brons ?
Liga Portuguesa goud zonder Hulk of IF's is wel te doen voor minder dan 20k..
Ik heb:
Helton
IF J.Pereira-Otamendi/Rodriguez-Rolando-A.Pereira
Aimar-IF Guarin-Moutinho
Hulk-Saviola-Varela
Vervang Hulk door Gaitan en de IF's door de NIF versies van dezelfde spelers en ze zijn allemaal 1k of minder waard, behalve Moutinho (1.5k ofzo).
Varela is wel een held met 5* skills & weak foot, onbegrijpelijk dat die zo goedkoop is.
edit. i.p.v. Aimar kun je vast beter een andere middenvelder zoeken, hij is verdedigend best matig (maar een persoonlijke held van me, dus speelt hij)
Duizenden pakjes openen om Messi te krijgen, lukt het eindelijk en hij bevalt nietquote:FINALLY
A ridiculous amount of packs openeded (no, not even 100 packs who some claim is too many to recieve a superstar player) but thousands and thousands, and too much money spent, I finally got Messi in a pack.
Looking to upgrade my team obviously, tried Messi out but really didnt like him.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef DutchSL het volgende:
Gast op EA forum:
[..]
Duizenden pakjes openen om Messi te krijgen, lukt het eindelijk en hij bevalt niet
Hehe, zou er voor de rest ook alleen maar rotzooi in zijn pakjes zitten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef DutchSL het volgende:
Gast op EA forum:
[..]
Duizenden pakjes openen om Messi te krijgen, lukt het eindelijk en hij bevalt niet
Helaas nog geen brood aan zo'n miljoenen Noord Koreanen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had Chong Tese 4-1-2-1-2 voor <1000 ingekocht en gepricefixed. Net eentje verkocht voor 5000. Kim Jong-Il z'n dood is de ander z'n brood.
Helaas niet nee. De nieuwe Kim Jong-Oen gaat dat ook niet veranderen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef potienza het volgende:
[..]
Helaas nog geen brood aan zo'n miljoenen Noord Koreanen.
nieuwe OP chick.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef vandermar het volgende:
Ik zoucht even op Morais om te kijken of er wat bazige filmpjes waren.
Kom ik haar tegen
[ afbeelding ]
Camila Morais
Speelde laatst tegen een mede AZ' er. Was een hele leuke pot, en aan het einde vlogen de complimenten over en weer. Laatste tijd weinig agressie of haat berichtjes. Alleen wat ssshhh' ersquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is iemand hier FC Zwerg? Best goede speler, speelt nu met helemaal brons tegen mijn eikelsquad.Wel erg sweaty gast ook.
Inderdaad, een arrogante kop en een lichaam als een Texaanse fastfood addict. Belooft niet veel goeds.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Helaas niet nee. De nieuwe Kim Jong-Oen gaat dat ook niet veranderen lijkt me.
Zouden ze in Noord Korea gezeur krijgen als ze een USA team maken met ultimate team?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef potienza het volgende:
[..]
Inderdaad, een arrogante kop en een lichaam als een Texaanse fastfood addict. Belooft niet veel goeds.
Daar spelen ze nog FIFA 2000.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zouden ze in Noord Korea gezeur krijgen als ze een USA team maken met ultimate team?
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Apekoek het volgende:
Ola Toivonen IF, eindelijk een redelijk sterke gold eredivisie team te bouwen. Al moet je wel wat creatief met de formatie zijn.
Touchéquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Message van hem:
"You are actually really bad"
Ik:
"And you lost so you're even worse"
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Message van hem:
Ik:
Veel te weinigquote:
Quirinoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd met Bronzil gespeeld en gelijk 3-0 winst, beetje snel oordelen na 1e wedstrijd met een bronzen ploeg maar het speelt vooralsnog echt heerlijk..![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dtmNgIfNbchzG
Die Felipe en Bruno Andrade zijn helden![]()
Moet die linker CB nog in goede formatie kopen en ene Paulo Nagamura als CDM.
Wat vind jij zo lekker spelen aan 4-2-3-1? Ik zie veel mensen met 4-3-3/4-1-2-1-2.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd met Bronzil gespeeld en gelijk 3-0 winst, beetje snel oordelen na 1e wedstrijd met een bronzen ploeg maar het speelt vooralsnog echt heerlijk..![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dtmNgIfNbchzG
Die Felipe en Bruno Andrade zijn helden![]()
Moet die linker CB nog in goede formatie kopen en ene Paulo Nagamura als CDM.
slechte verliezersquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Message van hem:
Ik:
In 4-3-3 en 4-3-2-1 vind ik het gat tussen verdediging en middenveld te groot en mislukken bijna alle crosses (de RW zet 9 van de 10x voor op de LW i.p.v. de ST), en in 4-1-2-1-2 vind ik dat je wingers niet goed staan opgesteld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat vind jij zo lekker spelen aan 4-2-3-1? Ik zie veel mensen met 4-3-3/4-1-2-1-2.
ik wil wel, maar je zit op xboxquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar niemand speelt dus meer clubs?
Klopt, eerst was het wel actief op xbox. Met Rijst, iwaninho, Crook enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik wil wel, maar je zit op xbox
Jawel, vanaf donderdag begint het Clubs seizoen weer!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar niemand speelt dus meer clubs?
Ik cross de bal echt nooitquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In 4-3-3 en 4-3-2-1 vind ik het gat tussen verdediging en middenveld te groot en mislukken bijna alle crosses (de RW zet 9 van de 10x voor op de LW i.p.v. de ST), en in 4-1-2-1-2 vind ik dat je wingers niet goed staan opgesteld.
Maar dat ligt puur aan mij, ik zie vaak zat tegenstanders die wel geweldig spelen tegen mij in deze opstellingen.
In 4-2-2-2 en 4-2-3-1 is aanvallen via de vleugels veel fijner vind ik, ook komen je voorzetten vaker aan als je met twee spitsen (CF zie ik dan maar even als spits) speelt en er worden op de 1 of andere manier betere loopacties gemaakt voor steekpassen in mijn ervaring, verdedigend is het gewoon erg fijn om twee CDM's te hebben die je verdedigers ondersteunen, vooral als je graag met aanvallende backs speelt zoals ik.
1-1 bij rust.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
nog 2 wedstrijden, 1 punt nodig voor kampioenschap!
Volgens mij is dit niet zo het gevalquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik riep maanden geleden al dat Toivonen converted naar ST de beste Eredivisie spits zou zijn (kwa stats), ik werd hier voor gek verklaard, maar bij een IF Toivonen gaat waarschijnlijk iedereen het doen
Ik vind FUT zo leuk, zo leuk dat ik mn poppetje dat steeds kramp krijgt uit vermoeidheid niet upgrade..quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil ook wel vaker PS3 clubs doen hoor, maar volgens mij is de FOK club al maanden dood?
niet zo veel sprinten danquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind FUT zo leuk, zo leuk dat ik mn poppetje dat steeds kramp krijgt uit vermoeidheid niet upgrade..
IF Walcott is echt kut. Gewoon pacekaart en op de bank, en dan in laten vallenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik moet denk ik sneller wingers hebben. IF Di Lavezzi & IF Di Maria worden door iedereen eruit gelopen. Moet ik denk ik toch maar IF Walcott ofzo gaan halen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik moet denk ik sneller wingers hebben. IF Di Lavezzi & IF Di Maria worden door iedereen eruit gelopen. Moet ik denk ik toch maar IF Walcott ofzo gaan halen.
Pacekaart met IF Lavezzi en IF Di Maria?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Walcott is echt kut. Gewoon pacekaart en op de bank, en dan in laten vallenT is een beetje cheaten maar lekker belangrijk
Super pacequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pacekaart met IF Lavezzi en IF Di Maria?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |