Hoe dan?quote:Op zondag 25 december 2011 03:42 schreef LompeHork het volgende:
Dat mag. Maar je had ook gewoon je instellingen aan kunnen passen
Niets mis met Winamp trouwens.
Jaja ik heb gewoon een macbook pro met Lion. En wat kan je naar appletv streamen dan en wat niet?quote:Op zondag 25 december 2011 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je een mac? Hou er rekning mee dat je niet ALLES naar je appletv kan streamen, maar aleen formaten die apple tv ondersteunt. En maximaal 720p.
Dat vind je hier: http://store.apple.com/nl(...)EMEA-KWG-GO_NL_TV-NLquote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jaja ik heb gewoon een macbook pro met Lion. En wat kan je naar appletv streamen dan en wat niet?
Hoezo is dat handigerquote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Estolan het volgende:
heb hier gewoon TV met HDMI verbonden aan PCdraad is gewoon verwerkt in JUNG inbouwdoos
veel handiger
ik zou het als ik jou was toch nog eens gaan zoeken en dan verwijderenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb een probleempje met mn Mac
Ik heb vandaag een pack gedownload met 52 effects voor Photo Booth. Maar nu doet mijn Mac echt super traag. En ik kan het niet meer verwijderen (Ik kan de bestanden niet meer vinden).
Wat moet ik doen?
??? heb het over mijn PC, en daarnaast heb ik gewoon Wireless toetsenbord,quote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vind je hier: http://store.apple.com/nl(...)EMEA-KWG-GO_NL_TV-NL
[..]
Hoezo is dat handigerNaar je laptop lopen om je film te pauzeren.
Hmm dat is wel semi-irritant, maar overkomelijkquote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vind je hier: http://store.apple.com/nl(...)EMEA-KWG-GO_NL_TV-NL
[..]
Hoezo is dat handigerNaar je laptop lopen om je film te pauzeren.
Ja met een desktop computer zou ik het ook wel weten, maar dat heb ik dus niet en mijn laptop is altijd op een andere plaats. ik wil gewoon als ik op de bank zit, aan mijn tafel of in mijn slaapkamer mijn films/muziek kunnen besturen waar het beeld/geluid uit de TV/stereo komtquote:Op zondag 25 december 2011 15:52 schreef Estolan het volgende:
[..]
??? heb het over mijn PC, en daarnaast heb ik gewoon Wireless toetsenbord,
oftewel, gebruik mijn TV gewoon als scherm, zit gewoon chill op de bank, en doe alles op die manier
Heb ook geen PC scherm nodig
Dat kan met een PConTVquote:Op zondag 25 december 2011 15:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm dat is wel semi-irritant, maar overkomelijkMaar het is dus wel alleen streamen? Het is niet zo dat als het ware je TV als extra beeldscherm kan gebruiken?
[..]
Ja met een desktop computer zou ik het ook wel weten, maar dat heb ik dus niet en mijn laptop is altijd op een andere plaats. ik wil gewoon als ik op de bank zit, aan mijn tafel of in mijn slaapkamer mijn films/muziek kunnen besturen waar het beeld/geluid uit de TV/stereo komt
Tja, ik vind het extreem bagger. Je videokaart heeft meestal een andere optimale resolutie dan je tv scherm.quote:Op zondag 25 december 2011 15:52 schreef Estolan het volgende:
[..]
??? heb het over mijn PC, en daarnaast heb ik gewoon Wireless toetsenbord,
oftewel, gebruik mijn TV gewoon als scherm, zit gewoon chill op de bank, en doe alles op die manier
Heb ook geen PC scherm nodig
Oeh dat klinkt wel als een goede. Dat kan een Apple tv dus niet allemaal?quote:
Apple TV 2 kan het scherm van je iPad of iPhone 'mirroren' op je TV, maar niet van je mac. Vanaf je mac kan je dus verder aleen de mediabestanden zoals uit mijn eerste linkje streamen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel als een goede. Dat kan een Apple tv dus niet allemaal?
Ik kan de PConTV echter nergens vinden. Ook op de site zelf geen prijsindicatie, en google geeft ook alleen maar hits van andere apparaten...waar kan ik het dus uberhaupt kopen en hoe duur is het? Beetje vergelijken he...quote:Op zondag 25 december 2011 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple TV 2 kan het scherm van je iPad of iPhone 'mirroren' op je TV, maar niet van je mac. Vanaf je mac kan je dus verder aleen de mediabestanden zoals uit mijn eerste linkje streamen.
Hmm klinkt als een omweg maar wel een goede omweg. Ja ik heb een iPhonequote:Op zondag 25 december 2011 16:49 schreef nelisb het volgende:
Heb je een iPhone of iPad?
Dit icm met een Apple tv is perfect.
Maar dan heb je wel de app airvideo nodig. Mkv, avi, wmv etc vanaf je Mac streamen naar je iPhone/iPad en via AirPlay afspelen op je Apple tv/tv.
99,-quote:Op zondag 25 december 2011 16:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan de PConTV echter nergens vinden. Ook op de site zelf geen prijsindicatie, en google geeft ook alleen maar hits van andere apparaten...waar kan ik het dus uberhaupt kopen en hoe duur is het? Beetje vergelijken he...
Inderdaad een omweg.quote:Op zondag 25 december 2011 16:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm klinkt als een omweg maar wel een goede omweg. Ja ik heb een iPhone
En tsja, dat is dan als een avi wilt afspelen ofzo. Veel formats speelt ie gewoon af, die apple TV. Maar op zich ziet dat wireless geval er ook fijn uit. Ik ga het nog eens laten bezinken. Voorlopig fungeert mijn oude mac als "server" en met "screen sharing" bestuur ik dat ding. Hij is echter te traag om fatsoenlijk films af te spelen (en zelfs muziek laat ie af en toe haperenquote:Op zondag 25 december 2011 16:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Inderdaad een omweg.
Maar een simpele.
Mac staat aan
Airvideo aanzetten op de iPhone, film op play.
Je kan daarna alles doen met je iPhone en de film speelt gewoon af.
Hij is leuk.quote:Op zondag 25 december 2011 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een foto uit de archieven... Kusje!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |