Te laat.quote:Op maandag 19 december 2011 23:16 schreef bas-beest het volgende:
Je moet ook geen gootsteenontstopper gebruiken. Gewoon flink wat soda en daar warn/heet water bijgieten...
Doen wat Leandra zegt en vervolgens of het laatste deel van die tip of die tip van mij gebruiken.quote:Op maandag 19 december 2011 23:18 schreef Trog het volgende:
Dat is geen zeik, stelletje apen. Dat is gootsteenontstopper met wat etensresten.
Ik heb helaas geen plopper, anders had ik dit probleem nu niet.
[..]
Te laat.![]()
je vergeet je arm nog.quote:Op maandag 19 december 2011 23:24 schreef deadly_kiss het volgende:
niks aan doen.
dan zakt vannacht de ontstopper vanzelf door het water heen en mischien lost het dan op.
(staat ook op de fles waarschijnlijk, bij hardnekkig 12u laten trekken)
of, je gootsteen is niet verstopt maar heeft last van hoog water, daarom loopt het misschien ook niet weg ondanks ontstopper?
als het morgen niet weg is zal je toch je toch het water eruit moeten scheppen (let op, gootsteenontstopper bleekt je kleding!) want het kan het glazuur van je wasbak aantasten/aanvreten.
Je waarschuwt voor kleding en de wasbak, maar vergeet de huidquote:
ohquote:Op maandag 19 december 2011 23:29 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Je waarschuwt voor kleding en de wasbak, maar vergeet de huid![]()
chemische brandwonden, hoe lang duurt genezing?
Het is vloeibare gootsteenontstopper van de AH.quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef Redah het volgende:
Even ter informatie nog: Welke gootsteenontstopper was het?
Ik heb ook wel eens een flesje gehad dat echt 0,0 effect had... Biologische basis my ass.
Dat duurt te lang weetjequote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef trovey het volgende:
Normaal moet je toch eerst het water wegscheppen en dan pas de ontstopper erin gieten/strooien(en dan wat heet water)...of leest TS ook geen gebruiksaanwijzingen?
Heb ik gedaan. Maar omdat de afvoer vol zit komt er alsnog een plas gootsteenontstopper in je wasbak te staan.quote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef trovey het volgende:
Normaal moet je toch eerst het water wegscheppen en dan pas de ontstopper erin gieten/strooien(en dan wat heet water)...of leest TS ook geen gebruiksaanwijzingen?
Op die manier.quote:
Oké, pak een paar grote pannen dan. Zwanehals onderin losdraaien (zitten draaibare delen aan). En dan maar kijken wat er naar beneden komt.quote:Op maandag 19 december 2011 23:50 schreef Trog het volgende:
Ik probeerde, door in een lege plastic fles te knijpen, lucht de afvoer in te "spuiten" in de hoop dat het iets los zou maken. Toen spoot er allemaal water+gootsteenontstopper uit dat tweede gat wat bovenin je gootsteen zit om water op te vangen als hij bijna overstroomt, over mijn hand heen.Verder geen last van zo te zien.
Ik heb echt niks om het water mee op te vangen, behalve een pan eventueel.
Goed schoonspoelen die hand want anders kun je de TS in dat andere topic een handje geven...of om precies te zijn geen handje.quote:Op maandag 19 december 2011 23:50 schreef Trog het volgende:
Ik probeerde, door in een lege plastic fles te knijpen, lucht de afvoer in te "spuiten" in de hoop dat het iets los zou maken. Toen spoot er allemaal water+gootsteenontstopper uit dat tweede gat wat bovenin je gootsteen zit om water op te vangen als hij bijna overstroomt, over mijn hand heen.Verder geen last van zo te zien.
Ik heb echt niks om het water mee op te vangen, behalve een pan eventueel.
[..]
Heb ik gedaan. Maar omdat de afvoer vol zit komt er alsnog een plas gootsteenontstopper in je wasbak te staan.
quote:Op maandag 19 december 2011 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
Dat vrouwen jou dit moeten vertellen
Misschien zit ie in een studentenhuis... daar hebben ze geen schoonmaakmiddelenquote:Op maandag 19 december 2011 23:57 schreef trovey het volgende:
Of zo'n draad gebruiken die je erin draait, overigens hier alles in huis.incl. emmers...wellicht een idee voor de volgende keer TS?
Toch wel een emmer? Al was t maar om in te kotsen na het stappen als je ziek bentquote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien zit ie in een studentenhuis... daar hebben ze geen schoonmaakmiddelen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch wel een emmer? Al was t maar om in te kotsen na het stappen als je ziek bent
Daar is de wasbak voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch wel een emmer? Al was t maar om in te kotsen na het stappen als je ziek bent
Ah, en het is net weekend geweest, weten we ook waar die verstopping van komt.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef trovey het volgende:
Lekker, ontstopper in je pannenen dan voorlopig niet meer afwassen zoals het behoort te gaan in een studentenhuis.
Volgende keer zal het eten heel apart smaken.
![]()
Een geen emmers en/of een plopper hebben.Ik heb zelfs meerdere emmers en ploppers...laat de verstoppingen maar komen, ik ben er klaar voor.
![]()
Is geen leuke klus, al die stukjes kots er uit vissen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, en het is net weekend geweest, weten we ook waar die verstopping van komt.
Volgende keer in de WC dus...
Die zit nu bij de eerste hulp...bleek toch niet zo goed te zijn afgelopen met die hand.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee. En 't is ook verrassend stil aan de kant van TS.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
"Vandaag biologisch eten mensen!" (en dan doelen op de biologische ontstopper van de AH).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |