Dat vind ik wel een leuke actie!!quote:Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup... SMSen naar 3333 met je username erin.
moet morgen flessen inleveren om eten te kopen de rest van de weekquote:Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja prima, morgen zorgtoeslag.
Ja en eigenlijk dan nog niet.quote:Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef themole het volgende:
[..]
Heb je pas geld na je zorgtoeslag?
Ja herkenbaar.quote:Op maandag 19 december 2011 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet morgen flessen inleveren om eten te kopen de rest van de week
Mooie OP he?quote:Op maandag 19 december 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
BAM, eerste topic waar ik post gelijk lapo.
Truste!quote:
ik hoop het.....quote:
Lol nog steedsquote:Op maandag 19 december 2011 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk dan nog niet.
overmorgen stufiquote:Op maandag 19 december 2011 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben geen rijke student, maar daar heb ik gelukkig weinig last van.quote:Op maandag 19 december 2011 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel bij de jumbo in de box gooien voor SRquote:Op maandag 19 december 2011 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet morgen flessen inleveren om eten te kopen de rest van de week
quote:Op maandag 19 december 2011 23:15 schreef Qunix het volgende:
Gitaar solo... Heyyyy Ben jij een man???
MIDNR
Hoi fan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |