Ik denk dan aan carnaval en mijn collega's die daar altijd los gaanquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Oldenzaal, doet me denken aan vakantieschoolkampachtige weekenden/weken
Ja echt super! Hij belde me vanochtend over mijn bestelling. Zo leuk die vent!quote:Op maandag 19 december 2011 23:12 schreef Jagärtrut het volgende:
zoneetje hebben m'n ouders, en is echt ideaal. Stukje vis, stukje vlees....![]()
Leuk adres he, sun! Ik ben met sinterklaas nog even snel met m'n vader in Oldenzaal geweest...
M'n vader kan daar nooit korter dan een kwartier binnen zijn. En hij komt altijd met gratis vlees thuis...Ze halen tegenwoordig al hun vlees daar, als is het wel een eindje rijden...quote:Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt super! Hij belde me vanochtend over mijn bestelling. Zo leuk die vent!Hij was helemaal soort van trots dat ik zelf rollade wilde maken, al touw had en zelfs een kernthermometer
![]()
![]()
Vrijdag haal ik de boel op. Echt flink wat vlees maar het is echt super goed daar
Ja, het is me echt te ver en ik ben echt niet goed in te ver vooruit plannen + mijn vriezer is beperkt. Want anders..quote:Op maandag 19 december 2011 23:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
M'n vader kan daar nooit korter dan een kwartier binnen zijn. En hij komt altijd met gratis vlees thuis...Ze halen tegenwoordig al hun vlees daar, als is het wel een eindje rijden...
quote:Op maandag 19 december 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Je moet zo'n Dexter vriezer kopen sun, kenne hele mensen in
Ah ok, na de verbouwing dus.. Nou ja, veel pannen klinkt iig goedquote:Op maandag 19 december 2011 23:24 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik ws een week of wat terug nog bij Oldenhof
De outlet ben ik ook wel benieuwd naar!
En ik denk alleen aan 's nachts 1 uur en 50 min terugrijden als er geen wegwerkzaamheden en/of afsluitingen zijnquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Oldenzaal, doet me denken aan vakantieschoolkampachtige weekenden/weken
Ik zou dat optreden aan mij voorbij laten gaan, tenzij je ook voor de bijna 4 uur rijtijd betaald wordt?quote:Op maandag 19 december 2011 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
En ik denk alleen aan 's nachts 1 uur en 50 min terugrijden als er geen wegwerkzaamheden en/of afsluitingen zijn
Mja.. hopen dat het niet tot later dan 2u duurt en dan gauw terugrijden.
Het leuke als je voorlichting gaf in het land voor je studie. De treintijd mocht je meerekenen in de uitbetaling.quote:Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou dat optreden aan mij voorbij laten gaan, tenzij je ook voor de bijna 4 uur rijtijd betaald wordt?
Er komen nog minimaal twee seizoenenquote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het al opvallend dat je niet allang snarken was
Tis de laatste dexter
Het moet lukken maar ik ben nog steeds een beetje bang. Ik moet op tijd stoppen. En krijg helaas niet de uren betaald, wel gelukkig het reisgeld terug anders had ik t niet gedaanquote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Als je er zo tegenop ziet, zou ik afzeggen? Als je zo vermoeid moet rijden lijkt me dat ook niet echt een goed idee
Dat is fijnquote:Op maandag 19 december 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Het leuke als je voorlichting gaf in het land voor je studie. De treintijd mocht je meerekenen in de uitbetaling.
Ja normaal lig ik al lang in bed iddquote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het al opvallend dat je niet allang snarken was, Sun
Geef de ander maar weer de schuldquote:Op maandag 19 december 2011 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja normaal lig ik al lang in bed iddMaar mede dankzij jullie en SR op 101tv blijf ik wat langer hangen. Op maandag sowieso al door dat ik mijn pilletje pas neem als ik terug ben van school. Maar nu dus extra lang
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Geef de ander maar weer de schuld [ afbeelding ]
Wat is echt bier in dezequote:Op maandag 19 december 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraagje; ik vind bier niet lekker (echt waar??) maar zie een recept van varkenshaas met trappistensaus (zit 1 flesje bier in). Zal dat heel anders smaken of proef je toch echt bier?
Nou ik ben niet dol op het bittere van bier. Ik hou niet van bitterquote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat is echt bier in deze. Een trappistenbier is qua smaak echt anders dan een pilsje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door golfer op 20-12-2011 00:42:56 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |