Ik denk dan aan carnaval en mijn collega's die daar altijd los gaanquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Oldenzaal, doet me denken aan vakantieschoolkampachtige weekenden/weken
Ja echt super! Hij belde me vanochtend over mijn bestelling. Zo leuk die vent!quote:Op maandag 19 december 2011 23:12 schreef Jagärtrut het volgende:
zoneetje hebben m'n ouders, en is echt ideaal. Stukje vis, stukje vlees....![]()
Leuk adres he, sun! Ik ben met sinterklaas nog even snel met m'n vader in Oldenzaal geweest...
M'n vader kan daar nooit korter dan een kwartier binnen zijn. En hij komt altijd met gratis vlees thuis...Ze halen tegenwoordig al hun vlees daar, als is het wel een eindje rijden...quote:Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt super! Hij belde me vanochtend over mijn bestelling. Zo leuk die vent!Hij was helemaal soort van trots dat ik zelf rollade wilde maken, al touw had en zelfs een kernthermometer
![]()
![]()
Vrijdag haal ik de boel op. Echt flink wat vlees maar het is echt super goed daar
Ja, het is me echt te ver en ik ben echt niet goed in te ver vooruit plannen + mijn vriezer is beperkt. Want anders..quote:Op maandag 19 december 2011 23:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
M'n vader kan daar nooit korter dan een kwartier binnen zijn. En hij komt altijd met gratis vlees thuis...Ze halen tegenwoordig al hun vlees daar, als is het wel een eindje rijden...
quote:Op maandag 19 december 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Je moet zo'n Dexter vriezer kopen sun, kenne hele mensen in
Ah ok, na de verbouwing dus.. Nou ja, veel pannen klinkt iig goedquote:Op maandag 19 december 2011 23:24 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik ws een week of wat terug nog bij Oldenhof
De outlet ben ik ook wel benieuwd naar!
En ik denk alleen aan 's nachts 1 uur en 50 min terugrijden als er geen wegwerkzaamheden en/of afsluitingen zijnquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Oldenzaal, doet me denken aan vakantieschoolkampachtige weekenden/weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |