SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Trustequote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Veel plezier in dit splinternieuwe, net ontmaagde topic.
Dag security dude!quote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Veel plezier in dit splinternieuwe, net ontmaagde topic.
Trusten vrindquote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef DeJori het volgende:
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doen jij en de DeJori dat ook altijd?
Wij zijn toch geen na-apers.quote:Op maandag 19 december 2011 23:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BB doen wij ook altijd toch?
Maar wel totally Broovusquote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wij zijn toch geen na-apers.
No one in the corner has swagger like usquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Maar wel totally Broovus [ afbeelding ]
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Maar wel totally Broovus [ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef bijdehand het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten...![]()
Mijn vader heeft maat 46, vandaar dat mijn moeder altijd zo vrolijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |