Monique Smit!quote:
Ze zitten er al 1,5 dag in en er zijn ongeveer 3 leuke momenten geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef mr-green het volgende:
Waarom is dit een tegenvaller?
Ik volg eigenlijk nooit SR maar de afgelopen dagen wel even voor het slapen
quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lucille van Lingo is nog altijd de beste gast ooit
Niet.... Do!quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lucille van Lingo is nog altijd de beste gast ooit
hopelijk komt die eikel van een lange frans niet langs trouwens, nep gangster, nep Amsterdammerquote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis een beetje Kus meets Lange Frans...
quote:
ik zou zelfs Beth Ditto nog doen! ow wacht...nee, dat niet...quote:
Lange Fransieeeeeequote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
hopelijk komt die eikel van een lange frans niet langs trouwens, nep gangster, nep Amsterdammer
Tot nu toe niet veel aan.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hm het lijkt dan toch wel een tegenvaller te worden dit jaar.
Ilse idd, was erg leuk ook. Eens dat dit tot nu toe niet veel is.quote:
ok maar wat moet ik mij voorstellen bij toffe momenten?quote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zitten er al 1,5 dag in en er zijn ongeveer 3 leuke momenten geweest.
Ik vond de helium Domien van vanmorgen wel tofquote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
ok maar wat moet ik mij voorstellen bij toffe momenten?
quote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Monique Smit!
blij je vana na na na navond bij mij
zie ik je la la later aan het ontbijt?
wat voor fa fa fantasieën heb jij?
waneer je naar me kijhijkt!
En dan nooit meer openen?quote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
kunnen ze volgend jaar niet Roosmarijn, Klaas en Annemieke in het huis zetten?
Wil je dat mensen geld gaan terugvragenquote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Graag.quote:
Het was gewoon de meest kutte gast ooitquote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen het stiekem rook moment en dan gesnapt worden moment was leuk
quote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de helium Domien van vanmorgen wel tof
quote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
ok maar wat moet ik mij voorstellen bij toffe momenten?
en dat uit mijn hoofdquote:
Ze hebben zoveel kutgasten gehad, die helemaal niets brachten.quote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was gewoon de meest kutte gast ooit
eikel is het, lekker oprotten met z'n zogenaamde Amsterdamse 'rap'. Omhooggevallen eikel.quote:
of een Fok! glazen huis. dat je dan bij een bekende Fok!ker 10 euro kunt doneren en ie plaatst dan jouw post!quote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar gewoon 3 luisteraars mee het huis in
Ik mag hem welquote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
eikel is het, lekker oprotten met z'n zogenaamde Amsterdamse 'rap'. Omhooggevallen eikel.
Wat verrassend.quote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef Evertjan het volgende:
omg
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijk_gevraagd__.html
dat opperde ze vorig jaar ook alquote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of een Fok! glazen huis. dat je dan bij een bekende Fok!ker 10 euro kunt doneren en ie plaatst dan jouw post!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |