Kan je 't allemaal nog een beetje bijhouden?quote:Op maandag 19 december 2011 22:49 schreef Sirolf het volgende:
Pfff... wat een drukte deze dagen! En dan niet alleen hier op FOK!
ik snap er geen zak van!quote:
Wat doe jij nu in de SR week, moeten jullie dan veel doen ?quote:Op maandag 19 december 2011 22:49 schreef Sirolf het volgende:
Pfff... wat een drukte deze dagen! En dan niet alleen hier op FOK!
Sort of, was wel ff zweten vanmiddag toen de site eruit lag... Gewoonweg ZWAAR overbelast.quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je 't allemaal nog een beetje bijhouden?
Nu je het zegt, het lijken er wel meer te worden.quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Het is net of er elke minuut een extra puist op Timur's voorhoofd verschijnt
Benny deed hetquote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms lukt het zelfs als niet Modje
Als hij zijn hoofd naar voren buigt dan zie je het erg goed, de eeuwige jeugd bij hemquote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ligt niet aan jou... was vorig jaar al minderquote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt het nu aan mij, of is het gewoon minder dit jaar?
Bugjes fixen, site in de lucht houden (is een opgave dit jaar!) en Top SR voorbereiden voor volgende week.quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat doe jij nu in de SR week, moeten jullie dan veel doen ?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! of die liveversie een paar maanden geleden bij Stenders...of een paar manden.....dat is vorig jaar geweest denk ik!quote:
Kan je nog niet zeggen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wauw, da's er eentje van het kaliber Vergeetmeliedje.quote:
gewoon 25 euro bieden om er een uit te knijpenquote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ze lopen ook de kleuren te tweaken, dan lijkt het roder.quote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef themole het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het lijken er wel meer te worden.
Denk dat het wel meevalt; meer eigen perspectief.quote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Zoveel bijzonders is er nog niet gebeurd......quote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Hoe kan ik nou leuke momenten online zetten als jullie ze niet loggen
Ja sorry, geen tijd voor. Anders had ik 't zelf wel lopen vullen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Hoe kan ik nou leuke momenten online zetten als jullie ze niet loggen
Hij is inderdaad kansloos bezig, ga dan bij het geefluik hangen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Raymann is ook lekker actief bezig.
niks mis met Kus en Chipz en Djumbo ja!quote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan zo'n kindermuziek-groepje.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders is er nog niet gebeurd......
quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is inderdaad kansloos bezig, ga dan bij het geefluik hangen naar huis en kom nooit meer op tv.
Heeft hij überhaupt al wat gedaan/gezegd? heb vanaf zijn binnenkomst niet meer gekekenquote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is inderdaad kansloos bezig, ga dan bij het geefluik hangen.
Zeg ik ook niet... maar dit is wel wat anders.quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met Kus en Chipz en Djumbo ja!
Lucille van Lingo is nog altijd de beste gast ooitquote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is inderdaad kansloos bezig, ga dan bij het geefluik hangen.
Djumbo zie ik regelmatig op mijn werk, is ook een product van de Jumbo.quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met Kus en Chipz en Djumbo ja!
Hm het lijkt dan toch wel een tegenvaller te worden dit jaar.quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders is er nog niet gebeurd......
tis een beetje Kus meets Lange Frans...quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet... maar dit is wel wat anders.
Alhoewel... vind het toch nog wat een beetje als KUS klinken...
Die was erg goed, Youp was ook wel leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lucille van Lingo is nog altijd de beste gast ooit
i know, en ik zou alledrie doen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Djumbo zie ik regelmatig op mijn werk, is ook een product van de Jumbo.
Onverwachts een toppertje.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja, dat was echt een supertoffe nachtquote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Meestal zijn de gasten van wie je het niet verwacht het leukste.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onverwachts een toppertje.
lucillequote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ilsequote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef themole het volgende:
[..]
Die was erg goed, Youp was ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |