Ja die slaapt goed door is , van het weekend 2 geworden. Was eerder probleem hem aan het slapen te krijgen, die kon tot diep in de nacht spelen.quote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaapt de jongste wel goed door 's nachts? Die van ons wil de laatste tijd nog weleens spoken 's nachts. En als hij het niet doet, word ik wakker van de buurjongetjes die 's nachts huilen.
quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee, Paul is cool.
[..]
Ow maar ik wil beeld.
I know, heb op FB M. nog gefeliciteerd! Fijn dat hij het goed doorslaapt!!quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja die slaapt goed door is , van het weekend 2 geworden. Was eerder probleem hem aan het slapen te krijgen, die kon tot diep in de nacht spelen.
Kom hier ook alleen nog maar voor de SR. daarna ook weer weg. de TOP SR is ook een blamage.quote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep, sowieso met een leven krijgen en chiller in m'n vel zitten. Daarom na SR weer weg, maar nu vind ik het wel leuk even.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niemand kijkt gewoon via de 3FM site? Doe ik nu wel
101 tv werkt ook goed, Net een vergelijking gedaan en de videostream van 3fm liep achter.quote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niemand kijkt gewoon via de 3FM site? Doe ik nu wel
ik heb een tvquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik kijk op http://www.3fm.nl/socialradio/app
Af!quote:
Dat hij tegen mijn club is kan ik wel hebben, en hij is een leuke poster in dit topic,dus gewoon hier blijven met die eikel.quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is anti-ajaks dus geen ban aub.
Ook het babbeltjes krijgen gaat heel snel , dagelijks nieuwe dingen erbijquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
I know, heb op FB M. nog gefeliciteerd! Fijn dat hij het goed doorslaapt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |