Deze is zo tof.quote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef Evertjan het volgende:
heb deze ook aangevraagd voor SR
Stenders classic
Dat heb ik in mijn motivatie van mijn request gezet... in de hoop dat Gerard hem zou gaan draaienquote:
Welterusten!quote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef AppleBite het volgende:
Nja, ik ga pitten, morgen weer vroeg op
Mensen nog veel luisterplezier en geniet ervan!
Wenn ess passiert. Mooi hoorquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef Ame_thyst het volgende:
iets van Wir Sind Helden mag ook wel van mij
slaap lekker.quote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef AppleBite het volgende:
Nja, ik ga pitten, morgen weer vroeg op
Mensen nog veel luisterplezier en geniet ervan!
Sterker nog, ik heb ze live gezien op Lowlands. En net gemist op Pinkpop, maar wel een poster met handtekening gescoord!quote:
Frida Goldquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef Ame_thyst het volgende:
iets van Wir Sind Helden mag ook wel van mij
Idd, heel erg kut dorp.quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
HoogezandDaar wil je ook niet dood gevonden worden.
Dan moeten ze diep naar je graven in ieder gevalquote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
er zijn ergene plekken....Sappemeer bijvoorbeeld....quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
laat staan begraven dan moet je veel zand weghalen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
Scheemda.quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn ergene plekken....Sappemeer bijvoorbeeld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |