Eens.quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef AppleBite het volgende:
pff, ik word helemaal naar van al die tweets, als je dit retweet stort ik een euro, ja hoor als iedereen dat echt doet hebben we aan het eind van de week genoeg om huizen te bouwen voor heel Afrika ...
Zou leuk zijn als iedereen het echt deed, maar dat gebeurt toch niet![]()
gewoon aandachtshoeren, dat niet geven dus.quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef AppleBite het volgende:
pff, ik word helemaal naar van al die tweets, als je dit retweet stort ik een euro, ja hoor als iedereen dat echt doet hebben we aan het eind van de week genoeg om huizen te bouwen voor heel Afrika ...
Zou leuk zijn als iedereen het echt deed, maar dat gebeurt toch niet![]()
x-noizz, maar niemand die het luistert. EOquote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Miranda die ken ik niet? Wat doet ze op 3FM?
Ik had er nog nooit van gehoord....quote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Waar mensen dan zitten te miepen op Roos heb ik dan weer helemaal niets met types als Miranda en Klaas van Kruistem
Bye byequote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga op bed
tot morgen
Die is niet zo boeiend meestal.quote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Nog maar even de webcam aangeslingerd. ZOmeteen weer naar NL 3 voor de update.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga op bed
tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |