Ik die van jou ook niet meerquote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lees je posts niet eens meer
quote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
En dan geef ik ook wat terug. Deze is voor alle users in dit topic. Succes ermee
Was dat feuten? Dat zegt me echt niks...quote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef Strani het volgende:
Wauwelaar heeft vorig jaar gewoon Feuten gekeken en vond dat helemaal geweldig. Net zoals ik eind jaren 80 in een ridderpakje rondliep naar aanleiding van die serie Robin Hood.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat er Eric Cartman stond.
quote:
Ik vind het niet cool dat je mensen laat voelen alsof ze niet belangrijk zijn.. Ok je krijgt een overschot aandacht, maar dat hoef je dan nog niet mee te delen op een manier waarop je impliceert dat je niks voorstelt en 1 van de 100'en bent.quote:
Ik was er niet bij, dus misschien is het gewoon stoere Fokpraatquote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef Strani het volgende:
Dat was toch iemand anders? Of deze ook?
Ik kon wel lachen om die seriequote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef Strani het volgende:
Wauwelaar heeft vorig jaar gewoon Feuten gekeken en vond dat helemaal geweldig. Net zoals ik eind jaren 80 in een ridderpakje rondliep naar aanleiding van die serie Robin Hood.
Schat?quote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier nog een fijn liedje en dan ophouden met boos doen![]()
Ik vind het niet leuk dat jij me altijd aanvalt. terwijl ik altijd gewoon aardig tegen je ben en uitgebreid antwoord en advies geef. Begin er nu wel een beetje moe van te worden hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet cool dat je mensen laat voelen alsof ze niet belangrijk zijn.. Ok je krijgt een overschot aandacht, maar dat hoef je dan nog niet mee te delen op een manier waarop je impliceert dat je niks voorstelt en 1 van de 100'en bent.
Maar het kan ook aan mij liggen hoor... vertel het maar.
Gun dat meisje wat rust joh. Degenen die vragen...quote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef Strani het volgende:
Ik probeer preferential treatment te krijgen
Is dit een serieuze post?quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet cool dat je mensen laat voelen alsof ze niet belangrijk zijn.. Ok je krijgt een overschot aandacht, maar dat hoef je dan nog niet mee te delen op een manier waarop je impliceert dat je niks voorstelt en 1 van de 100'en bent.
Ik luister nu dit:quote:
Was een BNN-serie. Best aardig op zich, maar het heeft m'n antiphatie voor corpsballen nog sterker gemaakt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Was dat feuten? Dat zegt me echt niks...
Volgens mij wel, dit doet hij wel vaker. Ben er nu een beetje klaar mee want het slaat nergens op.quote:
Mocht je denken dat ik een corpsbal ben, allesbehalve. Schurfthekel aan die over het paard getilte vaderskindjes ook.quote:Op maandag 19 december 2011 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Was een BNN-serie. Best aardig op zich, maar het heeft m'n antiphatie voor corpsballen nog sterker gemaakt.
Jawel, het komt echt op me over als ''GET IN THE LINE'' - niks speciaals aan je! -quote:
Ik zou me er geen zorgen over maken. Als ik Moon was zou ik ook heel veel DM's krijgen. Maar ik ben een man en krijg ze dus amper. Zo werkt de wereld.quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Ik dacht dat er Eric Cartman stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |