Maar je hapt o zo graagquote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik voel me heul niet aangesproken.
Welja johquote:Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ben vrouw, dat schijnt t probleem te zijnmaar wie weet kreeg je veel berichtjes
Kerstballen dan?
Sluit eens achteraan in de rijquote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Strani het volgende:
Trouwens Moon je hebt al een half uur een PM van me liggen..staat weinig interessants in, weet ik, maar toch :p
Dat was toch iemand anders? Of deze ook?quote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat neuken afgelopen weekend heeft idd zijn vruchten niet afgeworpen bij hem
Is dit een hint?quote:Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
Ik was in de sneeuw aan het spelen
Liedje voor KT
Jij bent altijd interessantquote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Strani het volgende:
Trouwens Moon je hebt al een half uur een PM van me liggen..staat weinig interessants in, weet ik, maar toch :p
quote:
Dat is waar ja.quote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een puber, die horen boos te zijn op de wereld
Ik lees je posts niet eens meerquote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
My god. Snap je die laatste post echt niet.
Fixedquote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind de wereld op dit moment heel erg leuk
Valt weinig aan te klikkenquote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
En dan geef ik ook wat terug. Deze is voor alle users in dit topic. Succes ermee
[url=Klik][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=D3j_fdSpkmE[/youtube][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |