Erg mooie bakquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef Hypocriet het volgende:
oh leuk dit. Een kwarium-topic.
Zal eens een mooi lijstje maken van wat er hier staat. Namelijk nu 4 bakjes... (waarvan één tijdelijk, maargoed).
edit: alvast een foto van de grootste bak, dubai 100. Ben benieuwd of iemand hem van een ander forum herkent.
[ afbeelding ]
ik ben er best een klein beetje trots op, wat vinden jullie ervan?![]()
Gooi dr regelmatig wat profito spul bij, en de bladeren die los drijven zijn veelal felgroene, gezonde bladjes, soms zelfs complete toppen..quote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze aangevreten worden, misschien mist ie gewoon wat meststoffen. geen van je bewoners zou ik namelijk verdenken van aanvreten.
Mijn kersenbuikjes zijn ook begonnen met hun eerste nestje. Leuk om te zien hoe ze die kleintjes beschermenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef Kreator het volgende:
Rami en Rezi hebben weer eitjes gelegd. Ik werd nog net niet gebeten toen ik net de ruit schoonmaakte..
Bedankt!quote:
jij ook bedanktquote:
Dankje, ik probeer het er zo natuurlijk mogelijk uit te laten zien. Filter over turf, veel hout, relatief weinig planten (hoewel dat nog niet helemaal luktquote:Op zondag 1 januari 2012 21:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Wow, erg mooi! Ik hou van bakken die er zo natuurlijk uitzien
Thanks.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Erg mooie bak! Ik zie alleen geen vissen?
Gordijnen dicht!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
Hoera voor weerkaatsing
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inhoud:
2 blauwe platy's
1 zwarte platy
5 neon tetra's
Beginnelingetje![]()
Het voorkomt glasbreukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Kom ik weer met een n00bvraag: Waarom heb je piepschuim onder je bakken gedaan? Is dat vanwege krassen/berscherming van je kasten?
beschermt je aquarium. als je je aquarium met het glas op de kast zet, kan in principe een korreltje zand je bodem kapot maken, als het glas rechtstreeks op de kast staat. met piepschuim voorkom je dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje wat een toffe bakken Mous
Kom ik weer met een n00bvraag: Waarom heb je piepschuim onder je bakken gedaan? Is dat vanwege krassen/berscherming van je kasten?
quote:
OWquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
beschermt je aquarium. als je je aquarium met het glas op de kast zet, kan in principe een korreltje zand je bodem kapot maken, als het glas rechtstreeks op de kast staat. met piepschuim voorkom je dat.
Sommige bakken (zoals Jewels) hebben zelf een beveiligde bodem en daar is het dus ook niet nodig. De bodem ligt dan iets hoger dan de rand van het aquarium (zwarte plastic randje).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
OW
Ik heb het nietNooit gehad ook
Veel aquaria hebben een rand tussen het glas en de kast, en dan is het niet nodig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
OW
Ik heb het nietNooit gehad ook
Lol, sorry! Ik ben nu even weg, dus volgende vragen mag jij beantwoorden!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Byte_Me het volgende:
messina! je bent me de hele tijd net voor
Ik zal hem klaar zetten!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Lol, sorry! Ik ben nu even weg, dus volgende vragen mag jij beantwoorden!![]()
Wil de volgende TS de OP van hier gebruiken?
dat zal een bende zijn geweest! vissen kunnen redden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef moussy het volgende:
dat, tis lelijk en ziet er snel goor uit maar ik hoef geen kasten vol water... 'men' zegt dat het niet hoeft als je van die strips om de bak hebt, máár.. 2x een waterval in de woonkamer is genoeg1x een 80cm bakje waarvan de onderplaat knapte toen de bus voorbij kwam, stond nog niet op piepschuim.. en dan 1x een 1.50 bak waar de vooruit uit kiepte
niet allemaal, ze moesten naar een speciekuip en dat hebben ze niet allemaal overleefd, was ook wel wat krap voor de vissen. Daarna mochten we een aquarium lenen van een tuincentrum hier in de buurt tot de voorruit er weer helemaal in zat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat zal een bende zijn geweest! vissen kunnen redden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |