Jochies van jouw leeftijd zien er ook niet uit in pakquote:Op maandag 19 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
Ik vind een pak niet meteen tof eigenlijk.
Nee joh. Nieteens zelf in de supermarkt gekochtquote:
Heb je al een kleur in gedachte. Zelf heb ik het ooit roze, paars, blond met turquoise en zwart met rood gehad.quote:Op maandag 19 december 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil mijn haar eigenlijk een keer met niet-permanente verf in een hele opvallende kleur verven binnenkort. Misschien in januari.
Ik denk dat het met name op het niveau peacocking werkt...quote:Op maandag 19 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
Ik vind een pak niet meteen tof eigenlijk.
Ik val dan ook niet op jochies van mijn leeftijd.quote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Jochies van jouw leeftijd zien er ook niet uit in pak
Tegelijk?quote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb je al een kleur in gedachte. Zelf heb ik het ooit roze, paars, blond met turquoise en zwart met rood gehad.
Jij valt op echte mannen, van Palawans leeftijd.quote:Op maandag 19 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val dan ook niet op jochies van mijn leeftijd.
Ik zit te denken aan blauw of donkerrood, maar nog wel een beetje gemengd met mijn eigen haarkleur.quote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb je al een kleur in gedachte. Zelf heb ik het ooit roze, paars, blond met turquoise en zwart met rood gehad.
Zwart met roodquote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doe maar rood, voor heloef.quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan blauw of donkerrood, maar nog wel een beetje gemengd met mijn eigen haarkleur.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zwart met rood
Wil ik ookNu zwart, en ik wil dip dye rood, maar dan moet ik het eerst ontkleuren, dat gaat never nooit pakken anders
Voor iedereen een andere kleur?quote:Op maandag 19 december 2011 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen in de overweging
Donkerrood is wel erg mooi.quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan blauw of donkerrood, maar nog wel een beetje gemengd met mijn eigen haarkleur.
Lekker subtiel ben je wel he.quote:Op maandag 19 december 2011 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij valt op echte mannen, van Palawans leeftijd.
Dan ga je naar de knip-ster (m/v)!quote:Op maandag 19 december 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Rood gaat het wordenalleen zelf verven
zie ik niet zo zitten
Dat ziet er niet uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |