quote:Op maandag 19 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nogmaals mij zie je niet in pak
Ach, ik heb in mijn hele leven nog geen pak gehad.. dus ik zie de humor er wel van in voor een keertjequote:Op maandag 19 december 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van mij ookmaar mooi niet dat ik in pak ga
Ik hoop het. Even kijken of het met werk lukt.quote:Op maandag 19 december 2011 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zijn ze nooit, zo 2 in een week. Heb je tijd om te komen?
itunes? waar gebruik je dat dan ook voor, lul!quote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverde... hoerige kut itunes, STERF.![]()
Ligt eraan waar.quote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Stelling: versieren gaat makkelijker in een pak.
Dan snap ik het wel.quote:Op maandag 19 december 2011 20:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, ik heb in mijn hele leven nog geen pak gehad.. dus ik zie de humor er wel van in voor een keertjeIk ben ook haar getuige en ze vindt het belangrijk dat ik er netjes bij loop die dag als haar enige familie.
Dan moet ik wel
Ik vind hem zo een lang voorhoofd hebben. Tevens een blonde Luke Perry van deze tijd. Maar hij heeft wel gelijk. Pakken zijn mooiquote:
Voor m'n ipod.quote:Op maandag 19 december 2011 20:07 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
itunes? waar gebruik je dat dan ook voor, lul!
Ik heb eens na het werk tot heel laat in een bruine kroeg gezeten met pak, aanzienlijk meer sjans.quote:
Haar verven is niet moeilijk. Wat je nodig hebt is verf, een kwast, een bakje en crème.quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hij is geen kapper haha.
[..]
Oh dat zou ik leuk vinden.
Ligt eerder aan de vrouw en aan je eigen skillz.quote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
De kip wilde nog niet dood. Althans. Hij wilde nog niet weer warm worden. Maar nu welquote:
Als draagt een aap een gouden ring...quote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Top!quote:Op maandag 19 december 2011 20:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik hoop het. Even kijken of het met werk lukt.
Hij is gay toch?quote:Op maandag 19 december 2011 20:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind hem zo een lang voorhoofd hebben. Tevens een blonde Luke Perry van deze tijd. Maar hij heeft wel gelijk. Pakken zijn mooi
quote:Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Haar verven is niet moeilijk. Wat je nodig hebt is verf, een kwast, een bakje en crème.
Luke Perry, dat is lang geleden. Ik had vroeger een Dylan barby.quote:Op maandag 19 december 2011 20:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind hem zo een lang voorhoofd hebben. Tevens een blonde Luke Perry van deze tijd. Maar hij heeft wel gelijk. Pakken zijn mooi
Heb je hem zelf geslacht?quote:Op maandag 19 december 2011 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De kip wilde nog niet dood. Althans. Hij wilde nog niet weer warm worden. Maar nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |