Van der Vlies vond ik altijd positief eruitsteken, bleef serieus en ging geen stopcontactenongein aan. Alleen jammer van zijn denkbeeldenquote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat is de huidige armoede. Hoeveel politici vallen er überhaupt nog positief op?
Internationaal publiekrecht. Leuk vak.quote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef Joker89 het volgende:
Ik heb morgen een tentamen Public International Law (binnen master Internationale Betrekkingen) maar ook zware diarree! Wat moet ik doen?
Heb jij dat ook van De Ly gehad?quote:Op maandag 19 december 2011 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Internationaal publiekrecht. Leuk vak.
En hij was halverwege 2010 al verdwenen uit de kamer. Om die nou tot politicus van 2011 te benoemenquote:Op maandag 19 december 2011 19:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van der Vlies vond ik altijd positief eruitsteken, bleef serieus en ging geen stopcontactenongein aan. Alleen jammer van zijn denkbeelden
quote:Op maandag 19 december 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
En hij was halverwege 2010 al verdwenen uit de kamer. Om die nou tot politicus van 2011 te benoemen.
Je bevestigt dus mijn punt
Ik bedoelde Kirsten Mulder. Die speelde Fleur Noordermeer in Westenwind. Fleur van der Kieft speelde Tessa de Graaf, maar die vond ik niet zo interessant.quote:
Die kunnen hun verhaal meestal dan ook niet geweldig verwoordenquote:Op maandag 19 december 2011 19:31 schreef Cerbie het volgende:
Links, rechts, progressief, conservatief is niet het probleem. Als ik dit topic zie zijn er gewoon veel te weinig beta's geïnteresseerd in politiek.
Omdat het PHP was?quote:
De brutalen hebben de halve wereldquote:Op maandag 19 december 2011 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die kunnen hun verhaal meestal dan ook niet geweldig verwoorden.
Een goede ingenieur kan dat wel. Veel ingenieurs zijn echter vaak pure techneuten.quote:Op maandag 19 december 2011 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die kunnen hun verhaal meestal dan ook niet geweldig verwoorden.
Er zijn altijd positieve uitzonderingen natuurlijk. Gelukkig maarquote:Op maandag 19 december 2011 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een goede ingenieur kan dat wel. Veel ingenieurs zijn echter vaak pure techneuten.
Hopen dat je het in elk geval gedurende het tentamen op kan houdenquote:Op maandag 19 december 2011 19:33 schreef Joker89 het volgende:
Ik ga het niet skippen ik ga sowieso.
Op hoop van zegen dan maar in ieder geval.
Als ie zo door gaat komt ie niet terug voor de volgende parlementsverkiezingenquote:
Toch wel een goede deze keer.quote:
Dat is ze ook, maar met niet te versmaden bovenbenen:quote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Van mij mag je haar hebben, wat een domme ijskoude doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |