Ik vond annemieke ook niet echt leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik vond Claudia nooit zo leuk in het huis. Eigenlijk de enige DJ die ik echt niet leuk vond tijdens SR.
Toen ging ik nog elk jaar kijkenquote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef Paul het volgende:
Ik kan me helemaal niet meer herrineren hoe het was met Wouter en Claudia het 1e jaar zijn ook amper nog beelden van
Die had ik toch al niet goed verwacht.quote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond annemieke ook niet echt leuk.
Die vond ik juist wel tof. Bracht rust terwijl Gerard en Giel helemaal loesoe gingen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond annemieke ook niet echt leuk.
5 meisjes gaan los. Rest staat te kijken van WHUUTTT.quote:Op maandag 19 december 2011 18:21 schreef DeLuna het volgende:
Als het publiek nu nog niet los gaat dan weet ik het niet meer.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:21 schreef DeLuna het volgende:
PARTY ROCK IS IN THE HOUSE TONIGHT!!!!
Als dat nu eens andersom was.quote:Op maandag 19 december 2011 18:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
5 meisjes gaan los. Rest staat te kijken van WHUUTTT.
moet ik je nageven. Maar tochquote:Op maandag 19 december 2011 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wel eventjes sfeerverhogend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |