Coen lijkt k*t, maar dar komt vooral door zijn samenwerking met Sanderquote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had Coen echt kut verwacht in het huis, toen 'ie eerste keer deed, maar hij viel me toen echt heel erg mee en vindt hem nu echt top.
Dat is inderdaad het probleem.quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Coen lijkt k*t, maar dar komt vooral door zijn samenwerking met Sander
Psies. Was een topjaar toen!quote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?
Bij Stenders was het precies andersom. Iedereen had een hork verwacht, maar in het Huis was ie opvallend leuk.
coen is goed te doenquote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Coen lijkt k*t, maar dar komt vooral door zijn samenwerking met Sander
Dat ligt zeker niet aan jou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Ligt het aan mij, of moet de sfeer er nog inkomen?
Ligt absoluut niet aan jou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Jaar met Sander, denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zal ik me wel vergissen..
maar welk jaar was dat dan dat er ook een dj inzat die totaal niet overkwam...
Moet er nog inkomenquote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
True that.quote:
Volgens mij niet, wat betreft Coen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaar met Sander, denk ik.
En had Coen ook geen slecht jaar eerst?
Wat?quote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
True that.
(haa haa jij't terwijl dat helemaal niet normaal is )
Daar ga je niet lang genoeg voor eten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Even eten, Geo out.![]()
Niet mij in halen he boys. postcount
Laatste twee jaar deed de sneeuw ook wel aardig mee.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moet er nog inkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |