Even kijken hoelang het rijden is, misschien overweeg ik het wel.quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik vanaf 14h. Hihi, maantje meeten
3fm is toch ook voor pubersquote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef miieejj het volgende:
ik zie alleen maar jonge meisjes staan ...gister ook al..
quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef miieejj het volgende:
ik zie alleen maar jonge meisjes staan ...gister ook al..
Er zijn ook mensen die gewoon voor SR komenquote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat nou amen, iedereen komt hier voor z'n postcount jeweetzelf
Dat is dubbelop, misschien overwegen...quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Even kijken hoelang het rijden is, misschien overweeg ik het wel.
Net alsof mensen een fuck geven om iemands postcount, op -Hans- en tong80 na dan.quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat nou amen, iedereen komt hier voor z'n postcount jeweetzelf
hebben ze bieber al gedraaid trouwens?quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef miieejj het volgende:
en o ja.. justin biebers..(kapsel jongetjes)
Ja maar dat klopt ook, want ik overweeg nog niet eens.quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dubbelop, misschien overwegen...
ja?? dat staat er niet op als je op de website kijkt..quote:
gelukkig niequote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hebben ze bieber al gedraaid trouwens?
Ik geef ook geen fuck om mijn postcount. Alleen die 100k was even leuk, maar nu hoef ik weer een jaar of wat niet meer te geilen op die postcount.quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef Swomp het volgende:
[..]
Net alsof mensen een fuck geven om iemands postcount, op -Hans- en tong80 na dan.
Studentenstad he?quote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Rainesz het volgende:
Dus resume.
Publiek ging jumpen op Liquido - Narcotic. En op Barry Badpak - Kamelenteen
Vast ook op broodje bakpaoquote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Rainesz het volgende:
Dus resume.
*wijst naar Naatje en Dagoquote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef Swomp het volgende:
[..]
Net alsof mensen een fuck geven om iemands postcount, op -Hans- en tong80 na dan.
Yupquote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Rainesz het volgende:
Dus resume.
Die heeft nu zelf een ander kapsel toch?quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef miieejj het volgende:
en o ja.. justin biebers..(kapsel jongetjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |