SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - Mscholquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 7% gewijzigd door bobbernaut op 20-12-2011 17:37:52 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Kut schapen.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
echt? ik had toch lapo?quote:Op maandag 19 december 2011 17:55 schreef MineraalWater het volgende:
Kut bobber, Jat je weer een topic van onze groten heer mender
-edit- owh sorry mender!
Lol wth, komt dat er in?quote:Zou best lache zijn XD (alleen mogen ze van mij eerder andere beesten in het spel doen ipv monsters, maar ja, I'm still a girl right
)
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
nah iets meer zeeleven zou wel tof zijnquote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lol wth, komt dat er in?Zou best lache zijn XD (alleen mogen ze van mij eerder andere beesten in het spel doen ipv monsters, maar ja, I'm still a girl right
)
Oké
De FOK!craft!meet!
Wie?Wanneer?quote:- xMordecai
- Lorrelies
- Bobbernaut
- Floddert450
Waar?
Den Haag (Dat is dus 070)Suikoden heerst![]()
waar zijn alle schapen dan?Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
alleen looniar heeft ze en hij verkoopt voor achterlijke bedragen.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:![]()
Ok.
En in het spel?Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
die heeft looniar...quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe kan hij nou alle schapen hebben?quote:
Ik vind dat er een community schapenfarm moet zijn.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
+1 op je reputatiemeterquote:Op maandag 19 december 2011 19:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou alle schapen hebben?
Ik vind dat er een community schapenfarm moet zijn.Suikoden heerst![]()
Heb voor meet liever utrecht in de centrum voor iedereen. Moet vanuit Nijmegen komen en drumpie uit Doetichem, dus socialer om het centraler te houden.Fear is the grease of society.![]()
Count me in!quote:Op maandag 19 december 2011 19:39 schreef Mordecai het volgende:
Oké
De FOK!craft!meet!
Wie?
[..]
Wanneer?
Waar?
Den Haag (Dat is dus 070)Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
quote:
idee van community schapenfarm vermoordt door loonquote:Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
* Door jezelf door in mijn huis in te breken en er 1 te stelen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
idee van community schapenfarm vermoordt door loon![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 20:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
* Door jezelf door in mijn huis in te breken en er 1 te stelen lenen
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
omruilen, we gaven een andere terugquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Okeuh, Utrecht was mijn eerste voorstel ^^
Lijkt me serieus best een leuk plan.
We hebben nu dus:
- xMordecai
- Lorrelies
- Bobbernaut
- Floddert450
- Vogelkooi/remlof
- SitethiefSuikoden heerst![]()
ja schrijf mij af, ik kan niet naar utrecht man.
ja maar ons eerste plan was den haag?quote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef Mordecai het volgende:
I'm sorry
Lor en ik kunnen sowieso wel eens langskomen in Den Haag ofzo
omdat jongquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hij komt niet, dus dat scheelt voor je!quote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als Bobber komt dan kom ik sowieso niet hahahaha.Suikoden heerst![]()
Utreg.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Weet niet of ik wel kom, ligt er aan of dnb en asy gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 21:01 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Hij komt niet, dus dat scheelt voor je!If not now, then when.![]()
Gewoon in den haag houden!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Attention whore!quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef gogosweden het volgende:
Ik kom ook niet.
obvious reason is obvious![]()
Prima, je mag hem bouwenquote:Op maandag 19 december 2011 19:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou alle schapen hebben?
Ik vind dat er een community schapenfarm moet zijn.![]()
Ik weet nog wel ergens schapen te zitten.![]()
stop jij even een powered kiwi in je sterretje dan ben je weer een paar uurtjes stilquote:
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Jij kan je deur niet eens uit in rendierland.quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef gogosweden het volgende:
Ik kom ook niet.
obvious reason is obvious
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
er ligt 30 cm sneeuw, maxquote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Jij kan je deur niet eens uit in rendierland.
[ afbeelding ]
deze manquote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
je ziet geen hand voor ogen want het is er nooit licht.
Ik ken ook een plekje bij jou waar het licht nooit schijnt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
je ziet geen hand voor ogen want het is er nooit licht.![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ken ook een plekje bij jou waar het licht nooit schijnt.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ken ook een plekje bij jou waar het licht nooit schijnt.![]()
nee ik ga slapen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wat? Het is er toch bijna nooit lichtga met je nokia bellen ofzo
Meeting was mijn idee!
Nou ik weett wel hoor als is vb was.
Holland :
![]()
Vs
Sweden:
tof, gaat gebeurenquote:Op maandag 19 december 2011 21:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Prima, je mag hem bouwen![]()
Ik weet nog wel ergens schapen te zitten.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Dan gaan we toch samen in de treinquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nokia is Finlandquote:![]()
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Gedrag van boven de 16 lijkt me goed genoeg, geldt voor iedereen ;dquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:06 schreef Pindakaaspot het volgende:
Minimake leeftijd 16 jaar? Is 15 en 11 maanden ook toegestaanSuikoden heerst![]()
Nee, er moeten grenzen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Persoonlijk denk ik dat ik me wel als 16+ kan gedragen:P Wanneer moet die meet er komen? Of is daar niks over bekend?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:07 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Gedrag van boven de 16 lijkt me goed genoeg, geldt voor iedereen ;d![]()
Of in Haarlemquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef maurisioo het volgende:
Als het in rijssen is kom ik misschien wel even langs![]()
In Amsterdam is het eerste rondje voor mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hahaha vb je staat bij de verkiezingen.
37. Leukste user met topicdiarree:
gogosweden
48. Domste user:
gogosweden
52. De meest algemeen bekende buitenlandse FOK!ker/ster
gogosweden
64. FOK!kers die zo aandachtsgeil zijn dat ze zichzelf nomineren:
gogosweden
If not now, then when.![]()
die verkiezingen falen, er zijn alleen maar multiple choice vragen met voorgekauwde antwoordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gogosweden
48. Domste user:
gogosweden
gogosweden
gogosweden![]()
![]()
Ah berend kom op, we spreken gewoon op een centrale plek af zodat je nog altijd kan terug trekken
Maar wie kan er als we naar den haag gaan?
Ik
Berend
LorMorOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
lol ik wist niet dat er FOK! verziezingen waren. Ik kom op FOK! dan ook niet meer verder dan dit topic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gogosweden
48. Domste user:
gogosweden
gogosweden
gogosweden![]()
![]()
alleen bij die heb ik mezelf toegevoegdquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gogosweden
48. Domste user:
gogosweden
gogosweden
gogosweden
Domste user_!
Ik mis de categorie 'eeuwige maagd'.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Forever alone!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Roflquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Die categorie is iets te breed hier op FOK!. :p
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Die categorie is iets te breed hier op FOK!. :p
Redacted![]()
Terraria heb ik 5 min gespeeld, ik vind er ook maar weinig aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
terraria ziet er suf uit..
orcs must die en portal 2 gekocht
Portal 2![]()
![]()
Ik vind Terraria ook maar niks :/ Werkt vrij kut met een laptop (en ik ben te lui om een muis aan te sluiten en van de bank af te gaan) plus dat ik binnen de kortste keren dood ga en mja, het heeft gewoon minder dan MC (sorry Mor
)
Ok, welke sukkel dacht echt dat ik 14 ben?
ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
Ok, welke sukkel dacht echt dat ik 14 ben?
of je was 13 dat weet ik niet meer![]()
Zouden jullie aub kunnen reageren in dit topic, ik heb er zolang aan gewerkt en hij is nog maar 2 keer gedownload![]()
Mijn vorige map is btw bijna 700 keer gedownload
Niet voor TJV bedoeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef maurisioo het volgende:
Zouden jullie aub kunnen reageren in dit topic, ik heb er zolang aan gewerkt en hij is nog maar 2 keer gedownload![]()
Niet voor TJV bedoeld:Dit is nou weer een beetje jammer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal even de waarheid verkondingen in dat topic.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kwam het ook en tijdje geleden tegen, is wel handig voor als je verdwaalt bent.quote:Fear is the grease of society.![]()
Maar maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind Terraria ook maar niks :/ Werkt vrij kut met een laptop (en ik ben te lui om een muis aan te sluiten en van de bank af te gaan) plus dat ik binnen de kortste keren dood ga en mja, het heeft gewoon minder dan MC (sorry Mor
)
als je nou een muis aansluit![]()
![]()
ik probeer het maar weer eens
ingame name = tofreak , mag ik ook rechten?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.![]()
Multiplayer was wel grappig. Met dnb keertje gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Maar maar
als je nou een muis aansluithttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Je hebt de map nog niet een keer gespeeld zegquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:06 schreef TJV het volgende:
Ik zal even de waarheid verkondingen in dat topic.
Bij die andere is het wel zo, maar deze heeft genoeg kamers.
maar je hebt er wel voor gezorgd dat hij weer 5 keer gedownload is![]()
![]()
Ik heb hem 5 minuten gespeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je hebt de map nog niet een keer gespeeld zeg
Bij die andere is het wel zo, maar deze heeft genoeg kamers.
maar je hebt er wel voor gezorgd dat hij weer 5 keer gedownload is
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Geen idee eigenlijk, waarschijnlijk duurt het nog evenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wanneer komt die dan en wat verandert er?![]()
![]()
1.1!
Hij deed het eerst niet dus zal wel iets van 50 zijn nuquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Je faalde met je ninja-edit. Helaas. Op hoeveel staat de teller?
11 vandaag iig![]()
![]()
Als je weer zo'n knuppel een lp laat maken haal je de 700 wel weer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hij deed het eerst niet dus zal wel iets van 50 zijn nu
11 vandaag iig
haha kloptquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je weer zo'n knuppel een lp laat maken haal je de 700 wel weer.![]()
![]()
Had 'ie nog een deel 2 gemaakt?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En ik had hem nog wel geliked.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee, waarschijnlijk was het filmpje toch niet zo'n succes met die map
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door bobbernaut op 20-12-2011 17:10:25 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Vanaf nu staat er een extra plugin op de server en die heet Tickets
Wat houden tickets in?
Heb je een vraag of een opmerking dan kun je een ticket aanmaken. Wij krijgen een melding ervan en kunnen die tickets dan in behandeling nemen, probeer zoveel mogelijk dit systeem te gebruiken omdat het voor ons veel beter werkt namelijk.
Stel dat je nou een hele simpele vraag hebt ofzo, vraag het in de chat maar als het iets gecompliceerder is doe het via een ticket. Ook als wij offline zijn dan kun je een ticket maken die we later in behandeling nemen.
Waar moet ik me aan houden bij het maken van een ticket?
Ten eerste is het altijd zeer fijn als je een ticket maakt op de locatie waar je vraag over kan gaan, dit is zo omdat wij d.m.v. een command naar die plek kunnen tpen en wij dan de ticket af kunnen ronden. Is de plek niet van belang dan maakt het niet uit waar je de ticket maakt.
Ten tweede zit er een cooldown van 5 minuten op. Stel je maakt een ticket, dan kun je er na 5 minuten pas weer eentje aan maken.
Ten derde zou het fijn zijn als je niet tickets gaat lopen spammen. Voor ons is het dan namelijk simpel genoeg om je te bannen van het ticket systeem voor een bepaalde tijd. Je vragen worden niet beantwoordt en het is niet zo goed voor je reputatie.
p.s. er ontbreken nog een aantal functies aan de plugin die mij handig lijken zoals /reply. Ik heb alle ontbrekende functies doorgegeven aan de maker ervan en wacht nog op reactie. Deze plugin is dan ook nog niet zo heel oud.
Hierbij weer een mooie plugin toevoeging aan de server!
Ticketse!
quoted for awsomenessquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat houden tickets in?
Heb je een vraag of een opmerking dan kun je een ticket aanmaken. Wij krijgen een melding ervan en kunnen die tickets dan in behandeling nemen, probeer zoveel mogelijk dit systeem te gebruiken omdat het voor ons veel beter werkt namelijk.
Stel dat je nou een hele simpele vraag hebt ofzo, vraag het in de chat maar als het iets gecompliceerder is doe het via een ticket. Ook als wij offline zijn dan kun je een ticket maken die we later in behandeling nemen.
Ten eerste is het altijd zeer fijn als je een ticket maakt op de locatie waar je vraag over kan gaan, dit is zo omdat wij d.m.v. een command naar die plek kunnen tpen en wij dan de ticket af kunnen ronden. Is de plek niet van belang dan maakt het niet uit waar je de ticket maakt.
Ten tweede zit er een cooldown van 5 minuten op. Stel je maakt een ticket, dan kun je er na 5 minuten pas weer eentje aan maken.
Ten derde zou het fijn zijn als je niet tickets gaat lopen spammen. Voor ons is het dan namelijk simpel genoeg om je te bannen van het ticket systeem voor een bepaalde tijd. Je vragen worden niet beantwoordt en het is niet zo goed voor je reputatie.
p.s. er ontbreken nog een aantal functies aan de plugin die mij handig lijken zoals /reply. Ik heb alle ontbrekende functies doorgegeven aan de maker ervan en wacht nog op reactie. Deze plugin is dan ook nog niet zo heel oud.
Ticketse!Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[spoiler]
lolol
[spoiler=Ticket systeem]
lolol
[/qoute]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
SPOILER: testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.handig![]()
![]()
er zijn schapen!!
Wat is gepland voor 1.1?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Heb je vrij ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef maurisioo het volgende:
LALALALALALALA
Heb zin in update 1.1
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
rijswijk en rijsttafel kom vandaag online!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef maurisioo het volgende:
Niet voor TJV bedoeld:gouvernement => governementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
devided => divided
Verder toffe map!Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
bedankt, ik heb het veranderdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
gouvernement => governement
devided => divided
Verder toffe map!![]()
![]()
Government even.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
gouvernement => governement
devided => divided
Verder toffe map!![]()
![]()
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Texturepack?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Vandaag gemaakt bij City Project
[ afbeelding ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Mau:
Find the antidote before you get infected to! to -> too
if you have you're own server, turn 'spawn monsters' off in 'server.prop you're -> your
there is a an antidote somewhere. a an -> an
Zag er super uit toen ik het speelde, dat wel!![]()
ah bedanktquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef tuut-chips het volgende:
Mau:
Find the antidote before you get infected to! to -> too
if you have you're own server, turn 'spawn monsters' off in 'server.prop you're -> your
there is a an antidote somewhere. a an -> an
Zag er super uit toen ik het speelde, dat wel!
maar bij de eerste bedoel ik voor 'to' 'erdoor' of klopt de zin dan niet?
Ik zal die andere fouten wel even verbeteren.![]()
quote:huh?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Muphry%27s_law
maar heb het even opgezocht en is idd government![]()
![]()
datdus kom online!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat zou de nederlandse zin zijn dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah bedankt
maar bij de eerste bedoel ik voor 'to' 'erdoor' of klopt de zin dan niet?
Ik zal die andere fouten wel even verbeteren.![]()
Vind het tegengif voordat je erdoor geïnfecteerd raaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wat zou de nederlandse zin zijn dan?
Ik dacht dat dat zo ong. in het engels klopte![]()
![]()
To weglaten.
Wat houden tickets in?
Ticketse!
Nice!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat houden tickets in?
Ticketse!![]()
Ik ben blij dat de server niet super veel van die plugins heeft. er zijn veel servers die plugins hebben die ze niet eens gebruiken.![]()
Geen LARP rellen of diefstal.
Wool regrowth lijkt me handig ivm community farmOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoi Victor.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik had een idee voor een nieuwe map, heel simpel, maar nog nergens eerder gezien.
Een fort/kasteel dat veroverd moet worden. Op de torens zitten skeletonspawners, op de muren spiderspawners en voor de poort zombiespawners. Hoe meer je in het fort zit, hoe moeilijker het wordt. Uiteindelijk moet je bijv. een voorwerp vinden.
Lijkt dat wat of moet ik er gewoon niet aan beginnen?![]()
![]()
Doe wat je niet laten kan!
Je bedoet zoals hun?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:35 schreef maurisioo het volgende:
Ik had een idee voor een nieuwe map, heel simpel, maar nog nergens eerder gezien.
Een fort/kasteel dat veroverd moet worden. Op de torens zitten skeletonspawners, op de muren spiderspawners en voor de poort zombiespawners. Hoe meer je in het fort zit, hoe moeilijker het wordt. Uiteindelijk moet je bijv. een voorwerp vinden.
Lijkt dat wat of moet ik er gewoon niet aan beginnen?
Dat je wool moet verzamelen uit allemaal forten.
http://www.minecraftforum(...)le-series-%E2%98%A0/Fear is the grease of society.![]()
nee gewoon 1 fort, meer een soort van castle attack tegen mobsquote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je bedoet zoals hun?
Dat je wool moet verzamelen uit allemaal forten.![]()
![]()
Ja de video is gewoon en grote versie van wat jij wilt maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee gewoon 1 fort, meer een soort van castle attack tegen mobsFear is the grease of society.![]()
nee maar dat is meer survival, waar je eerst spullen moet verzamelen etc. Mijn plan was om gewoon chests neer te zetten met wapens, eten enz. en in het fort dingen te laten kopen. En wil het ook iets mooier hebben dan daar.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja de video is gewoon en grote versie van wat jij wilt maken.![]()
![]()
Daar kom ik binnen, ik moedig aan zo weinig mogelijk meuk op de server te hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:24 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ben blij dat de server niet super veel van die plugins heeft. er zijn veel servers die plugins hebben die ze niet eens gebruiken.![]()
![]()
Makes sensequote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee maar dat is meer survival, waar je eerst spullen moet verzamelen etc. Mijn plan was om gewoon chests neer te zetten met wapens, eten enz. en in het fort dingen te laten kopen. En wil het ook iets mooier hebben dan daar.
Fear is the grease of society.![]()
wel saai.. kan je niet wat originelers verzinnen..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef maurisioo het volgende:
Ben alweer bezig met de volgende zombie survival map
[ link | afbeelding ]![]()
neh niet echt veel zin inquote:Op woensdag 21 december 2011 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
wel saai.. kan je niet wat originelers verzinnen..
Zo ziet het er wel leuk uit toch?
Incl. bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kakzooi, nu is mijn zelfgemaakte eiland pleite + workbench,oven en 2 kisten met inhoud.
Ben maar meteen gestopt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ticket aanmaken en dan wordt er naar gekeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een kakzooi, nu is mijn zelfgemaakte eiland pleite + workbench,oven en 2 kisten met inhoud.
Ben maar meteen gestopt.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ticket aanmaken en dan wordt er naar gekeken.![]()
En weer een map online gegooid
http://www.minecraftforum.net/topic/883336-zombie-survival/
btw was even snel dus slecht topic![]()
Nou.quote:
wie wilt er schapen?ik heb teveel.. .
dood ze dan, je vind ze toch stom.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
wie wilt er schapen?ik heb teveel.. .
![]()
nu niet meer <3quote:Op woensdag 21 december 2011 19:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
dood ze dan, je vind ze toch stom.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bedankt voor alle snowgolems kleine kleuter!(de kleuter voelt zich vast wel aangesproken
)
MIJN KIP IS KLAAR!
owh btw let niet op de chat...
KANSLOZE mensen altijd die elk meisje proberen te versieren die gamedquote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
MIJN KIP IS KLAAR!
owh btw let niet op de chat...
[ afbeelding ]echt, dat soort mensen moeten echt een leven krijgen.
Als ik Saints Row 3 online speel (met vrouwelijke avatar) word er ook altijd met me geflirt, echt wtf mensen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Dat je dit geloofd...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
KANSLOZE mensen altijd die elk meisje proberen te versieren die gamedecht, dat soort mensen moeten echt een leven krijgen.
Als ik Saints Row 3 online speel (met vrouwelijke avatar) word er ook altijd met me geflirt, echt wtf mensen![]()
Of t in minecraft echt was gaat t niet om, gewoon het idee.quote:
Moet je eens met een vrouwelijk caracter playstation home in gaan, voor dat je het weet heb je 10 man om je heen staan, echt waar!
Heb gewoon een bloedhekel aan dat soort kansloze mensen, ga eens naar buiten ofzo zeg en zoek daar een echte vriendin
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Het is, Inderdaad, De waarheid..quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of t in minecraft echt was gaat t niet om, gewoon het idee.
Moet je eens met een vrouwelijk caracter playstation home in gaan, voor dat je het weet heb je 10 man om je heen staan, echt waar!
Heb gewoon een bloedhekel aan dat soort kansloze mensen, ga eens naar buiten ofzo zeg en zoek daar een echte vriendin![]()
![]()
GAMING CHICKS ZIJN OOK GEWOON HOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Ofop chatroulette enzo xdOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je hebt de hele chat niet eens gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
KANSLOZE mensen altijd die elk meisje proberen te versieren die gamedecht, dat soort mensen moeten echt een leven krijgen.
Als ik Saints Row 3 online speel (met vrouwelijke avatar) word er ook altijd met me geflirt, echt wtf mensenwe waren gewoon aan t ouwehoeren
En ja ik heb een hele lieve vriendin
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Dankje, ik vind jou ook lief hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Je hebt de hele chat niet eens gezienwe waren gewoon aan t ouwehoeren
En ja ik heb een hele lieve vriendin![]()
Ghehe[/geouwehoer]
Oh dit moet mordecai weten!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dankje, ik vind jou ook lief hoor![]()
Ghehe[/geouwehoer]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Je hebt de hele chat niet eens gezienwe waren gewoon aan t ouwehoeren
En ja ik heb een hele lieve vriendinquote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of t in minecraft echt was gaat t niet om, gewoon het idee.
Heb gewoon een bloedhekel aan dat soort kansloze mensen, ga eens naar buiten ofzo zeg en zoek daar een echte vriendinOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik wouw gewoon even uitleggen wat er aan de hand wasquote:want je dacht weldegelijk dat t serieus was
Aahquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dankje, ik vind jou ook lief hoor![]()
Ghehe[/geouwehoer]
![]()
/geouwehoer
Bobber hoe hete die mod nu voor inv ?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
http://modding.kalam-alami.net/?invtweaks ??quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Exentric90 het volgende:
Bobber hoe hete die mod nu voor inv ?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Die jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
http://modding.kalam-alami.net/?invtweaks ??
zomgwtfbbqroflmaoqxz priceless!quote:![]()
Idd inv tweaks
oe gaat het met je tentamens?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:31 schreef Lorrelies het volgende:
Haha jij met die zombies XD
Ik vermijd ze juist het liefst![]()
Ik kan niet op fokcraft.nl inloggen :S beetje raar...
Edit: gelukt, ff minecraft opnieuw geïnstalleerd deed het hem..'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik heb weinig tyd om te spelen.dus weinig om over te posten.
ik heb een leuk idee, om te doen op iemands server!
een keer met zn alle paintballen (jaja zeik maar) in een grote stad!
dan kan ik bijvoorbeeld een kant en klare .jar maken voor server en client!
alleen heb zelf geen server (kan niet portforwarden) dus dat moet dan op iemands anders zn server
of gun mod als dat smp supportquote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb een leuk idee, om te doen op iemands server!
een keer met zn alle paintballen (jaja zeik maar) in een grote stad!
dan kan ik bijvoorbeeld een kant en klare .jar maken voor server en client!
alleen heb zelf geen server (kan niet portforwarden) dus dat moet dan op iemands anders zn server
leek me ook leuk om die Zombiecraft mod te spelen, maar die is jammer genoeg niet voor smp.![]()
ja gun mod kan idd ook, maar dat is niet echt leuk met granaten enzo..quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
of gun mod als dat smp support
leek me ook leuk om die Zombiecraft mod te spelen, maar die is jammer genoeg niet voor smp.
owquote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja gun mod kan idd ook, maar dat is niet echt leuk met granaten enzo..![]()
![]()
De eerste dan gehaald, tweede waarschijnlijk net niet (stomme statistiekquote:Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
oe gaat het met je tentamens?
) en de derde was net en die heb ik denk ik wel gehaaldEven afwachten dus...
En nu VAKANTIE![]()
ik heb ook vakantie!!![]()
wanneer meeten? lormorrijsmizuflodder?
Mijn eerste map is verloren gegaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef Mordecai het volgende:
Ik ben op zoek naar mijn eerste map![]()
Minecraft kon hem niet meer lezen.![]()
![]()
LOL 2 waarschuwingenomdat ik een woord gebruikte... wist ik veel dat het niet mog, en ik wou dus uitleggen aan iemand in de server waarom en typte ik kenker en had ik er nog 1
en wel het woord vervangen met kut....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
haha een van mn mappen: schietbaan (mobspawner) en in t water op octopussen! een bank, huis, station, en paar tnt kannons ;D
cedric's fort is niet afgemaakt..had ooit een paar rekenfouten, dus toen was het helemaal verkeerd...
subway is afgemaakt, maar dat was eigg een achtbaan met wisselsalleen werkt niet meer want minecart boosters..
train is een hele lange treinbaan/achtbaan door het land, ook 1e keer dat ik minecart had geedit en paintings! :3 nog best lange baan btw!
en nog een naamloze map, een huisje in een berg, maar werd steeds groter.. had ook zo geheime kamer, maar ja, nu kan alles veel geheimer met pistons!
CITY!! die map was echt tof! had een kartbaan gemaakt (had zo auto mod) en een creeper standbeeld, een waterbaan (die het niet deed?want bootjes gingen te snel stuk... ) dodelijk veel honden, een hondentempel (met pigspawner
) een station, en een heel lang stuk spoor naar iets waar ik nooit aan begonnen was
BOTS!! nah dat was een map om met tnt te kloten, darn wat een grote krater... mn computer liep echt 10 minuten vast ofzo...
delete, was gewoon een map om een seed te testen, niks bijzonders...
en ja dat was het eigg wel, daarna een paar random mapjes om te testen niks boeiends ofzo...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
^ Volgens mij ben jij niet zo goed in wiskunde of wel Bob?
Haha aaww, misschien was het ook wel toevallig(toen met je doolhof ook
)
haha iddquote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef Lorrelies het volgende:
^ Volgens mij ben jij niet zo goed in wiskunde of wel Bob?
Haha aaww, misschien was het ook wel toevallig(toen met je doolhof ook
)
maar klopt ben niet goed in wiskunde...
Mijn eerste map (single player) nooit bewaard.![]()
Daarna had ik een server op gezet om samen met een maat op te spelen. Maar dit bugte toen zo erg dat het onspeelbaar wasDat gaf ik toen na 3 dagen maar op.
Toen ben ik naar FOK! gegaan![]()
![]()
Ik heb geen idee of mijn oude map nog bewaard is... hoe kan ik die eigenlijk opzoeken en spelen? Ik bedoel, weet wel de back ups te vinden, maar kan je dat wel openen met een (veel) nieuwere versie?(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
bobber ik heb een idee, neem de kerk van flodder en nog een paar gebouwen eromheen
Of als je dit stuk afsluit en gewoon zorgt dat de speler maar in een paar gebouw kan komen (en de kathedraal van flodder) is denk ik ook wel leuk.
Moet alleen ook nog ingericht worden
en de kathedraal van flodder
[ Bericht 39% gewijzigd door maurisioo op 22-12-2011 14:44:16 ]![]()
haha kendem nog! erik met zun brilliante plan om lava put in zun houten huis te maken hahahahaquote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef dnbrainwash het volgende:
Mijn eerste huis ever.
[ afbeelding ]![]()
Dat was sevor, zijn kiet was 3x afgebrand in een paar uur omdat hij open haard wou met lava.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef Asy het volgende:
[..]
haha kendem nog! erik met zun brilliante plan om lava put in zun houten huis te maken hahahaha![]()
![]()
Mijn idee is dus om vanavond te paintballen!
Kraak het nou niet meteen af, probeer eerst een potje!
Deze mod: http://www.minecraftforum(...)2%98%85-smp-updated/
En deze arena dan: http://www.planetminecraft.com/project/highrise-mw2/
Ik wil (als er genoeg mensen willen) wel een kant en klaar pakketje maken met de mod erin, een .minecraft folder dus.
Zouden jullie dit leuk vinden?
Paintball is voor heumeux
Edit: werken dat soort mods ook op mac?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
leukquote:Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn idee is dus om vanavond te paintballen!
Kraak het nou niet meteen af, probeer eerst een potje!
Deze mod: http://www.minecraftforum(...)2%98%85-smp-updated/
En deze arena dan: http://www.planetminecraft.com/project/highrise-mw2/
Ik wil (als er genoeg mensen willen) wel een kant en klaar pakketje maken met de mod erin, een .minecraft folder dus.
Zouden jullie dit leuk vinden?![]()
![]()
Java is cross platform dus ook de modsquote:Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
Paintball is voor heumeux
Edit: werken dat soort mods ook op mac?
idd dus je kan ook meedoen!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:16 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Java is cross platform dus ook de modswil jij ook meedoen ex?
Als t niet te laat is en ik tijd heb(waarschijnlijk wel dus, maar niet morgen om 5u op.. )quote:Op donderdag 22 december 2011 15:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
idd dus je kan ook meedoen!wil jij ook meedoen ex?
meh gewoon om 7/8 uur dus ja?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:19 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Als t niet te laat is en ik tijd heb(waarschijnlijk wel dus, maar niet morgen om 5u op.. )
Dit is de omgeving tot nu toe, dan moeten er alleen nog wat gebouwen bij om de lege ruimte op te vullen, hier hoeven de spelers niet in te kunnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
meh gewoon om 7/8 uur dus ja?
Heb btw toch ook maar dat ene grote gebouw gedaan, maar het is dan niet mogelijk om naar de 1e, 2e, etc verdieping te gaan. Alleen de begane grond.![]()
![]()
ah ziet er al tof uit! anders zo online zetten zodat ik kan helpen inrichten?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dit is de omgeving tot nu toe, dan moeten er alleen nog wat gebouwen bij om de lege ruimte op te vullen, hier hoeven de spelers niet in te kunnen.
Heb btw toch ook maar dat ene grote gebouw gedaan, maar het is dan niet mogelijk om naar de 1e, 2e, etc verdieping te gaan. Alleen de begane grond.
[ link | afbeelding ]
is nu onlinequote:Op donderdag 22 december 2011 15:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah ziet er al tof uit! anders zo online zetten zodat ik kan helpen inrichten?![]()
![]()
Mensen die mee willen doen:
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
[ Bericht 13% gewijzigd door bobbernaut op 22-12-2011 15:59:11 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
lekker dan!!quote:vraag ook psv ff
alsjebliiieeeft?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:18 schreef Lorrelies het volgende:
I'm not sure maar wie weet zijn we er vanavond wel toevallig
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
Pietertje25
Excentric90
MEER MENSEN!!!
[ Bericht 6% gewijzigd door bobbernaut op 22-12-2011 17:09:07 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
mau wat is je ip?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik doe mee, maar maak dan wel f een kant en klare .minecraft want mijn mods conflicten en wil ze niet kwiijd enzoOp maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
Pietertje25
Excentric90
MEER MENSEN!!!
IP: 109.72.41.16 (Kan je alvast de map bekijken)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Server is even offline, ben bezig met de modquote:Op donderdag 22 december 2011 17:09 schreef bobbernaut het volgende:
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
Pietertje25
Excentric90
MEER MENSEN!!!
IP: 109.72.41.16 (Kan je alvast de map bekijken)![]()
![]()
ik maak btw de kant en klare .minecraft folders!
ja beterquote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef bobbernaut het volgende:
ik maak btw de kant en klare .minecraft folders!![]()
![]()
uploaden, hier komt zo de link voor de .minecraft!
ik neem die ook wel, gaat niet helemaal goed bij mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef bobbernaut het volgende:
uploaden, hier komt zo de link voor de .minecraft!![]()
![]()
Mensen die meedoen:
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
Pietertje25
Excentric90
IP: 109.72.41.16
.Minecraft folder met alle mods erin: http://www.megaupload.com/?d=I2Q7QDR4
We beginnen om 18.00 uur! (6 uur dus)
wat dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk dat Bukkit toch nodig is, maar raar genoeg staan er 2 downloads, een met en een zonder bukkit.quote:![]()
ik maak anders wel, als jij daarna de instellingen gaat doen ok?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik denk dat Bukkit toch nodig is, maar raar genoeg staan er 2 downloads, een met en een zonder bukkit.
ah das waar we beginnen wel een uurtje later danquote:Op donderdag 22 december 2011 17:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
18.00 wat een kut tijd meeste eten dan.
ah idd dat moet wss maar, kan je ook een paar plugins erin zettenquote:dus jij doet de files?
ja ben nu bezigquote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah idd dat moet wss maar, kan je ook een paar plugins erin zettendus jij doet de files?
welke plugins?![]()
ja kanquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zoek ik wel ffquote:Op donderdag 22 december 2011 17:35 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja ben nu bezig
welke plugins?
owh mau, moeten we lwc hebben zodat alleen ... en ... en ... de kisten kunnen openmaken etchoezo permissions?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als je permissions moet hebben, DM maar ff.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar heeft hij dus geen ruk aan he.
doe jij ook gezellig mee?
zal het erop zettenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zoek ik wel ff
owh mau, moeten we lwc hebben zodat alleen ... en ... en ... de kisten kunnen openmaken etc
[..]
hoezo permissions?![]()
![]()
ah jammer
gelukkig maar dat ik zelf ontslag genomen heb danquote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal ontslagen worden zoals jou..![]()
![]()
Mensen die meedoen:
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
Pietertje25
Excentric90
Rijswijk
Drumpie
IP: 109.72.41.16
.Minecraft folder met alle mods erin: http://www.megaupload.com/?d=I2Q7QDR4
We beginnen om 19.00 uur! (7 uur dus)
Heb niks ontvangen. Gisteravond nog gecheckt, net ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:42 schreef drumstickNL het volgende:
garpjeniet boos worden maurice.
Had drum al geld binnen?If not now, then when.![]()
welke?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef maurisioo het volgende:
help hij geeft een foutmelding. Ik weet niet waaromOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ectoboy23@hotmail.com was je paypal he?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb niks ontvangen. Gisteravond nog gecheckt, net ook.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
doe dan handmatig lamzak xD!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik wil lapo hebben aubOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee man, Zyzzfanforever27@hotmail.comquote:Op donderdag 22 december 2011 17:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ectoboy23@hotmail.com was je paypal he?If not now, then when.![]()
Nee dat zijn domme Serviers en waarschijnlijk laag opgeleide en geen moedwillige ekte Yugoslaven. Verwar ze niet door elkaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ey drumpie dit liedje is wel leuk tochIf not now, then when.![]()
x"DOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
dichtOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: